Anarchismus (11 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Anarchismus

Správci:Exorcist, Lishalaj
Popis:Diskuze o kladech a záporech společenských odlišnostech extremistu
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jakého jste politického názoru?
Jsem orientován na pravici.1
Jsem spíše pro na pravici.2
Jsem pro střed.1
Jsem spíše pro levici..0
Jsem orientován na levici2
Nesleduju politiku, se*u na politiky!13
19 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 568 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 ⇒|

Amthauer - 31. března 2008 23:09
Amthauer

Plumm 31. března 2008 23:05
Je marné se dál hádat. Nechceš se dát poučit a já také nevidím důvod, proč to dělat. Komunismus má vizi komuny založené na kolektivním rozumu bez potřeby dočasných penězních hodnot, které v dnešní demokracii fungují právě jako restriktivní pojistka vůči lidské... ...lidskosti. Přesto celkově můžeš v demokracii sledovat průměrovací tendence, ve všech jejích ideálech a hodnotách, a dokázatelné na mnoha příkladech. Chce to jen nedívat se krátkozrace, ale v širších souvislostech.
- What is a life devoid of strife?

Plumm - 31. března 2008 23:05
Plumm

Amthauer 31. března 2008 22:59
Jistě...zhruba stejně jako je modrá jeden z paralelních mezistupňů mězi černou a bílou.
http://plumm.cz/

Amthauer - 31. března 2008 22:59
Amthauer

Plumm 31. března 2008 22:57
Ale ano, demokracie je jeden z paralelních "mezistupňů" ke komunismu.
- What is a life devoid of strife?

Plumm - 31. března 2008 22:57
Plumm

Amthauer 31. března 2008 22:57
Ne, demokracie se o to rozhodně nesnaží:D
http://plumm.cz/

Plumm - 31. března 2008 22:57
Plumm

Saltzhornia 31. března 2008 22:55
a jaká je ta druhá půlka?
http://plumm.cz/

Amthauer - 31. března 2008 22:57
Amthauer

Plumm 31. března 2008 22:54
O co se asi pokouší dnešní demokracie, než také aby si byli lidé rovni, jen poněkud realističtější a přízemější cestou; to co obdivuješ ty se nazývá ve většině současných mutací fašismus.
- What is a life devoid of strife?

Saltzhornia - 31. března 2008 22:55
Saltzhornia

Plumm 31. března 2008 22:53
vidíš jen půl problému, ostatně to rčení bylo obrazné...
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Plumm - 31. března 2008 22:54
Plumm

A vůbec, dejte mi s tim pokoj:D Buď je mi 30, nebo nemam srdce no. Nebo spíš nejsem vůl. Takovýhle ideály jsou to nejhorší co kdy koho mohlo napadnout. Alles.
Zpátky k týrání zvířat prosim:)
http://plumm.cz/

Plumm - 31. března 2008 22:53
Plumm

Saltzhornia 31. března 2008 22:49
Zrušení třídních rozdílů. To je jeden jedinej ideál od kterýho se všechno odvíjí a kterej je mi totálně proti srsti. A já prostě nechápu proč by si všichni měli bejt rovný, když některý jedinci jsou prostě lepší:)
http://plumm.cz/

Saltzhornia - 31. března 2008 22:49
Saltzhornia

Plumm 31. března 2008 22:47
jistě, jde jen o to, co ty považuješ za původní :)... ne má docela dost velice dobrých myšlenek, ovšem neaplikovatelných. Což obvykle dospívající člověk idealista nevidí, třicetiletý by to už vidět měl...proto ta hláška o srdci a mozku.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Amthauer - 31. března 2008 22:49
Amthauer

Plumm 31. března 2008 22:47
Jasně, že je. Komunismus jako zákonitý výsledek dějin v pojetí dialektického materialismu, kdy se proletářská revoluce a buržoazní společnost navzájem zruší ve formě beztřídní společnosti.
- What is a life devoid of strife?

Plumm - 31. března 2008 22:49
Plumm

Saltzhornia 31. března 2008 22:45
znam rozdíly mezi komunismem jak si ho marx vymyslel a mezi tim komunismem co tu byl. Nejsem dement.

A taky vim, že to s tou prací původní ideál rozhodně nebyl:)
http://plumm.cz/

Plumm - 31. března 2008 22:47
Plumm

Amthauer 31. března 2008 22:45
Původní ideál opravdovýho komunismu je jenom jediněj...a předpokládam, že řeč je o něm.
http://plumm.cz/

Saltzhornia - 31. března 2008 22:45
Saltzhornia

Plumm 31. března 2008 22:38
Já mluvím o prapůvodním ideálu a ne o tom, co se tu 40 let hlásalo...to je nebetyčný rozdíl

Každému podle jeho práce, každému podle jeho schopností...to ti přijde odporné? Bohužel za současného stavu lidstva je to neproveditelné, ale odporné rozhodně ne.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Amthauer - 31. března 2008 22:45
Amthauer

Plumm 31. března 2008 22:38
Nebo spíš nevíš, o jakém ideálu že je to řeč ;)
- What is a life devoid of strife?

Plumm - 31. března 2008 22:38
Plumm

Saltzhornia 31. března 2008 22:20
Mě ten ideál přijde teda dost odpornej. Asi nemam srdce no:)
http://plumm.cz/

Saltzhornia - 31. března 2008 22:20
Saltzhornia

Plumm 31. března 2008 22:11
No jde o to, že ideál komunismu je nádherná, leč celkem neproveditelná myšlenka. 18ti letý člověk obvykle vidí to první, protože se rozhoduje srdcem.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Plumm - 31. března 2008 22:11
Plumm

Exorcist 31. března 2008 18:55
kdo není v 18ti komunistou, nemá srdce...to nechápu
http://plumm.cz/

Saltzhornia - 31. března 2008 19:13
Saltzhornia

Lishalaj 31. března 2008 18:53
Nic si z toho nedělej milé dítě, časem z toho vyrosteš. A až to těchto telecích let doroste tvé potomstvo, odepneš pásek. :-D

Amthauer 31. března 2008 19:06
moje řeč, bohužel to často odnese nezúčastněný.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Amthauer - 31. března 2008 19:06
Amthauer

Lishalaj 31. března 2008 18:59
Nácek nebo antifa, to je jedno, všeho moc škodí a všechno to je většinou jen póza, snaha o začlenění a přenesení své zodpovědnosti na neurčitou osobu davu.
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 568 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)