3D Grafika (8 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 90 ⇒|

Python - 25. prosince 2010 23:53
Python

Taky sem čuměl. Proto musím :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. prosince 2010 23:48
elister

Zlatovous 25. prosince 2010 23:12
Heh, zbraň připravovaná pro budoucí Unreal 4 engine? :D

A díky za radu ohledně toho natáčení :)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 25. prosince 2010 23:12
Zlatovous

S tou odrazivostí to není tak těžký, stačí trochu všímavé oko a dost výpočetního výkonu nebo dost trpělivosti :-) Test renderama k tomu vždycky dojdeš. Ale bude to celkem pakárna. GL :-)

John_X: Obrázky! Pro obrázky té tatrovky jsem jel až do muzea Tatry v Kopřivnici a pomalu jsem se plazil po zemi, abych dostal nějaký dobrý obrázky. Taky jsem chtěl dovnitř, volal jsem, psal jsem, ale pracovnice nebo majitel se na mě vysrali, takže jsem to nakonec musel dělat z nějakých low-res obrázků z google. Ale vyšlo to fajn :-)

elister: Dík :-) Natáčím Camtasii realtime záběry (textury), hi-poly verze jsou renderovány pomocí scanline renderu (takže žádný MR nebo VRay)

python: Prostě musíš!

A drobty z toho, na čem dělám zrovna teď

http://www.vousart.com/userFiles/hammerburst/gow_gun_final_1.jpg
http://www.vousart.com/userFiles/hammerburst/gow_gun_final_2.jpg
http://www.vousart.com/userFiles/hammerburst/gow_gun_final_3.jpg
http://www.vousart.com/userFiles/hammerburst/gow_gun_final_4.jpg

Python - 25. prosince 2010 22:48
Python

Ten metr to měří v nějakých jednotkách. Ale moment, tak mě napadá, že v tsbulkách ty hodnoty možná budou (v nějakých spešl tabulkách. Nejmenší hodnota, největší hodnota a jednotky mezi tím už půjdou přepočíst na procenta, pokud to v nich nebude
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. prosince 2010 22:46
elister

python 25. prosince 2010 22:43
Ale odrazivost v cinemě nemá jednotky! Nebo už má? Nebo to metr měří procentuálně (cinema tuším přijímá údaje v procentech)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 25. prosince 2010 22:43
Python

elister 25. prosince 2010 22:40
Kdybys studoval u nás, věděl bys, že odraz se měří nějakým metrem, co má tak posraný název, že si ho nepamatuju :D

Ale jinak. Jo, gl :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. prosince 2010 22:40
elister

python 25. prosince 2010 22:35
Whau, tak to s tím osvětlením je když chceš dělat něco fotorealisticky totálně brutální pokrok když to tak řeknu.

Ale na rovinu té odrazivosti se děsím, jak od oka poznat jakou má předmět správnou odrazivost (vždyť oko to snad nemá šanci poznat, oko většinu odrazivost vidí jako odlesk, ale to je v cinemě něco úplně jiného... shit)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 25. prosince 2010 22:35
Python

Přesně jak jsi řekl. Je to řešení i problém zároveň.

Cinema ve verzi R12 přinesla možnost přesného zanášení intenzity osvětlení (v lumenech nebo luxech). Nevím, jak je na tom rhino a další.

O odrazivosti ani nemluvě.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. prosince 2010 22:32
elister

python 25. prosince 2010 22:06
Nonstop zapnutá radiozita a přesné kopírování reálného nasvětění i odrazivost by to mohly vyřešit?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Python - 25. prosince 2010 22:06
Python

Modelově to nevyadá složitě....ale to osvětlení :) GL
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

murthags - 25. prosince 2010 21:58
murthags

a tohle je můj cíl dosáhnout ve příštím semestru.

http://www.humanart.cz/nahled.php?id=51816&src=./user/3016/art/3016-1251017378_0_.jpg;&bgcolor=black
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 25. prosince 2010 21:54
murthags

tady pár renderu navíc, jinak z modelování mám za A takže budu pokračovat na rhina 2 :D

http://i356.photobucket.com/albums/oo4/Murthags/iiiiiiiiiiiiiii.jpg
http://i356.photobucket.com/albums/oo4/Murthags/kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.jpg
http://i356.photobucket.com/albums/oo4/Murthags/rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.jpg

Moc rozdíli mezi toho není ale stále učím s vray.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 25. prosince 2010 21:18
Python

Já prostě musím. Musím, musím musím...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 25. prosince 2010 20:46
elister

Zlatovous 25. prosince 2010 20:34
Člověče palce samozřejme držím, a mohl bys mi prozradit, čím ty videa natáčíš?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

John_x - 25. prosince 2010 20:42
John_x

Zlatovous 25. prosince 2010 20:34
Ta tatrovka je hustá :) Taky se teď snažím o auto, ale do takových detailů to nezachází :)
What can change the nature of a man?

Zlatovous - 25. prosince 2010 20:34
Zlatovous

Už je večer a žádnej novej render! Wtf! :-D

Pěkný to máš, příště to zkus dát na nějakou podložku a vyrenderovat k tomu Ambient Occlussion, spousta věcí ti tam lítá. Taky si říkám, jestli ten polštář nějak drží, nebo levituje :-)

Jinak lidi, dodělal jsem svoje portfolio. Mrkněte na www.vousart.com a držte palce, vypadá to nadejně s jedním džobem v Opavě :-)

murthags - 14. prosince 2010 16:35
murthags

čerstvě nový produkt, večer to zkusím renderovat znovu :-)

http://i356.photobucket.com/albums/oo4/Murthags/chair.png
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 2. prosince 2010 00:05
Python

Tak už vím, že to nedám dost rychle. Termín se odsouvá na neurčito...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 29. listopadu 2010 10:35
Python

Jdu prozkoušet sám sebe.

Toto je inspirace:
http://kcdigitalarts.com/wp-content/2009/01/imagephp.jpeg

Termín: 05.12.010 23:59

Držte mi palce, teda kdo máte volné ruce ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 24. listopadu 2010 15:38
elister

python 24. listopadu 2010 15:10
Omg a proč asi říkám, že je 3D max určený pro uměleckou tvorbu? Protože je k tomu určený
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)