Admini pro vás (94 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 157 ⇒|

Buri the Great - 25. července 2011 19:22
Buri the Great

Voju 25. července 2011 19:21
Pšššt. :D
http://napady.aragorn.cz

Voju - 25. července 2011 19:21
Voju

Buri the Great 25. července 2011 19:19
do kapsy vývojářů ? :)

Eiris - 25. července 2011 19:21
Eiris

Amunak 25. července 2011 19:14
To nepopírám, jak jistě vidno, sama to hojně užívám, ale přesto se nemohu zbavit dojmu, že jistá část hráčů si jeskyně vybírá pouze, nebo z velké části jen z novinek a těch několika málo, co právě visí jako nová herní krev. Což pak při stavu několika jiných, později zveřejněných, nebo daných jen do náhodné fronty, nad tu mojí potenciální hráče odvádí...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Buri the Great - 25. července 2011 19:19
Buri the Great

Voju 25. července 2011 19:18
Něco takového. A bude se to platit jednorázově. :D
http://napady.aragorn.cz

Voju - 25. července 2011 19:18
Voju

Buri the Great 25. července 2011 19:16
i ty jeden :D
... a název ? :D.. "placená reklama" ? :D

Buri the Great - 25. července 2011 19:16
Buri the Great

Voju 25. července 2011 19:15
To by mohla být placená feature, to nezní tak blbě. :D
http://napady.aragorn.cz

Voju - 25. července 2011 19:15
Voju

boha jeho, kdo chce jeskyni, najde si... řešíte tu akorát nesmyslný kraviny.. ten tohle, ten tamto... Kdo chce hledat jeskyně detailně, ať si zaplatí bonus, filtruje a hledá podle klíčovejch slov. Kdo ne, může si vy víte co... Někdo chce naruto, někdo bleach, někdo fantasy hru a někdo hernu jenom o sexu... každej najde podle svýho hledání... to by jsme za chvíli mohli přihazovat do aukce kdo kolik zaplatí, aby se jeho jeskyně zobrazila na titulní stránce v červenym rámečku TOP s blbym facebook Like tlačítkem...

Amunak - 25. července 2011 19:14
Amunak

Eiris 25. července 2011 19:12
To je pravda. Stále ale platí taky to, že můžeš napsat třeba do http://www.aragorn.cz/diskuze/h-orp-jeskyne/ a tam svou jeskyni publikovat. Troufám si tvrdit že to tam sledují spíš lepší hráči a jeskyně tam vydrží viset někdy i týden.
🐺

Eiris - 25. července 2011 19:12
Eiris

Amunak 25. července 2011 19:08
Pakliže nebonusáci filtr nemají, nadále platí to, co se snažil Voju podat, že si moji jeskyni hráči od Těch Narut odfiltrují, nedovolím si odhadnou procentuální stav bonusem opatřených potencionálních hráčů, ale myslím, že jich bude méně, nežli těch, kteří se v té zaplavě Narut ztratí, než tu mou jeskyni najdou, bez možnosti filtrovat...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Amunak - 25. července 2011 19:08
Amunak

Eiris 25. července 2011 19:05
jo, přesně to tam nemá, takže je to asi jenom pro bonusáky. Vím že filtr je tu o něco déle, ale je to i tak zvláštní v kontextu s tím že tu byly návrhy dávat bonusácké možnosti zdarma.
🐺

Eiris - 25. července 2011 19:07
Eiris

Amunak 25. července 2011 19:02
S tou tříhodinovým odstupem popravdě moc nevím, ono, když vylosuješ schválení v 17:30 - 20:30, je to super, ale když na Tebe vyjde 03:30 ráno, či 6:30, přijde mi to ještě víc na škodu, když Tě v v 9:30 a 12:30 další dvě stáhnou dolů, ještě před večerní špičkou online hráčů...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 25. července 2011 19:06
Eiris

Eiris 25. července 2011 19:05
Kolonka úplně napravo, FILTR ,ale možná je to jen u bonusů, to nevím...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 25. července 2011 19:05
Eiris

Amunak 25. července 2011 19:02
Nastavuje se normálně u herny, když si řadíš jeskyně dle data, systému, DR či OPR a podobně...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Amunak - 25. července 2011 19:02
Amunak

Eiris 25. července 2011 18:58
Tak buď ráda, protože ty si klíčová slova určitě nastavíš a tak tě najdou hráči v menší konkurenci :)

Buri the Great 25. července 2011 18:58
Ten problém by to řešilo. I když nejhezčí by asi bylo (jenže to by se asi zas nelíbilo hráčům) kdyby se jeskyně objevovaly v herně až se spožděním, třeba každé tři hodiny jedna. Pak by měla každá jeskyně určitý prostor sama pro sebe a bylo by to pro všechny spravedlivé.

Teď tak na to koukám... Trvalý filtr je jenom pro bonusáky, nebo kde se to vlastně nastavuje?
🐺

Eiris - 25. července 2011 19:02
Eiris

Buri the Great 25. července 2011 18:58
Teoreticky ano, ale ono by pak bylo dobré třeba i nějak sladit to, že někdy se neschvaluje 3 dny a pak se objeví 10 jeskyni a jindy se schvaluje 3x po 1-2 za den...

Tedy aby třeba ty bonusové, taky chvilku nahoře vydržely...

Ono když schválíš po 3 dnech neschvalování 10 jeskyní, bonusáka dáš na vrch, ale pak během 3 hodin schválíš další dodatečné 4 jeskyně, je to na pendrek stejně...

Ale jinak souhlas...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Buri the Great - 25. července 2011 19:01
Buri the Great

Eiris 25. července 2011 18:58
Denně se pouští maximálně 5 jeskyní. Větší množství je ojedinělá vyjímka.
http://napady.aragorn.cz

Buri the Great - 25. července 2011 18:58
Buri the Great

Takže bude stačit, když bonusáky schválí admini ten den jako poslední, chápu to dobře?
http://napady.aragorn.cz

Eiris - 25. července 2011 18:58
Eiris

Amunak 25. července 2011 18:53
Ono bohužel stejný problém, dovolím si říci, že tak 60% jeskyní nemá klíčová slova snad ani nastavena, nebo jejich vyhledání dopadne stejně, jako když do googlu zadáš heslo google :/

Tady mi jde spíš o ten efekt, že, snad asi intuitivně, koukneš na 4 nově schválené, možná trošku níž, ale pokud ten den bylo schváleno třeba 11 jeskyní, tak prostě ta jedenáctá dole už je na tom tak bledě, že asi sotva na ní koukne 100% z těch, co si ty novinky prohlížejí a přitom všechny byly třeba schváleny během 30 minut, takže pak těch 5x Naruto, sejme tu jednu jinou, třeba unikátní...

Jinak s tím přednostním schálením plně souhlasím, že by bylo na škodu, proto taky spíš navrhuji, garanci být na hoře minimálně 48h i přes nově schvalované nebonusácké jeskyně, či třeba schvalovat jednou za 72 hodin a ty bonusových hráčů hodit výše...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Voju - 25. července 2011 18:57
Voju

Eiris 25. července 2011 18:53
nauč se pracovat s filtry, pochop jak fungují a pak nepiš to, že nikdo nějaké "hledané" nevidí proto, že nefiltruje. Trvalé filtrování automaticky totiž nezobrazuje ty jeskyně, které obsahují určitou frázi... takže když je to hráč co nerad hraje naruto, ani jednou za celý prohlížení heren nespatří jeskyni s narutem.. Takže jedinej problém je v lenosti hledat. To už ale bohužel, když zase upneš bonusáků jeskyně nahoru, zapadnou ty od nebonusáků... takhle je to přijatelný kompromis pro ty co nehledají a ty co hledají..

Eiris - 25. července 2011 18:53
Eiris

Voju 25. července 2011 18:40
Ono nejde o to, jestli já chci, či nechci hrát Naruto, jde právě o opak, jde o to, že když si založím jeskyni, zmizí pod haldou jiných, aniž by třeba 35% potenciálních hráčů věděla, že nějaká je, protože zmizela pod nánosem ostatních. A to pak je filtr k ničemu, když ani nevědí, že mají tu jeskyni hledat, protože ani nevědí o její existenci, zatímco, když visí nahoře, jako čtyři posledně aktuální, tak si všimnou...

Nejde o to, jestli je Naruto, nebo Indy Jounesů, jde o to, že ji zavalí jiné a tak potencionální hráč ani neví, že má filtrovat, protože neví o to, že vůbec existuje...
(Tedy je tam filt nanic)...

Filtrovat můžeš, pokud chceš od ostatních to Naruto vyloučit, ale je Ti k ničemu, když se koukneš na první čtyři jeskyně, v novinkách, ale už tam nevidíš tu mojí, která díky 10 jiným nově schváleným odrolovala na 11. pozici...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)