Ankety | "Dynamické" hraní | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

"Dynamické" hraní

Žádné starší ankety

Zavřít Ankety

Správci:Jmeno
Popis:Průzkum zájmu o dynamické hraní
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 2 z celkem 2 příspěvků1

Čorka - 23. května 2016 18:32
Čorka

Ahoj­ky, ne­chci tě zkla­mat, ale ne­při­ne­sl jsi nic no­vé­ho a po­kro­ko­vé­ho. Takhle tady hry pro­bí­ha­jí.
Snad jen k tomu, označ­me to bod 1,... tvůj návrh je krok zpět. Hrát přes zprá­vy je těž­ko­pád­né a ne­pře­hled­né. Hra na chatu se ne­u­klá­dá, pokud ji někdo ručně ne­u­lo­ží.
V každé jes­ky­ni jde šep­tat vy­bra­né­mu/vy­bra­ným hrá­čům a hrát tak s kaž­dou sku­pin­kou v jiném čase i pro­sto­ru. Zprá­vy jsou dlou­hé tak, jak je sami hráči chtě­jí mít. Krát­ké, dlou­hé, ba­rev­né... Hrát může PJ s kaž­dým hrá­čem jed­not­li­vě a celou jes­ky­ni si dle po­třeb ko­ri­go­vat.
Každý hráč má svůj deník a vše po­třeb­né si do něj může za­pi­so­vat. Upra­vo­vat jej může jak PJ, tak hráč (tedy jak kte­rou ko­lon­ku).
Pra­vi­dla vždy zá­le­ží na do­mluvě. Je tu spous­ta jes­ky­ní hra­ných podle DrD, podle ja­kých­ko­li ji­ných pra­vi­del nebo i úplně bez pra­vi­del (ORP). Tak­též házet kost­kou se může a ne­mu­sí.
A k tomu P.S. - vy­tvoř si zá­lož­ku a budeš vidět kde máš kolik no­vých pří­spěv­ků ;)
Snad jsem tě moc ne­zkla­ma­la a možná i tro­chu po­moh­la. Hodně štěs­tí nejen do her ;)
Skoč... Kří­d­la roz­táh­neš ces­tou...

Jmeno - 18. března 2016 17:15
Jmeno

Zdra­vím všech­ny,
Touto dis­ku­zí bych rád zjis­til,
jest­li má někdo zájem hrát jes­ky­ni "dy­na­mic­ky".
Po­ku­sím se bo­do­vě za­chy­tit hlav­ní myš­len­ky :

-Hlav­ním roz­dí­lem opro­ti za­ži­té­mu způ­so­bu hraní(hro­mad­né zprá­vy na zeď dob­ro­druž­ství) by bylo hraní přes sou­kro­mé zprá­vy nebo li­ve­chat jako jednotlivec.​Hráč tedy ko­mu­ni­ku­je pouze s PJ krát­ký­mi zprá­va­mi,což umožňuje rych­lé zá­sa­hy,de­tail­něj­ší popis a více "re­a­lis­tic­ké" re­ak­ce.

-Po­kud hráči hrají ve sku­pin­ce a v ně­ja­ký mo­ment se na chví­li roz­dě­lí, tak o sobě pře­sta­nou vědět, takže pokud se někdo do­sta­ne do pro­blé­mů, ostat­ní mu ne­při­jdou na pomoc.

-Zprá­vy mezi PJ a hrá­čem mohou ob­sa­ho­vat ně­ja­ké po­ci­ty, na co se po­sta­va za­mě­řu­je, na co si dává pozor, takže poté může na­pří­klad rych­le­ji za­re­a­go­vat nebo si vší­mat skry­tých věcí,...

-Jed­na rych­lá zprá­va po­pi­su­je zhru­ba vte­ři­ny až mi­nu­ty re­ál­né­ho času - v sou­bo­ji, nebo ně­ja­kých si­tu­a­cích vy­ža­du­jí­cích po­zor­nost se čas zkra­cu­je a za­chá­zí se do de­tai­lů, při pro­chá­ze­ní kra­ji­nou a v ne­na­pja­tých si­tu­a­cích může zprá­va po­pi­so­vat pár minut.Při čin­nos­tech jako spaní,bez­vě­do­mí,atd se sa­mo­zřej­mě nic ne­po­pi­su­je a pře­sko­čí se rov­nou do času, kdy se po­sta­va pro­bou­zí.

-U kaž­dé­ho hráče by se kromě ži­vo­to­pi­su evi­do­va­ly atri­bu­ty,in­ven­tář,schop­nos­ti a další in­for­ma­ce podle uvá­že­ní(které ho nějak ovlivňují a které má smysl evi­do­vat).

-Po­u­ží­va­la by se ně­ja­ká do­mlu­ve­ná jed­no­du­chá pra­vi­dla(aby vše ne­by­lo ná­hod­né).Sa­mo­zřej­mě v ně­kte­rých si­tu­a­cích se mohlo by házet kost­kou.

Pokud ně­ko­ho tento model za­u­jal a chtěl by si ho za­hrát, nebo máte ně­ja­ké otáz­ky, po­znám­ky či re­ak­ce, ne­vá­hej­te se za­po­jit do dis­ku­ze.

P.S. - nevím jest­li při ak­tu­a­li­za­ci dis­ku­ze do­sta­nu ně­ja­ké upo­zor­ně­ní, takže kdy­bych na vlák­no za­po­mněl, tak mi pro­sím na­piš­te sou­kro­mou zprá­vu.

Vypisuje se 2 z celkem 2 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: