Galerie
Stredoveky zbrane
- Autor: LOst souL
- Publikováno: 25. dubna 2008
- Rozměry originálu: [787 px × 596 px]
- Popis:
3D modely zbrani delny v blendru
Kdo hodnotil obrázek Stredoveky zbrane?
akira, Belkar, elister, Elohir, Frili, Grom, Hagar, I-Ionza, Kaena, kapitán Lebka, Kern, LBsmoke, mariusius, MARK, MickiZ, Necross, Orcslayer, Paeris, Plumm, Python, Souxie, Tanis, Thorin Pavéza, zdendalini
Komentáře ⇓
Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1
Python - 10. listopadu 2009 17:57 | |
No, je to slabé. Modely celkem ujdou, ale textury, misto aby nedostatky zakrývaly je nechávají napospas nelítostému zraku kritika. Osvětlení je nepřirozené (neřeknu nedobové, protože to nemusí být výjev ze středověku, ale klidně třeba expozice v muzeu, ovšm i zde by bylo osvětlwní jinéú). Zbraně jakoby visí ve vzduchu, chybí zde detaily. Připomíná mit o grafiku z her typu baldurs gate, ale tam byly lepší textury. Má to styl, to nepochybně. Přesně takové obrázky člověk může čekat u freeware klikaček (proč asi, že) ale na obrázek jako takový je to prostě slabé. Nicméně každý jsme začínali nějak a mé rané výtvory nevypadají líp.
|
Yafray - 8. května 2008 15:14 | |
Tky dělám Blenderu tkže wm jk to tam chodí, nejvíc se mi nelíbí použití materiálů..určitě by se hodila textura s normálovou mapou, potom jestě kovový odrazy, ty se dají jednoduše vytvořit i pomocí Raymirroru(je to v materiálovym menu-F5). Dále bych se vyvaroval všude používat modifikátor subsurf(možna jsi použil multires, ale to je fuk efekt je v podstate stejnej), kvůli tomu, že ty meče vypadají tupě a oble(jko plastovy z hračkářství) a nakonec jinej zdroj světla...tam už je možností víc, ale světlo typu lamp a navic jen jedno se k tomu vůbec nehodí. Tentokrát nehodnotím... |
větvička - 26. dubna 2008 19:24 | |
vypadá to jako by ty zbraně byly z plastu. některé oblé rysy jsou hranaté někde máš špatný odraz světla... pod lacinými pozlátky se bohužel neskrývá téměř nic.
|
Thrawn - 26. dubna 2008 18:15 | |
Docela dobré, jen chtělo by to hlavně jiné materiály, kov udělat realističtěji na dřevo v pozadí texturu... jinak modely celkem dobré |
matesbra - 26. dubna 2008 10:46 | |
super |
Gran - 25. dubna 2008 16:04 | |
Na začátek to není špatné =) Ale možnosti 3D modelingu jsou mnohem vyšší. |
Michi_Hrozi - 25. dubna 2008 14:49 | |
skoda ze nema textury.. ale pekne vymodelovane :) |
Plumm - 25. dubna 2008 00:59 | |
Hm kua psal sem k tomuhle celkem dlouhej příspěvek a ono se mi to smázlo, znova to psát nechci, na to peču. Tak jenom hodnocení: 1,5*, páč je to fakt hodně špatný.
|
Vypisuje se 8 z celkem 8 příspěvků1