comics - na papíře i plátně stříbrném (6 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

comics - na papíře i plátně stříbrném

Správci:Mr.Hannibal
Popis:pokec o komiksech starých, nových a na plátna kin převedených
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 344 příspěvků|⇐ 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 ⇒|

Mr.Hannibal - 10. srpna 2009 10:01
Mr.Hannibal

Jo, Asterix... z komiksů jsem četl asi tři (možná je ještě najdu) a filmy jsem viděl asi všechny (krom těch dvou nových). Vždy se rád podívám.
Hrané filmy jsou oproti kresleným zklamání, ale pár věcem se zasmát dá. :-)

Rimmer - 10. srpna 2009 01:55
Rimmer

Rimmer 10. srpna 2009 01:52
když už sme u toho... nedávno se mi dostal do ruky zpracovaný příběh o tom jak Obelix spadl do kotle s kouzelným nápojem jako malý... bohužel to není formou komixu.. ale spše pohádkové knížečky.. na jedné straně obrázek.. na druhé text:( Což mě hodně zklamalo...:(
2+2=1

Rimmer - 10. srpna 2009 01:52
Rimmer

Asterix a Obelix... na těch sem vyrůstal! Jak na komixech... tak na kreslených filmech:) Na oboje nedám dopustit... hrané filmy mě moc nenadchly... ale ty kreslené... paráda! Zrovna před chvílí sem se na jeden dodíval:D
2+2=1

Alfonzo - 9. srpna 2009 13:20
Alfonzo

Klaghler O´Pilley 8. srpna 2009 20:34
Pokud jde o kreslené filmy, ty novější už nejsou tak dobré, jako naoříklad stařičký Asterix a Kleopatra nebo 12 úkolů. A ty hrané... Kvalita je opravdu na prd, ale když jsem sledoval hranou Misi Kleopatru, musel jsem se dlouho smát.
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 8. srpna 2009 20:34
Klaghler O´Pilley

Alfonzo 8. srpna 2009 19:23
Komiksové sešity miluju, i když jejich sbírku jsem přenechal doma sourozencům. Možná je ale zabavím, pokud se k nim nebudou hezky chovat. Kreslené filmy jsou slušmé, hrané filmy nejsou podle mě hodny honosit se jménem malého Gala.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Alfonzo - 8. srpna 2009 19:23
Alfonzo

Tak mě napadlo, nikdo se o tom nezmínil, jak si vy komiksoví nadšenci rozumíte s jedním z otců komiksu - Asterixem?
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 6. srpna 2009 21:43
Alfonzo

Klaghler O´Pilley 6. srpna 2009 21:33
A aby to režíroval Rob Zombie! Možná ho znáš jako šileného metalistu, ale natočil re-make Halloweenu :).
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 6. srpna 2009 21:33
Klaghler O´Pilley

Alfonzo 6. srpna 2009 20:42
He, he. To je dobrý. Myslím, že takhle nízkorozpočtově by měl film o Lobovi i atmosféru.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Alfonzo - 6. srpna 2009 20:42
Alfonzo

Klaghler O´Pilley 6. srpna 2009 20:38
Äle na Vánoce sem (myšleno do úvodníků) Laethé dávala odkaz na Loba. Jak měl zabít Santu Clause. Bylo to hraný a docela to ušlo :). http://www.youtube.com/watch?v=pEIkuIYJGtM Pak si ještě najdi druhou část. Ale pamatuju si, jak kdysi v kresleným Supermanovi byl dvojdíl zasvěcen Lobovi :).

Ale speedmetalový muzikál? Sem s tím, per mi to rovnou do žíly :).
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 6. srpna 2009 20:38
Klaghler O´Pilley

Alfonzo 6. srpna 2009 20:04
Lobo? To by musel být speedmetalovej muzikál X-D
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Alfonzo - 6. srpna 2009 20:04
Alfonzo

Pokud jde o filmy podle komiksů, tak nedoporučuji filmy podle komiksů Alana Moorea, kromě WatchMen a V jako Vandeta. Jinak například Liga výjimečných pro mě byla docela velkým zklamáním.

Ohledně filmů, které mají za předlohu Millerovy komixy, k nim nemám naprosto žádné výhrady. Na Sin City a 300 jsem naprosto zývislý, ale zatím jsem neviděl tu Millerovu novinku Spirit. Ale prý je to podobné Městu hříchů, tak se do toho ani moc nehrnu.

A ano, nostalgičtí hrdinové typu Superman, Batman a Spider-man... Supermanovi dva první filmy byly naprosto skvělé, nový re-make se taky celkem povedl, ale ten zbytek? To je panečku hnus. Mimochodem, na Nově začaly seriál... Nedoporučuji. Pokud jde o Batmana, tři filmy - paráda. Čtrvtý film s Clooneym? Ani omylem. Taková naparáděná a neonová párty. Nic moc. Ale nová Bat-série? To je panečku jiná písnička. Spider-man, to byl můj nejoblíbenější, ale třetí film se jim nepovedl.

A dál? Hulk. První film byl slátanina, druhý jsem ještě neviděl. Trochu se toho bojím. Hellboy? První byl parádní, na druhý jsem zatím neměl příležitost se podívat.

A pokud jde o Masku, kdyby ho neudělali jako dětsko-rodinnou podívanou, mohli by tam dát i jeho "lehce kriminální" sklony...

Co my víme? Třeba udělají celovečerák o Lobovi :).
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 6. srpna 2009 18:25
Klaghler O´Pilley

Nefrete 6. srpna 2009 16:13
On je z filmem ten problém, že má oproti komiksu (něřku-li knize) omezený prostor a trošku jiné výrazové prostředky. Motivace jsou podle mého vysvětleny dostatečně pro diváka neznalého předlohy, což je asi většina.
Já se i na filmy, kde předlohu znám, snažím dívat tak, jako bych ji neznal.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Nefrete - 6. srpna 2009 16:13
Nefrete

Klaghler O´Pilley 6. srpna 2009 15:52
Ano, v případě Z pekla jsem také jako první viděla film a líbil se mi, poté, co jsem si však přečetla předlohu, moje nadšení částečně opadlo. Zásadní slabinou bylo, že z filmu nejsou zcela zřetelné motivace vraha, které jsou v komiksu důkladně vykreslené a objasněné. Stejně tak film postrádá onu, řekla bych charakteristickou, "filosofičnost", která je ale nejspíš nezfilmovatelná (už v samotném díle může nejednoho čtenáře odradit svou rozvleklostí a "náročností"). Doporučuji však přečíst a nenechat se odradit objemností:)

Vendetu jsem viděla před delší dobou, takže si nepamatuji své konkrétní dojmy, ale nepřišla mi až tak špatná. Samotnou předlohu mám momentálně nachystanou na stole a v nejbližších dnech se dám do čtení:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Klaghler O´Pilley - 6. srpna 2009 15:52
Klaghler O´Pilley

Nefrete 6. srpna 2009 15:36
Jo, Z pekla je velice dobrý film, ale tam jsem nečetl předlohu. Na Vendettu jsem četl dost nepříznivé recenze, takže to taky asi vynechám.
Amthauer 6. srpna 2009 15:04
Vránu jsem viděl, označil bych to jako průměr, Maska na jedno pdívání taky dobrá, napodruhé už mě to tak nebralo.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Nefrete - 6. srpna 2009 15:36
Nefrete

Stále tu postrádám taková díla jako třeba "Z pekla" nebo "V jako vendeta":)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 6. srpna 2009 15:29
Nefrete

Amthauer 6. srpna 2009 14:03
To mi připomíná nedávnou debatu s jistým jedincem, který byl zcela přesvědčen o neexistenci archetypů... jak takovému člověku dokázat opak?
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Amthauer - 6. srpna 2009 15:04
Amthauer

Klaghler O´Pilley 6. srpna 2009 14:15
Batman je klasika skoro celá série, to ano, Spiderman pak spíše o efektech, ale s naprosto jalovou ústřední hereckou dvojicí, Hellboye II zachraňuje už asi jen Ron Pearlman a pár povedenějších akčních scén. Pak doporučuji třeba ještě Punisher: War Zone (ten nejnovější, s Rayem Stevensonem), ne podle komiksu, ale o komiksech pak třeba Vyvolený, jinak Vrána, líbila se mi i Liga výjimečných, samozřejmě všichni čtyři X-Mani, Maska ze zlaté éry Jima Carreyho, Iron Man se mi také nezdál špatný, Hulka jsem zatím viděl jen jedničku a je to takový lehčí nadprůměr, bohužel se tam víc psychologizuje, než by bylo na film tohoto ražení zdrávo, Hancock není tuším přímo podle komiksu, ale že je "komiksový" je myslím zjevné. Naopak od Daredevila nebo schumacherovských Batmanů spíše varuji, hlavně Daredevil je dost velká nuda, i když tam je zajímavě vyřešeno to vidění bez zraku. No, a to je asi tak vše, co si vzpomenu.
- What is a life devoid of strife?

Klaghler O´Pilley - 6. srpna 2009 14:15
Klaghler O´Pilley

Nefrete 6. srpna 2009 12:35
Jak co. Přiznám se, že filmy podle Franka Millera (Sin City a 300) jsem byl uchvácen - filmy předvedly jak úchvatné výtvarné zpracování, tak atmosféru. Pak samozřejmě klasický Superman - to je nostalgie a totéž platí pro první tři Batmany. Batmana a Robina jsem viděl pouze kousek a vůbec se mi to nelíbilo. Posledního, údajně fantastického Batmana jsem neviděl a moc se těším, až ho uvidím.
Poněkud mě zklamal Hellboy, byť nedokážu pojmenovat konkrétní důvod proč, na dvojku už nemám odvahu, přestože komiks se mi líbí.
Spidermana jsem neviděl, ani se na něj nechystám. Jinak mě nic nenapadá.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Amthauer - 6. srpna 2009 14:03
Amthauer

Nefrete 6. srpna 2009 12:35
Mám je rád, protože jak podstatou klasických komiksů jsou archetypy, tak i filmů podle nich a lidé mají rádi archetypy (jak by řekl Jung, rezonují jim v kolektivním nevědomí).
- What is a life devoid of strife?

Nefrete - 6. srpna 2009 12:35
Nefrete

Dost možná tu již o tom byla řeč, ale přesto se zeptám, jelikož mě zajímají vaše zkušenosti:
Co si myslíte o snímcích natočených podle komiksové předlohy? Zajímaly by mě především názory na ty, u kterých jste měli možnost jak si přečíst předlohu, tak vidět i film:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Vypisuje se 20 z celkem 344 příspěvků|⇐ 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)