Ankety | 2000 písmenek | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

2000 písmenek

Žádné starší ankety

Zavřít Ankety

Správci:Kura Suisei
Popis:Zajímalo by mě, jestli Vás také nebaví dělit své příspěvky na Rozcestí do dvou odeslání. Velmi často mi přebývají minimálně dvě věty.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1

Carloser - 25. května 2016 23:04
Carloser

Amthauer 8. května 2016 21:17
Nečekal jsem, že to tu bude tak žít (vlastně tím myslím, že jsem nečekal odezvu...)...
Každopádně... jednalo se tehdy jen o chvilkový průjem, takže žádná škoda.
What's the purpose?

Amthauer - 8. května 2016 21:17
Amthauer

Carloser 8. května 2016 21:07
To mě mrzí.
- What is a life devoid of strife?

Carloser - 8. května 2016 21:07
Carloser

Toto je sice už dávno pasé, ale co. Já jednou vážně trpěl, když jsem se rozepsal při sitce. I když jsem ji poněkud zkrátil, měla přes 3000 znaků.
What's the purpose?

Kura Suisei - 22. září 2013 11:30
Kura Suisei

Amthauer 20. září 2013 23:10

Mě nevadí mít zvláštní diskuzi :)

Máš a nemáš pravdu, ovšem omezení jednoho příspěvku situaci jen znepříjemní a nezmění. Vem si hráče jaké znáš jistě ty i já. Jsou tu ti lepší i horší, v tom máš pravdu a jejich délka příspěvku se razantně liší, souhlasím. Ovšem takový hráč co napíše příspěvek na dva i tři odeslání ho prostě stejně napíše a proč? Protože ho psaní baví. Akorát se stane, že jeho příspěvek je nepříjemně rozházený, pokud ostatní nedodržují dané pořadí. Navíc průměrný lepší příspěvek se vždy o trochu přesáhne. A nezapomínej, že většina lepších hráčů rádi hrají mezi sebou, takže jejich délka je přibližně stejná a ti horší stejně nemají šanci. To tu rovnou můžeme rozebírat proč někteří lepší nehrají s těmi horšími.

Mě tu jde o pohodlnost hraní, o příjemnější prostředí. Ne o styl jakým kdo píše. Ten má každý svůj a omezení délky ho nezmění. :-)
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

Amthauer - 20. září 2013 23:10
Amthauer

Není zvláštní vytvořit až tak úzce vymezenou diskuzi?

Jinak, já to na jedné straně chápu, často taky vyplodím příliš dlouhý příspěvek a musím ho dělit, ale na straně druhé, je to dobře? Pak všichni strašně dlouho spisují romány, jsou příliš popisné, děj se nehýbe. To omezení na tisíc vás má právě přimět se snažit do těch tisíci vlézt. Vyjádřit se úsporně, to je také umění a více slov neznamená vždy lepšího hráče. Haiku má sedmnáct slabik a nikdo se neptá, zda to není málo, zda by nebylo lepší to zvednout na třicet čtyři.
- What is a life devoid of strife?

Saia - 13. června 2013 12:47
Saia

Jen sem tam, když krom postavy musím psát i popis, co se děje v okolí.
Navíc to není tak časté a obvykle to bývá reakce právě na románové posty jiných, kdy tam toho musíš zahrnout a poskládat víc.

No, tak to rozhodíš do dvou postů. Je to vážně problém?
Většina lidí zde se vejde do 1000 na pohodu, kvůli pár lidem to fakt nemá cenu nějak více pitvat a řešit.

A ano, vycházím z myšlenky, že některé lidi to bude svádět k psaní románů. A pak - jak říkám. Využije to ve výsledku minimum.
A neříkej, že ne, protože z nás dvou jsem tu aktivní hráč, co momentálně má přehled o tom kdo jak píše, já.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Kura Suisei - 12. června 2013 13:34
Kura Suisei

No 1000 je zase vážně málo. Navíc, i ty už jsi potřebovala víc jak jeden příspěvek ve hře, zažil jsem to ve hrách s tebou. :)

Lidé co píšou romány je napíšou stejně, hrát s nimi můžeš a nemusíš, to je přece jenom čistě tvá věc. Ale pro pohodlí hráče co nehraje jedním slovem a má chuť prostě jednou za čas se například v úvodu sitky rozepsat, je 1000 dost na prd :)

Mě se zdá, že vycházíš z myšlenky: "Dáme 2000 a všichni pojedou post po postu 2000" zde jaksi neplatí. Navíc když ne 2000, tak aspon o trochu víc, jak 1000.
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

Saia - 8. června 2013 18:38
Saia

2000 je moc. Upřímně řečeno - čím delší, tím lepší vážně neplatí.

Lidé, co píšou romány často píší za a) dlouho a za b) jejich reakce se musí číst několikrát, aby je člověk pochopil a za c) velmi často je tam příliš mnoho informací na které se prostě blbě reaguje.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)