AraLARP - obecný pokec (8 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 307 ⇒|

Bailey - 9. března 2011 18:39
Bailey

Co se týče pozemku, tak my ho měli zadarmo. Jelikož na prvním Larpu na pozemku klubu s náma měla být Bailey. A jelikož je členem klubu, který má ve vlastnictví ony budovy a nyní i pozemek, tak to byla její akce a tudíž se klubu nemuselo nic platit. A jelikož jsme se jako organizátoři osvědčili, tak následné akce už byli zdarma, tedy ty na kterých bailey nebyla. Pokud vůbec na nějakém nebyla. Ale myslím že jeden takový myslím byl. Taktéž když bylo potřeba něco udělat, tak se to udělalo. Viz například akce s kácením stromů.


Nebyla jsem jen na jednom larpu a ten byl vzápětí zrušen kvůli nízkému počtu účastníků (cca 15 lidí)
Sex není problém; celibát ano.

Drakan - 9. března 2011 18:33
Drakan

Bailey 9. března 2011 18:30
Já se ti omlouvám tedy. :) Jen jsem počítal s příjezdem ve čtvrtek, pátek a sobota, hraní a odjezd v neděli. Jak to bývalo.
Počítal jsem tedy 1000Kč na den, což je 4000Kč.

Díky za objasnění. :)
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Bailey - 9. března 2011 18:30
Bailey

Drakan 9. března 2011 12:10
Gran 9. března 2011 12:36

S pozemkem se to má tak, že do této doby byly v soukromém vlastnictví jenom budovy (bunkr, trafačka, vrátnice - která se pro larp nikdy nevyužívala)
Od ledna 2011 patří do soukromého vlastnictví nejen všechny budovy, ale i všechny přilehlé pozemky...

LARP byl vždycky zadarmo, protože jsem na LARPu byla já (jako majitel pozemku, tudíž jsem všechnu odpovědnost na pozemku brala na sebe a proto se nic neplatilo)

Letos se to má tak, že se získanými pozemky se zvedla i cena za propůjčování...nutno podotknout, že pro malé akce je cena pozemku 5 000,- na den...
Pokud jde o akci, kde je více než 100 lidí, tak se pronajímá za 10 000,- den

Byly i víkendové akce (3dny) kdy se za pozemek platilo 50 000,-

NUTNO ŘÍCT, ŽE LARP BYL HLÁŠEN NA 5.-8.5.2011 Takže pokud umím počítat, tak to jsou nahlášené tři dny
(já ze své vůle jsem ukecala nejnižší možnou taxu a to je 1 000,-/den)

Tak mi řekni, kde jsi přišel na 4 000,- za pozemek?
(a i kdyby, tak herní dny jsou jenom dva a to pátek odpoledne, sobota druch celá...v neděli se uklízí a balí a odjezd účastníků je většinou během dopoledne, takže by pozemek stál jenom 2 000,- , protože jste tam všehovšudy dva dny.... DEN = 24HODIN )
Sex není problém; celibát ano.

AskadrinSidlong - 9. března 2011 18:16
AskadrinSidlong

Já teda nevím ale kdy se přehoupneme z bodu A (jak je všechno na nic) do bodu B (jak se s tím vypořádat) ?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

v.e.n.c.a - 9. března 2011 18:11
v.e.n.c.a

ty vole tak kdyby aspon psali normálně dlouhý příspěvky ale takový slohy navíc plný p*čovin(apo) no kdo to má číst :D
NEČUM NA MĚ, NEBO TI USEKNU RUKU!!!

Hullak - 9. března 2011 18:10
Hullak

v.e.n.c.a 9. března 2011 18:03
Neutínej to, už je to dávno, co jsem byl malej kluk a přetahoval se o kyblíček na pískovišti.
Na světě není zrádnějšího stvoření nad ženu a chlípnějšího hovada nad muže.

v.e.n.c.a - 9. března 2011 18:03
v.e.n.c.a

a už by to mohlo stačit začíná to bejt docela trapný...!
NEČUM NA MĚ, NEBO TI USEKNU RUKU!!!

LinAris - 9. března 2011 17:51
LinAris

"nejsem někdo kdo si sedne na prdel při slovu Rimmer."

Omlouvám se tohle mi přišlo jako hrozně legrační formulace xD
Lasombra nám opět fachčí !!! Yes !!! http://www.lasombra.cz/

Scout - 9. března 2011 17:06
Scout

Jen na okraj k pozemku. S Miloněm Kafkou se znám víc než 15 let a pár slov ohledně pozemku před AraLARPy mezi námi také padlo, jak si možná účastníci CastleLARPu všimli při jeho návštěvě.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Scout - 9. března 2011 16:38
Scout

Bylo ... Nebylo ...
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

ixiik - 9. března 2011 16:33
ixiik

Drakan 9. března 2011 12:08
Pro doplnění, když jsi to nečetl.

Od ediwna v diskuzi články:
Drakan mi rekl, ze jsi udajne zproneveril 10-20k vybranych z larpu a papiry od vseho "ztratil". On ted pripravuje larp a nema to z ceho zatahnout. Ze jsi mu slibil aspon mizerny 2k, ale pak jsi otocil, ze mas ted to dite (ale wtf, porad cizi cash).

Draku buď tak laskav a neschovávej se za jednání jiných. Možná si to edwin vycucal z prstu a ani by mě nepřekvapilo, kdyby to udělal. Každopádně to o dítěti a o tom že jsem otočil...to už je za hranice i jeho představivosti.

Do toho jak vedeme kasu ti je vlastně houby. Podstatné je, že peníze byly vždy k dispozici.
Stejně tak jako jsem ti dal své slovo, že peníze budou. A byly by. Když dáš své peníze do banky, tak si myslíš že tam někde leží, nebo co? Taky je banka používá a ve chvíli kdy je potřebuješ zpět, tak je vezme ze současných zdrojů. Pochybuješ i o chování banky?
Opět mě urážíš.

Stále tvrdím, že v banku bylo 4-5 tisíc. S těmito penězi jsem počítal že ti je pošlu. Byť ve splátkách, ale sliboval jsem, že je do larpu budeš mít. Možná ti je mé slovo málo, ale jakou jinou záruku jsem ti asi tak mohl dát? A mé slovo vždy platilo.

Každý kdo si přečte tvůj text, co jsi teď citoval ve spojitosti o Rimmerovi, to musí pochopit jako vyhrožování. Proč jsi to tenkrát psal? Nemusel jsi to psát. Co je mi po Rimmerovi. Bavil jsem se s tebou. Ne s ním. Tohle bylo prostě cílené zastrašování, že pokud by peníze náhodou nebyly, tak neručíš za Rimmera co udělá.

Že tys následně popřel nějaké vyhrožování je zcela logické. Možná nejsi mafián, jak zmiňuješ, že sis připadal, ale každej blbec ví, že otevřené vyhrožování není uplně v pohodě.

Moje následná reakce je ovšem taktéž zcela logická, protože nejsem někdo kdo si sedne na prdel při slovu Rimmer. A vyhrožovat mi? To sis vybral špatného člověka. Ale i přes tohle vše jsem ty peníze poslat stále chtěl a plánoval jsem to.

To že ty to bereš jako "kluci nic nedělejte, nepište, nevyjadřujte se, protože demokraticky vám nedám nic" je tvůj problém. Já tam jen psal ať na mě nezkoušíš nějaké vyhrožování a důsledky toho, když se mnou budeš takhle jednat.

Máš pravdu, že Edwinův text neobsahoval vyhrožování, ale veřejně mě obvinil z vytunelování LARPu. A sám řekl, že tu informaci má od tebe z hospody. Navíc vytáhl částku 10-20 tisíc, což je už naprostý nesmysl.

Tohle mi hnulo žlučí ještě víc než samotný vyhrožování. Když o mě někdo prohlašuje že jsem zloděj, to je trochu moc.

No a když si pak člověk přečte ještě toto:
Péťa Rimmer Dresselů:
"Kua... mi chceš jako nakecat že tohle je zdravý jedinec? To je jako bys mi chtěl namluvit že ixiik není zloděj... prostě neuvěřím. :D"

Ano psal jsi, že neručíš za cizí chování. To beru. Ale ovšem neznamená, že za ty reakce nemůžeš. Edwin ty informaci má od tebe, Rimmer je musí mít také od tebe. Takže jejich reakce jsou následkem informací od tebe.

Dále.
Máš pravdu. Nějak se mi to popletlo, měl jsem za to že, jsme spolu mluvili po telefonu. V tom sem se mýlil, omlouvám se. Ale to v celé věci nic nemění.

add věci od Stenlyho. To už poměrně jasně vyjádřil gran nemá cenu ho opakovat. Snad jen ta částka 10000kč byly odhadované náklady na larp i s těmito věcmi. Rozpočet není bank.

Dále: Přestože jsem ztratil papíry, tak na rozdíl do tebe mám alespoň hrubou představu, kolik peněz po larpech zbylo. A jsem schopen odhadnout kolik celkem to bylo. To že to nevím na koruny byla spíš výhoda pro tebe, jelikož Gran i nalin mi psali, že jsem přestřelil, že tam bylo méně.

Co se týče pozemku, tak my ho měli zadarmo. Jelikož na prvním Larpu na pozemku klubu s náma měla být Bailey. A jelikož je členem klubu, který má ve vlastnictví ony budovy a nyní i pozemek, tak to byla její akce a tudíž se klubu nemuselo nic platit. A jelikož jsme se jako organizátoři osvědčili, tak následné akce už byli zdarma, tedy ty na kterých bailey nebyla. Pokud vůbec na nějakém nebyla. Ale myslím že jeden takový myslím byl. Taktéž když bylo potřeba něco udělat, tak se to udělalo. Viz například akce s kácením stromů.

To že ti p. Kafka zpoplatnil pozemek je z jednoduchých důvodů. Nejede tam Bailey, nejedu tam já (jako osvědčený org. ve smyslu, že se na mě mohl spolehnout, že to tam uklidíme a nic neprovedeme.). Bere vás jako nový tým lidí, přestože je to akce se stejným názvem.
Je to nepříjemné, ale je to jeho možnost a upřímně jí celkem i chápu. Taky bych se na pozemek nepustil "cizí lidi" bez jakékoliv záruky.

Takže závěrem platí to co jsem řekl. Peníze dělím a rozesílám je. Nemám zapotřebí poslouchat jaký jsem zloděj, jak jsem vytuneloval larp a podobně.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Bejdouzus - 9. března 2011 15:21
Bejdouzus

Toliko k Aralarpu...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

apophis - 9. března 2011 14:54
apophis

Snížit vstupné na LARP na 150 Kč, když chceš lákat veřejnost... :D :D :D

Nájs, 150 bylo vstupné hlavně kvůli tomu, že jezdili lidi, kteří na LARPy nejezdili profesionálně, neměli LARP jako první výdajovou položku.

Drakane, sorry, ale dohoda o tom, že peníze jsou u ixiika byla vždycky vpořádku plněna, protože před LARPem se s těmito financemi opětovně dalo nakládat.

A pokud bych ti měl jen připomenout - nebyl jsi u všech výdajů, které vznikaly. Platba řidičům za odvoz věcí (500 tuhle, 500 jinému) ti velmi rychle zmenší již tak napjatý rozpočet.

Nejhorší na tom všem je asi to, že třeba pro Drakana, Rimmera a spol. přijíždějící na AraLARP od Ostravy, byla připravená sleva na vstupném... Cha cha... sleva. Skutečně výrazný revanš v rámci aktuálních událostí, vskutku.

Jen pod čarou - ixiik neztratil papír o pokladně v době, kdy se připravoval AraLARP, ale v mezidobí, když se jej na to onehdá Gran ptal. Neumýslně, kdo by to byl čekal?

Aragornskou kasou by měla být rozuměna obálka, ve které je papír, že v kase je tolik a tolik. Aragornská kasa nikdy nebyla domluvena jako slamník, pod nímž jsou ukryté peníze. To fakt ne.

Drakane ... chudáku.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Gran - 9. března 2011 12:36
Gran

1) To, že peníze LARPu nebyly odděleny od soukromých peněz toho, kdo je měl na starost, je něco, co fungovalo od prvního LARPu a nikdy to nikomu nevadilo. Padaly o tom vtipy, to ano, ale jinak průšvih žádnej. Důležité je, že kdykoliv těch peněz bylo potřeba, byly k disposici - a je tomu tak zjevně i doposud, byť "na splátky" (spíš vzhledem k tomu, že jsou žádány s větším předstihem než obvykle).
2) Ixiik ztratil lejstro, kde je napsáno, kolik má v kase být, což je samozřejmě na prd. Fakticky ve třech (ix + já + nail) jsme ale odhadli, kolik by to mělo být, shodli jsme se na tom, tak v čem je problém?
3) Když po někom chceš prachy a vzápětí napíšeš "Ale za Rimmra neručím, tedy za jeho chování.", tak tomu člověku vyhrožuješ. To, že opravdu neručíš za chování ostatních, je jen výmluva.
4) Nabídka od Stenlyho - to, že jsme měli nabídku na věci v ceně 10.000 a zvažovali jsme, že by bylo fajn si je pořídit, ještě neznamená, že jsme na to ty peníze měli. Pravda je, že neměli.
5) S tím pozemkem je to samozřejmě na houby. =/

Drakan - 9. března 2011 12:10
Drakan

Já se s nikým hádat nechci :) Jen uvádím na pravou míru, co se stalo, proč se to stalo a jak to probíhalo. Toď vše. Jestli jsme tedy za tohle zmrd, pak jsem.

Prohlášení, co dál s larpem napíšeme večer, každopádně se ho budeme snažit uskutečnit.

Taky se omlouvám, že jsem nenapsal dříve. Škola od devíti ráno do Osmi večer dva dny, mě vyčerpává.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Drakan - 9. března 2011 12:08
Drakan

Takže, Ed tady hodil příspěvek, nečetl jsem ho, asi byl dost nafouklý a přikořeněný, jak to Ed rád dělá . Ano, bavil jsem se s ním o tom, ale zůstával jsem spíše u čísel. Taky jsem ho požádal, aby zde nic nedával. Stalo se, budiž.

Dále, budu tedy psát co je pravda a co nejsou spekulace. Ixiik, vzal vědomě peníze, co byly v aragonské kase, žádný účet, kasa, která by oddělovala jeho vlastní finance od larpovských financí, nebyla tedy. Ty peníze utratil za své potřeby. V jeho letech docela pochybuji o normálnosti tohoto činu. Kor, když se ztratily papíry (při stěhování) a teď nikdo neví, kolik by měl vlastně vrátit. Kdyby peníze byly oddělené a nevzal je všechny, nesloučil se svými financemi. Což normální člověk, který má určitou zodpovědnost za peníze jiných, dělá. Bylo by všechno v pořádku a byl bych spokojený. Gran to dělal taky, lidi spokojení nebyli, a přesto se to stalo znovu. Výdaje na rodinu a tak dále si má řešit chlap ze svého platu a ne z peněz, které mu nepatří. Jestli byla domluva s Granem utrácet peníze a vysolit nakonec, fajn. Ale stalo se, co se stalo a opravdu nechápu, jaká mentalita u vás panuje.

Rozhovor poslední a definitivní jsme vedli spolu 30. 11 kolem pěti hodin večer na facebooku. Ixiik tady píše, že v banku je 4000Kč-5000Kč. Rozhovor jsem z části ukládal, takže můžu zde vypsat, co psal. Pravda, měl nám to poslat ve dvou splátkách. Mám tady 2000Kč – 3000Kč. Víc v kase nebylo. Ve dvou splátkách. Dobře.

Michael Kulhavý 30.11.2010 16:53
Budeme mít nějakou záruku, že to splníš

Karel Pfeifer 16:52
mé slovo
víc nabídnout nemohu

Sám jsem Edowi řekl tohle, tvé slovo. Víc nic. Co on napsal, nevím, mám za to brát odpovědnost? Proč. Je to člověk starší než já a má právo si psát co chce.

Teď něco k tomu vyhrožování.

Michael Kulhavý 30.11.2010 17:21
Nic dělat nemůžu, takže na konci února. Pak se domluvíme jak.
Ale za Rimmra neručím, tedy za jeho chování.

To bylo vše, co jsem napsal. Nic víc, nebyli jsme spokojeni s průběhem. Rimmer je horká hlava. Bylo to myšleno jako, že Rimmer, něco jako Edwin je svobodný člověk, plnoprávný a rozhovor jsem mu přeposílal, tedy chtěl na oplátku napsat pár příspěvků na aragorn. Proč já bych měl brát zase odpovědnost za něho na sebe? Něco jako vyhrožování mě nenapadlo. Pokud je vyjádření názoru na tuhle věc, třeba i v emociálním rozhořčení. Pak ano, asi je to vyhrožování.
Byl jsem následně upozorněn, o tom, že mu chceme vyhrožovat, což jsem popřel. A ixiik napsal tohle.

Karel Pfeifer 30.11.2010 17:31
Taky doufám, že jsem si to jen špatně vyložil. Protože na takovej přístup opravdu nejsem dělaný a mohlo by se stát, že to budu řešit podstatně jinak a demokraticky :) Například tak, že vezmu ty peníze, rozdělím je mezi tebe, grana, nailin a mě. S tím, že to budeme brát jako dýško z toho co každej pro Larp udělal. Pokud ty peníze bude dotyčný chtít do larpu znova investovat, tak je to už jen jeho věc. Ale to opravdu v případě, že by na mě někdo zkoušel nějaký blbosti jako je vyhrožování :)

Tohle bych taky třeba mohl pochopit jako, kluci nic nedělejte, nepište, nevyjadřujte se, protože demokraticky vám nedám nic. Je mi jedno, že chcete dělat larp, a ty peníze byly na larp, ale my si je demokraticky rozdělíme. Pokud moje věta byla vyhrožování, tak tohle je co? Zastrašování třeba. Následně jsem Rimmra požádal, aby tam nic nepsal, to splnil. O peníze jsem nechtěl přijít. Edwin poslal teď příspěvek, asi okořeněný, bez přesných mých faktů a slov, o kterých jsme se bavili. Ale vyhrožování myslím neobsahoval a o peníze jsme přišli.

Tohle byl jediný rozhovor, který proběhl, o telefonátu nevím nic, jak jsem si to četl, připadal jsem si jako mafián, což je docela cool pocit. Žádné příspěvky, žádný rozhovor, žádná konfrontace, až do Edwinova příspěvku. Koule nejspíše mám, ale co by mi to bylo platné? Když jsi tu věc v tom rozhovoru ukončil.

Poslední věc, kterou jsem chtěl tady říct, ano o penězích vím hovno, akorát jsem s Nailin nakupoval věci, jezdil jsem na každý larp. A vím, co se kupovalo. Plachty, negříky, palice a na poslední uskutečněný larp kartičky dolů. Jak říkáš, Plachty a negříky byly koupeny do larpu 4. Fajn.

ixiik : 31.03.2008 15:33:08
Nabídka od Stenlyho(nevim kde to sezene):

Malá koupací souprava MKS vz. 61 - 3.380,00,-
Sedačka polní - skládací - 71,00,-
Stůl polní - skládací - 417,00,-
WC polní - 1.178,00,-
Polní kuchyně 12 osob - 1 .000,-
Kotlík železný 10 litrů/9 osob - 790,-

+doprava 400kč (dva vstupy zdarma).

Počítám li správně tak máme rozpočet cca 10 000 kč.
Ta sprcha by byla dobrá, ale za tu cenu?
Sedačka, stůl, kuchyně, kotlík je dle mého zbytečnost. Latrína? Toť otázka. Asi tam bude dost slečinek co by jí ocenily, ale tak...

Mno slíbil jsem že to sem hodím, tak tak dělám a čekám na vaše vyjádření.

Pokud ten rozpočet 10000Kč se na aralarp 5 neuskutečnil. Nemůžu říct, nevím. Ale asi byl nějak vypočítán ixiikem a přemýšlelo se o tomhle zařízení, to se nakonec zamítlo.
Příspěvek jsem vzal z organizátorů. Potom logicky po tom všem, u mě všechny ty čísla a věci kolem toho vyvolaly pochybnosti. Možná jsem se spletl, možná ne. Vím o tom hovno, což teď ixiik po ztrátě papíru taky, kolik má dát. Jak napsal, kupovali se plachty, negry, palice, a kartičky dolů. Plachta, palice a negry (broušené sklo na peníze, kdyby někdo nevěděl) do čtyřky na devítku kartičky dolů. Veškerá investice do hry. Proč ne. Mě to prostě znepokojilo tohle všechno, přiznávám se, můj názor.  Pozemky byly zadarmo. Nepsal jsem nic, nekonfrontoval, řekl Rimmrovi ať nic nepíše a nakonec teď v neděli jsem seděl s Edem v hospodě a bavili jsme se o tom. Já se považuji za poctivého člověka, nemám potřebu lhát, čím jsem se provinil? Chtěl jsem ty peníze použít na další larp.

Pozemek, který byl zadarmo, se zpoplatnil dokonce na 4000Kč. Takže hledáme nový. Měli se nakupovat prostěradla, erární varkoče po gardu nechat ušít, zástavy udělat. Rekvizity do hospody, ať nemáme papírky. Spreje koupit stříbrné a zlaté, na kameny, do dolu. Sušené byliny na palouk. Nějaké to alchymistické nádobíčko. Kulisy z kartonu, které musí tam někdo přivést. Aby to prostě po 9-10 ročnících vypadalo. Nemůžu nalákat veřejnost v dnešní době larpu na ještě dvou denní larp, za dvě stovky s papírky a provázky. Takže i snížit vstupné aspoň na 150Kč.

Jak říkáš ixiiku, začínám od začátku, pravidla a skilly napsal Gran. Velká část vymyšlená byla moje, upravoval jsem všechny systémy na larp, aby byly hratelné. Po debatách s Granem. Co mi teď zbylo, jsou pravidla. 
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

ixiik - 8. března 2011 15:06
ixiik

Scout 8. března 2011 08:45
Oni tak začnou...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Nailin - 8. března 2011 14:30
Nailin

:D

Ad trochu vážněji... já do kasy svého času nahlížela. A co si tak vzpomínám, odhadla bych LARPové prachy, které ixiik spravoval, kolem tří litrů. Víc ne.
Jistá si samozřejmě nejsem, ale rozhodně to nebylo nějakých šílených sedm litrů. Netuším, kde by se to vzalo :P
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Kasparek - 8. března 2011 14:01
Kasparek

Bejdouzus 8. března 2011 07:04
Bejdouzus 8. března 2011 09:46
Ne nehodlám si nic vyměnit.
A u korýtka zůstanu jen já:P
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Kasparek - 8. března 2011 14:01
Kasparek

Bejdouzus 8. března 2011 07:04
Bejdouzus 8. března 2011 09:46
Ne nehodlám si nic vyměnit.
A u korýtka zůstanu jen já:P
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)