AraLARP - obecný pokec (109 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 307 ⇒|

Laethé - 19. června 2009 23:58
Laethé

ixiik 18. června 2009 16:56

Děkuji, děkuji, děkuji (se zářivým úsměvem se klaní).
Autogramy až se zase někdy budu vyskytovat na letišti.

Ale stejně mě mrzí, že už nejspíš nikdy nedosáhnu tak _mohutného_ účinku na vaši psychiku... je smutné dosáhnou vrcholu tak mladá. :P
Jsem anděl / co Tě dostal na povel / ale mám-li Tě vzít do nebe / chci z toho něco pro sebe / mám rád řeč těl / a v kapse lubrikační gel / tak mi namaž perutě / a já do nebe vemu Tě. (Xindl X - Anděl)

Kern - 19. června 2009 15:55
Kern

Eugenio 19. června 2009 15:51
ty si určitě něco najdeš XD
Mám jen jeden život, tak si ho chci užít, ne?

Eugenio - 19. června 2009 15:51
Eugenio

Bude tam nějaký skyl, který bude moci použít někdo v bederní roušce?:-D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 19. června 2009 11:38
Gran

Tak mě napadá, že co se týče kouzel, tak nebylo nikdy v pravidlech napsáno, že každý musí znát jejich účinek... zato tam bylo napsáno, že sesilatel kouzla musí cíl o účinku informovat ;) Takže skutečně, každý se učí jen svoje dovednosti.

Nailin - 19. června 2009 11:12
Nailin

Memorování dovedností není nutné zlo... Rozhodně ne _nutné_ xD ;)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Gran - 19. června 2009 01:15
Gran

Každopádně, začínáme zabíhat trochu do detailů... počkal bych, až bude něco zveřejněno ;) Přecijen, proces vytváření teprve probíhá, kdo ví, co z toho vyleze ;P

Gran - 19. června 2009 01:14
Gran

apophis 19. června 2009 01:12

Jenže zjednodušení přece nespočívá jen ve snížení dovedností. Když dovednosti rozdělíš na vývojové větve, kde každý si vybere jednu, tak je to přece také praktické zjednodušení (pro hráče při výběru, pro organizátora při zpracování přihlášky).

apophis - 19. června 2009 01:12
apophis

Gran 19. června 2009 01:10

stále tam nevidím to zjednodušení.

zjednodušení, apsoń tedy já osobně, chápu jako zmenšení počtu dovedností tak, aby stačilo říct třeba jen úroveň schopnosti a pak se její účinek liší jen nepatrně oproti nižšímu stupni.

do doby, dokud bude 60 různých schopností, je memorování jaksik "nutné zlo".
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Gran - 19. června 2009 01:10
Gran

Mimochodem, vlastně by to nebyla jen menší volnost - zároveň by to bylo i zjednodušení. .) (ano, i v případě, že by došlo jen k "rozškatulkování" stávajících dovedností =))

Gran - 19. června 2009 01:09
Gran

apophis 19. června 2009 01:08

Hmm, takhle, jak to říkáš, mi to přijde taky jen jako menší volnost. =)

Díky bohu, že to tak, jak to říkáš, není a nebude =P

apophis - 19. června 2009 01:08
apophis

Gran 19. června 2009 01:05

takže počet dovedností zůstává jako je teď, jen nebude jejich "volný" výběr, nýbrž bude to strom návazností.

hm, proč mi to jen přijde jako menší volnost :D
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Gran - 19. června 2009 01:05
Gran

apophis 18. června 2009 13:39

Z větší části to chápeš, ale třeba nikde nebylo napsáno, že by jednotlivé dovednosti měli stupně, jak tomu může být jinde - a ani není v plánu takové dovednosti dělat (jako třeba "výbuch I., výbuch II., výbuch II."). =)

Airril 18. června 2009 16:51

Jak jsem psal, pokusíme se to sestavit tak, aby se každý mohl někam vejít.
Jinak myslím, že je o pořadatelích AraLARPu dost známé, že je možné udělat téměř jakoukoliv výjimku - stačí, když se nám to bude líbit. .)

Eugenio - 18. června 2009 21:04
Eugenio

Bude tam i větev Maník s bacítkem?
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Rimmer - 18. června 2009 19:45
Rimmer

Drakan 18. června 2009 19:28
Taky možnost...
2+2=1

Drakan - 18. června 2009 19:28
Drakan

Rimmer 18. června 2009 19:27
Řekni Gromovi at ti je hodí. Jakmile budeme projíždět Prahou tam, nebo zpátky.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Rimmer - 18. června 2009 19:27
Rimmer

Drakan 18. června 2009 19:12
Já bych rád... kdybych se nějak dostal k fotkám:)
2+2=1

Drakan - 18. června 2009 19:12
Drakan

Rimmer 18. června 2009 19:07
To známe :D ty se hlavně starej o to. Udělat ten komix, na který ses tak třásl.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Rimmer - 18. června 2009 19:07
Rimmer

Drakan 18. června 2009 18:01
Na můj bezchybný systém není svět ještě připraven... :D
2+2=1

Drakan - 18. června 2009 18:12
Drakan

Airril 18. června 2009 18:01
Záleží opravdu na domluvě. Ale samozřejmě je možno to takhle udělat.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Airril - 18. června 2009 18:01
Airril

Rimmer 18. června 2009 17:53
Zase když se promaká jeden larp, tak potom bude možnost promakat teprve nějaký další, ale jinak chápu jak to myslíš.

Drakan 18. června 2009 17:54
Ne úplně. Postavy co byly něčím zvláštní totiž nebyly vždy zařazeni do děje, tudíž nebyly omezeny nějakým, jak říkáš, běháním a žvatláním... mohly si obyčejně zahrát. Kdežto postavy známějších osob (přednostně organizátorů) opravdu často jen běhají a žvatlají.
I smell something... it's coming!

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)