Anarchismus (27 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Anarchismus

Správci:Exorcist, Lishalaj
Popis:Diskuze o kladech a záporech společenských odlišnostech extremistu
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jakého jste politického názoru?
Jsem orientován na pravici.1
Jsem spíše pro na pravici.2
Jsem pro střed.1
Jsem spíše pro levici..0
Jsem orientován na levici2
Nesleduju politiku, se*u na politiky!13
19 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 568 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 ⇒|

LordHaart - 22. září 2007 17:04
LordHaart

Miar 22. září 2007 15:49
Trochu ťa poopravím - súdiš veci podľa toho ako si o nich počul, že sú. ja musím povedať, že poznám dosť rozumých, slušných skinheads. a to pri tom v našom meste prevdládajú neonacisti. a pod dnešný obraz skinheads sa nemalou mierou podielali aj médiá, ktoré informujú o podobných kruhoch dosť zavádzajúcu. im stačí, že majú reportáž o tom najhoršom, najvulgárnejšom a najstrašnejšom neonacistovi, ktorého označia sa skinheada a na konci reportáže odsúdia celý kult skinheads. je to rovnaké zlo ako povedať, že cigáni su paraziti, pretože pochybujem, že jeden z vyhlasovateľov tejto už možno frázy pozná viac ako 15-20 cigáňov. horlivo, ale označí rovno celý národ.

Miar - 22. září 2007 15:49
Miar

LordHaart 21. září 2007 11:24
pak se mi nediv. sry ale já ještě o slušných chytrých skinech neslyšel... a hipíky taky nemusim. ale jestli je to jak říkáš, tak původní myšlenka možná dobrá, ale dnes je to něco jiného. prostě soudím věci podle toho jaké jsou, ne jaké byly.
chrocht

LordHaart - 22. září 2007 14:09
LordHaart

Aife 22. září 2007 11:25
Máš pravdu, vznik skinheads ovplyvnili aj hippies. Skinheadi vystupovali ako ich pravý opak. Holá hlava, upravenosť, odpor k drogám. Len dnes už v podstate nie je toľko hippies ako v tých časoch.

Aife - 22. září 2007 11:25
Aife

LordHaart 21. září 2007 11:24
Mám dojem, že skinhead jsou ještě antihipie (proto vyholené lebky:D)
Nepouštějte banán!

LordHaart - 21. září 2007 11:24
LordHaart

ja hocaký extrémizmus odsudzujem či je to politický, náboženský alebo napríklad aj fanúškovský (mám tým na mysli hooligans),
extrémizmus nikdy nepriniesol nič dobré, viď nacionálny socializmus, komunizmus, krížové výpravy, džihád alebo aby som tých hooligans nespomenul len tak - Brusel 29.5.1985
Miar 29. července 2007 20:55
nemoôžem nereagovať, nehádž, prosím ťa, skinheadov do jedného vreca s nacistami, socialistami, komunistami.
subkultúra skinheads je od svojho vzniku apolitická a antirasistická,
to, že vznikli rôzne "vetvy" ako sú nacisti alebo anarchistickí skinheadi(RASH) symbolizuje len ich nesmiernu zaostalosť

Amárý - 16. září 2007 22:17
Amárý

Frili 2. září 2007 21:50
žádný pravidla? to by nedopadlo dobře, ale mohlo by bejt min těch zákazů...
Pijem dokud nepadnem. A když padnem, tak pijem v leže.

Exorcist - 9. září 2007 19:54
Exorcist

piste piste,cim vice nazoru,tim vetsi pouceni pro ostatni ,-)
Člověk, který mluví rozumně sám k sobě, není o nic šílenější než člověk, který vykládá nesmysly jiným =P

Frili - 3. září 2007 17:10
Frili

Exorcist 3. září 2007 16:51
Šak práve, svet v kvetinách všetkých farieb... mmmmmmm
Turn in tune on drop out

Exorcist - 3. září 2007 16:51
Exorcist

Žádná pravidla? :D to by tahle spolecnost sla rychle do kytek xD
Člověk, který mluví rozumně sám k sobě, není o nic šílenější než člověk, který vykládá nesmysly jiným =P

Frili - 2. září 2007 21:50
Frili

Žiadne pravidlá! Slobodný život!
Turn in tune on drop out

Exorcist - 1. srpna 2007 19:19
Exorcist

ale o nabozenstvi to vzdycky neni...vzdy je nekdo kdo vyuzije viry :)ted jsem cetl o sektach,ze zacatku poklidna shromazdeni...pozdeji magori,ohrozujici spolecnost...extremiste.
Miar 1. srpna 2007 15:17
ses divny,ty neuctivas draka jako boha? ;)
Člověk, který mluví rozumně sám k sobě, není o nic šílenější než člověk, který vykládá nesmysly jiným =P

Miar - 1. srpna 2007 15:17
Miar

Exorcist 1. srpna 2007 14:51
věřit v sebe... v lásku... to ale není náboženství. pokud bys věřil třeba v to, že existuje drak, určitě ho neuctíváš jako boha. pleteme dohromady víru a náboženství. myslím, že to není to samé.
chrocht

Exorcist - 1. srpna 2007 14:51
Exorcist

Miar 1. srpna 2007 13:09
hmm a vis vlastne,v co ja verim? v sebe,lidi ve svem okoli a lásku...nic vic,nic min.
Aife 1. srpna 2007 13:51
presne tak,kdyz je cloveku nejhur,tak se ozyva vira :D
Člověk, který mluví rozumně sám k sobě, není o nic šílenější než člověk, který vykládá nesmysly jiným =P

Aife - 1. srpna 2007 13:51
Aife

No... mám dojem že 100% ateista neexistuje...:) Každej v něco věří, nebo ho hlodaj pochybnosti. Ateista ve svojíí nevíře nepochybuje
Nepouštějte banán!

Miar - 1. srpna 2007 13:09
Miar

Exorcist 1. srpna 2007 10:43
pak mi připadá trochu divné, že slyším od ateisty, že každý potřebuje v něco věřit. ale s tím spojováním máš pravdu, bohužel - lidi jsou ovce
chrocht

Exorcist - 1. srpna 2007 10:43
Exorcist

Vzdy tu bude neco,co bude spojovat lidi...a nabozenstvi je nejlepsi priklad. A kazdy potrebuje v neco verit,to by se tady pak jeden zblaznil na svete :)/jsem ateista jinak...
Člověk, který mluví rozumně sám k sobě, není o nic šílenější než člověk, který vykládá nesmysly jiným =P

Miar - 31. července 2007 22:33
Miar

Aife 31. července 2007 21:48
to máš pravdu, ale já myslím, že bez křesťanství a islámu a podobných by se jistě našlo jiné náboženství, které by chtělo vytlačit ta ostatní. ale to je samé kdyby, musíme se na svět dívat jaký je a bude, ne jaký by mohl být
chrocht

Aife - 31. července 2007 21:48
Aife

Miar 31. července 2007 21:10

No, jestli si vybereš náboženství starého kontinentu doby před rokem 0, a jseš zvědavej, jakej byl jejich střet... mno, malej, páč lidé, kteří zabrali území jiných lidí je nenutili uctívat svoje bohy... teď mám na mysli jakýs takýs civilizace, ječící hordy smradlavejch válečníků na koních fakt nemyslim
Nepouštějte banán!

Miar - 31. července 2007 21:10
Miar

Aife 31. července 2007 21:04
různá náboženství byla i před židy a křesťany, bylo by otázkou času než by se dostatečně rozrostla a střetla se.
chrocht

Aife - 31. července 2007 21:04
Aife

Hmmm... tak si říkám, jestli by nebylo preo celej svět prospěšnější, kdyby "Mojžíš nevyvedl svůj lid z Egypta)
Všichni víme proč... vznik judaismu, bla bla, následně křesťanství a pak i islámu... a pak se ttohle začalo rvát mezi sebou. Chjo...
Nepouštějte banán!

Vypisuje se 20 z celkem 568 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)