Ankety | Úvaha nad problematikou dnška | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Úvaha nad problematikou dnška

Žádné starší ankety

Zavřít Ankety

Správci:enca, Systy
Popis:Diskuze o tom, jak se dnes zachází se ženou
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 77 příspěvků1 2 3 4 ⇒|

Ronkar - 12. června 2011 11:46
Ronkar

Jak se za­chá­zí se ženou? A kde? To je dost pod­stat­né, ne?
Věř snům. Věř svému srdci a věř svému pří­bě­hu. (Neil Gai­man)

Fenda - 23. ledna 2011 10:44
Fenda

Nefre­te 22. ledna 2011 20:02
To už tady bylo, zkus­te něco ji­né­ho ;)

Nefrete - 22. ledna 2011 20:02
Nefrete

Hm.
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

enca - 18. ledna 2011 20:17
enca

Am­thauer 18. ledna 2011 20:00
Možná i jo :D
"Po­u­ži­je­me-li k dob­ré­mu cíli špat­ných pro­střed­ků, pře­stá­vá být cíl dobrý." - Karl Marx.

Amthauer - 18. ledna 2011 20:00
Amthauer

enca 16. ledna 2011 17:26
To je ten pro­blém dneška? :)
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Fenda - 18. ledna 2011 19:51
Fenda

hm

enca - 16. ledna 2011 17:26
enca

Eman­ci­pa­ce žen je po ho­lo­kaus­tu druhá nej­vět­ší tragé­die v his­to­rii lid­stva..
"Po­u­ži­je­me-li k dob­ré­mu cíli špat­ných pro­střed­ků, pře­stá­vá být cíl dobrý." - Karl Marx.

enca - 28. září 2009 21:00
enca

Ne, roz­hod­ně to není new spe­ech mla­dých. Bo­hu­žel jsem se pře­hmá­tl a ne­na­psal jsem tam to "e".
"Po­u­ži­je­me-li k dob­ré­mu cíli špat­ných pro­střed­ků, pře­stá­vá být cíl dobrý." - Karl Marx.

Nefrete - 23. srpna 2009 20:53
Nefrete

Am­thauer 23. srpna 2009 11:05
Ne­ří­kej, že jsem až tak stará?;))
Nebo snad mám jen češ­ti­nu ještě na­to­lik v úctě, že se sna­žím ta­ko­vých pa­tva­rů vy­va­ro­vat? Nějak ti teď nevím...
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Amthauer - 23. srpna 2009 11:05
Amthauer

Nefre­te 23. srpna 2009 00:53
To je to "nwm", "cs" apod., pros­tě New spe­ech mla­dých. :)
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Nefrete - 23. srpna 2009 00:53
Nefrete

Kam­pak se vám z názvu vy­tra­ti­lo pís­men­ko? Nebo to snad byl záměr au­to­ra?:)
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Systy - 19. června 2008 13:20
Systy

Aife 15. červ­na 2008 20:57
Mám ta­ko­vý jistý pocit, že přes­ně ale na­pros­to přes­ně vím, o jakém že to ob­do­bí mlu­víš :) A musím ti dát za prav­du...

Am­thauer 15. červ­na 2008 21:31
Nevím, mně osob­ně jsou pros­tě po­ho­dl­něj­ší kalho­ty :)
Mno a navíc, když má člo­věk křivý a oš­k­li­vý nohy, nosit sukni se ještě k tomu stydí XD
"Pe­ní­ze jsou se­ke­ra, která ro­ze­tne i dobrá přá­tel­ství." Ma­laj­ské pří­slo­ví

Aife - 16. června 2008 09:15
Aife

Am­thauer 15. červ­na 2008 21:31
Tak se od­stě­huj do Skot­ska:D Prav­da je, že když (dejme tomu) musíš na­šla­pat denně pár ki­lá­ků, dáš před­nost ob­le­če­ní, které se tiu ne­ple­te pod nmo­ha­ma a ne­o­me­zu­je v po­hy­bu
Ne­pouš­těj­te banán!

Amthauer - 15. června 2008 21:31
Amthauer

Systy 15. červ­na 2008 20:54
Po­ho­dl­něj­ší? Teda já bych hned nosil sukni, kdy­bych ne­chtěl vy­pa­dat jako úchyl :D
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Aife - 15. června 2008 20:57
Aife

Systy 15. červ­na 2008 20:54
Hlav­ně v jis­tém ob­do­bí není moc in­te­li­gent­ní mít na sobě sukni a ne kalho­ty.:)
Ne­pouš­těj­te banán!

Systy - 15. června 2008 20:54
Systy

Kalho­ty jsou mno­hem po­ho­dl­něj­ší než sukně. A často kou­ka­jí mlá­den­ci hol­kám pod sukně, což taky není úžas­ný. Co já vím.
Kaž­dej má ně­ja­kej ko­ní­ček, ale hned to ne­mu­sí­me ozna­čit za to, že se ženy snaží na­po­do­bit muže.
"Pe­ní­ze jsou se­ke­ra, která ro­ze­tne i dobrá přá­tel­ství." Ma­laj­ské pří­slo­ví

Amthauer - 15. června 2008 20:42
Amthauer

Já nevím, ale je to pros­tě o tom, jak chtě­jí ženy bo­xo­vat, vál­čit, mít na­vrch apod. Už jen jak všech­ny nosí rifle - proč? Když má holka pěkné nohy, tak jí přece mno­hem víc sluší sukně (hlav­ně v létě) apod. A na dru­hou stra­nu stej­ně tak ne­chá­pu muže, kteří třeba jdou ba­le­tit apod. Ale zas, je-li to něčí sen, pak ať si za ním jde.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Systy - 15. června 2008 20:36
Systy

Ech, kdyby se žen­ská chtě­la cho­vat jako chlap, tak by byla snad pěkně hlou­pá, ne?
A sou­hla­sím, že fe­mi­nis­mus je troš­ku... pře­hna­ný...
"Pe­ní­ze jsou se­ke­ra, která ro­ze­tne i dobrá přá­tel­ství." Ma­laj­ské pří­slo­ví

Aife - 15. června 2008 18:58
Aife

vět­vič­ka 15. červ­na 2008 13:01
jo, nějak ne­po­bra­ly vý­znam slova rov­no­práv­nost a rov­no­cen­nost... Ple­tou si to s bul­do­ze­ra­cí a hra­ním si na něco, co nejsou
Ne­pouš­těj­te banán!

větvička - 15. června 2008 13:01
větvička

Na eman­ci­pa­ce není nic špat­né­ho, horší si­tu­a­ci vidím u fa­na­tic­kých fe­mi­nis­tek. Rov­nost po­hla­ví... OK, ale v tom pří­pa­dě po­pí­ra­jí sami sebe když ně­kte­ré do­ce­la ra­zant­ně po­vy­šu­jí to žen­ské nad muž­ské :)
!! Ho­mose­xu­als are GAY !! | Se­ni­or in­ter­net dis­cus­si­on ex­pert user *****

Vypisuje se 20 z celkem 77 příspěvků1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: