Grom Příleský | Barevná srdce (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Vlastník :

Silverius

Jméno :

Grom Příleský

Ikonka :

Popis :

Původ:
Grom pochází z odlehlého lesního útočiště v srdci majestátních hor, kde vysoké vrcholky hrají s oblaky a starobylé borovice se tyčí jako strážci dávných tajemství. Tato divoká krajina je plná tichých údolí, průzračných horských potoků a rozsáhlých lesů, jež jsou domovem široké škály divoké zvěře. V noci sem tam pronikají záblesky světel zřídka se objevujících poutníků, jež si lesem mohou zkrátit cestu, zatímco ve výšinách je možno vidět nekonečnou plochu hvězd.

Věrný společník:
Jeho nejbližším přítelem je puma jménem Aeluin, což v jazyce starých lesů znamená "Modré nebe". Puma je jeho průvodce, ochránce a přítel. Společně sdílejí hluboké pouto, které přesahuje jen obyčejné partnerství mezi hraničářem a jeho zvířetem. Její nezaměnitelný instinkt je pro Groma neocenitelným darem, stejně jako je on pro ni přítelem, ale i ochráncem, když zrovna Aeluin potřebuje odpočívat.

Vzhled:
Grom má smaragdově zelené oči a blonďato-zrzavé vlasy připomínající barvy podzimního listí. Tvář ošlehanou větrem také zdobí jizvy – každá vypráví příběh o bojích a dobrodružstvích.

Oblečení a výzbroj:
Nosí odolné oděvy z kůže a látek, které mu umožňují pohybovat se neslyšně lesem a horami. U pasu nosí dlouhý jednoruční meč, který je stejně tichý a smrtící jako on sám. Jeho čepel zas odráží stříbrné světlo měsíce a je stejně neúprosná jako příroda, kterou zastupuje.

Charakter:
Grom je mužem tichým, ale odvážným, s duší starého lesa. Jeho postoj je stoický, ale oči prozrazují hluboký cit a pochopení pro vše živé. Vystupuje jako skromný, ale schopný
vůdce, který se nezalekne stát v čele, když je třeba. Přesto všechno Gromova hluboká spojitost s přírodou a zvyk být sám může vést k tomu, že je někdy příliš nezávislý nebo odmítá pomoc od ostatních, i když ji potřebuje. Může se spoléhat příliš mnoho na své vlastní schopnosti a podcenit význam spolupráce.
Jeho silná vůle a odhodlání jsou sice obdivuhodné, ale může být také tvrdohlavý, což komplikuje jeho vztahy s ostatními postavami a vede k neshodám, které mohly být vyřešeny diplomatickou cestou.

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3140 příspěvků1 2 3 4 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 25. prosince 2024 15:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Grom a Thorongil došli k výklenku s klecí a váhou. Gwarg v rukách pohupuje svým válečným kladivem, pozoruje vodní proud a zbytek místnosti za ním až ke dveřím v Z zdi. Ostatní naslouchají Herugilovu mumlání, jak přemýšlí nad vážením perel a sledují hadí hlavu a desku s nápisem nad ní, jestli zahlédnou nějakou změnu.

HeruGil - 5. prosince 2024 16:54
HeruGil

"Ej-jah," vyjádřím náhlé překvapení.
"Ta hlava se na mě koukla," dodám rychle, abych potlačil možný úlek ostatnícha pozorně se zahledím na reliéf. Chvíli ho bedlivě pozoruji, ale nemám dojem nějakého ohrožení.
"Možná se mi to jen zdálo, že se ta hlava nepatrně pootočila a upřela svoje oči na mě. Ale už se ten pocit vytratil."
Ještě jednou, opatrně, skoro potají pohlédnu na hadí hlavu a začnu znovu promýšlet postup vážení.

Thorongil - 16. listopadu 2024 11:18
Thorongil

Chvíli poslouchám HeruGila, který si potichu mumlá, jak uvažuje o možnostech postupu při vážení perel. Ještě se podívám na desku, ale napadne mě, že čekat na zbývající text nemusíme všichni, na to stačí zbytek družiny.
Tak vykročím za Gromem ke kleci s váhou, snad tam budu užitečnější.

HeruGil - 23. října 2024 18:22
HeruGil

Na krátko soustředím pohled na desku. Nepřipadá mi, že by za chvíli mého rozmýšlení nějak výrazně změnila svůj vzhled a tak pokračuji ve svých úvahách:
Zřejmě jsem ten problém rozdělil na moc malé části. Kdybychom tedy začali z opačného konce a rozdělili perly jenom na polovinu. Pět a pět můžeme zvážit, a v jedné pětici ta zvláštní perla musí být. Jedna miska tedy klesne nebo se zvedne. Ale na které misce je ta zvláštní perla se tak nepozná, a zbývají už jen dvě vážení. Hmm, takové problémy jsou asi pořád moc velké. Budeme muset zkusit něco mezi tím.

HeruGil - 19. října 2024 16:46
HeruGil

Při prohlížení desky s nápisem vzpomínám na svého mistra a polohlasem si přeříkávám, co mě učil, jak řešit různé situace, do kterých bych se mohl dostat.
... Představ si to jako problém, některý je malý a takový lze obvykle vyřešit snadno a rychle ... jenže situace může být složitější, problém větší ... Často pomůže rozdělit velký problém na několik menších a zkusit vyřešit postupně každý zvlášť ...

Pohlédnu na desku, pak na ostatní, a pokračuji ve svých myšlenkách.
Máme vybrat perlu, z deseti a vypadají stejné každá jako ty zbývající. Máme asi použít váhu, takže jedna perla bude lehčí nebo těžší. Pomocí váhy se asi nic jiného nepozná.
Jedna perla na jednu misku, další na druhou a když budou různě těžké, tak
první z těch zvážených zvážíme znovu s některou z těch ostatních, ty jsou už všechny obyčejné a stejně těžké. To bude druhé vážení a ta první perla buďto bude zase jiná a je to ta, kterou chce hadí hlava, nebo první a třetí perla budou stejně těžké a pak musí být zvláštní ta druhá, kterou jsme dali po prvním vážení stranou. Případně si to můžeme potvrdit třetím vážením druhé perly a některé z těch ostatních.
Jenže když
první i druhá perla budou stejně těžké, pak není tou zvláštní žádná z nich a zbýcá jich osm. Ale takhle na tři vážení lze porovnat jen šest perel a nemusíme vůbec dojít k řešení.

Pán Jeskyně - 10. října 2024 16:58
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do konce týdne mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 9. října 2024 17:02
HeruGil

Taky letmo kouknu na Groma a potom se otočím zpět k desce:
"Tak z perel máme vybrat jednu nějak zvláštní. Když vážením, tak bude lehčí nebo těžší než ostatní, to je skoro jisté. Barvu nebo tvar nebo co jiného by se na váze těžko určovalo."

Dívám se na nápis a ukážu pozvednutou rukou.
"Ještě tam pořád jsou shluky skvrn. Řekl bych, že nápis není celý, že kus textu stále chybí. Asi bude dobré ještě počkat než se pustíme do vážení."

Thorongil - 5. října 2024 15:53
Thorongil

Otočil jsem se za Gromem a vidím, že prohlíží mříž a dotýká se jí rukama.
"Grome, já jsem skrz tu mříž prostrčil prsty až k dlani. Mezery mezi pruty sice jsou tak na dvě k sobě složené dlaně. Moje prsty prošly celé, jenže pak jako bych narazil na pevnou překážku. Nic jsem neviděl, ale jsem prostě ruku nedostal, celá dlaň zůstala venku."

Letmo pohlédnu na desku nad hadí hlavou a pokračuji:
"Zkoušel jsem i svoji dýku, avšak čepel do mezery mezi pruty neprošla vůbec. Jako kdyby se její hrot ihned zapíchl do tvrdého dřeva.
Prostě jsme na Starém Hrádku a tady jsou věci jiné a jinak."

Grom Příleský - 3. října 2024 13:12
Grom Příleský

„Zkusím to prozkoumat víc zblízka,“ řeknu potichu, zatímco se opatrně přiblížím ke mříži. Moje oči jsou zvyklé na tiché pohyby lesa, takže se pokusím tyto dovednosti použít i zde. Možná v té mříži nebo kolem hadí hlavy něco přehlížíme. Pokud tu je nějaká past, bude lepší, když to odhalíme teď, než bude pozdě.

Pomalu obcházím výklenek, prsty lehce přejíždím po mříži, hledám nějaké stopy opotřebení nebo známky toho, že by váha mohla reagovat na perly jinak, než očekáváme. Mezitím zůstávám napůl ostražitý, připravený na jakékoli nebezpečí, které by mohlo přijít, až se s tou váhou začne manipulovat.

„Nezapomínejme, že po vyřešení hádanky může následovat něco nepříjemného,“ dodám. „Já a Aeluin budeme mít oči na stopkách.“

//Jinak zdravím všechny! Po delším čase je super vrátit se na DnD forum. Nevím, jak moc to hrajete na pravidla. Tak kdyžtak řekněte a hodím si na něco z toho kostkou. Snad jsem chytnul i tu story. :)

Pán Jeskyně - 1. října 2024 19:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Pozorně čtete další kus textu:
Dobře rozvaž, jak které perly položíš na misky vah, pak stáhni mříž.
Pákou dole váhu uvolni a pohyb misek s perlami do své paměti pečlivě ulož.
Po zvážení mříž odkryj, zkus jinak perly na misky připravit. Znovu stáhni mříž a pákou podruhé váhu uvolni.
Tak budeš moci učinit ještě potřetí.
Po třetím vážení je ti dovoleno mříž zvednout, vzít si své bohatství, ale nezkoušej znovu perly na váhu pod mříž vracet.

Pán Jeskyně - 13. září 2024 18:50
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu na týden mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 10. září 2024 21:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Pozorně sledujete desku nad hadí hlavou a vidíte, jak se některé ze skvrn, které mezi textem stále zbývají, začaly opět zvolna pohybovat a měnit svůj vzhled.
Během krátké chvíle se několik přetvořilo v runu a pak další.

Pán Jeskyně - 9. srpna 2024 18:07
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu dva týdny mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 20. července 2024 09:31
HeruGil

Dívám se do vody pod sebou, po chvilce jsem se o kousek posunul a dál se snažím prohlížet pečlivě každý kousek stěny břehu.
Thorongilův výkřik zaujal moji pozornost. Když vidím, jak nadšeně zvedá ruku, otočím se zpět k vodnímu proudu. Spíše už jen ze zvědavosti se ještě zahledím do vody, ale pak se zvednu a jdu za Thorongilem k ostatním.

Pán Jeskyně - 4. července 2024 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do příštího týdne mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Thorongil - 1. července 2024 20:08
Thorongil

"Ajahej. Našel jsem," vykřiknu radostně a zvednu ruku nad hlavu.
"Štěstí nám ukázalo milostnou tvář. Máme další perlu."
S těmi slovy zamířím k ostatním u hadí hlavy. Tam napřáhnu ruku před sebe a opatrně rozevřu dlaň.
"Almi, tady je desátá perla."

Thorongil - 13. května 2024 09:09
Thorongil

"Oj, vypadá to, že tady něco vidím. Nějaký velký oblázek, asi tak půl sáhu pod hladinou."
O kousek jsem se posunul, abych byl přímo nad místem nálezu.
"Voda je tmavá, nevidím o moc víc hlouběji. Ani nepoznám jestli je to nějaký valoun nebo lastura.
Ale měl bych na to dosáhnout a zkusím jestli to něco dokážu z vody vytáhnout."


Tornu jsem už sundal u stěny s reliéfem. Teď si vyhrnu rukáv, přidržím si ho levou rukou a pravou pomalu ponořím do vody. Když ucítím, že jsem se dotknul předmětu, sevřu ho svými prsty a zkusím, jestli ho vytáhnu.

Pán Jeskyně - 23. dubna 2024 21:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg letmo pohlédl na lovce perel. Pak lehce zhoupnul svoje kladivo a dál se soustředi na sledování okolí.
Máchání ve studené vodě ho neláká, zřejmě rád takovou "zábavu" přenechá ostatním.

Pán Jeskyně - 27. března 2024 16:56
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do příštího týdne mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 17. března 2024 18:40
HeruGil

"S tím bych souhlasil," prohodím k Thorongilovi.
Na desce jsou pořád místa pokrytá skvrnami, takže se na ni ještě na chvíli zahledím, jestli se neobjeví nějaká další část textu. Pak se otočím a vyrazím k vodnímu proudu. Zamířím kousek od Thorongila, abychom hledali lastury na delším úseku.

Vypisuje se 20 z celkem 3140 příspěvků1 2 3 4 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)