Ankety | Skyrim | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Skyrim

Žádné starší ankety

Zavřít Ankety

Správci:Opičák
Popis:Nový díl série The Elder Scrolls nás tentokrát zavede do severeské provincie Skyrim. Opět nás čeká rozsáhlý lán světa k objevení spolu s řadou novinek, jako je vylepšený bojový systém nebo... *hluboký nádech* draci!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 53 příspěvků1 2 3

Padre557 - 31. prosince 2013 18:49
Padre557

Amunak 31. prosince 2013 18:15
To je možné ale Gothic sa nezaprie ;)
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Amunak - 31. prosince 2013 18:16
Amunak

Opičák 19. ledna 2012 16:45
„Ale TES MMO, které by bylo říznuto FPS, tak jako původní hra, to by mohlo být zajímavé :)“
Anebo taky naprosto příšerné :-)
🐺

Amunak - 31. prosince 2013 18:15
Amunak

Padre557 31. prosince 2013 17:19
Jenže koho to baví, hrát to popáté nebo po šesté. Navíc na Skyrim se dobře kouká :-)
🐺

Padre557 - 31. prosince 2013 17:19
Padre557

Zahrajte si Gothic a potom uvidíte čo je to RPG ;)
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Opičák - 19. ledna 2012 16:45
Opičák

Já teď hraju TOR a můžu říct, že jen o investovaném času to rozhodně není, protože můj světelný meč už rozpůlil ne jednoho Jediho s mnohem lepším gearem.

Ale TES MMO, které by bylo říznuto FPS, tak jako původní hra, to by mohlo být zajímavé :)

elister - 19. ledna 2012 01:32
elister

flegos 19. ledna 2012 00:51

To neřeš, Amunak evidentně nikdy žádné MMO skutečně aktivně nehrál. Jinak by to netvrdil :)

Amunak 30. prosince 2011 12:33

MMORPG jsou primárně o lidech - to byla jejich pointa když vznikly - udělat svět který tvoří lidé. Když budeš brát jako ultimátního zástupce MMORPG world of warcraft, a to ještě například se nedostaneš do nějaké skupiny hráčů (guildy) která hraje skutečně týmově, tak si jen těžko vytvoříš reálný obrázek.

Jo a ať nejsem úplně off topic - MMO je podle mě na trhu přehršel, nijak nestojím o MMORPG z TES světa - osobní názor.

A asi bych chtěl (po podstatně podrobnějším hraní) opravit jednu část té mé slohovky předtím na téma "Skyrim". Nevím co jsem to žbleptal když jsem říkal že mi nechybí vlastnosti (jakože agilita, síla, atp..), ale byla to pěkná kravina... chybí mi... a nehorázně :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

flegos - 19. ledna 2012 00:51
flegos

Amunak 30. prosince 2011 12:33
ne není nám to divné, protže víme že to není skutečný život ale pc hra :D a v té to tak chodí.. to je jako by jsem poznamenal.. není vám dívné že ve hře může nějaký maník vyvolávat blesky a nebo švihat mečem ktarý je tak velký jako on a važí min dvakrát tolik ? :DDD tvl nic proti ale větší koninu jsem už dlouho nečetl :D
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

Opičák - 30. prosince 2011 12:53
Opičák

Amunak 30. prosince 2011 12:33
Když myslíš :)

Amunak - 30. prosince 2011 12:33
Amunak

Opičák 30. prosince 2011 12:30
mmorpg je synonymum pro hru o ničem a žrouta času. Všichni plní stejné questy (a nikomu to není divné) a bojují proti sobě, přičemž je to z malé části o skillu a z velké části o investovaném času (někdy penězích, v tom horším případě...)
🐺

Opičák - 30. prosince 2011 12:30
Opičák

Amunak 30. prosince 2011 11:17
Určitě ne na způsob Wowu, aspoň by to bylo originální. MMORPG, to je dneska synonymum pro stagnaci.

Amunak - 30. prosince 2011 11:17
Amunak

hlavně ne mmo... To se do takové hry snad ani nedá rozumně zapasovat.
🐺

Opičák - 29. prosince 2011 18:42
Opičák

Animace a koně souhlasím, bez cutscén bych se klidně obešel a pokud multiplayer, tak jedině jako mmo pro mě.

Buri the Great - 29. prosince 2011 11:47
Buri the Great

Kdybych měl udělat seznam věcí, které bych změnil, tak asi:
Multiplayer! - ne mmo, ale klasický, jako byl třeba v NWN/2
Animace - doladit, doladit a doladit. Některé (běžné) prostě vypadají divně.
Cutscény - ideálně interaktivní.
Zrychlit koně - je smutné, když ho předběhnete.
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 29. prosince 2011 01:17
Amunak

Tak jsem dohrál Skyrim. Musím říct, že celkově ta hra... jako příběh fajn, zpracování slabší, konec hlavní storyline *naprsto o hovně*. Pokud můžu doporučit, tak to dohrajte na max. cca 30. levelu, jinak to bude neskutečně snadné. Všechny ostatní questy se dají dokončit i pak, takže na tom nezáleží. A stejně bude lepší, když si pak něčím spravíte náladu :)

Já dneska dohrál (potřetí) Mass Effect. Tam je furt na co koukat, skvělé cutscény a připadáte si jako ve filmu. Skyrim nic takového nemá. Ani na podělanej konec nemohli dát filmeček, jak to epicky zabijete. Ne, prostě jako obvykle, bum, bum, dead, vyhráls. :(

Zas abych jen nekritizoval; hra má spoustu světlých stránek. Právě třeba chvilku před koncem je to docela zajímavé. Jenže tak nějak mě to prostě neuspokojilo. Nehledě na to, že se to dvakrát buglo tak, že jsem musel použít konzoli abych to spravil a mohl to dohrát. Tak by prostě hotová, pět let očekávaná hra vypadat neměla. Paradoxně i ten trailer http://www.youtube.com/watch?v=JSRtYpNRoN0 je epičtější :)
🐺

elister - 24. prosince 2011 14:41
elister

Jo a ať taky jen nekritizuju. Dvojité zbraně a dual casting prostě... rulllez :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

elister - 24. prosince 2011 14:30
elister

Jinak když už tu ta diskuze je tak k mým zážitkům ze Skyrimu (nevěnuju mu nijak zvlášť moc času, čekám na Total Overhaul, ale narozdíl od Oblivionu to není bež Overhaulu jedna obří nuda takže mi příjde nefér ani důkladně neprozkoumat originál - ať mám pak s čím srovnávat).

Konzolové ovládání - při každém otvírání inventáře část mého já brečí a vzpomíná si na Morrowind... hodně brečí

Zjednodušení na tři atributy mi kupodivu až tak nevadí - ty mě naopak vždycky strašně zavazely, ale to je osobní preference. Přidání perků je fajn, ale z odstranění hlavních a vedlejších vlastností mi jde hlava kolem. Fakticky - abych přišel do první vesničky, pobral kapsářstvím všechny věci od lidí ve vesnici a díky tomu se dostal na 5 lvl které jsem všechny investoval do bojových schopností - tak wtf? Vždyť pointa TES vždy byla: Umíš líp to co děláš. A tenhle systém to teda hodně boří.

Osobně se mi taky nelíbí (minimálně ze začátku, ještě jsem ji nedohrál) ne přílši podařená zlodějská linie. Zlodějská Guilda v TES nikdy nebyla zrovna kladná ale vždycky byla aspoň částečně kladná (však co Císař pár věcí oželí boha :D), ale ta banda v Riftenu má k mým sympatiím asi stejně blízko jako Justin Bieber.

Uvidím jak dál při mém pomalém postupu světem - skutečně nikam něspechám, plánuju hrát podruhé, akorát už po pořádném přemódování.

Buri the Great 20. prosince 2011 22:55
Jj pěkně řečeno, atmosféru to nemá nic moc. Oblivion měl podle mě lepší atmosféru uvnitř dungeonů a Morrowind venku v přírodě (pravda tam má svět Vvaderfallu velkou výhodu, odporné černo kolem je prostě depresivně atmosférické vždycky :D).

Jinak srovnání se Zaklínačem 2 mi příjde neadekvátní - Zaklínač (a zvláště dvojka) je lineárně zaměřené RPG priorizující hlavní línii, TESka vždycky byla spíše o tom vo všechno děláš kolem, a pak teda aby se neřeklo si skočíš i zabít Dagoth Ura, zastavit nasraného daedřího pána nebo tak něco.

A malé PS k zaklínačovi - podle mě druhý díl je dost fail, zatímco jednička byla kvalitní RPG s dobrým příběhem, tak dvojku jsem dohrál jen kvůli příběhu - kvalita herního systému nic moc.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

elister - 24. prosince 2011 14:10
elister

Amunak 22. prosince 2011 15:49
To je dost nesmyslná výtka, to je prostě TES. Když ti to vadí - hrej gothic :). Jasně že to je trochu ujeté, ale prostě nemůžeš vyčítat Skyrimu atributy které z něj dělají TES - to je to hlavní v čem se odlišuje od miliardy dalších RPG
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Amunak - 22. prosince 2011 15:49
Amunak

Opičák 22. prosince 2011 14:01
mno jo, tak to musí bejt super, každejch 60 sekund... :D

já hlavně přemejšlel jestli je dobrý se nějak vyhrotit... Ale zjistil jsem, že taková ta všehochuť je lepší (víc xp = víc perků). Takže mám alchymii, smithing, trochu jsem levlil i destruction magic a takový. A největší paradox je, že jsem arcimág, přestože kouzla běžně vůbec nepoužívám. Jsem tu lajnu questů dohrál ani nevím jak.

Ale co mě třeba taky na Skyrimu štve, je systém, jakým hráč získává expy. Jako proč ne za skilly, budiž, ale JENOM za skilly? Můžu udělat sebeobtížnější quest a nedostanu nic. Jako wtf?
Taky to nakonec dojde do fáze, kdy je nějaký skill hodně vysoko, takže je silný, ale už za něj skoro nepřibývají expy, takže se pomalu ani nevyplatí používat (pokud se teda jako já honíte za co nejvyšším počtem perků).
🐺

Opičák - 22. prosince 2011 14:01
Opičák

Amunak 22. prosince 2011 13:52
Magič na sebe hodí zaklínadlo a už běhat umí... na 60 sekund :D

Amunak - 22. prosince 2011 13:52
Amunak

Opičák 21. prosince 2011 13:16
mě třeba vadí, jak je běh spojený se staminou. To je třeba jeden z důvodů, proč nejedu magiče - neumí běhat.
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 53 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)