Dragon Age (4 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dragon Age

Správci:Opičák
Popis:Velmi kvalitní RPG s rozsáhlým epickým příběhem. Zde bychom se mohli podělit o své zkušenosti ze hraní, zvlášť co se týká příběhu, který je velmi komplikovaný a nabízí mnoho různých konců mnoha různých záležitostí.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Potěšil by vás příklon DAO 2 více k akci?
Ne1
Ne1
Ne3
Ne0
Ne0
Ne1
Ne0
Ne8
Ne0
Ano8
22 celkem
Nástěnka:
V rekonstrukci

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 ⇒|

Rimmer - 9. srpna 2010 16:25
Rimmer

Amunak 8. srpna 2010 23:55
Netvrdil bych že DA 1 byla vyvíjena mezi ME1 a ME2... DA byl poprvé oznámen na E3 už v roce 2004. což je před 6 lety... :D Navíc nechápu proč bych měl porovnávat ME1 a ME2 :D Já to beru jako série... DA a ME... a i když sem u DA strávil dohromady sumasumárum asi něco přes 120 hodin... stejně mě to nepřesvědčilo že je to lepší RPG než série ME :D A to jsem spíše na fantasy než scifi... takže pevně doufám že všechno dobré z ME promítnou do DA...

...v něco podobného sem například doufal u THQ. Kteří mají na svém triku Warhammer 40k: Dawn of war a Company of Heroes... taky sem doufál že z CoH promítnou všechno to dobré do už tak skvělého soulstormu a bude z toho strující nekonkureční Dawn of war 2... ale spletl sem se:D A proto DoW2 považuju jen za slabý odvar Company of heroes.. takový jeho stín bez využití skvělého potenciálu...
a opět nemluvím o jednotlivých dílech ale celých sérií:)
2+2=1

Amunak - 9. srpna 2010 13:03
Amunak

vockoo 9. srpna 2010 11:26
Recenze na BonusWebu... Problém je, že si málokdo uvědomuje, že tam píšou stejní lidé (stejně spolehliví) jako ti, co píšou na Idnes. Zpravidla se tam hodí číst recenze jen proto, aby se člověk dozvěděl, že daná hra existuj, a podíval se na screeny.

Ještě poznamnám, že min. v ME2 se dialogy držely krásného schématu:
Odpovědi
- v horní části byly vždy Paragonské
- uprostřed vždy neutrální
- v dolní části vždy Renegade
- v levé části takové důrazné, zpravidla rozhovor posunují úplně jinam, nebo ho alespoň zpomalí
- v pravé části rozhovor posunují dál (a ačkoliv horní a dolní odpovědi nejsou označené jako paragon/renegade, mám vyzkoušené, že ty nahoře jsou milejší a ty dole agresivnější, ikdyž to většinou nevyplyne z textu odpovědi, ale až pak z dialogu.

...řekl bych, že je to krásné schéma. Ne vždy je samozřejmě k dispozici všech 6 možností - většinou tak 3, 4, 5. Minimálně 2 (když je "jen jedna" tak postava mluví dál).
🐺

Amunak - 9. srpna 2010 12:52
Amunak

Eiris 9. srpna 2010 10:54
Prosímtě četla jsi taky, že jsem psal, že recenze z bonuswebu je zavádějící? :)
🐺

vockoo - 9. srpna 2010 11:26
vockoo

Eiris 9. srpna 2010 10:54
Vytrhnu kousek textu ze score, kde měli rozhovor s Mikem Laidlawem (hlavní designér))

"...'Hawke promluví,' slibuje Mike a nám je z prvních zveřejněných obrázků jasné, že dialogový model bude kopírovat ten úspěšně ražený sérií Mass Effect. Nadhodíte téma, zvolíte náladu a necháte postavičky, ať se vykecají. Samozřejmě s náležitě dramatickými střihy, záběry kamerou a vším, co způsobí, že nebudete moc odtrhnout kukadla od monitoru.
'Přiznáváme, že Mass Effect zpětně ovlivnil svět Dragon Age,' říká na rovinu Mike 'Zjistili jsme, že v Mass effectu drtviá většina hráčů nepřeskakovala dialogy, ale zkrátka si je užívala (pozn. vockooa- což je pravda). To pro naši druhou sérii bohužel tak úplně neplatí, rozhodli jsme se tedy dát hráčům, co chtějí.'"

Kdo ví co z toho vyvodit za závěry. Udělejte si obrázek jaký chcete.
Já ale osobně internetovým magazínům nevěřím. Nevím, odkud že jste splašili tu informaci, kterou teď vyložila Eiris, ale já jí prozatím budu brát, jako by neexistovala, dokud to neuvidím na papíře.
Tadá!

Eiris - 9. srpna 2010 10:54
Eiris

Amunak 8. srpna 2010 23:55
Cituji:

Píšou sice o "třech možnostech", ale pokud to bude jako v ME2, tak to budou min. 3 možnosti, přičemž až 6. A to stačí.

Ne. Oni právě uvádějí, že budou maximálně 3, nikdy více a někde ani ty 3 ne, pouze s tím, že bude třeba jen 1, jako reakce, co posune hovor dále. Ale více jak 3, nebude nikde...

To je ten problém...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

vockoo - 9. srpna 2010 00:27
vockoo

Amunak 8. srpna 2010 23:55
Tak tak.
Tadá!

Amunak - 8. srpna 2010 23:55
Amunak

Ta recenze na BW je naprosto dementní a dost zcestná. Přečtěte si recenzi ve Score. Třeba dialogy budou v DA2 stejné jako v ME2, protože se neuvěřitelně oblíbily. Píšou sice o "třech možnostech", ale pokud to bude jako v ME2, tak to budou min. 3 možnosti, přičemž až 6. A to stačí.
Stejně tak výběr charakteru - muž a žena není sice příliš, ale třeba v ME osobně považuji výchozí vzhled za nejhezčí. Myslím, že v ME2 taky nebude vyloženě hnusák. Podstatné ale je to, že nebude deset začátků které se seběhnou (což je stejně celkem otrava), ale naopak jeden začátek se spoustou větvení. To je vlastně pokrok, protože stačí hru v určité fázi uložit a od ní to hrát vždycky dál. A nemuset pokaždé hrát znovu začátek, a pak většinu hry stejnou. Navíc bude zajímavější si svůj "class" vypěstovat v průběhu hry, než si ho naklikat na začátku.
No, uvidíme, ale pochybuji, že nás BioWare zklame. To se ještě nikdy nestalo.

Jinak ono vůbec DA2 má vzít to nejlepší z DA1 a ME(2), a šikovně to dát dohromady.

Rimmer 8. srpna 2010 23:23
Nemůžeš srovnávat ME a DA, pokud se ti pod ME vybaví ME2. Když to srovnáš opravdu jen s jedničkou, zjistíš, že obé má něco. ME1 by se oproti ME2 dal považovat taky za "odfláklý". Jde o to, že hra DA1 byla vyvíjena mezi ME1 a ME2, takže by DA1 měla být o něco málo lepší než ME1... A to si myslím, že v lecčems byla.
🐺

Rimmer - 8. srpna 2010 23:23
Rimmer

Stejně nej rpg je série Mass Effect :D Nevím proč ale zdá se mi že Bioware DA oproti ME pěkně odflákl... a u DA2 to tak vypadá že to odfláknou ještě víc :D Ale i přesto tyhle dvě hry nemají na dnešním trhu konkurenci (snad jen krom Zaklínače... jehož pokračování se neumím dočkat:D)
A k tomu tvoření postav... tvář si budete moct upravit jak chcete... jen rasu nepujde změnit... což mi moc nevadí.. jde přece hlavně o kvalitní příběh.. to ostatní jsou jen ozdůbky na už tak pěkném, velkém a převelice chutném "pcgamedortu". :D
2+2=1

Buri the Great - 7. srpna 2010 22:13
Buri the Great

Buri the Great 7. srpna 2010 19:34
Ups, to mělo být do jiné diskuze :D

Lucky;) 7. srpna 2010 21:01
Tak se někdy ozvi .)
http://napady.aragorn.cz

Lucky;) - 7. srpna 2010 21:01
Lucky;)

Buri the Great 7. srpna 2010 19:34
hm, mam nainstalováno včetně prvního datadisku, ale teď mam doma ženu :)))
3 křížky

Buri the Great - 7. srpna 2010 19:34
Buri the Great

Nedá někdo borderlands? :)
http://napady.aragorn.cz

Alfonzo - 7. srpna 2010 18:51
Alfonzo

dangoball 6. srpna 2010 20:46
Tak tohle je opravdu hodně hustý :D.
Magma is a funny word... Magma...

Bombargo - 7. srpna 2010 17:58
Bombargo

Alfonzo 2. srpna 2010 18:52
Iba sa vyhovaraju. Mass Effect je rozhovorovo ako spraveny:
Vsetko nahovorene a mozte mat aj vlastnu postavu. Su len leniví a robia dalsi diel pre nase peniaze namiesto DLC.
I like my weapon how I like my music. Heavy and Metal.

dangoball - 6. srpna 2010 20:46
dangoball

Tak mě napadlo, že se podělím o jendu recenzi na DA. Ale musím upozornit, že pokud anglicky nerozumíte opravdu dobře, tak budete rádi, když poznátek každý třetí slovo ;)
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1096-Dragon-Age-Origins
Carpe vita

Eiris - 4. srpna 2010 08:36
Eiris

Lucky;) 3. srpna 2010 20:35
xD LOL, takle mě děsit hned po ránu :D
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Lucky;) - 3. srpna 2010 20:35
Lucky;)

ixiik 3. srpna 2010 15:22
joo vono kdyby arag uměl editaci, tak by lidi nemuseli psát ve wordu... ještě že si to nemá psát na stroji...
3 křížky

ixiik - 3. srpna 2010 15:22
ixiik

Eiris 3. srpna 2010 15:20
Zkus si to nejdriv napsat treba ve wordu a postovat to az ve finalni verzi nez postovat 4 ruzny texty a tri z toho smazat :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Eiris - 3. srpna 2010 15:20
Eiris

!!! Z TOHO BYCH BLILA !!!

Aneb důvod 1-99 proč DA2 nerhát = Přednastavená postava...

Vybít večeři i oběd a pustit si BG2 na uklidnění...

...
Poznáte to hned na začátku. Tam, kde jste si minule mohli vytvořit hlavního hrdinu doslova od píky, tj. určit mu rasu, pohlaví či základní dovednosti, nově se musíte spokojit s tím, že si zvolíte, zda budete hrát za muže či ženu. Dokonce i jméno, Hawke, už je hrou navrhnuto. Ale kdo chce, může si ho stejně změnit...

Tvůrci zjednodušující krok ospravedlňují tím, že množství nastavení jim svazovalo ruce. Například hlavní hrdina byl po celou dobu hry němý, a to atmosféře nepřidá. Hawka si proto už nevymodelujete k obrazu svému, zato se můžete těšit na charismatický hlas, který přijde ke slovu při každém rozhovoru. A že jich bude opět požehnaně! ...


...
Přesto se i ony dočkají zjednodušení. Ne že by jich bylo méně, ale redukce postihne počet odpovědí. První díl nabízel klidně pět šest voleb verbální reakce, tentokrát budou pro rychlejší odsýpání dialogů maximálně tři. Dokonce se budete moci řídit symboly, díky nimž na první pohled poznáte, zda jde o reakci agresivní či mírumilovnou. Ani ji nemusíte celou číst...


To snad ani nebudu komentovat...

A) (Agresivní) Budu
B) (Mírumilovné) Nebudu
C) (Ukončí konverzaci) Ukončit konverzaci...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Amunak - 1. srpna 2010 16:01
Amunak

Joh-ny 1. srpna 2010 16:00
Jinak Zevran je opravdu prase, jde do toho i s chlapem.
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)