Láska? | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Láska?

Správci:Krestar
Popis:Co si myslíte o lásce?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Je laska v zivote cloveka dulezitou soucasti?
Samozrejme ze ano.89
Ne myslim si ze ne.12
101 celkem
Nástěnka:
Myslím si, že láska by měla mít vlastní diskusi i zde na Aragornu.
Láska je v duši člověka stejně nepostradatelná jako nenávist, zášť...
Ano už na některé z diskusí pár otázek a příspěvků o lásce padlo, ale zastávám názor, že si tento cit či chemie nebo nějaká jiná esence naší mysli a těla zaslouží svůj vlastní prostor, aby se o ní mohlo svobodně mluvit a debatovat:-)Názory nechávám na vás. Tak směle do psaní....

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 873 příspěvků1 2 3 4 ... 44 ⇒|

Moon.rider - 4. listopadu 2011 00:16
Moon.rider

Zob 3. lis­to­pa­du 2011 22:32
pres­ne tak, ale to se do­po­sud ne­vě­dě­lo pro­to­že se to v ta­ko­vé malé míře ne­da­lo moc po­zo­ro­vat..
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Zob - 3. listopadu 2011 22:32
Zob

Moon.​rider 28. září 2011 11:10
Pa­ra­dox čme­lá­ka zase ta­ko­vý pa­ra­dox není. Pokud vím, tak když se po­čí­tá s kla­sic­kým vzta­klem, tak to ne­vý­jde. Ale když se vez­mou v úvahu efek­ty tur­bu­lent­ní­ho prou­dě­ní a ma­lých vírů a také tla­ko­vé jevy ob­té­ká­ní ro­tu­jí­cí­ho tě­le­sa, tak to vy­chá­zet začne.
---

Amthauer - 30. září 2011 15:20
Amthauer

mapaf 29. září 2011 22:19
Jasně. Vtip u těch­to pa­ra­do­xů je roz­ší­řit mno­ži­nu těch, kte­rých se to týká, tak, aby se té au­to­re­fe­ren­ci ne­da­lo vy­hnout. Není jiné ře­še­ní (podle mě), než začít mys­let jinak a tu mno­ži­nu tro­chu zúžit.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 30. září 2011 07:54
Moon.rider

mapaf 29. září 2011 22:19
ne, am­ta­huer má prav­du, pak dal­šim ře­še­ním je od­mít­nout celou si­tu­a­ci s tim že je ab­surd­ní, ta­ko­vé město exis­to­vat ne­mů­že atd.

to je R***ův pa­ra­dox (jehož jméno jsme za­po­měl)
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

mapaf - 29. září 2011 22:19
mapaf

Am­thauer 29. září 2011 19:36
Jenže v otáz­ce mužů, kteří se ne­ho­lí sami se přeci nedá moc uva­žo­vat o čase, pro­to­že slovo ne­ho­lí je ja­ká­si pří­tom­nost myš­le­ná jako stále se opa­ku­jí­cí. Né ta prů­bě­ho­vá právě se ne­ho­lí sami ale pří­tom­ný čas typu, cho­dím do práce, myš­le­no opa­ko­va­ně. Možná to mys­líš tak, že nejdří­ve si zjis­tí­me, kteří muži se ne­ho­lí sami a až potom je ho­lí­me a tehdy už může být údaj za­sta­ra­lý je­nomže zde to, jest­li se holí sami je de­fi­no­vá­no tím, jest­li se ho­li­li a ho,it budou a toto bytí mužem který se ne­ho­lí je dlou­ho­do­běj­ší stav který pře­tr­vá...
Jsem

Amthauer - 29. září 2011 22:03
Amthauer

An­to­nius 29. září 2011 20:10
O to nejde, jest­li lítá, nebo ne, ale o ten způ­sob ar­gu­men­ta­ce, tj. "věda to neumí vy­svět­lit, takže to fun­gu­je nad­při­ro­ze­ně". Když to po­u­ží­va­jí te­o­lo­go­vé, ob­vykle se tomu říká "god in gaps". Jed­nak ale často 1) si myslí, že není vy­svět­le­no, co už vy­svět­le­no je, 2) co není vy­svět­le­no, může být v bu­douc­nu, 3) že to není vy­svět­le­no způ­so­bem A ne­zma­ne­ná, že to fun­gu­je podle vý­kla­du B.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Antonius - 29. září 2011 20:10
Antonius

Moon.​rider 28. září 2011 12:08
Na­psal jsi, že čme­lák by podle te­o­rie ne­u­měl lítat, jenže on i podle te­o­rie lítá, ne­chá­pu, co jsem ti tím po­tvr­dil.
The Game

Amthauer - 29. září 2011 19:38
Amthauer

Moon.​rider 29. září 2011 19:34
Tak zkus třeba wiki: http://​en.​wikipedia.​org/​wiki/​Type_​theory

A "tem­po­rál­nost lo­gi­ky" není žádný pevný výraz, po­u­žil jsem ho jen proto, abych zdů­raz­nil to, že tam mám dva mo­men­ty a není to ja­kési ide­ál­ní bez­ča­sí kla­sic­ké lo­gi­ky. A pak se pojem "tem­po­rál­ní lo­gi­ka" ještě spo­ju­je s Hei­de­g­ge­rem, ale to je zase jiný pří­běh.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Amthauer - 29. září 2011 19:36
Amthauer

Moon.​rider 29. září 2011 17:53
Chá­pej ten lo­gic­ký pro­blém jako al­go­rit­mus. Máš krok č. 1, ve kte­rém hle­dáš všech­ny muže, kteří se ne­ho­lí sami. Ty pak v kroku č. 2 oho­líš, ale tohle oho­le­ní už zpět­ně ne­o­vliv­ní krok č. 1. To je moje ře­še­ní.

Te­o­rie typů je vlast­ně roz­pra­co­va­něj­ší pro­blém me­ta­ja­zy­ka a ob­jek­to­vé­ho ja­zy­ka. Když je pak každý ob­jekt (mlu­ví­cí i ten, o kte­rém je mlu­ve­no) na­chá­zí na jiné úrov­ni ja­zy­ka, vy­hne­me se tím právě au­to­re­fe­ren­ci (takže Kré­ťan by zmí­nil všech­ny Kré­ťa­ny, ale pro­to­že je mluv­čí, tak sebe ne [tedy ne pro tuto jednu větu]).
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 29. září 2011 19:34
Moon.rider

Am­thauer 29. září 2011 15:47
pro­sim­tě hod mi pak link na te­o­rii typů a tem­po­rál­nos­ti lo­gi­ky chci si o tom pe­číst a go­o­gle semnou ne­mlu­ví...
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 29. září 2011 17:53
Moon.rider

Am­thauer 29. září 2011 15:47
před­věď důkaz
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 29. září 2011 15:47
Amthauer

mapaf 28. září 2011 22:07
Pa­ra­dox lháře vy­ře­šil ostat­ně právě Rus­sell te­o­rií typů. Holič by se dal jed­no­du­še vy­ře­šit za­ve­de­ním tem­po­rál­nos­ti do lo­gi­ky: tj. je mo­ment roz­ho­do­vá­ní a pak mo­ment vý­stu­pu. To je te­o­rii typů vlast­ně vcel­ku po­dob­né.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 28. září 2011 22:10
Moon.rider

mapaf 28. září 2011 22:07
krasnej pří­spě­vek...
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

mapaf - 28. září 2011 22:07
mapaf

Moon.​rider 28. září 2011 11:10
Čme­lá­čí let není moc pa­ra­dox, to je pros­tě jenom slo­ži­těj­ší, ze všechn loid­ských nauk najde člo­věk nej­ví­ce pa­ra­do­xů asi v zenu ale sa­mo­zřej­mě i v té vědě ale to je třeba než čme­lák spíš Rus­sel­lův pa­ra­dox, který uka­zu­je na možné ne­srov­na­los­ti v Can­to­vě te­o­rii strun. Pro zjed­no­du­še­ní se dá po­psat i slovy: Holič ze Se­villy holí právě ty ze se­vill­ských mužů, kteří se ne­ho­lí sami. Po­ku­sí­me-li se od­po­vě­dět na otáz­ku, zda holič holí sám sebe, do­sta­ne­me se do blud­né­ho kruhu. Pokud se sám ne­ho­lí, tak se musí holit, pro­to­že holí ty, co se sami ne­ho­lí. A na­o­pak ho­lí-li se sám, tak se holit ne­mů­že, pro­to­že holí jen ty, kteří se sami ne­ho­lí. zdán­li­vě to může při­po­mí­nat i pa­ra­dox lháře, tedy tvr­ze­ní: „Teď lžu.“ nebo: „Epi­me­ni­dés říká: ‚Všich­ni Kré­ťa­né jsou lháři.‘ Epi­me­ni­dés je Kré­ťan.“ (za před­po­kla­du že lhář lže pořád a vždy jen lže).
Jsem

Moon.rider - 28. září 2011 14:28
Moon.rider

Am­thauer 28. září 2011 12:58
sem to pře­če­tl:
Am­thauer

Ta­ko­vé věci, jako kří­d­la čme­lá­ka, evo­lu­ce oka atd., jsou vět­ši­nou buď už vy­svět­le­né, ale to ne­zna­me­ná, že v bu­douc­nu ne­bu­dou.

Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 28. září 2011 12:58
Amthauer

Ta­ko­vé věci, jako kří­d­la čme­lá­ka, evo­lu­ce oka atd., jsou vět­ši­nou buď už vy­svět­le­né, nebo ne, ale to ne­zna­me­ná, že v bu­douc­nu ne­bu­dou.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 28. září 2011 12:08
Moon.rider

An­to­nius 28. září 2011 11:56
sem rád že tě má věta za­u­ja­la a že jsi mi ji po­tvr­dil
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Antonius - 28. září 2011 11:56
Antonius

Moon.​rider 28. září 2011 11:10
Ani ne mi­nu­ta hle­dá­ní a už jsem našel člá­nek o tom, proč čme­lák může lítat a proč jsme si před tím mys­le­li něco ji­né­ho.
The Game

Moon.rider - 28. září 2011 11:10
Moon.rider

tomu se řiká pa­ra­dox, pa­ra­do­xy zná třeba i fy­zi­ka. Třeba to že čme­lák lítá, správ­ně by neměl, pro­to­že jeho kří­d­la by te­o­re­tic­ky ne­vy­da­li dost velky vztlak proto aby letěl...
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 24. září 2011 20:23
Amthauer

Lepší něco dělat, než se ra­do­vat z le­že­ní ladem.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Vypisuje se 20 z celkem 873 příspěvků1 2 3 4 ... 44 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: