Antena plains (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Antena plains

  • Antena plains - obrázek
  • Autor: Ergaroth
  • Publikováno: 20. ledna 2011
  • Rozměry originálu: [1579 px × 887 px]
  • Popis:

    PS niekoľko hodín práce - toto je konkrétne 2/3 verzia (zvýšený kontrast) ktorá sa mi páčila v túto chvíľu najviac :) ostatné verzie si môžete (nikoho nenútim) pozrieť na ( http://peetmaster.deviantart.com/ )

Kdo hodnotil obrázek Antena plains?
Dia (3.80*), Eiris (2.60*), Grom (3.80*), INVICTUS (3.80*), vockoo (3.80*)

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 7 z celkem 7 příspěvků1

Gran - 26. ledna 2011 16:16
Gran

Ať jich tam má blbě kolik chce, tu vepředu chci domů.

Eiris - 22. ledna 2011 13:22
Eiris

Nazir
To je právě ono, na což jsem čekala. Jestliže se tam naopak vznáší písek, který odráží světlo a brání jeho pronikání dolů aby se ty hrany lesknou, proč se jich naopak tolik leskne? :)

A právě tak náhodně rozmístěných, leskne se jich plno, pak pár ne a zase plno leskne. Takže skutečně to nelze ani vzít, jako, že některé jsou na slunci a některé pod přívalem prachu...

Prostě sorry, ale jestli, že se tam XY děl stejně lesknou, na stejném místě etc. viz. spodní příspěvky. Je no podle mě prostě akorách chabé ctr+v...

Se podívej jen na blbý zaparkovaný auta v řadě, slunce se na nich odráží na každém trochu jinde i když to je naprosto stejný typ, jen proto, že sou pod mírně jiným úhlem. Prostě XY děl v rádoby prostoru, prosím, ale totálně zabité neplastičností odrazu světla...

(A to nemluvím o tom, odkud to slunce svítí a že ty děla mají naprosto šejdrem stíny - například roh vpravo dole = Buď je šejdrem stín, takže je blbě a dělo je natočeno jako to vedlejší. Nebo je stín dobře, ale pak je šejdrem dělo, jak natočením, tak právě i odrazem, jenž by měl být někde jinde)...

Ono já nic neubírám obrazu v ostatních aspektech, jako je nápad, či barevná kompozice a podobně. Ale hra světla, to podle mě, přinejmenším z poloviny zabila, oproti tomu, jak to mohlo být dobré...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Nazir - 22. ledna 2011 11:42
Nazir

Eiris 20. ledna 2011 15:08
Eiris, ty máš zvláštní vyjadřovat relativně jednoduché myšlenky velmi komplikovaně. Po přečetní tvých příspěvků se často cítím znaven, jako po nějakém náročném závodě, bohužel, často si nejsem jist, zda vítězně absolvovaném :) Nic ve zlém.
*Mává hipísáckým praporem se znakem míru*

Jestli je základ copy paste, tak já cením tu práci, kterou s tím autor dále odvedl, rozhodně ji odvedl dobře.
Písečná pláň není Žižkov, natož Zbraslav a naopak, ona by se okna paneláků možná neleskla, kdyby vzduchem poletovala zrnka písku, která údržbáři antén vlezou i tam, kam se mu někdo jiný těžko podívá (vyjma celníků, případně doktora :)
A konečně právě proto, že 40 kilometrů - žádná míra, se staví antény na takovýchto planinách.

Mně se to líbí dost.
Oko za oko... a svět bude slepý.

vockoo - 22. ledna 2011 10:07
vockoo

Připomíná mi to Star Wars.
A líbí se mi to (i ta noční verze)
Tadá!

Eiris - 20. ledna 2011 15:08
Eiris

PS: Světlo v odrazu lomu, odraz, je viditelné na vzdálenost cca. 40km, takže by záblesky měli být viditelné i z těch mini děl v zadu, ale tam ticho po pěšině...
(Např. v Praze na Zbraslavi je v pohodě vidět odraz na panelácích co sou na Žižkově i když barák sám sotva vidíš.) Čímž chci říci, že ač se nejedná o sklo, bud ty odlesky měly být všude, nebo nikde, viz. body A) A B) K rozmístění děl. Ty vzadu je naprosto postrádají, oproti těm pozlátkovým vpředu, kde se leskne skoro snad každé...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 20. ledna 2011 15:03
Eiris

Mě se tam rozhodně nelíbí ty odlesky světla...
A) Pokud jsou hlavně situované do jednoho bodu, je každý natočená trochu jinak, tedy by se měly lesknout jen ty se správným úhlem...
B) Naopak, pokud jsou stejným směrem, tak na každém místě, je jiný dopad úhlu světla, tedy by se zase měly odrážet jen některé...
(Zde prosím nepoužívejte argument, že těch několik čárek vzádu, jako děla, odlesky nemá, jde o ten přehršel těch, co se lesknou)...
C) Celá plocha toho krytu, je de facto lesklá, ale u všech děl, se odráží slunce na stejném místě. Na horním rohu cca. vpravo. Ale při rozmístění v prostoru, by se někde měl odlesk objevit na celé hraně, někde na ploše boku, jinde jen v ohnutí, někde naopak třeba na dvou místech. Zdroj světla je na jediném místě, slunce, ale ty odrazné plochy sou různě v prostoru, ale odráží se všude stejně...
(Podívej se třeba na panelák, odráží se jen několik oken, navíc různou intenzitou, ve kterých je odraz slunce. A aby se odrážely tak, že je z jednoho místa vidíš, tak i vedlejší okno,musí mít mírně jiný úhel, než to vedle, aby odráželo světlo na stejné místo)...

Tady jde všechno pryč, promiň, ale obrázek na mě působí jako jediná věc, dělo pěkně nakreslené i s povedeným odrazem světla, ale pak XY nakopírované, někde zmenšené a naházené do prostoru, bez ohledu na to, že jiné dělo na jiném místě by mělo jinak odraz. Viz. nahoře...

Takže nápad +, ale to plasticky/Neplastické, nebo jak to nazvat, zpracování, kde ty odrazy světla naprosto zabíjejí perspektivu, je poněkud strašné, co soudím já. Obecně se mi to nelíbí právě tím, že každé dělo je ctr+v kopie toho původního. Odlesky i ostatní. Co třeba koroze na některém dělu? Nebo já nevím, v poušti asi je blbost pavučina, ale třeba zachycené stéblo, nebo šmouha od písku co se uchytil na vlhkém místě a přilepil? (Třeba orosený kus krytu, v noci kdy se sráží mlha)...

Prostě obrázek XY ctr+v děli, pěkný, ale právě tím i zabitý...
(Dávám 2,5*)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Plumm - 20. ledna 2011 14:32
Plumm

Fajnovej koncept. Neřeknu ti, která verze se mi líbí víc, páč sedim zrovna u monitoru s vyblitýma barvama. Ale aby ten concept byl dotaženej, chtělo by to nějakym hrubym brushem, případně texturou naznačit charakter toho žlutýho podloží - písku? Ten koncept by měl fungovat i černobílej, jakmile to odbarvíš, nebude tam už nic, co by evokovalo písek, bude tam jenom rovina, která může být cokoli. Vystihnout charakter materiálu, je hrozně důležitý. Jinak fajn.
http://plumm.cz/

Vypisuje se 7 z celkem 7 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)