Galerie
Středověké zátiší
- Autor: Zlatovous
- Publikováno: 16. listopadu 2008
- Rozměry originálu: [1024 px × 768 px]
- Popis:
Výřez ze scény pro freeware adventuru. Vytvořeno v 3D studio Maxu, textury a post-produkce ve Photoshopu. Lehce jsem i zaexperimentoval s Depth of Field (hloubka obrazu)
Kdo hodnotil obrázek Středověké zátiší?
akira, Amthauer, Anael, Antonius, anuvin, bigpatos, Calimë, Drtikol, Elohir, Frili, Grom, Kaena, kapitán Lebka, Kern, LBsmoke, MickiZ, MIRAS33, Morganův známej, Moskov, Nefaria, Sir.Gabriel, Systy, TheDave, Torq (3.80*), Tulačka, vockoo
Komentáře ⇓
Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 24 příspěvků1 2
Kern - 7. června 2009 16:20 | |
Zdá se mi, že věci na stole jsou zaostřenější než stůl sám, je to pravda?
|
Gran - 25. února 2009 18:39 | |
Listina vypadá typicky počítačově - je hezká, ale je jasné, že tahle se dá sebrat =P |
Hokuspokus - 24. ledna 2009 14:04 | |
Jen ta listina uprostřed chce upravit. Vypadá nevěrohodně. Jinak dobrý |
TheDave - 2. prosince 2008 12:57 | |
Fakt ne? Zvláštní.
|
Tom Drom - 26. listopadu 2008 13:12 | |
ne to teda nepoznávám
|
TheDave - 23. listopadu 2008 21:48 | |
Nepoznáváš Posla Smrti 2?
|
Morion - 22. listopadu 2008 18:38 | |
Z jaké adventury to je? |
Amthauer - 18. listopadu 2008 11:47 | |
jola 17. listopadu 2008 20:56 |
jola - 17. listopadu 2008 20:56 | |
eh...víte...to písmo by muselo bejt ve skutečnosti hodně malé...opravdu hodně malé. Pokud ne vhodné k použití kouzelných zvětšovacích skel, tak alespoň pro mhouření očí zajisté...
|
Sir.Gabriel - 17. listopadu 2008 20:28 | |
Tekže, ehm, pane kolego. Scéna se mi moc líbí, avšak jak jistě víte, mi 3D maniaci si pochválíme vše. Nebudu kritizovat, páč oba dva víme, kdo z nás dvou je v modelování lepčí a já to nejsem. Na textury jsem ale "odborník":-) |
elister - 17. listopadu 2008 19:16 | |
Jestli se moc nepletu tak to vůbec není o polygonech ale všechno o nastavení textury (hrbolatost třeba).
|
TheDave - 17. listopadu 2008 15:45 | |
No nevím, občas když dojím, zdá se mi, že mám na dně misky polygonů až příliš málo.
|
Amthauer - 17. listopadu 2008 15:29 | |
Zlatovous 16. listopadu 2008 22:39 |
Grom - 17. listopadu 2008 10:28 | |
V 3D studiu jsem vždycky chtěl umět dělat a obdivoval ty, co to umějí. Scéna by to mohla být opravdu pěkná, nemít to nedostatky, které tu vypsal Amth. No jen tak dál a hodně trpělivosti. Pro mě poctivé 3*
|
Zlatovous - 16. listopadu 2008 22:39 | |
Ani ne tak těžké jako spíše časově dost náročné a vyžaduje to dost trpělivosti. Konkrétně tahle scéna by samotná zabrala nanejvýš dvě hodiny času, pro člověka co se v obou programech alespoň trochu vyzná. |
Amthauer - 16. listopadu 2008 21:54 | |
murthags 16. listopadu 2008 20:44 |
murthags - 16. listopadu 2008 20:44 | |
Jen takovej malej dotaz: |
anuvin - 16. listopadu 2008 19:26 | |
Tak děde vševěde máš to samozdřejmě hezký ale když ¨chceš tu kritiku :) |
Amthauer - 16. listopadu 2008 17:46 | |
No, nevím. Tady hodně hrají prim textury, ale i ty zde jsou pěkné jen dvě - stůl a pergamen. Naopak mísa ji má příliš natáhlou a rozmázlou, nehledě na to, že mísa i hrnek jsou velmi jednoduchoučké tvary, které bych i já, grafický antitalent, udělal v Blenderu extrudováním za pět minut včetně drbání na zadnici. No, hrnek má také jednoduchou texturu, to jako by vlnění, nevím, jestli to má tak i 3D Max, ale v Blenderu je na to zapotřebí stisknout právě dvou tlačítek. I to železo na truhličce by si zasloužilo jemnější zrnitot, aby vypadalo železněji. Takže jo, stůl se povedl - a to je tak vše. |
Urilis - 16. listopadu 2008 14:18 | |
woow :) nádhera :) ještě bys mohl zazpíávat a nemělo by to chybu..
|