Kráter (168 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Kráter

Pán Jeskyně:

Pán Osudu

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Kráter je země, tak trochu vlastní svět, rozlehlá oblast ohraničena Černými horami, nepropustným pásmem vysokých hor a skalisek, které se tyčí snad až k nebi. Těžko je překonat a pokud vás nezlomí zlovůle počasí nebo jiné útrapy přírody, ukončí vaši pouť nějaká krutá příšera nebo jiný netvor, kterých se tam podle pověstí a bájí hemží nespočet. Pod stínem Černých hor leží nejrůznější kraje, se svými krásami, taji, divy, syceny smíchem, pláčem, potem i krví. Radost i smutek. Život a smrt.
V tomto zvláštním koutu světa jste se narodili. Strávíte svůj krátký život na poli, nebo chcete změnit svůj osud?

Klíčová slova:

DrD fórum

Jaké hráče:

Každý kdo chce žít svůj příběh...

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj: - pátrání po pegasovi Kilkalopovi, který přebýval v klášteru Bílého úsvitu - pegas odletěl před celkem 7 dny a již se nevrátil, což je velmi neobvyklé - zjištěné informace ve vesnici Víska: o Sedlák Horymir z vesnice Smržinka pegase nikdy neviděl, ale u nich ve vesnici ho občas údajně někdo zahlédl o Obchodník Polerius zahlédl pegase nad lesem Zrzavec, když cestoval z Vísky do Vrátníku, je to ale již déle než 10 dnů o Opilý kupec Kaletan tvrdí, že pegase prodal. Měl ovšem velmi připito... o Obchodníci Bilbur a Harabi, putující ze Svatozemě ze Svaté Citadely, pegase v jejich vzdálených končinách nikdy neviděli a tvrdí, že tam takové zvíře nežije a nikdy nebylo Detail okolí vesnice Víska viz Mapy: Okolí Vísky - případně na odkazu: http://imageshack.us/a/img545/5740/krterokolvsky.png Vzdálenosti cestovní chůzí: Klášter Bílého úsvitu: 2,5 dne Hraniční Hláska: 2 dny Osada Starodub: 2 dny Vesnice Smržinka od kláštera: 1,5 dne Osada Kámen od kláštera: 2 dny Město Vrátník od kláštera: 1,5 dne Čas: - dny na cestě směrem ke klášteru - 2 dny cesty od vesnice Víska Roční období: - pokročilé léto/nástup podzimu

Kráter

Technické údaje ke hře

Shrnutí všech dobrodružství

Hráči: (5/10) Máhanaxar, Pandemonix, Trorn, vockoo, Žabikuch

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 4084 příspěvků|⇐ 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 ... 205 ⇒|

Flaverius Pandemonix - 1. června 2007 08:19
Flaverius Pandemonix

"Ano, to je pravda. Čím více se bádá, tím více se objevuje různých odpovědí, které jdou mnohdy proti sobě a vytvářejí tak nové otázky." přikyvuji na Trornova slova.
Když vidím tázavé pohledy některých družiníků, ochotně vysvětluji: "Nemrtvé bytosti jsou obecně mrtvá těla přivedená zpět k životu pomocí zlých kouzel a čar. Takto povstalé bytosti nemají zcela vlastní mysl ani duši, nejsou tedy vlastně živé v pravém slova smyslu, proto tedy nemrtví. Jsou to zlá stvoření a ti, kteří je tvoří a oživují, musejí mít sami zlou a proradnou duši. Temní kouzelníci, nebo také nekromanté, mistři svého černého oboru." při svých slovech jsem velmi vážný a snad se v mé vrásčité tváři objevila lítost a smutek.

Pak se podívám na hromadu humanoidních těl: "Tato nešťastná mrtvá těla zde byla zřejmě připravena právě k takovému oživování, nezdá se totiž, že by byla nějakým způsobem pokřivena." Očima sjedu na tři těla, která ještě před chvílí usilovala o naše životy. "A tady jsou již samotné výplody nekromancie. Oživlý kostlivec, zde ta tlející mrtvola ženy, to je oživlá a kouzly zkřivená mrtvola, jak zmínil tady pan Trorn, takzvaná zombie, krvežíznivá bestie. A ten trpaslík, hm, nebýt té šedavé pokožky a protáhlého čela, ani byste nemuseli na prvý pohled poznat nějaký rozdíl od živé bytosti. Možná to byla bytost, kterým se říká ghúlové."

Znovu lítostně oddechnu. "Jak smutné, že někdo tvoří takovou špínu, která je skvrnou tohoto světa. No, alespoň tu je příjemně..." a spokojeně se v mrazivé místnosti protáhnu, až moje chatrná kostra zapraská. Je s podivem, že mi snad není ani zima a to jsem oblečen jen v lehké obnošené róbě. Když se na mě zadíváte, uvědomujete si, že mi od úst ani nestoupá pára od výdechů, které jsou teplejší než okolní vzduch.

Trorn Silvidianský - 31. května 2007 22:43
Trorn Silvidianský

"Ano, něco o nich vím, Flaveriusi. V naší vesnici se totiž jednou vyskytla zombie tak sem začal pátrat po těchto stvořeních. Něco o nich věděl můj učitel, něco sem našel různě po knihách. Co je ale fakt se dá odvodit těžko, protože někde bylo něco napsáno a v druhé knize zase popřeno. Ale to nad čím uvažuji je spíše všeobecně známější." Dal zamyšleně sleduji pobité nemrtvé. Pak si jdu prohlídnout věci, které měli u sebe.

pochy - 31. května 2007 22:02
pochy

Namířím si to do míst, kam odletěl zlatý náramek a opatrně ho botou nahrnu čepel meče. Šperk pak nechám sklouznout až k záštitě, abych si ho mohl lépe prohlédnout.

tizok - 31. května 2007 22:01
tizok

Nezůčastněne stojím opodál ponořen do vlastních myšlenek. Opět jsem poslední dobou tím zamlklým a zdrženlivým společníkem. Těžko říci, mlže-li za to toto podivné prostředí, nebo něco jiného.

samovrah - 31. května 2007 21:47
samovrah

Potichu sa pozerám ako sa vybavujú medzi sebou a pohľadom sledujem teraz už hádam definitívne mŕtvoly.Potom sa pomalým a optrným krokom vyberiem zobrať svoju dýku ktorú som hodil a celú dobu som ticho.Bledý v tvári a s prázdnym pohľadom ju beriem zo zeme a strkám späť k ostatným.Potom sa vrátim k ostatným a postavím sa bokom pričom pozerám do zeme

Flaverius Pandemonix - 31. května 2007 19:27
Flaverius Pandemonix

Nahlížím dovnitř a když Trorn hovoří o nemrtvých, s vážným výrazem přikyvuji hlavou.
"Dostali jsme se na zlé místo. Tyto nečisté bytosti nevěští nic dobrého. Jsou pouze důkazem existence zla!"

Pak se podívám zvědavě na vysokého barbara: "Mladý pane Trorne, vy jste více znalý těchto temných bytostí?"

Pán Jeskyně - 31. května 2007 19:19
Pán jeskyně Pán Osudu

Do mrazivé místnosti nahlíží i vyděšený Rudi. Když vidí hromadu mrtvých těl a tři ohyzdné bytosti ležící na podlaze, ještě více vytřeští oči.
"Co...co to bylo? Kam sme se to dostali? Co to je za..za hrůzy?" vystrašeně koktá.

Pán Jeskyně - 31. května 2007 19:14
Pán jeskyně Pán Osudu

Kostlivec, tlející žena a mrtvolně bledý trpaslík leží nehybně na zemi.

Zlatý řetěz, který měl trpaslík kolem krku, se skládá z jednotlivých oček. Na jednom je přichycený malý plátek, ve kterém je zasazený duhově zbarvený kamínek.

Gangalaguna - 31. května 2007 17:16
Gangalaguna

Když slyším, že zvuky bitvy utichli, tak opatrně, stále s kuší připravenou, vcházím do vedlejší místnosti. Když vidím všechny společníky na živu, oddechnu si. Pak jdu pomoci Pjotrovi ovázat jeho rány. Pak sáhnu do svojí torny a chvíli tam něco hledám. Nakonec vítězoslavně vyndám malý flakónek s etiketou s několika roztodivnými klikyháky.
"Na, napij se, snad ti aspoň trochu pomůže." Podávám ho Pjotrovi.

Trorn Silvidianský - 31. května 2007 13:34
Trorn Silvidianský

"Vůbec to nedává smysl," mumlám spíše pro sebe. "Tito nemrtví vůbec neodpovídají plno věcem co sem slyšel. Je pravda, většinou to jsou asi babské povídačky...ale kostlivec ve zbroji? A ty šperky? Ty by je spíš měli vázat k tvůrci než k "životu". Nechápu." Nesouhlasně vrtím hlavou...

Žabikuch - 31. května 2007 09:32
Žabikuch

Vycházím ze stínu odkud předtím přišel mrtvý trpaslík, žena a kostlivec.
"To už je po boji? Chtěl jsem je napadnout zezadu."
Pohledem přehlédnu zraněné a s úlevou si oddychnu, že jsou všichni živí.
"Myslím, že ty zlaté šperky držely mrtvoly nějakým způsobem při životě. Jestli nás ještě něco podobného napadne, tak by jsme z nich měli nejdřív odseknout ty šperky."
Přejdu ke zlatému řetězu co měl trpaslík na krku. Začnu si ho prohlížet, ale raději se ho nedotýkám.

hater - 31. května 2007 09:03
hater

Pokleknu vyčerpaně na kolena a začnu si sundávat zbroj. Nevšímám si příliš okolí a začnu si zavazovat rány.

pochy - 31. května 2007 06:42
pochy

Když dorazím svou stvůru, rychle se rozhlédnu po místnosti, jestli ještě nějaké další nepřicházejí. Poté možná ze zlosti nebo i z dalších důvodů odseknu ohavné ženě hlavu od těla, načež hlavu s odporem ve tváři ještě kopnu pryč.
Až poté ze mě vyprchá bojové napětí a s bolestným zasyknutím si zkontroji utržené rány.

Pán Jeskyně - 30. května 2007 18:13
Pán jeskyně Pán Osudu

Válečníci s ulehčením oddechují a přesto, že se tři těla zhroucená na zemi nehýbají, je ještě stále obezřetně sledují. Jako by stále nemohli uvěřit, že jsou ty nestvůry mrtvé, jestli se tedy dá vůbec o jejich konci mluvit jako o smrti.

Co to bylo za ohavné stvůry?

V nastalém tichu, které je přerušováno jen Vaším zrychleným dechem, náhle znovu pociťujete mráz, který v této místnosti vládne.

Pán Jeskyně - 30. května 2007 18:11
Pán jeskyně Pán Osudu

Žabikuch se protáhl kolem jižní stěny i Triamose a zmizel ve tmě v místech, kam světlo Trornovi lampy nedosvítí.

Brens nenávistně útočí na odpudivou ženu. Snaží se ji zasáhnout do ramene, ale ta úder kryje svým mečem a zároveň nechává čepel sjet dolů a zaříznout ji do Brensova stehna. Bledý muž má ale velkou rychlost a přes své zranění dalším úderem dokonává své dílo. Tlející levá ruka ženy, která již držela jen na cárech kůže a natržené šlaše, odlétla stranou tak jako zlatý náramek.
Tělo ženy se bez hlesu sesunulo bezvládně k zemi.

Zatímco se kolem nich prohnali Haldir a Kalmor na pomoc Pjotrovi, ten, se svým mečem stále zabodlým do trpaslíkova břicha, pouští svůj štít a snaží se volnou rukou zachytit sekeru svého protivníka. Rána je ale příliš prudká a ostrá čepel znovu prošla přes zbroj a lačně se zasekla do živého masa.
Pjotr zkroutil svoji tvář do bolestné grimasy.

To už ale přiběhli Kalmor s Haldirem. Kudůk udeřil trpaslíka holí do zad, elf přiskočil jako dravá šelma a jeho zakřivená čepel se mihla vzduchem. Vzápětí se zakrojila do trpaslíkova krku, zanechávajíc za sebou ošklivou brázdu. Přitom zaskřípěla po zlatém řetězu, který visí trpaslíkovi na krku. Očka se přetrhla a řetěz spadl na zem, za ním ho k Vašemu překvapení následovalo i ochablé tělo trpaslíka, který málem sebou převrhl i zraněného Pjotra.

Haldir - 29. května 2007 20:47
Haldir

Nevšímám si ženy a plynule pokračuju k trpaslíkovi. Když vidím že Pjotr pustil zbraň zaútočím jak nejrychleji můžu.

samovrah - 29. května 2007 16:27
samovrah

Tlačím sa chrbtom na stenu a vystrašene sa pozerám na ten boj.Nehápem ako je možné že sme ani jeden netrafili a zrejme toto mi bráni pokračovať ďalej v boji.V jeden ruke nič nemám v druhej zvieram jednu vrhaciu dýku ktorú však zrejme nepoužijem

hater - 29. května 2007 10:20
hater

Když odrazím úder, zuřivě zachrčím: "Chcípni, mrcho!" A zabodnu čepel své zbraně hluboko do jeho těla. Když se však zranění nijak neprojeví, na okamžik zaváhám.
Nezkouším svůj meč vytahovat z břicha nepřítele a místo toho se jej pokusím odzbrojit. Zkusím zachytit topůrko jeho sekery a zastavit tak útoky proti mně.

kalmor - 29. května 2007 09:45
kalmor

"Auuu", hlesnu po zásahu kostlivce. Ale teď už není dobrý čas na přemýšlení, jestli jsem udělal nějakou chybu. Vrhám se na trpaslíka a očekávám že pod náporem přesily dlouho nevydrží.

Pán Jeskyně - 28. května 2007 22:24
Pán jeskyně Pán Osudu

Kostlivec zůstává ležet zhroucený na zemi.
Tlející žena útočí na Brense.
Mrtvolný trpaslík útočí na Pjotra.

(Viz. Mapy: Souboj)

Nahlašte své akce a proveďte příslušné hody.

Vypisuje se 20 z celkem 4084 příspěvků|⇐ 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 ... 205 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)