Fallout (87 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Fallout

Správci:Bombargo
Popis:Aj vas zaujal nadpis?;)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Ktorý je váš oblúbený finálny boss?
Master (F1)6
Frank Horrigan (F2)6
Kalkulátor (FT)0
Augustus Autumn (F3)1
Legát Lanius (F:NV)1
14 celkem
Nástěnka:
POZOR !!! Pohov !

Který díl Falloutu je nejlepší ? Šestadvacet lidí je přesvědčeno že dvojka. V otázce nejoblíbenější lokace vyhrála s počtem osmnácti hlasů možnost „Celý svět Falloutu je dokonalý, pro kristovy rány !!“. Nejoblíbenějším bojovníkem pro osm z vás je Cassidy v těsném závěsu se Sulikem. No co si budeme nalhávat, Cassidy s Jackhammerem a Sulik se SuperKladivem v prackách .. to jsou argumenty které porazí i ty nejlepší. Hlasování o nejoblíbenější rasu a zmutované zvířátko vyhrál s přehledem Párač ( Deathclaw ). Počet lidí nadšených a znechucených příchodem Falloutu 3 se drží shodně na devíti osobách. Nechť nám náš Santa Gauss přinese vícero orgastických zážitků z radioaktivní pustiny. A když né zážitky tak alespoň svítící moč. Na otázku: ,,Ako sa vola naša milovaná hra?" najviac ludí nechcelo odpovedať, presne 22. A správne odpovedalo 7 ludí: Mahjong. Tuhle diskuzi považuje za dobrý průměr dvacet lidí, tak doufám že se to zlepší. Amen.

Nezapomeňte mrknout do Vaultu Šílené Brahmíny. www.madbrahmin.cz

Veškeré informace o FALLOUT ONLINE najdete ve foru webu madbrahmin.cz. Naprostá většina dotazů už tam byla zodpovězena takže si pročtěte forum a teprve POTOM pište sem.

Dakujem vsetkym za navstevovanie tejto diskusii.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2772 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 139 ⇒|

TyfuZ - 15. června 2008 22:03
TyfuZ

samovrah 15. června 2008 18:24
to by jste mohli..nikdo tam už pěkně dlouho nenapsal, tak aby mi tu diskuzi nesmazali:)
Takže on zařval, zfialověl, a potom se hodinu svíjel na zemi, a to všechno po jednom šlehu? Tak fajn, já to taky zkusím. - Flišar Závrbník, Vnímavý -

Mirador - 15. června 2008 21:38
Mirador

A abych se také připojil k jeho komentáři - RPG si představuji rozhodně takhle ;)
"Wanna Fuck?!"

samovrah - 15. června 2008 18:24
samovrah

Pridávam svoj hlas..Ale bolo by asi lepšie preberať ho v príslušnej diskusí:D
Nič..

TheDave - 15. června 2008 16:01
TheDave

Můžu jenom potvrdit, že Torment je bez diskuze nejlepší RPG pod sluncem a jedna z nejlepších her vůbec. Hrát ho je kulturní zážitek.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 14. června 2008 20:47
elister

Drag Oncave 14. června 2008 17:19
Díky moc
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Drag Oncave - 14. června 2008 17:19
Drag Oncave

http://www.planescape.wz.cz/download.php

tady máš na planescape download + návody a info :)
stojí za to, neváhej a toč (ale nejdřív testni všechny linky, já zkoušel jen první :D)
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!

elister - 14. června 2008 13:45
elister

Klaghler O´Pilley 14. června 2008 13:43
Oh, tak díky za info... je ot jediné z toho co Mirandor vyjmenoval co jsem nehrál... a když vy jste to tak vychvalovali
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Klaghler O´Pilley - 14. června 2008 13:43
Klaghler O´Pilley

elister 14. června 2008 13:42
To je jedna hra :-D a určitě půjde někde stáhnout nebo sehnat. A stojí za to. Podle mého nejlepší RPG vůbec.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

elister - 14. června 2008 13:42
elister

Já nehrál Torment ani Planescape, fňuk, stydím se
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Mirador - 14. června 2008 09:42
Mirador

No když jste už u těch starších hrách... taky si něco zahraju jen jednou za čas. A hry které opravdu hraju dodnes jsou Diablo, Fallout, Planescape Torment, Heroes of Might & Magic a nakonec hra, které díly VI, VII, VIII jsem dohrál již několikrát a pořád mě baví po čase nainstalovat si některou z nich znova, vytvořit si novou partu a dotáhnout hru do konce s úplně jiným postupem. Jo, takhle má vypadat skvělá hra. A Fallout není žádná výjimka.
"Wanna Fuck?!"

Klaghler O´Pilley - 13. června 2008 13:38
Klaghler O´Pilley

TheDave 13. června 2008 13:23
Myslím, že co se týče těch tří věcí, co underground nemá, je to podle mě tím, že se ještě nevyprofilovali menší vydavatelé. U her je to buď megafirma nebo nic. Tudíž je jasné, že i všichni dobří vývojáři jdou tam.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

TheDave - 13. června 2008 13:23
TheDave

Jistě, underground se najde vždy a všude, je už v lidské přirozenosti podkopávat pevnou zem v podobě masy. Jistě že jsou studia a autoři, kteří tvoří pro sebe a pro lidi s podobným smyslem pro hru. Ovšem když si vezmeš právě ty pecky, o kterých je řeč, Fallout, Torment, třeba Diablo, Deus Ex, Half-Life...tyhle věci dělal buďto génius, nebo renomovaná firma. Kdysi. Blizzardi, např. Kolos, a co hra to hit, právem. Diablo, Warcraft, Starcraft. Potom Black Isle...Fallout, Baldur's Gate a hra her, Torment(a potom jako Obsidiáni třeba KotOR). Všechno jsou to normální vývojářské firmy, mající problémy s penězmi, investory atd. žádná undergroudové grupy zalezlé v garáži. To samé např. ID software, Raven software, Valve(současný Portal imho docela svěží vítr) atd. Ty největší pecky prostě vznikly normálně za plného denního světla(i když třeba Torment dostával ze začátku hlavně u amerických recenzentů docela slabá hodnocení, prostě nechápačka).
A oni ti underground autoři obvykle nemají a)zkušenosti, b)peníze, c)dost času/chuti danou věc dotáhnout do konce. Ono když máš v zádech vydavatelský bič, je to sice k ničemu z toho hlediska, že to může celou hru nebo její část poslat do pekel(např. příšerný konec druhého KotORa), ovšem zase to člověka nutí fakt makat a daný termín se alespoň snažit splnit. Protože je sice super mít hromadu skvělých nápadů, mít třeba i lidi a peníze na jejich realizaci, ale vykašlat se na to v půlce vývoje.

Já sám už tolik nehraju, ale když, tak si prostě pustím něco staršího. A že starých a dobrých věcí je požehnaně, takže nemám defakto důvod si stěžovat. I když, pokud se záminka najde, proč si nepostěžovat, že :-)
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Klaghler O´Pilley - 13. června 2008 13:04
Klaghler O´Pilley

TheDave 13. června 2008 12:49
Máš samozřejmě pravdu. Hry už jsou především populární kulturou. Ale i ve světě filmu, který je penězi ovládaný jako snad nic jiného, existují studia a autoři, kteří dělají filmy nezávislé, a přesto se dostanou do světa. V hudbě je to totéž. Tam dokonce díky internetu začínají, co se inovací a různých nových způsobů šíření týče, získávat alternativci pomalu a jistě navrch (vydávání alb zdarma na netu - Radiohead, supporterský systém okopírovaný z pornostránek - Einstürzende Neubauten atd.). U her to podle mě nefunguje proto, že jde o odvětví velmi mladé a tvůrců her s uměleckými ambicemi (ano, hry typu Fallout a Torment jsem ochoten považovat do určité míry za literaturu) je málo. Nevím, my jako fanoušci s tím asi nemůžeme dělat víc než křičet, že chceme hry s kvalitními příběhy atd. Já pevně věřím tomu, že se i v oblasti her časem najde prostor pro určitý "underground".
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

TheDave - 13. června 2008 12:49
TheDave

Takhle, je rozdíl mezi hráčem tehdy a hráčem dnes. Kdysi, v dřevních a pozdějších začátcích byl hráč člověk, který přes naprosto minimalistickou grafickou stránku(textovky apod.) dokázal do oné hry zažrat, dokázal vynaložit mnoho úsilí a času, aby se protextil/dovedl tu hromádku pixelů na konec, jen aby sobě či ostatním dokázal, že to dokáže. Takový člověk si se hrou opravdu vyhrál, dokázal ji prolézt a prozkoumat totálně domrtě, odhalit vše co do ní výrobce zakomponoval - pro takového člověka byla radost hru propracovat, schovat do ní různé narážky, pobavit ho, odměnit ho.
Dnešní hráč je uhrobitý třináctiletý zmrd, který se chce před spolužáky a vrstevníky blejsknout nejnovější grafárnou a nejnovějším bechnmarkem ve stylu Crysis. Chce pozlátko, chce si na hodinu zahrát, než si půjde vymýt hlavu k televizi. Hra jako taková ho nezajímá, dalo by se říct.
Hry se jednoduše staly součástí masové popkultury, a jako takové se jí přizpůsobily - zmasověly, zpřístupnily se, zmainstreamovatěly.

Co s tím. Imho se stále a vždycky najdou vývojáři schopní a hlavně ochotní jít dál, dělat hry pro radost, dělat opravdu HRY, o jakých se tu bavíme - ve stylu Fallout, Planescape, Broken Sword a já nevím jakých jiných. Ovšem v drtivé většině mají hlavní slovo vydavatelé, kteří poskytují na vývoj peníze - poskytují peníze, a chtějí za ně vidět další peníze, co nejvíc peněz. Je tedy jasné, že se do experimentů moc nehrnou a sázejí stále na to samé - grafika, hype, sliby chyby. Je to prostě byznys, nic osobního. A bez peněz se hry dělají blbě(a i když uděláte sami na koleně v garáži skvělou hru, bez peněz se o ní nikdo nedozví.)
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 12. června 2008 14:29
elister

Já bych se vyjádřil ještě trochu jinak, pořádné Hry nikdo nedělá.. Samozřejmě že to není zcela pravda, ale hodně pravdy na tom přece jen je. Dnešní hry musí hoodně vydělávat a proto se hoodně opakují "staré dobré vydělávací principy". Inovace se do her vleze jen vyjímečně (ano nějaká tam je ale když si uvědomíte jak obrovský prostor pro inovace je nevyužitý)... No takový Fallout nemůže vzniknout no, je to mco rozsáhlé z pohledu výrobce moc riskantní. Navíc studia se rozpadají, jsou spory mezi vydavateli... Ale kvůli Falloutu nebrečím (a jestli tak jen proto že nevyšel Van Bruen, to byych fakt rád, klidně ať potom výjde ještě ten bethesďácký, ale Van nbruen chců :D), přece jen nějaký Fallout bude, asi už to nebude ono ale dobrá hra to bude (natolik bethesdě věřím)...

Kvůli čemu ale třeba brečím je Gothic, ten dopadl ještě mnohem hůř.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 11. června 2008 23:52
TheDave

Zkuste Mass Effect.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Klaghler O´Pilley - 11. června 2008 23:48
Klaghler O´Pilley

Nedávno jsme takhle s kamarádem obrazně řečeno brečeli do piva, že pořádně promakaný RPG už nikdo nedělá. Sem tam se sice objeví něco, co je řekněme slušné, ale opravdu čistým RPG peckám typu Fallout nebo Baldur´s Gate s pořádně promakaným příběhem, postavama a spoustou skrytých vtípků, už asi odzvonilo.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

TheDave - 11. června 2008 23:11
TheDave

Ano, ale jestli jsi o tom něco četl, tak Bethesda má trochu jiné plány. Vem si už ten jejich hybrid mezi real-time a kolovým soubojovým systémem. Některé nápady se mi líbí dost a myslím, že by s tím šlo dost vyhrát, ale přecejen...nevím, na jednu stranu není důvod proč ustupovat od promakaných dialogů, skvělé atmosféry a vícevrstvých úkolů...na druhou stranu, dneska už se prostě hry dělají pro jiné hráče než tehdy.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Nettasch - 11. června 2008 22:56
Nettasch

V tom máš dosti pravdu. Na druhou stranu to může být Fallout s grafickou úpravou. Vem si Heroese V, které jsou sice překopané, ale v jádru pudla to pořád jsou Heroese
Kdo mě bude štvát, toho kousnu. :D Nic není tak hrozné, abychom se tomu nemohli zasmát :)

TheDave - 11. června 2008 22:35
TheDave

Jistě že to bude jiná hra. Dělaj to jiní lidi a dělaj to úplně jinak. Dělaj to pro jiný hráče. Dneska musej hry vydělávat, a prodává především pozlátko. Jestli budou fanoušci řvát...jo, to voni budou tak jako tak, takže co? Defakto se nedá nic pokazit, protože vždycky se najdou experti, kteří budou vymrčovat že už to není dva dé a že už to není vono a vůbec. Samozřejmě. Nedoufejte v další Fallout, doufejte v dobrou post-apo hru.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Vypisuje se 20 z celkem 2772 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 139 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)