Ankety | Posmrtný život? | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Posmrtný život?

Otázka:

Alach,Buddha, Mohamed, Jezis Kristus jsou jen poslové Vyssiho rozumu?Zalozili nabozenstvi kvuli vykladu jeho slov?
Ano, myslim ze je to mozne.9
kategoricky odmitam3
Nevim, nebudu se vyjadrovat.3
Co to melete?6

Otázka:

Existuje Bůh, v jakékoli podobě?
Ano24
Nevím3
Ne10
Ndokáži určit ani rozhodnout8

Otázka:

Duchové
Ano2
Ne0

Otázka:

Je nebo není posmrtný život?
Je6
Není2

Zavřít Ankety

Správci:Krestar
Popis:Existuje podle vás posmrný život?Je něco když zemřeme?Nebo naše já zmizí z povrchu zemského?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Posmrtný život

Kvůli tomuto tématu a otázkám se na světě vedlo,vede a bude vést spousta válek. Pojďmě si v klidu a míru povídat:-) Peace

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 208 příspěvků1 2 3 4 ... 11 ⇒|

Amthauer - 24. září 2015 22:21
Amthauer

Antarai 24. září 2015 12:26
Zběžně jsem prolétl tvůj blog a při vší úctě bych ti poradil vyhledat odbornou psychiatrickou pomoc.
- What is a life devoid of strife?

Padre557 - 24. září 2015 20:24
Padre557

čo? :D
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Antarai - 24. září 2015 12:26
Antarai

Padre557 1. srpna 2015 18:03
Chcete-li vědět oprvdově co následuje po smrti, napište mi. O těchto otázkách nelze diskutovat na fóru. Lze je pouze procítit a buď za sebe přijmout nebo ne.

Každý z lidí je jiny, jiný má tedy i pohled na vše kolem sebe, a jiné musí být pro něj taktéž odpovědi na jednotlivé případné otázky.

Anti

www.antarai.blogspot.cz

Padre557 - 1. srpna 2015 18:03
Padre557

Keďže som sa tu nedozvedel prakticky nič :D a nikto okrem Amthauera mi neprejavil svoj názor pýtam sa znova.
Čo podľa vás je po smrti? Nebo? Peklo? Súd? Valhala? :D alebo niečo úplne iné? bol by som rád za vaše názory :)
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Amthauer - 15. května 2015 20:45
Amthauer

Nic z toho. Není. Ano. Nikde.
- What is a life devoid of strife?

Padre557 - 15. května 2015 20:41
Padre557

O túto tému sa zaujímam už dlhšie a snažím sa dopátrať odpoveď ale stále ju nemôžem nájsť ...
je po smrti nebo a peklo? Je nejaký súd kde budeme súdený za naše skutky? Alebo nás čaká len koniec?
Kde hľadať odpoveď?
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

tomik22 - 27. března 2013 23:22
tomik22

Amthauer 24. března 2013 09:47
pravda, moc to nepoužívám.:D
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Amthauer - 24. března 2013 09:47
Amthauer

tomik22 24. března 2013 00:08
Teda, ty ten mezerník musíš nenávidět...
- What is a life devoid of strife?

tomik22 - 24. března 2013 00:08
tomik22

já osobně jsem materialista,který se nedokáže snadno změnit ALE zároveň jsem člověk,co se dokáže bavit a když ho něco zaujme,tak se snaží přidat.Stres je také ovládaný zemí,ve jteré žijeme.A tím narážím silně na samotonu ČR.Tady má vládu rád málokdo,i když není ta nejhorší.Mohli by jsme žít i v Severní Koreji,kde bychom nemohli říct nic a kde se pokrok zastavil.A to je dle mého jeden z důvodů,proč hrozí 2.Korejská válka.Tam je prostě myšlení zakázáno,jako to bylo i v Československu před zhruba 30ti lety.Lidé si tu svobodu vybojovli,i když to bylo v některých věcech k ničemu.Lidé potřebujou pár let k naučení,aby pochopili,že chtějí něco jiného.A pak to chce jednoho,kdo řekne svůj názor a rizpoutá onu revoluci.A tak začla i ta francouzská.Tedy tím,že jeden,nebo více lidí promluvilo a dodalo jiskru střelnému prachu jménem lid.
Politici jsou jen banda zloďejů a okrádaní obyvatelé jsou soudek prachu,který potřebuje jiskru,aby explodoval.

Luminar - 29. června 2011 15:09
Luminar

Antonius 15. června 2011 18:02
Musím uznat že mé tvrzení bylo dost agresivní…

No což člověk se vyvíjí a názory se mění.
Ono nezáleží na tom nakolik se jedinec zabývá duchovní stránkou života ale na tom jakou stopu po sobě zanechává…

Antonius - 15. června 2011 18:02
Antonius

Luminar 14. června 2011 14:19
Protože všichni lidé, jenž smýšlejí materialisticky jsou hamižní, pořád zamračení lidé, jenž si nedokáží užít maličkostí běžného života! Celý svůj život jen křičí jak je ten svět nespravedlivej a odpočítávaj si dny do smrti s brekem, proč zrovna oni se musejí narodit v zemi s tak krátkým průměrným životem a nakonec zemřou dřív kvůli infarktu(Z depresí, stresu a častým pitkám a přejídáním se kvůli vychutnání si života a lenosti) Častokrát nosí drahé oblečení, které musí mít absolutně čisté, mají černé na krátko střižené vlasy a střední postavu. Bývají zaostalí, kvůli své lenosti a mívají jen horší práce, na které jen kašlou.

Ano byl to sarkasmus, ale jen kvůli tomu, že takovýhle předsudek se jen tak nevidí.Už jen kvůli tomu, že nevidím důvod, proč by si měli změnit svoje myšlení.
The Game

Antonius - 15. června 2011 17:53
Antonius

Ronkar 8. června 2011 20:56
Ne, špatně si můj příspěvek pochopil, má to být vladstně na obě strany, ze strachu z toho, co se stane po smrti se dělá velká věda, ačkoli to není důkaz, jen apelování na emoce, což by v diskuzi být nemělo.
The Game

Luminar - 14. června 2011 14:19
Luminar

Mnozí materialisticky smýšlející lidé se nedokáží pohnout k žádné KVALITNÍ změně osobnosti mimo jiné i s odůvodněním, že vzhledem ke konečnosti a nespravedlivosti života by namáhavá práce na vylepšení své psychiky byla jen zbytečnou dřinou.

Ale POZOR :
Naprosto souhlasím s názorem, že ani v rámci víry v reinkarnaci nemá smysl ztrácet čas nadměrným pátráním po svých minulých životech, protože jediný čas, který opravdu žijeme, je PŘÍTOMNOST

Nefrete - 9. června 2011 12:52
Nefrete

Ronkar 9. června 2011 12:33
To ano:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Ronkar - 9. června 2011 12:33
Ronkar

Nefrete 9. června 2011 11:32
V tom případě si můžeš ten příklad odmyslet. Moje myšlenka funguje i bez něj ;)
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Nefrete - 9. června 2011 11:32
Nefrete

Ronkar 9. června 2011 09:35
Blbost. Najdi si jiný příklad.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Ronkar - 9. června 2011 09:35
Ronkar

Nefrete 9. června 2011 00:41
Nadsázka
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Nefrete - 9. června 2011 00:41
Nefrete

Ronkar 8. června 2011 20:56
Ten příklad s křesťanstvím, být tebou, bych vynechala úplně, je to nepřesné a vytržené z kontextu.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Ronkar - 8. června 2011 20:56
Ronkar

Antonius 7. června 2011 21:16
To říkají všichni, kteří se snaží vyvracet posmrtný život, ale je to dle mě hloupost. Na tom není přece žádné ulehčení. Dnes už např. křesťané nevěří na to, že když odříkají 10 odčenášů, půjdou do nebe. Tak to možná (pokud vůbec) fungovalo v době, kdy církev měla monopol na pravdu. Já bych řekl, že je to naopak složitější. Rozměr vlastní existence se ti totiž velmi zesložiťuje.

Mimochodem já bych mohl říct, že ty si namlouváš, že po smrti nic není. A je to to samé!
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému příběhu. (Neil Gaiman)

Antonius - 7. června 2011 21:16
Antonius

Ach ne! Lidi si ulehčují svůj život tím, že si něco namlouvají, ačkoli přesně neví, zda-li je to pravda!
The Game

Vypisuje se 20 z celkem 208 příspěvků1 2 3 4 ... 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)