Admini pro vás (31 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 157 ⇒|

vockoo - 7. května 2013 15:04
vockoo

Zdál se mi sen.

Buri namísto A4 udělal nový skin, který byl dokonale přizpůsobivý uživateli a byla v něm sekce instalovatelných doplňků, jako třeb doplněk, co mi umožní změnit pozadí headlinu atp.

V tom snu mi bylo hrozně líto, že ho nikdo nepochválil.

A taky tam všichni zvraceli krev z mého balkonu. Bůh ví, co to znamená.
Tadá!

Chiisai - 4. května 2013 21:38
Chiisai

Fajn, týden mimo arag a 138 příspěvků... Řešilo se aspoň tentokrát něco relevantního? Jestli ne, nemusíte mi ani odpovídat, nepotřebuju vyvolávat další flame, dík...

Amthauer - 4. května 2013 13:49
Amthauer

Mimochodem, ještě k tomu tématu, teď nám tam čekají pouhé tři články, což je relativně dost dobrý stav. :)
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 3. května 2013 12:03
Amthauer

Dneska na to (přinejmenším na poezii) mrknu.
- What is a life devoid of strife?

AskadrinSidlong - 2. května 2013 23:13
AskadrinSidlong

Kupa sr*ček...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Amunak - 2. května 2013 22:28
Amunak

Mikymauz 2. května 2013 22:08
ano, postuju příspěvky o zhruba stejné hodnotě, jako jsou ty tvoje. Jen ne tak často ;)
🐺

Mikymauz - 2. května 2013 22:19
Mikymauz

Amthauer 2. května 2013 22:14

Uzavrel bych to tim, ze se nam vsem vlastne ulevilo, ze je vse vporadku a ze jsme si hezky popovidali a kdyby se nekdo ptal, tak za to muze ixiik.

Mikymauz - 2. května 2013 22:14
Mikymauz

Amthauer 2. května 2013 22:10

Nevim, v dobe, kdy jsem je schvaloval ja, to bylo celkem normalni. To nemeni nic na tom, ze to bud posilej zpatky, nebo si nekoho priber.) Vim treba o dile bez jedine gramaticke chyby, ktere tam stoji 3 tydny.

Amthauer - 2. května 2013 22:14
Amthauer

Mikymauz 2. května 2013 22:12
To je možné, já zas vím, že jsem tam dlouho nenahlížel. :) Já tu vůbec neřeším, jak co dělat, a přiznávám, že to poslední dobou flákám.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 2. května 2013 22:10
Amthauer

Mikymauz 2. května 2013 22:03
Je prostě jen vidět, že nevíš, co chodí. Protože drtivá většina je "nečitelných".
- What is a life devoid of strife?

Mikymauz - 2. května 2013 22:08
Mikymauz

Amunak 2. května 2013 22:04

Sorry, ale jsi asi 50 prispevku pozadu. Navic mam pocit, ze vzdy jen trollujes bez cehokoliv uzitecneho, tak nebudu reagovat.

Mikymauz - 2. května 2013 22:06
Mikymauz

Saia 2. května 2013 21:53

Treba dva az ctyri clanky denne jsou uplne snesitelne tempo k tomu, aby nic nezapadalo a zaroven se dostalo na kazdeho. Dobre dila se neztrati. Navic neni nic lehciho, nez serazovat dila podle hodnoceni, nbo vyhlasovat souteze o nejlepsi dilo mesice (pak se ty dila urcite nestrati a zaroven to tu ozivi).

Amunak - 2. května 2013 22:04
Amunak

Mikymauz 2. května 2013 22:01
protoze je to, proboha, neco uplne jineho.
🐺

Mikymauz - 2. května 2013 22:03
Mikymauz

Amthauer 2. května 2013 21:54

Jo, klidne to cti. Klidne necitelne veci posilej zpatky. Ale opravovani je nadstandard, ktery vic ublizuje, pokud tim brzdi ostatni clanky.

Mikymauz - 2. května 2013 22:01
Mikymauz

Amunak 2. května 2013 21:55
Za priklad toho, ze i specializovany server dokaze fungovat s nizkymi naroky, tak proc mame my tak vysoke?

Amunak - 2. května 2013 21:55
Amunak

Mikymauz 2. května 2013 20:43
Pokud ne, proč to dáváš za příklad?
🐺

Amthauer - 2. května 2013 21:54
Amthauer

Tohle je už na jinačí diskuze. Já jsem ten správný střed hledal dlouho a s jinými redaktory jsme o tom vedli dost debat. Něco prostě zamrzne na mrtvém bodu a to je špatně. Kupř. nejsem taková naivka, abych si myslel, že si autor něco opraví, když ho o to poprosím. Radši to udělám rovnou.

Tak či tak, sám uznáš, že jistá mez musí být a že redaktor musí prózu přinejmenším přečíst, což taky není chvilka. Pokavaď by tam nechtěl nechávat do očí bijící hrubky a hrůzy (absentující odstavce, blbě značená přímá řeč, moc či málo mezer, "y"/"i" ad.), tak už musí jet zas větu od věty.
- What is a life devoid of strife?

Saia - 2. května 2013 21:53
Saia

Proč se tu pořád a dokola řeší a opakuje jedna věc?

Literární serverů je dost. Stejně většina z nás, co publikujeme na aragornu to dáváme i jinam, protože se tím zvyšuje šance nějaké odezvy a toho, že si to přečte více lidí.
Zdejší tempo schvalování mi připadá v pořádku, už jen proto, že když např. vložím své dílo na piste-povidky.cz, tak to sice bude hned, ale během hodiny se to dílo ztratí v kupě dalších. Tady je na očích přeci jen delší dobu. Stejně tak je rozumné mít nějaké síto, protože tohle opravdu není žádný literární server, tedy není důvod pustit každý paskvil. Nehledě na to, že korektura od adminů je fajn sama o sobě, protože už tehdy je autorovi poskytnuta zpětná vazba.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Amthauer - 2. května 2013 21:51
Amthauer

Mikymauz 2. května 2013 21:47
Extrémní pečlivost tu zaváděl např. Hater, když chtěl nejen opravovat, ale také vychovávat, takže posílal autorům zpátky texty v PDF s červeně zaznačenými poznámkami. Vydržel to chviličku a ty povídky akorát stály a nehýbaly se. Já to měl nastavené tak, aby to relativně rychle šlo, problém je v tom, že momentálně na to prostě prdím. Jasně, když mi někdo napíše přímo, tak mu na to třeba mrknu, ale jinak jaksi nemám čas, chuť, sílu, motivaci. Možná mě to zas časem přepadne a pak zas přejde, co já vím. :)
- What is a life devoid of strife?

vockoo - 2. května 2013 21:51
vockoo

Mikymauz 2. května 2013 21:47
V těch článcích mi to nepřijde extrémní. Mnoho uživatelů má články schválené bez jediné výhrady a to jsem si jistý, že tam pár chyb určitě je a vždycky bude(některých si člověk všimne pozdě).

Ale když někdo napíše špatné "i/y" i ve slově autobus, tak už je to holt na pováženou.
Tadá!

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)