Mechanom (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Mechanom

  • Mechanom - obrázek
  • Autor: Gaome
  • Publikováno: 17. dubna 2013
  • Rozměry originálu: [360 px × 640 px]
  • Popis:

    Pokus o steampunkového draka. Tužkou na žlutý papír (není to vada scanu)

Kdo hodnotil obrázek Mechanom?
Diuk (5.00*), Erinye (2.60*), Jatorik (5.00*), JuliHekrová (3.80*), Kasparek (3.80*), Megan (2.60*)

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 3 z celkem 3 příspěvků1

Plumm - 20. dubna 2013 04:56
Plumm

Jako jo no. Funkční design neni sranda. Na to, aby ček mohl bejt dobrej designér, tak potřebuje víc, než jenom umět kreslit. :)

Ale jako jo, dobrý to je. Cenim, když lidi vymejšlej něco svýho.
http://plumm.cz/

Gaome - 17. dubna 2013 22:41
Gaome

Naprosto souhlasím s tím co říkáš! V podstatě ve všem, zkoušela jsem si malovat různé části tak aby byly pohybově funkční ale ve výsledku po pospojování vyšla hromada součástek ale chyběl tomu ten "život". Tohle se mi líbí víc i když mechanika nefunguje. Na tu funkční asi nemám skill

Erinye - 17. dubna 2013 20:00
Erinye

Musím říci, že to ve mě vyvolává dva zcela protichůdné názory (Shrnutý asi do situace řešené kdysi o jiného obrázku - Meč fakt krásně zpracovaný a nakreslený, ale v boji na dvě věci, na pořezání nositele a zlámání všech kostí v zápěstí)...

1) Takže, jak to vysvětlit zde u toho draka? Jistě, zpracování je pěkné (Dávám 4****)Za práci s detaily a hlavně čistotou, žádné ušmudlání a jemnost vyobrazení /A i ten žlutý papír na to působí dobře. Takže to budí dojem trošku nějakého plánku ze starého archívu, ale Leonardo da Cimmrman (Teda vlastně Vinči) Takže, až potud dobré (Pěkně udělaná jsou hlavně křídla a taky ten ocas je zajímavý, ty úchyty převodů kol u křídel také nejsou špatné)...

***

2) Ovšem co je špatně (Alespoň z mého pohledu!) A bohužel to je častá chyba nejen u Tebe (Ale hromadně) U kreslířů podobných předmětů z fantazie:

Valná část součástek, je udělána "Na míru obrázku" Má tak ideální tvar, že přesně zapadá do svého místa svým tvarem v tomto postoji, ale jemlile by se drak pohnul, tak ten tvar dané součástky, pancíře, nohy, se nezmění, bude stále takový jaký je na obrázku/Kovový/Odlitý/Vylisovaný ve svém tvaru, ale bude bránit pohybu jiné součástky, nebude mít vhodný profil k pohybu a podobně - Jinými sloby = Nakreslil jsi sochu. Protože mnoho součástí, má ideální tvar pro danou pozici, ale jen by měl drak třeba natáhnout krk dopředu či dolů, nebo se natáhnout na všechny čtyři, nebo se rozeběhnou, bude nepohyblivý (Takže jsi mohl rovnou nakreslit sochu a ne stempunk draka, který by se měl hýbat) Se podívej třeba na tvar toho pancíře za přední prackou, má vymodelovaný tvar přesně pro tuto "hrdou" Pozici, ale jakmile by se drak měl rozpohybovat, ten tvar bude vadit noze, krku i profilu trupu, bude zcela vychýlený! Takže, máš náramného draka v hrdé pozici, který se napůl rozláme, jakmile se z té pozice pohne (Ideální jako socha či exponát v muzeu) Ale v světě páry, pístů, táhel a pohybovátek, je nepoužitelný, protože co se nerozpadne, se zasekne jednou částí do druhé ...

Máš jistě skvělou fantazii si draka vymyslet, určitě máš i talent na nakreslení ho (Viz. pochvala nahoře) Ale bohužel, vůbec v tom nevidíš "život" Pohyb a kinetiku - Ten drak je z velké části nepohyblivej ...

Jasně, ten kdo nemá rád moje kritiky zase napíše, že to nevadí, že jde o to jak ten drak je, že to je fantazie, že to nemusí být technicky přesné - Ale já hodnotím bohužel pro Tebe i tuto stránku věci. Takže ať si kdo chce říká, drak hezký, ale nedokonalý - Protože kdyby jsi ho měl s aktuálními součástmi nakreslit v pohybu a měl dodržet jejich tvar, vyjde Ti šílený paskvil ...

A i to by se mělo hodnotit na tvém zpracování a výtvoru, jeho funkčnost ...

(Takže, jak se jednou psalo v jiném hodnocení)(Zpracování grafické je hezké, ale technicky to je nefunkční) Tedy dávám pouze "2.60" Spíš něco kolem 3+ ...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Vypisuje se 3 z celkem 3 příspěvků1


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)