Cassilasovy čepele (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Cassilasovy čepele

  • Cassilasovy čepele - obrázek
  • Autor: anari
  • Publikováno: 26. prosince 2011
  • Rozměry originálu: [548 px × 378 px]
  • Popis:

    Vlastnoručně ukovaný, vybroušený, taušírovaný a nadále kůží-obmotaný, chladný výrobek, určený do netradičního reperotáru fantasy zbraní. (obrázek je publikován na: dracidoupe.cz)

Kdo hodnotil obrázek Cassilasovy čepele?
Abu (3.80*), canis lupus (5.00*), dayssi (5.00*), Erinye (5.00*), flegos (3.80*), Frili (5.00*), Jemmotar (5.00*), kosmik (3.80*), Tom Drom (5.00*), Trooper (5.00*), Verysa (5.00*), vlkobýjec (5.00*), Zarjan (5.00*)

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 47 příspěvků1 2 3

KiritoCZ - 20. dubna 2015 08:44
KiritoCZ

flegos 8. ledna 2012 19:13
anari 8. ledna 2012 19:27
V rukou někoho, kdo by věděl, jak to použít by to byla smrtící zbraň :) Jen by to chtělo nabrousit, aby to bylo, jak břitva :)

Python - 18. ledna 2012 10:34
Python

Ano, teď jsem na to přišel. Žádné sekání, bodání, vrhání, kdepak. Je to pravda, na to se to použít nedá.

Ale vysypte sud těchle věcí dobývajícím bastardům na hlavu, a to bude k20+ damage :D

A jako sběratelský kousek na zeď, na kterou se nikdy nebudou dívat lidi s praktickou zkušeností s bojem chladnými zbraněmi perfektní ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Trooper - 12. ledna 2012 23:09
Trooper

Přesně tomuto já říkám umění... chce to čas, dřinu, vůli a velký množství zručnosti... když se to všechno sejde v jednom člověku... vznikne vždycky něco krásnýho... ani tohle není vyjímkou :)

5/5
Jiné oči vidí stejný svět jinými barvami. Pokus se vidět svět očima jiných i ten tvůj potom bude pestřejší :)

anari - 8. ledna 2012 19:27
anari

To já neříkám. Jenom tvrdím, že tohle je dost nepoužitelný a že v každém směru najdeš bojový nástroj, použitelnější pro tu, či onu věc .o)
anari

flegos - 8. ledna 2012 19:13
flegos

to o tom boxeru jsem dal jen jako poznámku vzhledem ke komentu skus si tím sekat do dřeva.. jen aby bylo vidět jak blbé přirovnání to bylo... ale to je fuk.. Bu jsem se věnoval 8 let... nejsem trouba ;))
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

anari - 8. ledna 2012 02:34
anari

Jasně že člověk není dřevo, ale jen pokud sekneš do měkkých tkání :o)

Taky si myslím, že se bude těžko hledat někdo, kdo by s tím uměl.

Problém boje je ten, že to nemůžeš držet jako nůž, ale máš pěstí. Takže když si domyslím to, že se naučíš sekat dokonale kolmé údery k čepeli (jinak je to o klouby) a dokážeš v rychlosti bojovat tak, že se budeš vyhejbat kostím (taky o klouby), tak hlavně se musíš naučit "řezat" tak, že vlastně ty jdeš nápřah na boj, ale musíš ho minout co nejtěsněji. Prostě ho budeš lízat každou ranou a to je sakra co umu.

Zkus si v plné rychlost boxovat kolem pytle tak, aby ti vždy šla ruka bez vrtkavého zápěstí a hlavně boxovat tak, že budeš lízat ten pytel o pár centimetrů. I když lízat není správné slovo, spíše ho míjet.

Většina bojových sportů je o rychlosti, momentu překvapení a prvním vážnějším úderu.Ty ve středověku trvali krátce. Zapomeňte na pětiminutové boje z filmů. Kdo kdy dělal železárnu, nebo larp, ví jaká to je makačka. Dřív se taky tak nehrálo na tvrdé dopady čepel na čepel. Čepele se spíš smýkali a jelo se přes různé odsmyky a bodnice apod. To je jedno. Boj je o prvním úderu. Ten už protivníka rozhodí a mysky vah se hodně přesunou k vám. A tahle zbraň moc výhod do boje nemá... popravdě nevidím jedinou .)
Nůž ti propůjčuje manévry, která ty tyhle hračka bere. Boxer má výhody, které tahle hračka mít taky nebude.

Ps. Tak dokud je se o čem bavit, diskuse nevadí. Má to tady zapadnout a už sem nikdo nic nenapsat, nebo může ještě chvilku běžět diskuse? .o)
anari

flegos - 8. ledna 2012 00:08
flegos

nemá smysl dál řešit... neříkám že je to tvůj případ ale už jsem se setkal i slidma co nebyly shopní praštit do pytle aniž by si nepolámali ruku takže si myslím, že kdyby si to dal někomu schopnému že ses možná divil co se s tím dá udělat;) jo a k tomu dřevu.. jak již bylo řečeno člověk není kus dřva nebo strom... strom je tvrdý a i když se rozběhneš a vrazíš do ně zraníš leda sebe ;)) ale člověk má tkáně měké a poddajné navíc když udeříš s velkou rychlostí, obvykle se stane že protivník přijetím tak silné kinetické energie spadne na zem.. trakže situaci dřevo člověk bych vůbec nebral jako možný argument;) když přaštíš boxerem do člověka skutálí se.. když praštíš do dřeva(stromu) polámeš si prsty a zápěstí :D takže dle tohoto srovnání je i boxer nepoužitelná zbraň :)) podívej se třeba na sai když to dáš někomu neschopnému tak ti řekne že je to na ho... a nepoužitelné.. když to dáš profíkovi, tak si můžeš zrovna nechat vzít míry na rakev :D
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

flegos - 7. ledna 2012 23:58
flegos

AskadrinSidlong 6. ledna 2012 16:51
jo.. sorryy sem blbec nemyslel jsem sek ale řez jak jsi to napsal, špatně sem se vyjádřil ale tak v podstatě se to z toho dalo vydedukovat když jsem to přirovnal k noži což je řezná a bodná zbraň :)a za ten přeřek se omlouvám :))
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

Elleshare - 7. ledna 2012 23:43
Elleshare

anari 7. ledna 2012 20:48
to někam uploadni a hoď sem odkaz ;)
Správný bojovník se nechlubí svými činy, jeho činy se chlubí za něj.

anari - 7. ledna 2012 20:48
anari

No jestli jsi vzpomenu... je to prostě do ruky :D

A Galerie by asi nepřijala duplicitní obrázek .)
anari

kosmik - 7. ledna 2012 17:59
kosmik

A mohu požádat ještě o jednu fotku s nějakým předmětem tužkou nebo krabičkou sirek pro určení velikosti?
Čas je jen hrst listí ve větru.

kosmik - 7. ledna 2012 17:55
kosmik

Já souhlasím s tím, že je to v boji na dvě věci. Ovšem musím pochválit provedení, i když jsou na nic jsou to krásné zbraně. Jedna jako druhá, smekám. Já neneakreslím ani dvě poloviny srdce stejný. Jen je škodam že se dalších kuriozit asi nedočkáme co?
Čas je jen hrst listí ve větru.

AskadrinSidlong - 7. ledna 2012 17:36
AskadrinSidlong

anari 7. ledna 2012 16:50

ok...moje chyba...vypadalo to jako grafika...a já jsem nedal dostatečnou pozornost anotaci, moje chyba :D poslední část zprávy beru zpět

(ačkoliv je to fakt! :D)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

anari - 7. ledna 2012 16:50
anari

Nakreslené? :o) Tohle není nakreslené. Držel jsem to v ruce a fakt s tím sekal. Vím o čem mluvím. Na seky je lepší nůž, na boxování boxer :o) Nechci říkat že jsem na to profík, ale narozdíl od většiny, mám s touhle "hračkou" nějaké praktické blbiny za sebou :)
anari

AskadrinSidlong - 7. ledna 2012 16:21
AskadrinSidlong

Erinye 6. ledna 2012 21:13

super...ale když chceš někoho zabít přemýšlela jsi o tom že lidi nejsou ze dřeva? Tím chci říct že jsou svaly jsou měkké a tak si o člověka zápěstí asi nezlomíš. Pohltí sice energii ale narušit tkáň je jednodušší než dřevo...čistě můj názor.

Nicméně já stojím za tím že touhle zbraní sekat...je asi tak účinné jako se dloubat v nose válečkem na nudle...

řezání by podle mě bylo mnohem efektivnější..no a je to taky jediný způsob jakým si dokážu útok tímhle představit

PS.: nemůžu uvěřit že ještě pořád tak hrozně hrotíš použitelnost zbraní které jsou nakreslené (jako kdyby jsme se tady kvůli tomu už tolikrát nehádali), to samozřejmě neplatí jen pro tebe ale pro všechny ty profíky na zbraně co se jich tu kolem válí :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

anari - 6. ledna 2012 22:58
anari

asi tak. Já si s tím sekl párkrát a ve větší ryclosti to je o zápěstí a o klouby. Je to akorát tak na bylinky. To že s tím Riddick trošku kravil je jedna věc, ale věc druhá je s tím fakt do nečeho seknout. Jak psala Erynie a já kdysi níž. Je to k ničemu.
anari

Erinye - 6. ledna 2012 21:23
Erinye

Ono kolem a kolem, pokud by jsi tu zbraň vzal a její špičku ohnul a zarazil do držadla zespoda, tak z toho uděláš chakram, který to připomíná (Nebo by připomínalo, kdyby to nebylo na jedné straně zakončené) Jenže právě proto chakram je zakončený, tedy ukotvený z obou stran, aby se energie rozprostírala rovnoměrně zleva i zprava, proto je uzavřen do O. Viz. Dole...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Erinye - 6. ledna 2012 21:13
Erinye

flegos 6. ledna 2012 15:52
V tom se pleteš, to samé to není z jediného důvodu, prostě z fyziky :)

Si vezmi síly které, ale hlavně kudy, budou působit od držáku/Úchytu k a na čepel. Nevím, zda to nazvat těžištěm, ale v případě nože, ať již ho držíš jakkoliv, jde ta síla/Energie od držadla přímo na čepel, de facto rovně, takže se nikde neztrácí, ani nevychyluje. U téhle zbraně, ta energie nejde rovně, ale v případě seku, který popisuješ, jde v lince ruka/Držák, imaginativní bod někde v prostoru mezi držákem a čepelí...

*Jde o to, že ztratíš neuvěřitelné množství kinetické energie jen tím, že se přenese od ruky/Zápěstí až po čepel po tom oblouku, kdežto u toho nože půjde rovně. A to je jen energie potřebná na to seknout a zasáhnout, teď ještě vezmi v potaz reakci cíle, tedy to, že bude vyvíjet protitlak/Odpor, který se bude přenášet zpátky na ruku/Zápěstí a v tomto případě bude působit jako páka. U nože to je rovné a krátké, takže ta páka skoro nic neudělá, ale tady se to ponese po celé délce toho zahnutí, což podle obrázku není zrovna krátká vzdálenost, navíc dost nešikovně zahnutá tak, že bude de facto působit přesně nad zápěstím/Rukou, ale přenášet se obloukem zezadu/Zepředu podle držení čepele...

Pokud by jsi tím sekl třeba do stromu, tak bych řekla, že jsi i na dobré cestě, si při pořádné ráně a síle zlomit zápěstí xD

(Vycházím z toho, že ostrá čepel a tedy místo dopadu řezu je od polovice čepele dolů, na obrázku, tedy se budeš snažit zasáhnout tím břitem)...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

AskadrinSidlong - 6. ledna 2012 16:51
AskadrinSidlong

flegos 6. ledna 2012 15:52

možná je čas zamyslet se nad tím jestli to je ještě pořád sek nebo už to je řez...

anari 6. ledna 2012 16:24
S.H. bojuje jen v ubohých amerických pokusech o akčňáky se jménem, znesvěcující kvalitní dílo...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

anari - 6. ledna 2012 16:24
anari

je to sice krásný, že jsi si to rozkouskoval jk Sherlock Holmes boj, ale stojím si za svým. Na sek jakýkoliv sek je to absolutně nepoužitelný. Kdo si s tím nidky nesekl, nepozná.
anari

Vypisuje se 20 z celkem 47 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)