AraLARP - herní záležitosti (34 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - herní záležitosti

Správci:Drakan, Gran
Popis:Diskuse o jednom ze scénářů akce AraLARP.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Hlavním organizátorem hry na AraLARPu XI je Drakan (Mikael.S@seznam.cz). Poradci ve věcech hry a pravidel jsou Rimmer a další.

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

---

Rezervace rolí (CP a Potvor) na AraLARP 11. Je-li jméno v závorce, znamená to, že ještě nebylo obsazení CP/Potvory potvrzeno přihláškou.
Pro rezervaci stačí napsat do diskuse. Nezapomeňte si přečíst dokument "Pravidla hry"! =)

CP:
Čaroděj - Rezerve
Hospodský a Vetešník - Rezerve
Místodržící - Rezerve
Bojovník / Velitel gardy - Rezerve
Lovec -
Klerik - Rezerve
Kovář - Rezerve
Pán zlodějského cechu - Rezerve
Kněžka a Smrtka budou zavedeny jen v případě větší účasti.

Prostý občan (roli lze zamluvit předem)
Nebojové postavy, ale určené.
Alchymista - zatím rezerve
Písař (rádce) -
Hospodyňka -
Stavitel - zatím rezerve
Sociální pracovnice -

Potvory (mají automaticky 50,- slevu)
-

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 72 ⇒|

Murtag - 29. září 2009 14:54
Murtag

Nailin 29. září 2009 14:31
Pravda, jenomže hospoda pak stejně zůstala, takže důsledek byl v podstatě nulový. Kdežto kdyby nestvůry obránce porazily, někoho zabily, a zbytek rozehnaly, a pak by si ve městě zřídily tábor, tak by se to rozhýbalo víc. Kdo by chtěl zase sedět u ohně, musel by se o to mnohem víc přičinit.
"I dont want to live on this planet anymore"....

AskadrinSidlong - 29. září 2009 14:41
AskadrinSidlong

Nailin 29. září 2009 14:31
no vypadalo to spíš jako kdyby sme židlema chtěli přikládat :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Eugenio - 29. září 2009 14:33
Eugenio

Nailin 29. září 2009 14:31
Jo tak to jo... Ale stejně bych vodnici během hraní zakázal. My jako kreténi čekaly na hráče, než se uráčí jít splnit úkol (tedy než dojde uhlík)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Nailin - 29. září 2009 14:31
Nailin

AskadrinSidlong 29. září 2009 14:28

Jo, Gran tu kliku neměl :P :D

Eugenio 29. září 2009 14:27

Já tam spokojeně seděla hlavně proto, že by se mi jinak připalovalo jídlo :D

Navíc hospodu jsme jednou velmi hezky hasili židlemi x)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

AskadrinSidlong - 29. září 2009 14:28
AskadrinSidlong

Murtag 29. září 2009 14:25

CP mohla umřít...já měl jenom z řitě kliku :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Eugenio - 29. září 2009 14:27
Eugenio

Murtag 29. září 2009 14:25
Samozřejmost hospody se mi také nelíbí, neb když naběhli nestvůry do města, hráči si spokojeně v hospodě blafali vodnici
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Murtag - 29. září 2009 14:25
Murtag

Mně by se třeba líbilo, kdyby existence města, míst a CP nebyla tak úplně samozřejmá. Příklad: Když by se hráči málo snažili při obraně města, mohly by ho nestvůry prostě zničit, případně obsadit. CP by mohla umřít. Po nějaké době by se samozřejmě objevila nová postava která by danou dovednost učila, ale hráči by prostě věděli že učitel není samozřejmost a víc by se mu snažili pomáhat.
"I dont want to live on this planet anymore"....

Eugenio - 29. září 2009 13:37
Eugenio

Jo... Kněz by měl mít exorcismus a paladin zas nějaké bonusy v boji prooti takovým stvořením dle mého názoru
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

apophis - 29. září 2009 12:58
apophis

dotaz: Theurg se může na 5.úrovni přeměnit na Licha a vyvolávat co 5 minut ne slabého nemrtvého (7žt, útok za 2)
+ "Aur Tmy = Theurg je imunní vůči šípům a vrhacím zbraním. Navíc Aura Tmy pohltí zranění v celkové hodnotě 5 životů / 10 minut + pohlcení zranění zbraní nablízko / magií do maxima 5 životů.

Dostane tedy Paladin / Kněz něco, co je obdobou zahánění vyvolaných bytostí?

Pokud jde o vyrovnanost, 5.úroveň Theurga vypadá poněkud přešlápnutě.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

AskadrinSidlong - 29. září 2009 11:48
AskadrinSidlong

Drakan 29. září 2009 11:20

skvělé :)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Drakan - 29. září 2009 11:20
Drakan

AskadrinSidlong 29. září 2009 11:19

To už je v programu .) jelikož úrovní bude více, tak se bude měnit i cena.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

AskadrinSidlong - 29. září 2009 11:19
AskadrinSidlong

Alespoň trochu bych snížil cenu přestupu na vyšší úrovně. a nebo bych dovolil část ceny nahradit nějákými questy (to znamena třeba splň mi 5 vedlejších ne zrovna promitivních questů a bude tě to stat jen 100- příklad...)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Gran - 29. září 2009 11:02
Gran

Změny, které nás prozatím čekají na AraLARP 9:

- sloučení povolání Paladin a Kněz (do Klerika; rozdělení na Paladina a Kněze na vyšší úrovni)
- více úrovní (10 namísto stávajících 5), více schopností, propracovanější povolání (hlavně Theurg a nejspíše i Zaklínač)
- snad hezčí hradby města, označení míst bude na pěkném papíře a v laminátu a další podobné drobnosti
- zrušení vstupní daně do města
- poloviční doba těžby surovin (máte-li nápady na úkoly, které je pro vytěžení potřeba splnit, napište!)

Gran - 28. září 2009 18:14
Gran

Sem prosím pište návrhy a připomínky k pravidlům i hře samotné. =)

Nailin - 24. září 2009 20:02
Nailin

Eugenio 24. září 2009 19:46
Ještě je tu kus nějaké erární ;)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Gran - 24. září 2009 19:48
Gran

Eugenio 24. září 2009 19:46

Možná, uvidíme... ;)

Eugenio - 24. září 2009 19:46
Eugenio

Berete někdo stříbrnou pásku? Já jen že mě došla a mé kopí tudíž je nedokonalé...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Norfin - 24. září 2009 19:21
Norfin

Rimmer 23. září 2009 20:53
něco se najde.
po trávě se nechodí ,po trávě se směje.

Gran - 23. září 2009 22:26
Gran

Rimmer 23. září 2009 20:53

Možná, uvidíme... ;)

Rimmer - 23. září 2009 20:53
Rimmer

Máte někdo dýku, tesák nebo oboje k zapujčení? Jaksik sem pozapoměl na zbraně:D a není čas na její výrobu..:(
2+2=1

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 72 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)