Elstante (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Elstante

Správci:Chatni
Popis:Diskuze k jeskyni "Elstante - Aerithův odkaz" (a o Elstante obecně)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 232 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 ⇒|

Eiris - 23. března 2010 13:22
Eiris

Chatni 23. března 2010 13:16
Ona se zákeřnost u žárovky měří ? :D
Zákeřnost 8 = Praskne v nejméně vhodnou dobu :D
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Chatni - 23. března 2010 13:16
Chatni

Myrdin 22. března 2010 22:59

*Kolko rokov tvori jeden cyklus (max)
10 let

*Kolko Cyklov tvori jeden velky cyklus (max)
100 cyklů = 1000 let

*Kolky velky cyklus je prave teraz
druhý

=> Tsa 21 2 = 5+21*10+2*1000 = 2215

Nejasnost možná mohla vzniknout díky systému, jakým jsem převody psal, tj. bez příslušné jednotky, a také v posledním údaji (Velký Cyklus = 1000 Cyklů; má být 10 Cyklů, tj. 1000 let).
Z toho by ovšem plynulo, že svět Elstante je docela mladý, pouhé dvě tisíciletí (podle místního počítání času, 6068 let našeho)...

Eiris 23. března 2010 06:49
1-10 (podle stupně zákeřnosti a výzbroje :-D)
"Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)

Eiris - 23. března 2010 06:49
Eiris

A zapoměl ses zeptat kolik skřetů je potřeba na zabití jednoho rytíře :D Potažmo na výměnu žárovky...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 22. března 2010 22:59
Myrdin

Mam malu otazocku na PJa
Pokusil som sa pochopit casovu os v Elstante, a princip dni, mesiacov a rokov mi je jasny.
Cim si niesom tak celkom isty je cyklus a velky cyklus. Pokial by mi to mohol niekto upresnit
*Kolko rokov tvori jeden cyklus (max)
*Kolko Cyklov tvori jeden velky cyklus (max)
*Kolky velky cyklus je prave teraz
???

podla tohto textu
" 37 Rahji Tsa 21 2 - Současnost "
To chapem asi tak ze je druhy velky cyklus (teda 2000 let/aneb dve milenia. Prave sa nachadzame v 2hom, a z druheho uz 21 cyklov uplynulo)
Otazka ale v to pripade je aj - 21 cyklov sa rovna 210 let ? tjst na 1 cyklus spada 10 rokov ?

Bol by som velmi vdacny za podrobne vysvetlenie, rad by som sa totiz naucis časovu os, aby som ju mohol neskôr pouzivat pocas hrania. Dakujem komukolvek kto sa o to podujme. (I salute you)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eugenio - 22. března 2010 17:12
Eugenio

Hustě :D Založímě :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Par-Salian - 22. března 2010 17:07
Par-Salian

Gobliní ZOO:)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eugenio - 22. března 2010 17:00
Eugenio

Par-Salian 22. března 2010 16:56
Pokud jsou čistí a chlupatí, tak jsou z nich pěkní domácí mazlíčci :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Par-Salian - 22. března 2010 16:56
Par-Salian

Takhle by jste vyšachovali chudáčky zelený goblinky. :)
Náhodou jsou roztomilí...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eugenio - 22. března 2010 16:55
Eugenio

Eiris 22. března 2010 16:03
Je škoda, že jsem já neukázal můj druh skřetů když jsi hrála u mě v jeskyni :-D Tam jsou mezi nimi dokonce i elitní jednotky, které mají za úkol chránit Vůdce a také jako tajná policie :)

Je ale pravdou, že já skřety měl pojaté a mám pojaté jako ty prťavý zákeřný svině (velikost jako trpaslík) co neútočej ze předu, ale do zad a zrovna nejsou dračákovsky slabí, ale jejich síla je poměřitelná se sedlákem, pokud jde o zkušeného skřetího nájeezdníka, tak i poměřitelné s vojákem

Ale nechme už toho. PJ má svůj svět - MY se musíme podřídit :D (PJ má vždy pravdu :) )
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eiris - 22. března 2010 16:47
Eiris

Myrdin 22. března 2010 16:41
Však :)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 22. března 2010 16:41
Myrdin

Eiris

:)
veta: "chudáček goblínek, kterých je potřeba 100 a šaman na zabití jednoho rytíře" ma dostala do kolien :D
pripomenulo mi to jednu hru stolneho warhammru, kde jeden hrac hral "greenskins" (goblini a orci - ty warhammrovsky, tjst. NEBEZPECNY) a siel proti Ogrom, alebo co to vlastne bolo. to vyzeralo asi tak ze na jednej strane stola postaval asi cez 100 modelov orky boyz, a na druhej zhruba 12 velkych ogrov hehe
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Chatni - 22. března 2010 16:29
Chatni

Eiris 22. března 2010 16:03
Mno, to bude asi tím, že neznáš pozadí té akce, jak jsem ji vymyslel...
BTW, jde o jednu starou příhodu z hraní s mou družinou, a ten důvod, že to proběhlo právě takto, tam opravdu byl.
"Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)

Eiris - 22. března 2010 16:03
Eiris

No mě totiž přinejmenším udivuje to, že by vesnice přežila "úprk" Bytostí jako jsou "skřeti" Pokud by skřeti byli velcí jako lidé, měli tedy jejich sílu a v tom případě i odpovídající vybavení - Štít/Meč/Zbroj/Kopí etc.

Když by kolem vesnice zdrhalo uskupení 20 sotva metr vysokých "Skřetů" V hadrech v ruce dýka/kámen/ostrej klacek nebo sekyra. Vesnice by to asi přežila, že by se jen v 20 neodvážili do ní a oběhli by jí...

Ale představa 20 humanoidně vysokých a tedy i k tomu přiměřeně inteligentních skřetů na ústupu, co jsou zatlačeni zpět a tedy jim o nic nejde a nemají co ztratit, že by mírumilovně prošli skrz vesnici. Sorry, ale to mi mozek operativně nezvládá...

Být to ti malí blbouni, prosím, vesnice to přežila, ale být to ty humanoidi co se popisují zde jako skřeti "Zde asi menčí a slabší ork" A nikoliv chudáček goblínek, kterých je potřeba 100 a šaman na zabití jednoho rytíře. Tak fakt nevim...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Chatni - 22. března 2010 14:43
Chatni

Myrdin 22. března 2010 14:14
Mno, to je sice hezké, ale asi to nepůjde: v Elstante totiž existují všechny tyto rasy.

Skřet - zhruba humanoidní postava (všetně velikosti, ale dají se najít různé, podle plemena), zlá a ošklivá (i když výjimky se kupodivu najdou v obou ohledech; mám dokonce i "civilizovanou" variantu);

Goblin - malá, zelená, zlomyslná potvůrka;

Ork - velká, zelená postava s kly, válečník, někdy inteligentnější;

Půlork - kříženec orka a člověka;

Hobgoblin - větší, silnější a inteligentnější podrasa goblinů.

Možná je to matoucí, ale rušit zavedené rasy a jejich historii kvůli tomu nechci...
Každá má svou pozici ve světě.
"Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)

Myrdin - 22. března 2010 14:14
Myrdin

Vsimol som si ze mame male nedorozumenie medzi škretmi a orkami.

Navrhujem teda - kaslat na preklad a pouzivat originalny anglicky nazov. Teda
Goblin - pre skreta
Orc - vsetci vieme pre co
Púl ork - krizenec Orca a humana (Mohol by byt Uruk hai, ale to je cisto tolkienovske, a pokial nehrame tolkiena, alebo vyslevene "povolny" svet tak by som to sem radsej neplietol, Púl ork ucel splna)
Hobgoblin - vacsi a silnejsi jedincy z rad goblinov.

Tymto by sme sa vyhli zbytocnym prekladovym, a "pomyselnym" (kazdy z nas si v hlave zachovava inu predstavu o tychto a inych potvorach) problemom
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Myrdin - 21. března 2010 21:08
Myrdin

Eiris ma v tomto ohlad pravdu,... " Mylaidy" pokyvnem hlavou smerom k drobnej elfke. 10 ludi je naozaj vela, a nie kazdy stiha hrat v rovnakom case (toto este len bude sranda pocas bojov, to ti mozem rovno povedat), ale tato jaskina zatial vyzera ze je tvorena kvalitnymi aktivnymi hracmi, a teda by som nemal az taky strach.
Tamto (vies ktore), kde sme boli, sice vyzeralo slubne, ale videl si ze to cele "umrelo" na PJovy. A musim povedat ze Lord Chatni...."Velicenstvo" pokyvnem hlavou smerom k PJovy, vyzera ze to ma dostatocne dobre vymyslene nato aby to bolo fungovalo a co sa nás hracov tyka tak je velice ochotny nam tento pribeh o Elstante odprezentovat s prvej ruky, + umoznil nam osobne zaciatky a upravy charakterov, netreba opomenut ani to ze sa postaral o Inventar a Obchod.
Vdaka tomu, zatial chovam k tejto "jaskiny" veliky zaujem, dôveru a tesim sa na hru :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Chatni - 21. března 2010 20:55
Chatni

Marik 21. března 2010 20:49
Mno, jsme teprve na začátku. Opravdu neaktivní tu není skoro nikdo, i když to tak nevypadá - někdo se mi omluvil na pomalejší hraní, s jinými komunikuji pomocí šeptání, protže jsou buď mimo hlavní dění (tj. město), nebo to tak máme domluvené...

Eiris 21. března 2010 20:51
Přesně tak...
"Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)

Eiris - 21. března 2010 20:51
Eiris

Tak ale uvědom si, že je víkend, někdojede přes víkend na chatu, někdo k rodině, někdo dělá věci co nestihl v týdnu kůli zaměstnání a podobně. Ano, 10 hráčů je povětšinou až moc, zvláště pokud každý hraje jinak a v jiných intervalech, ale je to hrozně indivindy :D
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Marik - 21. března 2010 20:49
Marik

milý PJ podla mna by si mal vyhádzat neaktívnych hráčov a pokračovat v hraní. Nerád by som aby aj táto jaskyna "umrela", ked nato niekto proste nemá čas tak nech to nehrá

Myrdin - 21. března 2010 19:57
Myrdin

Ja ososbne preferujem krizene plemeno Uruk Haiov z LoTRa, napisal som na nich aj par poviedo, ale ani jednu plne dokoncenu, skôr take oddychove kreativne popudy.

Tu na aragorne som hral (resp. hram... ale mno), nieco na styl uruk haia (alias divoke horske kmene Uruk Haioidnych krizencov)avsak nanestastie jaskine kde sme to hrali jaksi "umrela", takze som ani nedostal moc moznost sa takpovediac "vyblbnut". :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Vypisuje se 20 z celkem 232 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)