|
Zdravím všechny, Touto diskuzí bych rád zjistil, jestli má někdo zájem hrát jeskyni "dynamicky". Pokusím se bodově zachytit hlavní myšlenky :
-Hlavním rozdílem oproti zažitému způsobu hraní(hromadné zprávy na zeď dobrodružství) by bylo hraní přes soukromé zprávy nebo livechat jako jednotlivec.Hráč tedy komunikuje pouze s PJ krátkými zprávami,což umožňuje rychlé zásahy,detailnější popis a více "realistické" reakce.
-Pokud hráči hrají ve skupince a v nějaký moment se na chvíli rozdělí, tak o sobě přestanou vědět, takže pokud se někdo dostane do problémů, ostatní mu nepřijdou na pomoc.
-Zprávy mezi PJ a hráčem mohou obsahovat nějaké pocity, na co se postava zaměřuje, na co si dává pozor, takže poté může například rychleji zareagovat nebo si všímat skrytých věcí,...
-Jedna rychlá zpráva popisuje zhruba vteřiny až minuty reálného času - v souboji, nebo nějakých situacích vyžadujících pozornost se čas zkracuje a zachází se do detailů, při procházení krajinou a v nenapjatých situacích může zpráva popisovat pár minut.Při činnostech jako spaní,bezvědomí,atd se samozřejmě nic nepopisuje a přeskočí se rovnou do času, kdy se postava probouzí.
-U každého hráče by se kromě životopisu evidovaly atributy,inventář,schopnosti a další informace podle uvážení(které ho nějak ovlivňují a které má smysl evidovat).
-Používala by se nějaká domluvená jednoduchá pravidla(aby vše nebylo náhodné).Samozřejmě v některých situacích se mohlo by házet kostkou.
Pokud někoho tento model zaujal a chtěl by si ho zahrát, nebo máte nějaké otázky, poznámky či reakce, neváhejte se zapojit do diskuze.
P.S. - nevím jestli při aktualizaci diskuze dostanu nějaké upozornění, takže kdybych na vlákno zapomněl, tak mi prosím napište soukromou zprávu.
|