Admini pro vás (56 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 157 ⇒|

Thamior z Ga - 1. března 2013 17:49
Thamior z Ga

Jen by mne zajímalo, zda-li existuje nějaká sumarizace příjmů a výdajů. Myslím si, že projekt velikosti aragornu by to mohl mít :)
"Světe div se, stále žiju."

Kaena - 1. března 2013 17:38
Kaena

Mikymauz 1. března 2013 07:59
Takže tu říkáš, že aragorn nic nevydělává a že to bonusy ani neutáhnou...následně tu tvrdíš něco o tom, že si za to ixiik koupil kočárek.

Existuje taková hranice, kdy bys měl přestat mluvit.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Mikymauz - 1. března 2013 07:59
Mikymauz

ixiik 1. března 2013 03:03

Za celou dobu, co jsem tady, nebyl aragorn nikdy sobestacny. Hosting vzdy musel platit Ed nebo Jilm ze sveho. Z adminu jsem odesel minuly rok, v dobe, kdy Jilm prevedl domenu na tebe. Kdyz jsme se bavili o financich, rekl, ze z bonusu se nevybere ani 1/10 na chod aragu. Takze tezko muze byt nekolik let sobestacny.

Kdyz uz jsi vylezl ze sve nory a chces rozebirat penize, vim, ze hodne penez na aragorn skoncilo v tve osobni kapse a pak se "nahodou " stratili bloky, takze jsi za ne poridil svemu diteti kocarek a pod. Dalsi pikantni info, o ktere uzivatele nevedi.

Technicke vedeni = cele vedeni. Hlavne se nepokousel nekoho presvedcit, ze ty jsi tady kazdy den a jsi aktivni admin. Uz jsou to leta, co jsi ty necim prispel. Kdybys mel nejakou hrdost a soudnost, uz davno odejdes.

A k Buriho programovani: Vezme se admin na nejaky post. On ho pak uplne prestane delat, ale my ho tam nechame s argumentem, ze to neni placene?

ixiik - 1. března 2013 03:03
ixiik

Mikymauz 28. února 2013 07:56
Aragorn už je několik let soběstačný. Vše se platí z bonusů? Proč plácáš takový kraviny?

Mikymauz 28. února 2013 09:17
Buri si nevzal na sebe vedení Aragornu, od toho jsem tu stále ještě já. Buri se zapojil s vidinou programování nové verze a jak psal, převzal technickou správu. Ano jsem si vědom, že ještě nová verze není a že to trvá dlouho atd atd bla bla bla. Až mu za to budem platit 30000,- měsíčně, tak ho, ke tvé radosti, budu deně kopat mezi nohy, dokud to nebude hotové. Ale do té doby stále platí, že je to dobrovolná činnost, za kterou bohužel nic nedostane a tedy je čistě v jeho režií určit si priority jak moc se tomu chce nebo nechce věnovat, nebo jak mu to například studium umožňuje. Na druhou stranu, když je třeba vyřešit nějaký akutní problém, tak on nebo Apo to řeší rychle a na jedničku. Už to samo o sobě je pokrok, že nejsme funkčně odkázáni jen na jednoho člověka, byť sebeschopnějšího. A co je ještě důležitější, dokážou se spolu domluvit - v klidu.

Amunak 28. února 2013 10:58
Pleteš se. Admini sice mají mezi sebou spory, ale to je dobře. Do určité míry. Je dobře, že se snaží prosadit svůj názor, nápad. Nicméně za celou dobu co jsem adminem, jsem nezažil, aby se admini dokázali domluvit tak, jako to předvádějí za poslední rok.

Mikymauz 28. února 2013 12:37
Opět se pleteš. Tedy alespoň ve vmě. Jsem tu skoro každý den.
A rozcestí? Nech se překvapit.. třeba už brzo projde změnou.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Mustang - 28. února 2013 23:21
Mustang

lidi jste super to se musí nechat
Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat, za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život…ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene.

Buri the Great - 28. února 2013 23:12
Buri the Great

Opraveno.
http://napady.aragorn.cz

Elohir - 28. února 2013 22:47
Elohir

Dobře, děkuji :)

Buri the Great - 28. února 2013 22:46
Buri the Great

Pracuje se na tom.
http://napady.aragorn.cz

Mustang - 28. února 2013 22:43
Mustang

no já doufám že nahodí nějakou zálohu protože nemam zálohy svých postav
Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat, za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život…ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene.

Elohir - 28. února 2013 22:38
Elohir

Vím, že je to možná hloupý dotaz, ale mohu se optat, proč veškeré jeskyně nemají hráče a byli postavy hráčů kompletně smazány?
Je to nějaká chyba a půjde to napravit, nebo bude nutné znovu psát postavy a psát hráčům?
Děkuji za odpověď.

Amunak - 28. února 2013 12:40
Amunak

Buri the Great 28. února 2013 12:22
Konkrétní návrh: Amunak 28. února 2013 08:11, případně Amunak 26. února 2013 11:14.
🐺

Mikymauz - 28. února 2013 12:37
Mikymauz

Buri the Great 28. února 2013 12:22

Ja jsem navrhnul zmeny pro kazdou oblast aragornu, od rozcesti po galerii. Ten plan mel jenom Jilm, ty jsi videl akorat prvni dva body:)

A ano, prvnim bodem v ramci zmen bylo vymenit neaktivni adminy za nove, mlade lidi, kteri jsou na Aragu aktivni. Bod, proti ktoremu jsi hrozne protestoval stejne jako ostatni admini, co tady jsou, maji 35 let, doma 2 deti a na arag uz nechodi (zdravim Saltz, Hatera, Ixiika, Scouta, ....)

Rozcesti melo byt taktez zmeneno od zakladu.

A co se tyce tveho "technickeho razu" vedeni, to je holy nesmysl. Ty by jsi mel byt ten, co sem prinasi nove trendy, ktere dnes na poli weboveho marketingu fici. Od technik jak ziskat lidi pro svou vec pres internet po nejnovejsi programovaci techniky. A kdyz na to nejsi dost schopny, nemel jsi se tam cpat.

Buri the Great - 28. února 2013 12:22
Buri the Great

Mauzi, je krásné, jak kydáš hnůj všude okolo. K tvým změnám, jediné, co jsi navrhl bylo vyházení admin týmu a kvantitativní, nikoliv kvalitativní hodnocení Rozcestí.
Vedení aragornu jsem na sebe nikdy nevzal, převzetí bylo jen a pouze technického rázu, když už chceš vytahovat částečné informace.

A když už tady pořád všichni mluvíte o změnách, tak přijďte s konkrétním návrhem a neřvěte tady jako malá děcka, že všechno je špatně.
http://napady.aragorn.cz

Nefrete - 28. února 2013 10:59
Nefrete

Amunak 28. února 2013 10:58
Ixiik.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Amunak - 28. února 2013 10:58
Amunak

Takže nejsem jediný, kdo si toho všiml. Teď už jen, aby s tím někdo něco udělal :)

To mě vlastně přivádí na otázku, že ani nevím, kdo to tu teď vede. Buri? Ixiik? Proč spolu lidi aspoň někd ynemůžou trochu vycházet...
🐺

Thamior z Ga - 28. února 2013 10:47
Thamior z Ga

Mikymauz 28. února 2013 09:34

To si pamatuju :) Však jsem ho taky kritizoval, že čas utekl a žádné výsledky. Jsem jsem byl upozorněn, abych nebuzeroval :D
"Světe div se, stále žiju."

Mikymauz - 28. února 2013 09:34
Mikymauz

Thamior z Ga 28. února 2013 09:30

Vsak tak jsem to nebral. Rikam jen, ze by lidi meli vedet na koho ukazat prstem a nemeli by se toho bat.

Odhledneme od toho, ze pred dvema nebo tremi roky byl Buri pribran do adminu za slib, ze naprogramuje sam Aragorn, doted bez vysledku.

Je tomu presne rok, co rekl, ze si Arag vezme na sebe a povede ho k lepsim zitrkum. Od tech hezkych a namyslenych slov se za rok jeho prace neudelo nic.

Thamior z Ga - 28. února 2013 09:30
Thamior z Ga

Mikymauz 28. února 2013 09:17

Já neříkám, že je to Tvá vina :)
"Světe div se, stále žiju."

Mikymauz - 28. února 2013 09:17
Mikymauz

Thamior z Ga 28. února 2013 09:05
Pred rokem jsme s Jilmem resili to co dal s Aragornem. Rozhodovalo se o tom, kdo to bude dal vest. Rikal jsem, ze ted je posledni sance Arag zachranit. Dohodl jsem se s Jilmem, ze to prevezmu a zavedu tyhle zmeny. Jenze Buri odmitl, protoze nechtel pracovat se mnou. Nesouhlasil s zadnou z tehle zmen a prohlasil, ze si Arag klidne vezme na sebe a ze to tu povede. Ja jsem ustoupil a odesel z adminu.
Tohle je vysledek jeho prace.

Tyhle zakulisni informace bohuzel nedojdou k uzivatelum, takze nevi koho vinit.

Thamior z Ga - 28. února 2013 09:05
Thamior z Ga

Mikymauz 28. února 2013 08:41

Nehažme to na bedra jednoho člověka. Myslím si, že za to z části může (skoro) každý z admin týmu, nemyslíš? Ale na to je už pozdě, uvidíme, kam to aragorn dotáhne.
"Světe div se, stále žiju."

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)