AraLARP - obecný pokec (285 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 ... 307 ⇒|

Saltzhornia - 14. ledna 2008 20:46
Saltzhornia

Hullak 14. ledna 2008 20:29
To zní ro­zu­mě, kot­ní­ky jsou u vět­ši­ny kryty bo­ta­ma, a navíc noha toho usto­jí víc než ruka. Tím vy­ře­ší­me i ští­ta­ře a bude to do­sta­teč­ně sys­té­mo­vé.

add ka­ta­pult: Já mys­le­la spíš v real boji, ono ustát ně­ko­li­ka­ki­lo­vý šutr není psina ani se ští­tem. Ale udě­lat pra­vi­dla na ka­ta­pult by ne­by­lo marné. Na­pří­klad zásah ka­ta­pul­tu odrov­ná za­sa­že­né­ho plus jed­no­ho na každé stra­ně.
I pád na hubu je po­hy­bem vpřed...

Hullak - 14. ledna 2008 20:29
Hullak

Já bych byl pro kompromis..​na rukou k lok­tům a na nohou ke kot­ní­kům.

Jak říká Saltz na rukou je dost zra­ně­ní a tak to není vhod­ná zá­sa­ho­vá plo­cha, ale nohy jsou v po­řád­ku a nevím proč by měli být vy­lo­če­ny ze zá­sa­ho­vé plo­chy.
Na světě není zrád­něj­ší­ho stvo­ře­ní nad ženu a chlíp­něj­ší­ho ho­va­da nad muže.

Eugenio - 14. ledna 2008 16:19
Eugenio

pavel 14. ledna 2008 15:02
Jo...​Na jed­nom se pra­cu­je
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

pavel - 14. ledna 2008 15:02
pavel

Gran 14. ledna 2008 14:52

Ka­ta­pult jsi spe­ci­fi­ko­val tím že je :
-bez­pečnej
-vrhá pro­jek­ty­li caa 45 cm
-pro­jek­til je měký

A mys­lím že se najde do­ce­la dost druhú za­ří­ze­ní které toto splňují.
Slova jsou jen prázd­né sko­řáp­ky.

Gran - 14. ledna 2008 14:52
Gran

Že ka­ta­pult není spe­ci­fi­ko­va­nej? Dyť jsem o něm dost psal u Střel­ných zbra­ní ;))

A jinak - je to ne­sys­té­mo­vé, pro­to­že řešíš pro­blém vý­jim­kou, ne pra­vi­dlem. (snad po­cho­píš, co tím mys­lím)
Ale to je jedno. Uvi­dí­me, jak do­pad­ne an­ke­ta.

pavel - 14. ledna 2008 14:43
pavel

Lu­elle 14. ledna 2008 14:35

Ale pořád je mečí prav­dě­po­dob­nost že tě ne­za­sáh­nu do roky, když se o to ne­bu­du sna­žit.
Slova jsou jen prázd­né sko­řáp­ky.

pavel - 14. ledna 2008 14:42
pavel

Ne­vý­ho­du ští­ta­řů bych osob­ně ne­dá­val.
Ale pokut bude sis­tém FAS tak bych uplně zru­šil obří štíty a velké dal na "skill"
- stej­ně pokut i teď chtěl někdo rou­m­ně bo­jo­vat vel­kým s vel­kým ští­tem tak po­tře­bo­val exota se zbra­ní aby mohl mít ně­ja­kou ro­zu­mě dlou­hou zbraň.

Salt­zhor­nia 14. ledna 2008 13:19

Mys­líš upra­vyt před­mět ka­ta­pult, tak aby ubí­ral ži­vo­ty i při za­sa­že­ní štítu? :) // Jen je pro­blém v tom kdo bude vy­rá­bět ka­ta­pult - na larp IV se nikdo ta­ko­vý ne­na­šel. On taky v pra­vy­dlech ka­ta­pult není mco spe­ci­fi­ko­va­nej, ale když uš ka­ta­pult tak by to ne­by­lo nic po­dob­né­ho ba­lis­tě //

A ještě k zne­u­ži­tí ští­ta­řů tak nej­větčí je vždyc­ky v řa­dách(do­bí­vá­ní pev­nos­tí) což je podle mě stej­ně dost divná si­tu­a­ce.
Slova jsou jen prázd­né sko­řáp­ky.

Luelle - 14. ledna 2008 14:35
Luelle

tím,že změ­níš zá­sa­ho­vou plo­chu zra­ně­ným ne­za­brá­níš... ko­li­krát ta rána jde ani nevíš kam je jen otáz­ka zda se bude po­čí­tat
Pokud si dal PJ tu práci, že pro pa­dou­cha vy­tvo­řil celý deník, ne­za­bi­je­te ho.

Saltzhornia - 14. ledna 2008 13:19
Saltzhornia

Gran 14. ledna 2008 13:08
Podle mě to není ne­sys­té­mo­vé, konec konců, co se do­bý­vá­ní týká, ští­ta­ře by vy­ře­šil jeden šutr z ka­ta­pul­tu :)
I pád na hubu je po­hy­bem vpřed...

Gran - 14. ledna 2008 13:08
Gran

Salt­zhor­nia 14. ledna 2008 10:38

Aha, takže již druhý člo­věk s tímto ná­vrhem (ne­vý­ho­da ští­ta­řů)... hmm. A ne­při­jde vám to ne­sys­té­mo­vé?

Kaž­do­pád­ně, pokud se na to ozve lidí více, vezmu to v úvahu.

Gran - 14. ledna 2008 13:08
Gran

Ghon­dar 14. ledna 2008 07:43

Ano, ale ve _vět­ši­ně pří­pa­dů_ jsou na dře­vár­nách zá­sa­hy těsně za zá­pěs­tí z hle­dis­ka síly škráb­nu­tím, za­tím­co do částí těla blíže trupu pl­no­hod­not­ným zra­ně­ním (opět z hle­dis­ka síly).

Vůbec ne­tvr­dím, že všech­n­ny - vět­ši­nou ale ano. Je to čás­teč­ně způ­so­be­ny vlast­nost­mi dře­vě­né­ho šermu.
A kdy­bych to neměl z vlast­ní zku­še­nos­ti, ne­od­vá­žil bych se to tvr­dit .)

A abych dodal na­ko­nec: Roz­li­šo­vá­ní zá­sa­hů podle síly za­ve­de­no ne­bu­de v ŽÁD­NÉM PŘÍ­PA­DĚ, kdyby se někdo po­ku­sil něco ta­ko­vé­ho na­vrh­nout .)

Saltzhornia - 14. ledna 2008 10:38
Saltzhornia

Roz­myš­le­no a hla­su­ju pro FAS.
Důvod: Mi­nu­le se jasně uká­za­lo, že když po­vo­lí­me rány až k zá­pěs­tím, vzni­ka­jí zra­ně­ní. Přeci jen spous­ta lidí neumí do­sta­teč­ně ovlá­dat meč a v zá­pěs­tí jsou jemné kůst­ky. Spe­ci­ál­ně jem­něj­ší po­lo­vi­na lar­pá­ků do­stá­va­la přes pa­řát­ky dost bo­les­ti­vě.
Ano ští­ta­ři to mohou zne­u­žít, ale u ští­ta­řů se dá za­sa­ho­vá plo­cha roz­ší­řit, hlav­ně co se nohou týká. Máš štít, za­sa­hov­ka je až ke kot­ní­kům pří­pad­ně zá­pěs­tím.
I pád na hubu je po­hy­bem vpřed...

Ghondar - 14. ledna 2008 07:43
Ghondar

Jen malá tech­nic­ká po­znám­ka: Jest­li jde o škráb­nu­tí nebo o pl­no­hod­not­né zra­ně­ní ne­zá­le­ží v reálu na tom, kam šel zásah, ale jakou silou. Škráb­nu­tí může pře­jít přes hruď, a zá­ro­veň zásah do zá­pěs­tí může ruku am­pu­to­vat - což ne­po­va­žu­ju za škráb­nu­tí.
"A per­son alwa­ys takes his home with him, whe­re­ver he goes. Worlds are so vast—yet they fit easi­ly into one's heart."

Gran - 13. ledna 2008 21:36
Gran

Máme tu novou an­ke­tu.

Je ve­li­ce dů­le­ži­tá. Chtěl bych vás po­prosit, abys­te si před hla­so­vá­ním peč­li­vě pře­čet­li a pro­mys­le­li všech­ny mož­nos­ti.


Dě­ku­ji.

Gran - 12. ledna 2008 14:30
Gran

_Nej­poz­dě­ji_ v po­lo­vi­ně břez­na budou ho­to­vé veš­ke­ré texty a do konce břez­na by se mělo roz­jet při­hla­šo­vá­ní.

Eugenio - 30. listopadu 2007 11:45
Eugenio

Gran 29. lis­to­pa­du 2007 20:24
Ani ne :)

Ale to ne­by­la ironie...​Jako ty si to jeden den pře­če­tl a další den už máš strukturu...​To mě trvá tři dny...Páč vždy udě­lam jenom kou­sí­ček a pak se na to ***
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Gran - 29. listopadu 2007 20:24
Gran

Ty chceš fakt ban, viď? xD

Eugenio - 29. listopadu 2007 20:07
Eugenio

Gran 29. lis­to­pa­du 2007 19:49
Sis dal na čas :)
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Gran - 29. listopadu 2007 19:49
Gran

Ho­to­va struk­tu­ra ka­pi­to­ly.

Eugenio - 29. listopadu 2007 18:05
Eugenio

Já třeba Grana taky chápu.​Lidi sou le­nost sama a třeba ta­ko­vej Gran taky:D Neboj Grane...Já vim kolik času za­be­re flá­ká­ní :D

Ne teď vážně.Dělej si co chceš.Lidem se nikdy ne­zavdě­číš...A když uš tak ne všem.Vždy bude někdo kdo bude rejpat(třeba já :D)
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: