3D Grafika (33 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 12. června 2009 21:08
Zlatovous

Ono obávám se, že nic lepšího nepůjde...

Hmm, které parametry v renderingu mají konkrétně vliv na výsledný vzhled? Já jen, že tohle se řeší většinou materiály a světlem, rendering pak udává, jak moc detailní a kvalitní to bude

elister - 12. června 2009 20:22
elister

Zlatovous 12. června 2009 20:10
Spíše tak nějak improvizuju. Každý předmět vypadá líp při jiném nastavení renderingu a tak je potřebuju nějak izolovat. Zrovna košér řešení to není ale fungovvat to bude, dík za tip.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 12. června 2009 20:10
Zlatovous

Hmm, zkus renderovat ve vrstvách nebo s alpha kanály. Nejdříve vyrenderuješ jedny předměty, pak druhé, pak třetí... Nakonec to na sebe naházíš v PS. Možná to bude chtít krapet retušování...

Btw, co děláš za scénu, že to potřebuješ takhle?

Ad mocinky kchůl myš :-) Jo, stěžuje si na to více lidí, teď už ten problém vidím i já :-) Dopříště spravím, možná ji udělám chlupatou (:-) )

elister - 12. června 2009 17:06
elister

Ach skvěle, mám další drobátko netypický problém. Potřebuju pro každý předmět jiné nastavení renderingu.

Prosím prosím.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 7. června 2009 20:06
Python

looool ta myš je fakt mocinky moc kchůl :D to je model nebo je fakt nakreslená :D

ovšem jinak sem hledal čelist pozemi, fakt hezký
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mik-Mik - 7. června 2009 18:46
Mik-Mik

větvička 7. června 2009 14:56
Dinosauři jsou jako pravý o tom žádná, ale ta myš mě dostala.. :)
Njelepší činnost: Jíst BeBe, pít Kofolu, poslouchat offspring a psát SEM !

větvička - 7. června 2009 14:56
větvička

Zlatovous 7. června 2009 14:15
dinosauři jsou fakt parádní, nepoznal bych jestli se jedná o 3d model, nebo fotku reálné stavebnice.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Zlatovous - 7. června 2009 14:15
Zlatovous

elister 7. června 2009 11:12
http://www.maxoncomputer.com/tutorial_detail.asp?tutorialID=181

Nepomohlo by tohle? Teď si nejsem jistý, jestli máš Maxko nebo Cinemu... Každopádně na Max jsem nic takového nenašel, leda přes VRay (kde se Refraction nastaví na čistě bílou (průhledný objekt) a Refraction IOR nastaví na 1.0, což způsobí, že objekt nebude nijak lámat a ohýbat světelné paprsky, takže nepůjde vidět, zatímco stín ano. Ale není to zrovna koschéér řešení).

Doufám, že ti to pomůže

Niam 5. června 2009 19:07
Máš recht :-) Ona tahle Johanka je dělaná zhruba před třičtvrtě rokem, kdy jsem v podstatě nic neuměl. Dnes už je to lepší a určitě bych ji zmákl lépe, ale vracet se k ní už nebudu (leda by se chtělo dát dokupy zase tenhle projekt, o čemž pochybuju, to by byla pěkná makačka :-)

Jinak, tady je něco málo mé práce:
Kadibudka (Speedmodeling soutěž, 90 minut)
http://forums.3dtotal.com/album.php?albumid=875&pictureid=6400

Zlá lednička
http://forums.3dtotal.com/album.php?albumid=875&pictureid=6710

Teleskopický obušek (Low-poly)
http://forums.3dtotal.com/album.php?albumid=875&pictureid=6901

A teď trochu WIP

Scéna s dinosaury, jsem v cca 60-70%
http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/pokoj_hires_4_low.jpg

Python - 7. června 2009 11:35
Python

elister 5. června 2009 22:33
kompozice, tam by mělo byt vsechno, jestli si to dobře pamatuju
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sir.Gabriel - 7. června 2009 11:18
Sir.Gabriel

Niam 5. června 2009 19:07
Textury Johanky jsou v pořádku:-) Mělo to být něco jako cartoon:-) Bohužel, projekt se odložil na neurčito:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

elister - 7. června 2009 11:12
elister

anuvin 7. června 2009 10:20
V ani jednom jsem nenašel :-(

Ad neumělecká metoda: To už mě napadlo, potíž je v tom že logicky tam bude kus stínu chybět (ten který zakrývá objekt), u krychle to doděláš v klidu, ale u nějakých šílených patvarů?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 7. června 2009 10:20
anuvin

elister 6. června 2009 20:21
Skus pohledat v nastavení srývání oběktům nebo v nastavení renderingu, ale nejsem si tim moc jistej.

Napadá mě leda jedna neumělecká metoda :D Vyrenderuj i s oběktem a oběkt pak smaž přez nějakej 2d editor (photoshop)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 6. června 2009 20:21
elister

Alfonzo 5. června 2009 23:56
V praxi nemůže, ale od toho je 3D aby dělalo věci keré v praxi být nemůžou!.

Buri the Great 6. června 2009 15:36
Tak jinak, mě vlastně jde JEN o ty stíny :D.

Jak mám předrenderovat stíny samostatně?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Buri the Great - 6. června 2009 15:36
Buri the Great

elister 5. června 2009 22:33
Předrenderovat stíny samostatně a pak je vložit do scény?
http://napady.aragorn.cz

Alfonzo - 5. června 2009 23:56
Alfonzo

elister 5. června 2009 22:33
Jak může být něco neviditelné a mít to přitom stín? :)
Magma is a funny word... Magma...

elister - 5. června 2009 22:33
elister

Nazdárek. Potřeboval bych radu.

Nemáte nějaké tipy jak udělat objekty při renderingu neviditelné a přitom ponechat rendering jejich stínů?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Niam - 5. června 2009 19:07
Niam

Páni, moc pěkný projekt..škoda jen že Johanka nemá lepší textury. ALe tak co já o tom vím jak se to dělá :)

Sir.Gabriel - 20. května 2009 17:29
Sir.Gabriel

větvička 19. května 2009 21:47
Tj, fakt se ti to povedlo. V jednoduchosti je krása:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Python - 20. května 2009 12:28
Python

jeste tu kartu trochu prohni uprostred. Pak to bude moc hezká karta
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mik-Mik - 20. května 2009 11:12
Mik-Mik

,,Opotřebení'' karty je hodně dobrý :)
Ale ty delší strany tý karty jsou šíleně rovný, trocha menší deformae by neuškodila :)
Njelepší činnost: Jíst BeBe, pít Kofolu, poslouchat offspring a psát SEM !

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)