Aragornský sborník (7 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragornský sborník

Správci:apophis, Laethé, LBsmoke, Nazir
Popis:sborník aragornských textů - prosím, zapojte se!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Koupili byste si Aragornský sborník za 50 Kč?
Ano, jeden kus37
Ano, více kusů7
Ne, nekoupím17
61 celkem
Nástěnka:
Pomocí této diskuse vzniká Aragornský sborník.

Rozsah je 12 povídek, 7 básní a 2 postavy.

Sbornik by měl (do vyčerpání zásob) být k mání na větších aragornských akcích (Aralarp, Pragocon), po předchozí dohodě na srazech a eventuelně i zasílán poštou (s přirážkou k ceně pokryvající poštovné). Jakékoliv jiné nápady jsou vítány.
Možné je též osobní vyzvednutí v Praze po předchozí domluvě (stačí se ozvat zde v diskuzi).




Povídky:
Reality Show ~ Drobek ~
Slib ~ Kid ~
Obchodník s Časem ~ Griffík ~
Vikingské srdce ~ Luelle ~
Artefakt
Václav, svatý? ~ Chlodva ~
Rytířská čest ~ Grom ~
Stopár ~ Drtikol ~ (TEXT VYBRANÝ ARAGORŇANY V ANKETĚ)
Adam a Eva ~ Nestor ~
Pohádka o Emo Karkulce ~ Amthauer ~
Síla okamžiku ~ Arte-Zherth ~
Setkání s andělem ~ Laethe ~

Postavy:
Ur Kel Termori ~ apophis ~
Kvetomilka Drvivá ~ Drtikol ~

Poezie:
Esence tvé bezmoci ~ Necroslave ~
Bílá ~ SportBilly ~
Zabijte pohany ~ apophis ~
Slzy nesmrtelných ~ Annox ~
Černočervená ~ LadyShade ~
Nevěsta ~ kucik ~
Ztracení ~ Klaghler O´Pilley ~

ILUSTRACE

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 541 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 28 ⇒|

Nazir - 6. září 2010 10:01
Nazir

hater 6. září 2010 09:55
O tom, jestli vůbec je zájem v tomto díle pokračovat. Aneb, jak jsem napsal úplně na začátku:

Chce se mi napsat "já to udělám" ale mnoho otazníků vyvstává.

1/ Je-li to vážně projekt, který se táhne od roku 2008, považoval bych jej za odumřelý.
2/ Od té doby se Aragorn změnil, jiní aktivní uživatelé, jiní autoři, nová "žhavá" díla.

3/ Dle mého skromného názoru se nepodaří stávající Sborník resuscitovat, ale vznikl by pravděpodobně sborník zcela nový.
4/ Potom je to otázka nabídky a poptávky, je hezké, že se ozvala ajinak. Je to však hlas volajícího na poušti? Je sám? Jsou jich zástupy?
5/ Jsem na Aragornu něco přes rok, ale za tu dobu jsem poznal leckeré aragornské, hádání o autorství nápadu, o tom jestli je fialová fialová anebo je to červenomodrá, apod. Nemluvě o tom, že brát někomu z rukou jeho dítě, vzbudí často velké emoce. O tom taky vím své.

Tedy Sborník klidně ano, já se toho s potěšením ujmu, ale nebude to "ten" SBorník, ale jiný.

Tedy zejména o těchto tučných bodech, víš co? Mluvíme o tom necelý týden, zatím jsem nezaznamenal jediný hlas na téma: "Jéééé, Sborník, to bude fajn, že bude, těším se."
Chápu, že lidi tuto diskuzi přestali sledovat, proto bych je rád nakopl, aby se sem opět podívali.
Oko za oko... a svět bude slepý.

hater - 6. září 2010 09:55
hater

Nazir 6. září 2010 09:23
Mno počkej a o čem chceš diskutovat? :-)

Úvodníček klidně napíšu, dej mi text. Akorát ze zkušenosti vím, že úvodníky se nečtou, tak od toho nečekej žádné zázraky. Jinak jsem samozřejmě plně k dispozici :)

Nazir - 6. září 2010 09:23
Nazir

hater 4. září 2010 09:06
No, koukám, že davy se sem, podívat, co se tu děje, nehrnou.
Možná by stál za to nějaký stručný úvodník hovořící o tom, že by se projekt mohl vzkřísit. Uvidíme, co řeknou davy.
Budiž diskuze.
Oko za oko... a svět bude slepý.

hater - 4. září 2010 09:06
hater

hater 3. září 2010 19:42
Pochopitelně se také nic nestane, když tudletu věc nebudeme dělat. :-)

hater - 3. září 2010 19:42
hater

Nefrete 3. září 2010 16:13
Mno, tak vím, že tu nejsou nijak světoborné povídky, ale také si myslím, že nejsou nikterak špatné :-)
byly vybrány z velkého množství zdejších dost zdlouhavých procesem za pomocí tří porotců.

Navíc osobně nejraději kupuju sborníky povídek. Je to krátké čtení a často zajímavé. Je to věc, kterou mám šanci v klidu si přečíst.

Je mi jasné, že se nikdy neprodá víc než tři sta výtisků, ale proč to nezkusit? Když to nezkusíš, tak nemůžeš vyhrát.

Samozřejmě třista výtisků není žádný zlatý důl a rozhodně se na tom vydělat nedá. Nehledě na to, že jich tolik ani nebude. Navíc bych na tom ani vydělávat nechtěl :-) koneckonců to není vůbec moje práce :-)

V každém případě možná by stálo za to zkusit nabídnout pět výtisků několika knihkupcům, dobrá tak tři výtisky :-)

LBsmoke - 3. září 2010 19:10
LBsmoke

jo rozhodně chce to zajistit první kupující z
aragornu tak jak to dělá grom z kalendářem..
zkusit zjistit předběžný zájem nějakým obježníkem
(tím odhadnout přibližně cenu)
a pak pro tisk závazné objednávky..+něco navíc

LBs.ic.cz

Nefrete - 3. září 2010 16:21
Nefrete

Nazir 3. září 2010 16:18
Do diskuse se podívám, každopádně díky za informace.:)
A rozhodně bych byla spíš pro tu nižší částku - tou bych byla ochotná sborník podpořit i já. Za tu vyšší si už raději koupím knížku do školy.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nazir - 3. září 2010 16:18
Nazir

Nefrete 3. září 2010 16:16
Tohle diskusní vlákno začíná v diskuzi Galerie http://www.aragorn.cz/diskuze/galerie/#kom
Cena záleží na tom, kolik bude kusů, úměra nepřímá.
a na tom, jak to má vypadat, formát,gramáž,barevnost,počet stran - zde úměra přímá. Při nějaké fiktivní kalkulaci jsem se pohyboval od 40,- Kč do 120,- za kus.
Oko za oko... a svět bude slepý.

Nefrete - 3. září 2010 16:16
Nefrete

Nazir 3. září 2010 16:13
Jaká by byla výsledná cena? Možná to tu už padlo, ale prohledávat se mi to teď popravdě nechce.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 3. září 2010 16:15
Nefrete

Nazir 3. září 2010 16:12
Přesně tak. Zařídit to podobným způsobem jako zdejší kalendář (dělá se to tak, nemýlím se?). Osobně bych se jinak do toho neodvážila vrazit peníze, i kdybych je měla. Podložky pod stůl nepotřebuji.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nazir - 3. září 2010 16:13
Nazir

hater 3. září 2010 16:10
Ano, to je opravdu na papíře v paperbackovém vydání s obálkou a se vším všudy.

Nefrete 3. září 2010 16:11
+1
Oko za oko... a svět bude slepý.

Nefrete - 3. září 2010 16:13
Nefrete

hater 3. září 2010 16:10
Na papíře ano, ale jen pro zdejší osazenstvo a ne pro nikoho jiného. Nedokážu si moc představit, že by se našel někdo zvenčí, kdo by o to stál? Nemyslím tím pár jednotlivců, ale větší počet lidí.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nazir - 3. září 2010 16:12
Nazir

Nefrete 3. září 2010 16:09
Ano, je třeba vědět, že je např. 37 zájemců, tedy nechat vytisknout 45 kusů, (těch 7 zbývajících např. jako odměny), k tomu ještě počítat s tím, že zbyde 5 kusů, které si někdo nevyzvedne nebo tak. A hotovo.
Nerad bych, aby měl doma někdo skladiště sborníků a cpal to potom i do pudingu. :)
Oko za oko... a svět bude slepý.

Nefrete - 3. září 2010 16:11
Nefrete

hater 3. září 2010 16:09
Pochybuji o tom, že by o něco takového běžná knihkupectví stála.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

hater - 3. září 2010 16:10
hater

Nefrete 3. září 2010 16:09
já jsem zase myslel, že to bude jako opravdu na papíře :)

hater - 3. září 2010 16:09
hater

Nazir 3. září 2010 16:06
Zkus se na to zeptat Václava Fořtíka :-)
A třeba bych se zkusil zeptat v knihkupectví. Akorát si myslím, že aby si to knihkupec koupil, tak musí vědět, že na tom neprodělá.

A jak bude vědět, že na tom neprodělá? :-)

Nazir - 3. září 2010 16:09
Nazir

hater 3. září 2010 15:55
http://www.librix.eu/cz/
Ať všichni vědí, o čem se tu bavíme, vydavatelství svépomocí, je to věc stará cca dva tři roky, kdy někdo přišel na nápad, že největší problém není napsat knihu, ale vydat ji, a i ze zkušenosti kamarádů vím, že smlouvy a tanečky s nakladatelstvími jsou opravdu zážitkem. Nemluvě o lhůtách a o tom, jestli se to někomu bude hodit/nehodit do edičního plánu. Proto bych volil tuhle knihovničku nebo nějakou podobnou.
Oko za oko... a svět bude slepý.

Nefrete - 3. září 2010 16:09
Nefrete

Měla jsem za to, že by se to šířilo jen v rámci Aragornu, ne nikde mimo...?
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nazir - 3. září 2010 16:06
Nazir

hater 3. září 2010 15:59
To je přesně to, o čem jsem mluvil, když jsem psal o nabídce a poptávce. Nevidím problém v počáteční investici, ale v distribuci.
Oko za oko... a svět bude slepý.

hater - 3. září 2010 15:59
hater

Když si třeba vezmu, tak jo, ať mi vytisknou 50 knih :-) dám za to tři tisíce, to někde uškudlím. No jo, ale co potom s těma knížkama? :))

Je možné je zkusit prodávat na různých akcích. Chodit po náměstích a prodávat a tak. Zajímalo by mně jestli by to koupilo nějaké knihkupectví.

Celkem vysoká mi přijde kalkulace na ISBN, které se mi zdá se dá získat celkem snadno. Ale zase ta "knihovnicka ISBN" zahrnuje trošku více věcí, které se pravděpodobně docela hodí.

Vypisuje se 20 z celkem 541 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 28 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)