Česko-Slovensko (1 strana zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Česko-Slovensko

Správci:Padre557
Popis:Aké sú vaše pocity z tohto štátneho útvaru, ktorý zanikol? Nažívali podľa vás Česi a Slováci spolu dobre alebo sa neznášali? Bolo nám lepšie alebo horšie?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Chceli by ste späť Česko-Slovensko?
Áno5
Nie3
Neviem2
10 celkem
Nástěnka:
Česko-Slovensko (často písané aj ako Československo, čo je český a do roku 1990 aj slovenský pravopis a v súčasnosti je v rozpore s PSP a KSSJ) bol štát v strednej Európe v rokoch 1918 – 1992 (de facto okrem rokov 1939 – 1945) na území dnešného Česka a Slovenska a do roku 1945 aj na území Zakarpatskej Ukrajiny a na menších územiach dnešného Poľska. Vznikol ako jedna z nástupníckych krajín Rakúsko-Uhorska.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 43 příspěvků1 2 3

Jedi CARO - 28. října 2017 13:34
Jedi CARO

Slith 21. října 2017 11:16
skus si precitat nieco o Trianone
Neexistujú emócie, je iba mier, neexistuje neznalosť, je iba múdrosť, neexistuje vášeň, je iba pokoj, neexistuje smrť, je iba Sila. May the force be with MEEEE!!!!

Slith - 21. října 2017 11:16
Slith

Jedi CARO 25. srpna 2017 07:48
Asi tak přesné, jakože Velká Morava byl stát založený slováky.

Jedi CARO - 25. srpna 2017 07:48
Jedi CARO

Padre557 15. května 2015 20:38
Slovensko sa pridalo k Nemcom aj koli tomu,ze Nemci boli schopni dat za 3 mesiace to coho Cesi a Ceska vlada nebola schopna dat za prvych 21 rokov spolocneho statu a z nich boli Masaryk a Benes boli najvacsi parchanti.Hovori vam nieco Pittsburska ci Clevlendska Dohoda?Ani jeden sa knej nepriznavaju a podpisaliju. 1000 rokov nas utlacali madari z ich madarizaciou a cesko od 1918 cechoslovakizmom.Inak bol som teraz v Prahe a navstivil som vystavu vznik Cesloslovenska a hadajte co?Ani jedna fotka Stefanika?Nikde spomenute,ze hlavne LEN vdaka nemu a jeho vplyvu Francuzko pretlacilo vzik CSR ked Britania bola proti Trianonu.
Neexistujú emócie, je iba mier, neexistuje neznalosť, je iba múdrosť, neexistuje vášeň, je iba pokoj, neexistuje smrť, je iba Sila. May the force be with MEEEE!!!!

Slith - 9. března 2017 06:54
Slith

Myslím, že ČR mělo právo všechno to, co si nechalo, nechat. Proč? To je jednoduché. Trhnout se chtělo Slovensko, nuže dobrá, vy jste to chtěli, proč bychom se tím my měli omezovat? :D :D

Padre557 - 11. července 2015 20:13
Padre557

Čo si myslíte o dnešných vzťahoch medzi Slovákmi a Čechmi? A aké je postavenie našich republík v Európe?
Boli by sme spolu vplyvnejší?
Čo by to prinieslo Slovákom a čo Čechom?
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Padre557 - 15. května 2015 20:38
Padre557

Nejdem sa hádať, pretože každý robil nejaké chyby.
Najväčšiu akú Slovensko urobilo bolo pripojenie sa k Nemecku počas II. svetovej vojny. SNP ale ukázalo, že u nás žije stále dostatok ľudí, ktorý vedia bojovať aj za správnu vec.
Poďme sa radšej baviť o tom prečo bolo lepšie alebo horšie ČeskoSlovensko oproti dnešným dvom republikám.
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Angee - 14. května 2015 21:44
Angee

Nekopej, Padre. Všechno zhazuješ na Čechy. Kdyby to všechno bylo na území Slovenska, neříkáš, že by jste si to nenechali? Hlavně to mi nepovídej. Sice se tu obhajuješ, ale jsou věcy, které by Slovensko taky s radostí udělalo, kdyby mělo možnost. Ano, vlajka, přiznávám. Ale že by jste se v jiných ohledech chovali jinak netvrď.
Spím, nebudit.

Padre557 - 14. května 2015 13:50
Padre557

Ja sa mám ukludniť? Kradnúť niečo čo je vaše? Pokiaľ viem tá vlajka bola ČeskoSlovenská a tým pádom sme na ňu mali taký istý nárok ako aj vy. Navyše bola dohoda o tom, že nástupnícke štáty nebudú používať znaky predošlej republiky (Čo ste samozrejme porušili) Navyše ste si nechali Leteckú spoločnosť a aj Námornú a tým pádom ste nemuseli začínať od nuly, pretože ste nadviazali na rozbehnuté podniky.
Čo sa týka toho "pripojenia" hovoríte ako keby sa chceme pripojiť my lenže iniciátor a aj organizátor toho referenda je Čech.
Takže to skôr vyzerá, že chcete sa pripojiť vy k nám.
Každopádne referendum bude neplatné a aj keby platné bolo určite by bolo vysoké percento nesúhlasu a to by znamenalo veľké problémy medzi obyvateľmi.
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Angee - 13. května 2015 21:59
Angee

Jizva 13. května 2015 21:40
Na nás, mladou generaci to neházej. Přeci jen většina těch co volili Zemana bych řekla, že byli důchodci a těch máme přemnožíno.
Každopádně souhlasím, Česko je větší země a Česká vláda se k Slovensku chtít připojit nebude. To chce prostě silného prezidenta s dobrými vyhlídkami pro obě země a mohlo by se to zpravit. A teď Padre, možná se ti to nelíbí, ale je to tak. Myslím samozřejmě velikost zemí.
Ale to chce nejdřív, aby se začali starat češi o Čechy, Slováci o Slováky a ten přebytek, nažloutlá a úplně žlutá rasa by měla jít pryč. Bavíme se o ekonomice a zrovna oni nám ji nejvíce rujnují. Takže nejdřív země zpravit a dát nějaké smysluplné zákony a pak se bavit o sjednocení.
Spím, nebudit.

Jizva - 13. května 2015 21:40
Jizva

Přesně tak, protože Češi přes všechny své zápory, jako neschopnost si zvolit normální lidi, kteří by je zastupovali a další, ví co je pro ně dobré.
Mimo to převážně tohle záleží na Slovácích, protože, samozřejmě bez urážky, SR je menší stát, má miň obyvatel, menší a miň vytunelovanou ekonomiku. A ve většině případů se v historii připojovali menší státy k větším. I když tady v té velikosti není zas tak velký rozdíl.
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Angee - 13. května 2015 21:09
Angee

Padre557 13. května 2015 18:30
Tak se uklidni Padre. Tak se uklidni. Zase tvrdit něco takového... Česko si vlajku nechalo, neukradlo ji. Proč by jsme měli krást něco co je naše? Kdyby si ji vzali Slováci tak je to najednou v pořádku? Je to o pohledu. Ale já osobně nesouhlasím, že by se moc Čechů nechtělo připojit. Ti okolo mě si myslím, že by do toho šli, ale jak napsal Jizva. :)
Spím, nebudit.

Padre557 - 13. května 2015 18:30
Padre557

Môže sa veľa zmeniť ale aj nemusí ;) mladšia generácia (narodená po roku 1993) nesúhlasí, pretože sa cítia ako Slováci a nie ako ČechoSlováci. Navyše veľa ľudí u nás nadáva nato, že Česi nás pri rozdelení okradli (ja viem len o vlajke a tom hajzlovi Havlovi čo nám zrušil všetky zbrojárske fabriky)
Neviem ako to vnímajú v Česku a bol by som rád ak by tu niekto napísal svoj názor a názor svojho okolia ...
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Jizva - 13. května 2015 15:14
Jizva

Hold to záleží na tom, jak by to bylo podané. Co vím, ze svého okolí, tak by to lidem nevadilo, i když samozřejmě nic moc pro to neudělají.
A k politikům, dokonce i oni musí zachovávat zdání, že existuje u obou stran demokracie. Mimo to, to referendum by se mělo konat, až 2017/2018 a do té doby se toho může hodně změnit.
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Padre557 - 13. května 2015 15:09
Padre557

Myslím, že to referendum bude neplatné, pretože je to už dlho čo boli naše republiky pod spoločnou vlajkou a veľa ľudí to ani nechce. Navyše účasť na referende bude na Slovensku veľmi nízka a tým pádom bude neplatné.
A keby aj platné bolo politici nedovolia spojiť to čo už raz rozdelené bolo.
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Jizva - 12. května 2015 11:37
Jizva

https://ceskoslovensko2018.wordpress.com/
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Padre557 - 23. února 2015 10:01
Padre557

Ja osobne si myslím, že taký štátny útvar by v dnešnej dobre už nefungoval ..
To je tak keije viacero národov v jednom štáte a majú si byť rovnocenné. Jednoducho to nefunguje, pretože jeden národ je väčší ako druhý a proste prehlasuje ten menší a má väčšie práva. (viď. ZSSR, Česko-Slovensko)
U nás sú dva tábory ľudí. Tí čo zažili Česko-Slovensko a chceli by ho späť, pretože podľa nich bolo Čechom aj Slovákom lepšie keď boli spolu. Na druhej strane sú zasa tí čo Česko-Slovensko nezažili respektíve zažili a nepáčilo sa im. Ich názor je taký, že sme hrali druhé husle a všetko vraj riadili len Česi ....
Ako to vlastne bolo neviem, pretože som v tej dobe nežil a tak je ťažko o tom polemizovať ...
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Jizva - 31. ledna 2015 14:51
Jizva

Jak by mohlo? Klaus zprasil tu svoji kuponovou reformu. A jeho ODS dílo dokončila se svou obří korupcí, která pomalu přesahuje náš státní rozpočet.
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Attenzione - 31. ledna 2015 13:53
Attenzione

Jak kdyby na tom Česko snad bylo líp než původní ČSR. Btw. Klaus je zmrd.
Řekni mi, jak Marsellus Wallace vypadá.

Jizva - 27. ledna 2015 12:10
Jizva

Attenzione 25. ledna 2015 16:41
To skoro vypadá, jako kdyby sis myslel, že Češi se nepodíleli na vytvoření Slovenska. A přitom nebýt Čechů a to jmenovitě Václava Klause a Zemana, tak by stále byla československá republika.
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Jizva - 27. ledna 2015 12:07
Jizva

Podle mně pokud by něco takového mělo nastat, tak by se musel vymyslet nějaký nový název např. Slovanské civilizované státy(SCS :D ). Jinak by se vždy jedna národnost bouřila, protože je údajně podřízená té druhé.
Jsem šílený, protože jsem normální v šíleném světě.

Vypisuje se 20 z celkem 43 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)