AraLARP - herní záležitosti (66 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - herní záležitosti

Správci:Drakan, Gran
Popis:Diskuse o jednom ze scénářů akce AraLARP.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Hlavním organizátorem hry na AraLARPu XI je Drakan (Mikael.S@seznam.cz). Poradci ve věcech hry a pravidel jsou Rimmer a další.

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

---

Rezervace rolí (CP a Potvor) na AraLARP 11. Je-li jméno v závorce, znamená to, že ještě nebylo obsazení CP/Potvory potvrzeno přihláškou.
Pro rezervaci stačí napsat do diskuse. Nezapomeňte si přečíst dokument "Pravidla hry"! =)

CP:
Čaroděj - Rezerve
Hospodský a Vetešník - Rezerve
Místodržící - Rezerve
Bojovník / Velitel gardy - Rezerve
Lovec -
Klerik - Rezerve
Kovář - Rezerve
Pán zlodějského cechu - Rezerve
Kněžka a Smrtka budou zavedeny jen v případě větší účasti.

Prostý občan (roli lze zamluvit předem)
Nebojové postavy, ale určené.
Alchymista - zatím rezerve
Písař (rádce) -
Hospodyňka -
Stavitel - zatím rezerve
Sociální pracovnice -

Potvory (mají automaticky 50,- slevu)
-

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 72 ⇒|

Anarion - 12. března 2008 14:49
Anarion

apophis 12. března 2008 14:47

Já ano, protože ne každý třeba čte všechny diskuze a já apeluji na "zaspamování" Mccho pošty:D
http://anarion.rajce.idnes.cz/Svatba_A_T/ ; http://www.aragorn.cz/diskuze/sponzoring/#kom

apophis - 12. března 2008 14:47
apophis

Anarion 12. března 2008 14:46

ty taky ne! :P
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Anarion - 12. března 2008 14:46
Anarion

apophis 12. března 2008 14:44

nemusíš mi to psát ve všech diskuzích:)
http://anarion.rajce.idnes.cz/Svatba_A_T/ ; http://www.aragorn.cz/diskuze/sponzoring/#kom

apophis - 12. března 2008 14:44
apophis

Anarion 12. března 2008 14:41

jen bych rád upozornil, že zaspamování pošty nic nevyřeší.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Anarion - 12. března 2008 14:41
Anarion

Hele vy kdož to máte zájem aby videa z larpu III a IV spatřily světlo světa zaspamujte Mccmu poštu:D
http://anarion.rajce.idnes.cz/Svatba_A_T/ ; http://www.aragorn.cz/diskuze/sponzoring/#kom

Hullak - 20. prosince 2007 14:40
Hullak

Joh-ny 19. prosince 2007 16:49
Mimoherně nepotřebuješ označení :D
Na světě není zrádnějšího stvoření nad ženu a chlípnějšího hovada nad muže.

Joh-ny - 19. prosince 2007 16:49
Joh-ny

Hullak 19. prosince 2007 14:42

hmm ale to by mohlo bejt i dobrý mimoherní:-)
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

Hullak - 19. prosince 2007 14:42
Hullak

Gran 19. prosince 2007 13:54
A co třeba herní označení "místní opilec"
Na světě není zrádnějšího stvoření nad ženu a chlípnějšího hovada nad muže.

Gran - 19. prosince 2007 13:54
Gran

Bude ti vadit mimoherní označení "dekorace"? xD ;)

Scout - 19. prosince 2007 08:27
Scout

Gran 16. prosince 2007 15:13
Fajn ... Zalezu si v hospodě pod stůl a budu spát ...
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Gran - 16. prosince 2007 15:13
Gran

Je-li zastavitelný Rudým Stop, tak ano.

Scout - 16. prosince 2007 10:25
Scout

A je povoleno aby starší mírně senilní kanec naplno projevil své pudy ?
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Eugenio - 11. prosince 2007 06:53
Eugenio

Ghondar 10. prosince 2007 21:16
:D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 10. prosince 2007 21:16
Ghondar

Já bych Saltz rozhodně neasistoval. Náhodou jí ujede nůž... Nevím, kdo by chtěl Saltz ležet pod kudlou, a to i gumovou kudlou
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

pavel - 8. prosince 2007 16:30
pavel

Saltzhornia 8. prosince 2007 14:40

ehm asi jsem nezdůraznil jednu dost důležitou věc po zabití "zvířete" by na místě zůstal nějaký atribut ulovení - třeba kožešina. Hráč by v poklidu odešel.
Taže stahování z kůže a vyvrhování by jsi určitě mohla hrát, ale rozhodně by ti dotyčný hráč nemusel asistovat.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Liwien - 8. prosince 2007 15:50
Liwien

Saltzhornia 8. prosince 2007 15:05
no a pak se budem hádat jestli na nás utočí sova vlk nebo ten divočák.......to bude veselý..... :oD
Žvojt je boj.........tak se pozabíjejte a já bych s dovolením prošla :-P

Eugenio - 8. prosince 2007 15:15
Eugenio

Saltzhornia 8. prosince 2007 15:05
xD Co dodat :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saltzhornia - 8. prosince 2007 15:05
Saltzhornia

Eugenio 8. prosince 2007 15:01
na naučení správného chrochtání a vytí stačí dvě minuty a série dobře mířených úderů, aby to nebylo jak na dvojce larpu

procítěné zavytí zavytí v křoví "Tady veje vlk." já: "to je ochraptělá sova." ixiik "Sova tady, touhle roční dobou?" z křoví se ozvalo přidušené chrochtání, to se vlk mlátil smíchy.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Eugenio - 8. prosince 2007 15:01
Eugenio

Saltzhornia 8. prosince 2007 14:40
A co když to bude nějakej mutant?Jako podle halsu co bude vydávat hráč creepu :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saltzhornia - 8. prosince 2007 14:40
Saltzhornia

pavel 7. prosince 2007 22:27
to neni špatnej nápad, jsi první adept a já si tě mileráda stáhnu z kůže :)
Myslím že mám doma ještě kus chlupatiny, takže viditelné přestrojení by šlo udělat jednoduše... kus chlupatiny na ramena. A co je to za zvíře poznáš podle vytí, nebo chrochtání :)
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 72 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)