Rock 'n' Roll! (1. strana) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Rock 'n' Roll!

  • Rock 'n' Roll! - obrázek
  • Autor: Zlatovous
  • Publikováno: 14. listopadu 2009
  • Rozměry originálu: [1600 px × 732 px]
  • Popis:

    Ilustrace ke knize The Rock Book k přijímacím zkouškám. Pocta Rockovým velikánům. Uplácáno za zhruba dvacet hodin. Klasická svatá trojice: 3Ds Max 9, VRay a PS. Vyvalte šutry

Kdo hodnotil obrázek Rock 'n' Roll!?
Aenrill Hříva Chaosu (5.00*), Alfonzo, Amunak, Annox, Asimm, Bogina, Darwin, elister, Erinye, Frili, Grom, MARK, MONIKA123, Moon.rider, Morganův známej, Planktonek, Python, Willem Tell (5.00*)

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 39 příspěvků1 2

Willem Tell - 27. prosince 2011 16:35
Willem Tell

Díky za Beatles.

Fir36e - 19. března 2010 23:46
Fir36e

Jé.. ty jsi tam dal Pink floydy! :-))
Oh mein Got. Das ist Eso Rimmer.. :-)

Erinye - 6. prosince 2009 01:13
Erinye

Plumm 6. prosince 2009 01:10
Mě totiž udivuje to, že právě Jeffersoni jsou udělaný dle mě skutečně tak, že bych věřila v onu lepenku/lepidlo a plastičnost. Kdežto ten plakát jak je motýl (Nejsem znalá hudby, tak nevím co to je za skupiny) nebo ten zcela vpravo, je prostě vtlačen do zdi. Na mě to prostě působí tak, že to není plakát na zdi, ale zeď :)
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Plumm - 6. prosince 2009 01:10
Plumm

Erinye 6. prosince 2009 00:58
Jasně, že vystupuje...na tloušťku lepenky plus tloušťku plakátu. Což by na fotce tohohle rozlišení a při tomhle neplastickym světle, jaký tam je, imho stejně nebylo vidět. Ale kdo ví:)
http://plumm.cz/

Erinye - 6. prosince 2009 00:58
Erinye

Plumm 6. prosince 2009 00:51
A ten papír (Ći z čeho je onen plakát) ten ti nevystupuje nad povrch oné stěny/tapety ? Jako promiň, ale tady jsou ty plakáty podle mě doslova "vteleportovány" do 2D stěny, místo aby byly na ní. Prostě jako by jsi v kdeslení do černého pozadí vkreslil červený čtvereček. Bude to v něm, ne na něm...

Připadá mi to prostě neplastické, jakoby prostě ten plakát byl součástí stěny a ne na ní...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Plumm - 6. prosince 2009 00:51
Plumm

Erinye 5. prosince 2009 23:48
Všechny plakáty si doma i všude jinde lepim oboustrannou páskou a zepředu na nich neni vidět ani jedna z věcí, co si vyjmenovala. Žádný opotřebení a žádný odlepování, prostě to připlácneš a je to na tý zdi jak přišitý.
http://plumm.cz/

Erinye - 5. prosince 2009 23:48
Erinye

AskadrinSidlong 1. prosince 2009 18:00
Asi jsi nepochopil to, že uvádím, že pokud je ten plakát přilepen "zespodu" tedy rubové strany, mělo by to na něm zanechat nějaké znaky, neboť ani oboustraná izolepa, ani lepidlo, ti nepřilepí takto "vkresleně/vteleportovaně" plakáty do zdi...

Vzduchová bublina, ohnutý roh, hrudka lepidla, menší množství nátěru a následné odchlýpnutí se. Kde jsou nějaké znaky nedokolosti přichycení ? Takle to máš, že jsi 5 plakátů přilepil všechny na 100% s 0% efekty vlivů na jejich odlepení a opotřebení...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Fraiser - 3. prosince 2009 22:43
Fraiser

hodně povedené;)
Rock'n'roll, Baby!

AskadrinSidlong - 1. prosince 2009 18:00
AskadrinSidlong

Erinye 16. listopadu 2009 10:29

říká ti něco oboustranná izolepa...?

Mimochodem ten motýlek je absolutně mimo kontext a nechápu co tam dělá :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Moon.rider - 25. listopadu 2009 13:25
Moon.rider

looool..uplně brutální:D jeste ten motýlek.hehe

ja ti dam za 5 at mas radost:D
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Python - 23. listopadu 2009 21:33
Python

Plumm 21. listopadu 2009 18:05
Já to holt už nejsem moc schopný kritizovat z uměleckého a kompozičního hlediska, protože když se na to dívám, vidím jen polygony, shadery a světla. A v těchto ohledech je máloco vytknout.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

MONIKA123 - 23. listopadu 2009 11:16
MONIKA123

super

Plumm - 21. listopadu 2009 18:05
Plumm

Zlatovous 16. listopadu 2009 13:07
Jako ta basa ke Kiss parádně sedí, o tom žádná, ale ve spojení s těma ostatníma věcma na scéně to prostě vypadá divně:)

A k tomu kombu. Marshall MG je uplně ta nejlevnější série, co Marshall vyrábí. Samozřejmě všechno tranzistory, žádný elektronky a taky to nejsou bassový komba:) Jestli chceš nějakej konkrétní normální nebassovej Marshall, tak je to 1959SLP. Zesík, kterej v podstatě určil zvuk rocku, absolutní legenda:)
http://www.marshallamps.com/product.asp?productId=10
http://i4.photobucket.com/albums/y117/ledzeppelinorg1/images/gear/marshall.jpg
Od 80. let diktoval JMC800
http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=JCM800.
Ale přes co hráli a hrajou slavný bassáci, to fakt netušim, sry:)

A jestli chceš něco jinýho než Marshall, tak to taky nevim:D Z těch lidí, co máš na plagátech vim jenom, že Beatles hráli přes Voxy http://www.voxamps.com/us/products/ a Floydi při tom jejich nekonečnym zvukovym experimentu vystřídali snad všechno:)
http://plumm.cz/

Plumm - 20. listopadu 2009 21:19
Plumm

haha
http://plumm.cz/

Python - 20. listopadu 2009 20:33
Python

elister 16. listopadu 2009 19:07
Kecy, to není možné :D To by bylo jako příchod boha na zem, nebo něco podobného. Čtyři jezdci apokalypsy, bída, humor, válka a plumm :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 16. listopadu 2009 19:07
elister

python 16. listopadu 2009 17:54
už jsem to viděl! Na vlastní oči!
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

vockoo - 16. listopadu 2009 18:07
vockoo

python 16. listopadu 2009 17:54
Jo. Asi třikrát za celou historii galerie :D
Tadá!

Python - 16. listopadu 2009 17:54
Python

To Plumm: kritik se vším všudy. Zajímá mě jedna věc, už jsi někdy o něčem řekl, ano je to dobré? Ono to nemyslim zle, naopak jen diky lidem, kteří neodpouštějí vznikají kvalitní věci, jen mě to tak zajímá :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 16. listopadu 2009 13:07
Zlatovous

Ty jo, vinen ve všech bodech obžaloby :-) Tak do toho

Erinye 16. listopadu 2009 10:29
Jop, tapetové lepidlo. Nechtěl jsem tam cpát hřebíky, i když by to samozřejmě byla hračka, ale nesedělo mi to tam

S těma strunama máš pravdu, ještě je trochu pošteluju, taky teď koukám, že jsou mimo.

Plumm 16. listopadu 2009 02:10
Zajímavý náhled, tohle mě nenapadlo (s tím propojením zlaté éry a moderní doby). Tahle scéna vznikla tak, že jsem měl v hlavě obraz téhle sekery zaseknuté v kombu a na tom posazený motýl. Basa prezentuje Kiss a motýl je odkazem na kapelu Iron Butterfly (i když to pochytí asi málo lidí, je to docela neznámá kapela, plus ten motýl by zasloužil kovovější vzhled - další položka na seznamu). Ta basovka je kýč, stejně jako celý Kiss, ale stejně ovlivnila spoustu lidí a zná ji každé škvrně, proto jsem ji tam dal. Plus ten tvar se mi hodil do krámu :-)

Co se týče komba, tak tady se projevila moje hrubá neznalost :-) Příště udělám větší výzkum, než se pustím do práce. Co by tak odpovídalo? V tomhle fakt tápu

S tou kompozicí máš pravdu, teď už to taky vidím. Alespoň vím, co studovat dále. Stejně tak to texturování. Nedělá mi problém udělat pořádnou texturu z fotek (proto ten kulomet vypadal kovově), ale poladit k tomu odpovídající shader je pro mě ještě kámen úrazu.

Díky všem za rady, než to půjde na tisk, pošteluju to podle vašich rad. Výsledný obrázek pak šoupnu sem

Erinye - 16. listopadu 2009 10:29
Erinye

Ehhhme. Teď když Plumm upozornil na ty plakáty, tak mě tak napadlo...

Co je to tak drží ve vzduchu ?

Síla lásky, nebo lepidlo ? xD
Hřebíčky či izolepa nikde nu a lepidlo je asi jediná možnost, ale nejsem si jistá, zda by lepidlem přilepený plakát takto cool rovnoměrně držel u všech plakátů a nebyl ani vidět nějaký neduh nalepování...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Vypisuje se 20 z celkem 39 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)