Grom Příleský | Barevná srdce (1. strana) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Vlastník :

Silverius

Jméno :

Grom Příleský

Ikonka :

Popis :

Původ:
Grom pochází z odlehlého lesního útočiště v srdci majestátních hor, kde vysoké vrcholky hrají s oblaky a starobylé borovice se tyčí jako strážci dávných tajemství. Tato divoká krajina je plná tichých údolí, průzračných horských potoků a rozsáhlých lesů, jež jsou domovem široké škály divoké zvěře. V noci sem tam pronikají záblesky světel zřídka se objevujících poutníků, jež si lesem mohou zkrátit cestu, zatímco ve výšinách je možno vidět nekonečnou plochu hvězd.

Věrný společník:
Jeho nejbližším přítelem je puma jménem Aeluin, což v jazyce starých lesů znamená "Modré nebe". Puma je jeho průvodce, ochránce a přítel. Společně sdílejí hluboké pouto, které přesahuje jen obyčejné partnerství mezi hraničářem a jeho zvířetem. Její nezaměnitelný instinkt je pro Groma neocenitelným darem, stejně jako je on pro ni přítelem, ale i ochráncem, když zrovna Aeluin potřebuje odpočívat.

Vzhled:
Grom má smaragdově zelené oči a blonďato-zrzavé vlasy připomínající barvy podzimního listí. Tvář ošlehanou větrem také zdobí jizvy – každá vypráví příběh o bojích a dobrodružstvích.

Oblečení a výzbroj:
Nosí odolné oděvy z kůže a látek, které mu umožňují pohybovat se neslyšně lesem a horami. U pasu nosí dlouhý jednoruční meč, který je stejně tichý a smrtící jako on sám. Jeho čepel zas odráží stříbrné světlo měsíce a je stejně neúprosná jako příroda, kterou zastupuje.

Charakter:
Grom je mužem tichým, ale odvážným, s duší starého lesa. Jeho postoj je stoický, ale oči prozrazují hluboký cit a pochopení pro vše živé. Vystupuje jako skromný, ale schopný
vůdce, který se nezalekne stát v čele, když je třeba. Přesto všechno Gromova hluboká spojitost s přírodou a zvyk být sám může vést k tomu, že je někdy příliš nezávislý nebo odmítá pomoc od ostatních, i když ji potřebuje. Může se spoléhat příliš mnoho na své vlastní schopnosti a podcenit význam spolupráce.
Jeho silná vůle a odhodlání jsou sice obdivuhodné, ale může být také tvrdohlavý, což komplikuje jeho vztahy s ostatními postavami a vede k neshodám, které mohly být vyřešeny diplomatickou cestou.

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3142 příspěvků1 2 3 4 ... 158 ⇒|

Thorongil - 5. února 2025 17:37
Thorongil

Po­sta­vil jsem se vedle Groma. Na He­ru­Gi­lo­vo zvo­lá­ní jsem se ohlé­dl a po­zo­ro­val, jest­li se u hlavy bude něco ode­hrá­vat. Po chví­li jsem se ale oto­čil zpět ke kleci a zkou­ším, jako po­pr­vé, str­čit prsty do me­ze­ry v mříži, abych uká­zal Gro­mo­vi, co se dělo. Pak zku­sím před­vést i pokus se svojí dýkou.

HeruGil - 16. ledna 2025 20:16
HeruGil

Za­hle­dím se na Groma s Tho­ron­gi­lem jak si pro­hlí­že­jí klec a něco si tam po­ví­da­jí. Pak "ne­ná­pad­ně" kouk­nu na hlavu jest­li po­střeh­nu ně­ja­ký další její pohyb a pak po­kra­ču­ji ve svých úva­hách:
Co kdy­bychom zku­si­li roz­dě­lit pro­blém na tři díly - tři perly a tři perly na první vá­že­ní, tak jich zkon­t­ro­lu­je­me šest, více než po­lo­vi­nu, a zbu­dou čtyři - tohle mi při­pa­dá do­ce­la na­děj­né.
Buďto se misky po­hnou různě, takže ta zvlášt­ní perla je jedna ze těch prv­ních šesti a zbylé čtyři jsou oby­čej­né a tedy stej­né. Tak bu­de­me mít ještě dvě vá­že­ní na šest perel. A ještě bude první po­vě­do­most - tři perly jsou spolu lehčí a tři jsou spolu těžší. Takže na druhé vá­že­ní roz­dě­lí­me perly po dvou, tedy budou tři dvo­ji­ce a bu­de­me vědět, které jsou těžší nebo lehčí.

Pán Jeskyně - 25. prosince 2024 15:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Grom a Tho­ron­gil došli k vý­klen­ku s klecí a váhou. Gwarg v ru­kách po­hu­pu­je svým vá­leč­ným kla­di­vem, po­zo­ru­je vodní proud a zby­tek míst­nos­ti za ním až ke dve­řím v Z zdi. Ostat­ní na­slou­cha­jí He­ru­gi­lo­vu mumlá­ní, jak pře­mýš­lí nad vá­že­ním perel a sle­du­jí hadí hlavu a desku s ná­pi­sem nad ní, jest­li za­hléd­nou ně­ja­kou změnu.

HeruGil - 5. prosince 2024 16:54
HeruGil

"Ej-jah," vy­já­d­řím náhlé pře­kva­pe­ní.
"Ta hlava se na mě kouk­la," dodám rych­le, abych po­tla­čil možný úlek ostat­ní­cha po­zor­ně se za­hle­dím na re­li­éf. Chví­li ho bed­li­vě po­zo­ru­ji, ale nemám dojem ně­ja­ké­ho ohro­že­ní.
"Možná se mi to jen zdálo, že se ta hlava ne­pa­tr­ně po­o­to­či­la a upře­la svoje oči na mě. Ale už se ten pocit vy­tra­til."
Ještě jed­nou, opa­tr­ně, skoro po­ta­jí po­hléd­nu na hadí hlavu a začnu znovu pro­mýš­let po­stup vá­že­ní.

Thorongil - 16. listopadu 2024 11:18
Thorongil

Chví­li po­slou­chám He­ru­Gi­la, který si po­ti­chu mumlá, jak uva­žu­je o mož­nos­tech po­stu­pu při vá­že­ní perel. Ještě se po­dí­vám na desku, ale na­pad­ne mě, že čekat na zbý­va­jí­cí text ne­mu­sí­me všich­ni, na to stačí zby­tek dru­ži­ny.
Tak vy­kro­čím za Gro­mem ke kleci s váhou, snad tam budu uži­teč­něj­ší.

HeruGil - 23. října 2024 18:22
HeruGil

Na krát­ko sou­stře­dím po­hled na desku. Ne­při­pa­dá mi, že by za chví­li mého roz­mýš­le­ní nějak vý­raz­ně změ­ni­la svůj vzhled a tak po­kra­ču­ji ve svých úva­hách:
Zřej­mě jsem ten pro­blém roz­dě­lil na moc malé části. Kdy­bychom tedy za­ča­li z opač­né­ho konce a roz­dě­li­li perly jenom na po­lo­vi­nu. Pět a pět mů­že­me zvá­žit, a v jedné pě­ti­ci ta zvlášt­ní perla musí být. Jedna miska tedy kles­ne nebo se zved­ne. Ale na které misce je ta zvlášt­ní perla se tak ne­po­zná, a zbý­va­jí už jen dvě vá­že­ní. Hmm, ta­ko­vé pro­blémy jsou asi pořád moc velké. Bu­de­me muset zku­sit něco mezi tím.

HeruGil - 19. října 2024 16:46
HeruGil

Při pro­hlí­že­ní desky s ná­pi­sem vzpo­mí­nám na svého mi­s­tra a po­lo­hla­sem si pře­ří­ká­vám, co mě učil, jak řešit různé si­tu­a­ce, do kte­rých bych se mohl do­stat.
... Před­stav si to jako pro­blém, ně­kte­rý je malý a ta­ko­vý lze ob­vykle vy­ře­šit snad­no a rych­le ... jenže si­tu­a­ce může být slo­ži­těj­ší, pro­blém větší ... Často po­mů­že roz­dě­lit velký pro­blém na ně­ko­lik men­ších a zku­sit vy­ře­šit po­stup­ně každý zvlášť ...

Po­hléd­nu na desku, pak na ostat­ní, a po­kra­ču­ji ve svých myš­len­kách.
Máme vy­brat perlu, z de­se­ti a vy­pa­da­jí stej­né každá jako ty zbý­va­jí­cí. Máme asi po­u­žít váhu, takže jedna perla bude lehčí nebo těžší. Po­mo­cí váhy se asi nic ji­né­ho ne­po­zná.
Jedna perla na jednu misku, další na dru­hou a když budou různě těžké, tak
první z těch zvá­že­ných zvá­ží­me znovu s ně­kte­rou z těch ostat­ních, ty jsou už všech­ny oby­čej­né a stej­ně těžké. To bude druhé vá­že­ní a ta první perla buďto bude zase jiná a je to ta, kte­rou chce hadí hlava, nebo první a třetí perla budou stej­ně těžké a pak musí být zvlášt­ní ta druhá, kte­rou jsme dali po prv­ním vá­že­ní stra­nou. Pří­pad­ně si to mů­že­me po­tvr­dit tře­tím vá­že­ním druhé perly a ně­kte­ré z těch ostat­ních.
Jenže když
první i druhá perla budou stej­ně těžké, pak není tou zvlášt­ní žádná z nich a zbýcá jich osm. Ale takhle na tři vá­že­ní lze po­rov­nat jen šest perel a ne­mu­sí­me vůbec dojít k ře­še­ní.

Pán Jeskyně - 10. října 2024 16:58
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do konce týdne mimo dosah i-ne­tu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 9. října 2024 17:02
HeruGil

Taky letmo kouk­nu na Groma a potom se oto­čím zpět k desce:
"Tak z perel máme vy­brat jednu nějak zvlášt­ní. Když vá­že­ním, tak bude lehčí nebo těžší než ostat­ní, to je skoro jisté. Barvu nebo tvar nebo co ji­né­ho by se na váze těžko ur­čo­va­lo."

Dívám se na nápis a ukážu po­zved­nu­tou rukou.
"Ještě tam pořád jsou shlu­ky skvrn. Řekl bych, že nápis není celý, že kus textu stále chybí. Asi bude dobré ještě po­čkat než se pus­tí­me do vá­že­ní."

Thorongil - 5. října 2024 15:53
Thorongil

Oto­čil jsem se za Gro­mem a vidím, že pro­hlí­ží mříž a do­tý­ká se jí ruka­ma.
"Grome, já jsem skrz tu mříž pro­str­čil prsty až k dlani. Me­ze­ry mezi pruty sice jsou tak na dvě k sobě slo­že­né dlaně. Moje prsty pro­šly celé, jenže pak jako bych na­ra­zil na pev­nou pře­káž­ku. Nic jsem ne­vi­děl, ale jsem pros­tě ruku ne­do­stal, celá dlaň zů­sta­la venku."

Letmo po­hléd­nu na desku nad hadí hla­vou a po­kra­ču­ji:
"Zkou­šel jsem i svoji dýku, avšak čepel do me­ze­ry mezi pruty ne­pro­šla vůbec. Jako kdyby se její hrot ihned za­píchl do tvr­dé­ho dřeva.
Pros­tě jsme na Starém Hrád­ku a tady jsou věci jiné a jinak."

Grom Příleský - 3. října 2024 13:12
Grom Příleský

„Zku­sím to pro­zkou­mat víc zblíz­ka,“ řeknu po­ti­chu, za­tím­co se opa­tr­ně při­blí­žím ke mříži. Moje oči jsou zvyk­lé na tiché po­hy­by lesa, takže se po­ku­sím tyto do­ved­nos­ti po­u­žít i zde. Možná v té mříži nebo kolem hadí hlavy něco pře­hlí­ží­me. Pokud tu je ně­ja­ká past, bude lepší, když to od­ha­lí­me teď, než bude pozdě.

Po­ma­lu ob­chá­zím vý­kle­nek, prsty lehce pře­jíž­dím po mříži, hle­dám ně­ja­ké stopy opo­tře­be­ní nebo znám­ky toho, že by váha mohla re­a­go­vat na perly jinak, než oče­ká­vá­me. Me­zi­tím zů­stá­vám napůl os­tra­ži­tý, při­pra­ve­ný na ja­ké­ko­li ne­bez­pe­čí, které by mohlo při­jít, až se s tou váhou začne ma­ni­pu­lo­vat.

„Ne­za­po­mí­nej­me, že po vy­ře­še­ní há­dan­ky může ná­sle­do­vat něco ne­pří­jem­né­ho,“ dodám. „Já a Ae­luin bu­de­me mít oči na stop­kách.“

//Jinak zdra­vím všech­ny! Po del­ším čase je super vrá­tit se na DnD forum. Nevím, jak moc to hra­je­te na pra­vi­dla. Tak kdyžtak řek­ně­te a hodím si na něco z toho kost­kou. Snad jsem chyt­nul i tu story. :)

Pán Jeskyně - 1. října 2024 19:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Po­zor­ně čtete další kus textu:
Dobře roz­važ, jak které perly po­lo­žíš na misky vah, pak stáh­ni mříž.
Pákou dole váhu uvol­ni a pohyb misek s per­la­mi do své pa­mě­ti peč­li­vě ulož.
Po zvá­že­ní mříž od­kryj, zkus jinak perly na misky při­pra­vit. Znovu stáh­ni mříž a pákou po­dru­hé váhu uvol­ni.
Tak budeš moci uči­nit ještě po­tře­tí.
Po tře­tím vá­že­ní je ti do­vo­le­no mříž zved­nout, vzít si své bo­hat­ství, ale ne­zkou­šej znovu perly na váhu pod mříž vra­cet.

Pán Jeskyně - 13. září 2024 18:50
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu na týden mimo dosah i-ne­tu.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 10. září 2024 21:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Po­zor­ně sle­du­je­te desku nad hadí hla­vou a vi­dí­te, jak se ně­kte­ré ze skvrn, které mezi tex­tem stále zbý­va­jí, za­ča­ly opět zvol­na po­hy­bo­vat a měnit svůj vzhled.
Během krát­ké chví­le se ně­ko­lik pře­tvo­ři­lo v runu a pak další.

Pán Jeskyně - 9. srpna 2024 18:07
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu dva týdny mimo dosah i-ne­tu.
Přeji vám hezké dny.

HeruGil - 20. července 2024 09:31
HeruGil

Dívám se do vody pod sebou, po chvil­ce jsem se o kou­sek po­su­nul a dál se sna­žím pro­hlí­žet peč­li­vě každý kou­sek stěny břehu.
Tho­ron­gi­lův vý­křik za­u­jal moji po­zor­nost. Když vidím, jak nad­še­ně zvedá ruku, oto­čím se zpět k vod­ní­mu prou­du. Spíše už jen ze zvě­da­vos­ti se ještě za­hle­dím do vody, ale pak se zved­nu a jdu za Tho­ron­gi­lem k ostat­ním.

Pán Jeskyně - 4. července 2024 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do příští­ho týdne mimo dosah i-ne­tu.
Přeji vám hezké dny.

Thorongil - 1. července 2024 20:08
Thorongil

"Aja­hej. Našel jsem," vy­křik­nu ra­dost­ně a zved­nu ruku nad hlavu.
"Štěs­tí nám uká­za­lo mi­lost­nou tvář. Máme další perlu."
S těmi slovy za­mí­řím k ostat­ním u hadí hlavy. Tam na­přáh­nu ruku před sebe a opa­tr­ně ro­ze­vřu dlaň.
"Almi, tady je de­sá­tá perla."

Thorongil - 13. května 2024 09:09
Thorongil

"Oj, vy­pa­dá to, že tady něco vidím. Ně­ja­ký velký ob­lá­zek, asi tak půl sáhu pod hla­di­nou."
O kou­sek jsem se po­su­nul, abych byl přímo nad mís­tem ná­le­zu.
"Voda je tmavá, ne­vi­dím o moc víc hlou­bě­ji. Ani ne­po­znám jest­li je to ně­ja­ký va­loun nebo lastu­ra.
Ale měl bych na to do­sáh­nout a zku­sím jest­li to něco do­ká­žu z vody vy­táh­nout."


Tornu jsem už sun­dal u stěny s re­li­éfem. Teď si vy­hr­nu rukáv, při­dr­žím si ho levou rukou a pra­vou po­ma­lu po­no­řím do vody. Když ucí­tím, že jsem se do­tknul před­mě­tu, sevřu ho svými prsty a zku­sím, jest­li ho vy­táh­nu.

Pán Jeskyně - 23. dubna 2024 21:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg letmo po­hlé­dl na lovce perel. Pak lehce zhoup­nul svoje kla­di­vo a dál se sou­stře­di na sle­do­vá­ní okolí.
Má­chá­ní ve stu­de­né vodě ho ne­lá­ká, zřej­mě rád ta­ko­vou "zá­ba­vu" pře­ne­chá ostat­ním.

Vypisuje se 20 z celkem 3142 příspěvků1 2 3 4 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: