3D Grafika (37 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 26. dubna 2009 15:10
Zlatovous

Sir.Gabriel 26. dubna 2009 13:10
Poser mě na holý záda!

Omlouvám se za expresivní výrazy, ale doprdele, ten hummer jsem sledoval konsternován asi desetkrát. Do zadrátovaný nohy.

Ten kulas je taky dobrej, jak dlouhej je ten script? Nebo spíše jak obtížné je ho vytvořit - mám k tomu totiž určitou nedůvěru :-)

Fakt nářez, těším se na další drobty/kompletní film

Sir.Gabriel - 26. dubna 2009 13:16
Sir.Gabriel

Tak do třetice fuknční odkaz http://www.gside.ic.cz/hmwwtest.rar
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 26. dubna 2009 13:11
Sir.Gabriel

http://www.ic.cz/behind enemy lines/hmmw ride+quadcannon test.rar
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 26. dubna 2009 13:10
Sir.Gabriel

Tak abych nezahálel, a dodal důkaz, že se taky neflákám, tady jsou dvě videa z připravovaného filmečku Behind Enemy Lines, aneb co by se stalo kdyby Rusové za studené války zaůtočily. Zatím mám připravenej scénář a pracuju na modelech.
-první video je test jízdy humera po poušti(musím opravit prach, prochází skrz auto+na konci levituje)
-druhý video je test střelby čtveřice kulometů. Vše je dělané skriptem tzn. stačí jen stisknou tlačítko a kulomety střílí samy:-)

http://www.ic.cz/behind%20enemy%20lines/hmmw%20ride+quadcannon%20test.rar
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 25. dubna 2009 11:11
Zlatovous

Apdejt!

http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/hi_res_rex.png

T-Rex nebo nějaká jiná, jemu podobná potvora (měl bych si zjistit jméno). Podobně jako u toho předchozího, cca 15 hodin modeling, půl hodiny na texturing, další půlhodina na nastavení scény a 35 minut rendering.

Ještě zbývá udělat kobru v podobném stylu a takového etno slona, čímž dodělám všechny aktéry a můžu se vrhnut do scény, kterou bude džungle mého zaneřáděného stolu. Dokončení? Co nejdříve :-)

Sir.Gabriel - 20. dubna 2009 07:44
Sir.Gabriel

Zlatovous 18. dubna 2009 20:56
Elister má pravdu, už jsme to tu několikrát psal.

Testy dopadly mizerně. Vše jede po sběrnici I2C, která by měly pobrat všech 12-20 jednotek, ale jak se ukázalo, byla to chyba ji použít. Má tendence upřednosťnovat signál co přijde dřív a ostatní nechá "čekat". A jelikož jsou senzory zapojeny v sérii(zápěstí, loket, rameno), signál z ramene dojde dřív než loket atd. Takže při realtime přenostu je to nepoužitelný a záznam se musí složitě upravovat a přečasovat. Vzato kol a kolem, další neúspěšný test, další měsíc práce k ničemu:-) Ještě že to neplatíme z vlastní kapsy
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

elister - 18. dubna 2009 21:07
elister

Zlatovous 18. dubna 2009 20:56
vím že psal že ho staví
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 18. dubna 2009 20:56
Zlatovous

Sir.Gabriel 18. dubna 2009 20:28
A jak testy dopadly? Jako dostatečně přesné a rychlé nebo ještě musíte poštelovat?

Btw, mocap vlastní výroby nebo jste koupili?

Sir.Gabriel - 18. dubna 2009 20:28
Sir.Gabriel

Zlatovous 17. dubna 2009 08:18
První testy mocapu na zkušebním modelu. Testovali jsme dobu odezvy a celkovou přesnost pohybu. Výsledek byl 6500 snímků poskakujícího panáka:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 17. dubna 2009 14:39
Zlatovous

python 17. dubna 2009 14:29
Jj, modelování bylo vlastně jednoduchý, jen to zabralo dost času. Člověk musí být hodně precizní a na nic nezapomenout

Jinak, tady je takové drobné náhlednutí pod pokličku, jsou tam nějaké wireframy a clay rendery. Můžete na to občas kouknout, budu to pravidelně updatovat s novými přírustky

http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=66575

Python - 17. dubna 2009 14:29
Python

elister 16. dubna 2009 19:43
obavam se, že ultimátní je velice slabé slovo.

Ten dinosaurik je děsně cool, tvarově děsna pilačka ale nic moc obtižneho, ale ty textury a světla.....no prostě slint.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 17. dubna 2009 08:18
Zlatovous

Sir.Gabriel 17. dubna 2009 06:52
6500 snímků? Cos dělal? :-)

O tom scanline jsem četl, ale zůstanu u VRay, už jsem si na něj zvykl a má fakt širokou skálu nastavení... Ono tenhle obrázek se renderoval 47 minut proto, že jsem chtěl dosáhnout co největšího fotorealismu, takže jsem to vypočítával bez jakéhokoliv šumu a na co největší detaily, plus rozlišení něco kolem 2000x1000 (+-, teď si to po ránu nepamatuju)... Ono kdyby to bylo na animaci, určitě k tomu budu přistupovat jinak

Sir.Gabriel - 17. dubna 2009 06:52
Sir.Gabriel

Vray je fakt vymakaná věc. Bohuže mi animátoři bez vybavení za půl mega ho nevyužijeme. Já teď pořád nic nedělám. Usilovně pracuju na dokončení motion capture. Bohužel se kupí problémy. Každopádně je to moc hezký....a btw, zjistil jsem že s trochou šikovnosti můžeš nahradit Vray klasickým scanline renderem. Za použití světla z Dreamscape a kvalitních textur docílíš srovnatelného výsledku. hlavně do animací je to k nezaplacení, protože uvaž, 47 minut na jeden snímek....moje poslední animace měla 6500 snímků:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 16. dubna 2009 20:12
anuvin

Heeh :D to vážnš vypadá jako foto :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 16. dubna 2009 19:43
elister

Zlatovous 16. dubna 2009 19:34
hezká fotka :D

Tohle musela být hlavně ultimátní piplačka.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Alfonzo - 16. dubna 2009 19:38
Alfonzo

Ty si magor!
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 16. dubna 2009 19:34
Zlatovous

http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Vousovy_pakarnicky/hi_res_ten_dlouhej.png

Zdravíčko, ne, Vous se neflákal, Vous byl pilnej. Tohle jsem měl v plánu udělat už dlouho, konečně jsem se k tomu odhodlal, rozebral model co mám doma a nafotil. Modeloval jsem asi patnáct hodin, dílek po dílku, texturování bylo rychlé, takových dvacet minut ale nastavení nasvětlení scény se pěkně protáhlo - zkoušel jsem jeden tutoriál a zřejmě u toho postupu zůstanu (pro zainteresované - http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_04.html). Render mi zabral 47 minut, ale co, imho to stojí za to.

Jinak, doma mám ještě dva takové modely (kobru a T-rexe), takže ty taky udělám v nejbližší době a sestavím s nimi scénu. Tu pak hodím semhle do galérky.

Hezký den :-)

elister - 28. března 2009 23:53
elister

Zlatovous 28. března 2009 22:55

No ono je to takový názor naprd když nedokážu určit co se mi na tom vlastně nezdá úplně dokonalé.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 28. března 2009 22:55
Zlatovous

elister 28. března 2009 19:31
http://akiroom.com/redbook-e/collection2/spica.html

Tohle byla moje reference a to, co je vidět v galérii je to nejlepší, co se mi podařilo z procedurálních textur vymáčknout. Určitě by to zasloužilo více času, ale už mi pomalu začala docházet trpělivost, navíc jsem byl s výsledkem poměrně spokojený.

Vlastně jsem s výsledkem spokojený pořád, jen tam začínám vidět více nedostatků a odklonů - například je to možná až příliš lesklé a úchopové části taky nejsou tak drsné, jak by měly. Navíc opotřebení je příliš jednotvárné a nereálné...

Každopádně díky za názor, vlastně jsi v tom první, jestli tě to potěší :-)

anuvin - 28. března 2009 21:51
anuvin

Jestli bych měl něco vytknout tak je to snad jen trochu nepovedené udělání kovu na těch středových částech.Ale možná že to bude jen tou barvou co se mi nelíbí.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)