Herna
Barevná srdce
Vlastník : | Gwarg |
Jméno : | Gwarg |
Ikonka : | |
Popis : | Gwarg je podsaditý svalnatý trpaslík, zocelený výcvikem a životem v horách. |
Pán Jeskyně: | |
Systém: |
DrD |
Nové příhlášky: | Přijímáme |
Popis jeskyně: |
Anto i haloisio (Ústa oceánu) |
Klíčová slova | Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova. |
Jaké hráče: |
V jeskyni je volné místo. |
Nástěnka: | Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj
- místo: Starý Hrádek
- místnost A16
- čas: 3. den, před polednem
- Máte zatím 9 perel.
Nalezené runy:
V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy:
v první místnosti [A01] runa H
v místnosti [A02] nic
v místnosti [A03] nic
v místnosti [A04] runa A
v místnosti [A05] runa C
v místnosti [A06] runa D
v místnosti [A07] nic
v místnosti [A08] runa L
v místnosti [A09] runa E
v místnosti [A10] runa F
v místnosti [A11] nic
v místnosti [A12] nic
v místnosti [A13] runa T
v místnosti [A14] nic
v místnosti [A15] runa V
Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku
Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti
Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy.
V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně.
Družina získala některé věci ještě během putování:
- mast rychlého hojení od Eleany
- šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů
Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný.
A01 (28.11.2007 17:44:39)
Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku.
Nálezy:
Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina)
--
A02 (12.12.2007 18:02:29)
Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další.
Nálezy:
Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní.
Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece.
Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír.
Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina)
--
A03 (07.12.2007 17:14:37)
Nálezy:
Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem.
Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina)
--
A04 (05.01.2008 15:28:34)
boj s obřími krysami
Nálezy:
Zlatý prsten s rubínem (družina)
Klíček ke dveřím
--
A05 (06.02.2008 19:16:59)
Nálezy:
Zlatý prsten se safírem (družina)
Zlatý náramek (družina)
Zlatá brož (družina)
--
A06 (10.03.2008 18:03:51)
boj s velkým hadem
boj s kostlivcem
Nálezy:
hadí šupiny (družina)
široký meč
stará stříbrná mince (družina)
pruh čistého plátna (družina)
kouzlicí hůlka (družina)
Klíček ke dveřím
--
A07 (24.04.2008 17:36:45)
Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí.
Nálezy:
Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem.
--
A08 (18.05.2008 09:16:48)
kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností
Nálezy:
železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice,
těleso závory, dřevěný hranol
kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina)
celkem jedenáct zlatých mincí (družina)
celkem osm stříbrných mincí (družina)
řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina)
dvě šipky se stříbrnými hroty (družina)
celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina)
Klíček ke dveřím
--
A09 (21.07.2008 17:06:01)
Nálezy:
výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny
krajíc zlatavého chleba (družina)
svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text
Až zlatavý třpyt zažene žízeň
a nazlátlý lesk až utiší hlad,
potom skončí se veliká trýzeň
a Tharos už navždy bude klidně spát.
stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava
kouzelný svitek (družina)
baňka se svěcenou vodou (družina)
kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina)
celkem dvě zlaté mince (družina)
Klíček ke dveřím
--
A10 (14.10.2010 17:18:47)
boj s černými (nejasnými) krysami
skřítkové z Dlouhé Hory
Nálezy:
celkem pět stříbrných mincí (družina)
celkem čtyři zlaté mince (družina)
kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina)
Klika ke dveřím
Klíček ke dveřím
Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto
Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se).
Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč.
Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci).
Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek).
--
A11 (29.04.2011 17:17:25)
boj se slizem
Nálezy:
deska s výčnělky a s úchyty (družina)
celkem tři stříbrné mince (družina)
celkem pět zlatých mincí (družina)
Klika ke dveřím
--
A12 (29.05.2012 19:07:28)
boj s fialovou plísní
Nálezy:
kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky)
kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09)
Až zlatavý třpyt zažene žízeň
a nazlátlý lesk až utiší hlad,
potom skončí se veliká trýzeň
a Tharos už navždy bude klidně spát.
truhlička pokrytá vrstvou kamene
v truhličce klíč
--
A13 (16.12.2012 20:20:54 )
boj s ghůlem
Nálezy:
Dva zlaté a dva stříbrné (družina)
Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím.
--
A14 (20.11.2013 20:58)
U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný.
--
A15 (16. března 2014 11:39)
boj se slizem
boj s plísní
|
Hráči: (6/7) | Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil |
Příspěvky ⇓
Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.
Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků1 2 3 4 ... 157 ⇒ ⇒|
Thorongil - 16. listopadu 2024 11:18 | |
Chvíli poslouchám HeruGila, který si potichu mumlá, jak uvažuje o možnostech postupu při vážení perel. Ještě se podívám na desku, ale napadne mě, že čekat na zbývající text nemusíme všichni, na to stačí zbytek družiny. |
HeruGil - 23. října 2024 18:22 | |
Na krátko soustředím pohled na desku. Nepřipadá mi, že by za chvíli mého rozmýšlení nějak výrazně změnila svůj vzhled a tak pokračuji ve svých úvahách: |
HeruGil - 19. října 2024 16:46 | |
Při prohlížení desky s nápisem vzpomínám na svého mistra a polohlasem si přeříkávám, co mě učil, jak řešit různé situace, do kterých bych se mohl dostat. |
Pán Jeskyně - 10. října 2024 16:58 | |
tech |
HeruGil - 9. října 2024 17:02 | |
Taky letmo kouknu na Groma a potom se otočím zpět k desce: |
Thorongil - 5. října 2024 15:53 | |
Otočil jsem se za Gromem a vidím, že prohlíží mříž a dotýká se jí rukama. |
Grom Příleský - 3. října 2024 13:12 | |
„Zkusím to prozkoumat víc zblízka,“ řeknu potichu, zatímco se opatrně přiblížím ke mříži. Moje oči jsou zvyklé na tiché pohyby lesa, takže se pokusím tyto dovednosti použít i zde. Možná v té mříži nebo kolem hadí hlavy něco přehlížíme. Pokud tu je nějaká past, bude lepší, když to odhalíme teď, než bude pozdě. |
Pán Jeskyně - 1. října 2024 19:03 | |
Pozorně čtete další kus textu: |
Pán Jeskyně - 13. září 2024 18:50 | |
tech |
Pán Jeskyně - 10. září 2024 21:35 | |
Pozorně sledujete desku nad hadí hlavou a vidíte, jak se některé ze skvrn, které mezi textem stále zbývají, začaly opět zvolna pohybovat a měnit svůj vzhled. |
Pán Jeskyně - 9. srpna 2024 18:07 | |
tech |
HeruGil - 20. července 2024 09:31 | |
Dívám se do vody pod sebou, po chvilce jsem se o kousek posunul a dál se snažím prohlížet pečlivě každý kousek stěny břehu. |
Pán Jeskyně - 4. července 2024 17:31 | |
tech |
Thorongil - 1. července 2024 20:08 | |
"Ajahej. Našel jsem," vykřiknu radostně a zvednu ruku nad hlavu. |
Thorongil - 13. května 2024 09:09 | |
"Oj, vypadá to, že tady něco vidím. Nějaký velký oblázek, asi tak půl sáhu pod hladinou." |
Pán Jeskyně - 23. dubna 2024 21:14 | |
Gwarg letmo pohlédl na lovce perel. Pak lehce zhoupnul svoje kladivo a dál se soustředi na sledování okolí. |
Pán Jeskyně - 27. března 2024 16:56 | |
tech |
HeruGil - 17. března 2024 18:40 | |
"S tím bych souhlasil," prohodím k Thorongilovi. |
Thorongil - 4. března 2024 20:04 | |
Hledím do vody, ale zatím jsem žádnou lasturu nespatřil. Když zaslehnu HeruGilův hlas, narovnám se a otočím se k ostatním. |
HeruGil - 20. února 2024 18:49 | |
Čtu si změněný nápis a nová slova si přitom tiše přeříkávám, tak jak mě to učil můj mistr. Tvrdil, že tak se více soustředím na význam čteného textu a lépe ho pochopím. |