Galerie (37 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Galerie

Správci:Systém, Grom, ixiik
Popis:Diskuze ke Galerii
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Pravidla pro vkládání děl:

1. Posílejte nám na schválení jen obrázky, o kterých máte sami dobré mínění. Galerie slouží pro prezentaci vašeho umění, nikoli jako skladiště všech čmáranic splácaných na koleni. Ovšem i ty mohou být dobré a reprezentativní a tedy galeriehodné, to se nutně nevylučuje.

2. Do galerie patří malby, kresby (tradiční i digitální), ručně dělané sochy, apod. Schvalovacím procesem rozhodně neprojdou fotografie, fotomontáže, fotky tetování, nádobí,...
Posílejte na schválení najednou maximálně dva obrázky. Dokud neprojdou schvalovacím procesem, neposílejte žádné další.

3. Obrázek musí být vaší originální tvorbou. Plagiátorství bude bez debat trestáno trvalým zabanováním.

4. Vkládejte díla v dobré kvalitě. Díla křivá, správně neoříznutá, ušmudlaná, pokrčená, rozostřená, na linkovaném či čtverečkovaném papíře, extrémně malá, atd. nebudou do galerie vpuštěny.
Pokud máte přístup ke skeneru, využijte ho. Pokud využíváte služby fotoaparátu, snažte se o co nejlepší fotografii. Fotografie šikmé, zašedlé, nerovnoměrně osvětlené či rozostřené se přes admina nedostanou. I mizerná fotka se dá zlepšit o několik stupňů kouzly grafických editorů.

5. Do anotace (popisu obrázku) je vhodné přidat formát, techniku i nějaké krátké povídání o obrázku. Hned je obrázek pro diváka o fous jiný. Často lepší. Přestože jde hlavně o obrázek, zkuste si i v anotaci držet úroveň. Pokud bude text k vašemu obrázku obsahovat hrubky a překlepy, budou opraveny adminem.

6. Poslední slovo při schvalování obrázků má galerijní admin (Katanga). Pokud váš obrázek nebude schválen, vždy se dovíte důvod.


Pravidla a doporučení pro vkládání komentářů:

Pokud hodnotíte dílo, věnujte pár minut svého cenného prokrastinačního času sepsání slušného komentáře s důvodem, proč hodnotíte jak hodnotíte. Většina zdejších autorů jsou čmárotvoři, kteří kreslí pro radost. Konstruktivní kritika (pozitivní i negativní) je pro takového autora velice cenná a pomáhá mu posunout se dál.
Základní pravidla pro vkládání komentářů naleznete v komentářovém formuláři u každého obrázku. Dodržujte je, prosím. Zbytečné tlachy mimo téma obrázku budou odstraněny. Pokud vás někdo haní, napište adminovi (Katanze). Jsme tu pro vás a problém za vás vyřešíme.


Mazání děl z galerie:

Díla, která si dlouhodobě (déle než dva týdny od nahrání) drží hodnocení nižší než 2,5* jsou z galerie mazány. Je tedy jen na vás, co si v galerii necháte. Životnost děl, která nezískají žádné hodnocení, posuzuje administrátor dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Pokud si sami přejete smazat některé ze svých děl z galerie, není nic snazšího než napsat adminovi (Katanze) s prosbou. Mazání je nevratný proces. Proto si tento krok dobře rozmyslete.




Archiv nejlepších děl galerie:
Za každé čtvrtletí bude z galerie vybráno nejlepší dílo daného období.


Rok 2013
Sluneční duch ~ Katanga Ezreal ~ MemphisV

Rok 2014
Lord Vincent Krammer ~ Saidhi Poutníci ~ Sarianne Gobloch ~ Sccion Spejsšip ~ Plumm

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 57 ⇒|

Grom - 19. dubna 2008 20:22
Grom

elister 19. dubna 2008 20:18
Hodnocení je nejrelevantnější kriterium, které se dá najít. Navíc je to také nejspravedlivější, jelikož by si měli rozhodnout uživatelé o tom, co půjde pryč a to také dělají hodnocením. Mažu ručně a upřímně mi to nevadí.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 19. dubna 2008 20:18
elister

Grom 19. dubna 2008 20:15
Jak říkám, o smazání jako takové mi nejde, jen mi příjde hodnocení jako irelevantní kritérium pro smazání... já si v principu taky myslím že po tom co se autor dozvěděl co udělal špatně by ta hrůza měla zmizet, ale nepovažuji prostě za vhodné hodnocení...

ale k tomuto mám jeden dotaz, v případě že je hodnocení pod 2.5 tak systém automaticky smaže daný výtvor či to uděláš ručně ty (chci to vědět protože od toho se kdyžtak bude odvíjet můj návrh na lepší řešení)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 19. dubna 2008 20:15
Grom

elister 19. dubna 2008 20:12
Původně byla 5 bodová stupnice a mazalo se od 2 bodů dolů. Zvýšila se stupnice na 10 bodů takže se posunula hranice na 2,5 bodu, nevidím na tom nic zrůdného ani nepochopitelného...Navíc proč tím zatěžovat server, když tyhlešpatnési zpětně už nikdo neprohlédne? Jak jsem již jednou řekl bylo to přání většiny a já s ním souhlasím.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 19. dubna 2008 20:12
elister

Grom 19. dubna 2008 20:07
Pardon, že řeším co už se řešilo, holt galerku sleduju povětšinou pasivně...

Vlastně jsi zodpověděl skoro všechno kromě té věci které mě naštvala nejvíc, jestli jsem se doopravdy moc nepřehlídl tak jsi se v oné diskuzi u obrázku zmínil že obrázek smažeš pokuď nebude mít do nějaké hodnocení nad 2,5... to mi přišlo fakticky totálně absurdní, v principu chápu obavy o kvalitu galerie, a smazání onoho obrázku jako takové mi nevadí, ale vadí mi kritérium které jsi (jestli jsem neměl halucinace) zvolil...
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 19. dubna 2008 20:07
Grom

elister 19. dubna 2008 19:53
Je vidět, že jsi dění okolo galerie nesledoval,takžeto schrnu v několika bodech.

1) Momentálně je do galerie skutečně pouštěno s velkou benevolencí téměř vše. Souhlasím, že je pěkné když autorovi někdo poradí co dělá špatně a jak se zlepšit. Po tuto část máš pravdu. Na druhou stranu se řídím přání většiny uživatelů a to je držet alespoň minimální úroveň galerie. Proto se odemílají horší obrázky.

2) Divil by ses, ale hodně lidí projíždí obrázky i zpětně, já to taky dělám. A ano hodně lidí si říká, co tady dělá ta hrůza.

3) To, že tomu dáš 5* je čistě tvoje volba. Mně by ke štěstí stačilo, kdyby se každý snažil hodnotit objektivně a ne na základě sympatií či averzí. Nikdo tu ničí hodnocení nepromazává, takže nevím o coti v tomhle případě jde.

4) Na odemílání jsem se schodli již před několika měsíci a nehodlám tuhle diskuzi znovu otvírat. Je to neměné ustanovení, o kterém se do další verze aragu, kde by se snad mohla galerie rozdělit na 2-3 části,nebude diskutovat.

5)Špatná dílka bývají v galerii pod těžkou palbou kritiků a v mnoha ohledech oprávněně. Již několikrát jsem se setkal s prosbou o zpětné vymazání jelikož autor neunesl kritiku okolí. Momentálně pracuji na tzv. učebně, diskuzi kam by lidé mohli tyto výtvory posílat a radilo by se jim jak se zlepšit, byli by tam odkazy na turtorialy atd. Jestli se to chytne, uvidíme po zprovoznění.

Abych to schrnul, řešíš, to co se tu už dávno řešilo a nadělalo mnoho zlé krve. Momentálnístav je stav odpovídající přání většiny, kteří se tenkrát ozvali. Ostatní, co se neozvali zřejmě dění v galerii nezajímalo, takže na ně zpětně nebude brán zřetel.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 19. dubna 2008 19:53
elister

Tento příspěvek je kopie mé reakce k obrázku "Mladý Baron", jelikož jsem byl požádán ať v případě zájmu o diskuzi tento názor uveřejním zde. Jen shrnu o co šlo v našem sporu: Diskuze se vedla o bezpochyby velice špatném obrázku "Mladý Baron", jedna část diskutujících lidí byla názoru že je dobře že i takto špatný obrázek uveřejnil, protože když mu ostatní řeknou kde dělá chyby tak přístě bude kreslit lépe. Druhá strana zastávala názor že natolik špatné kresby (a prvotiny, což tento obrázek je) do galerie nepatří... (snad jsem nic doopravdy důležitého z obsahu nevynechal.), teď už má reakce:

Je to hrůza ale o to mi nejde.. spíš mi jde o vaši diskuzi o galerce, tento človíček chtěl prostě poradit, a stavím se na stranu těch kteří jsou pro aby se i taková díla dostala do galerie... taky si myslím že to tady nemusí být samý zázračný výtvor! A ostatně, bez špatných kreseb si neužijete ty hezké lidi... A to smazat to když to nebude mít 2,5 bodu mi příjde taky absurdní, copak si někdo prohlíží těch X stránek galerie? To máte představu že si někdo fakt bude prohlížet všechny díla zpět a říkat si "jak se sem tohle dsotalo, taková hrůza"... no tak lidi, je mi jasné že se sem nemůže dostat cokoliv, ale myslím že tu můžou být i špatná díla, protože chybami se člověk učí... co by mi doopravdy vadilo je kdyby takových špatných děl autor posílal hromady, a neučil se z chyb...
A to jsem se vůbec nezmínil o tom jak je bodování lehce ovlivnitelné... co když tomu dám třeba 5 bodů? Smažete to protože jsem irelevantní? Ale přeci hodnocení krásy je subjektivní, co kdybych v tom (čistě hypoteticky) viděl budoucnost moderního umění, považoval bych za úžasné jak to kombinuje prostorovou a neprostorovou kresbu... Upřímně z celé vaší diskuze mě poznámka o 2,5 bodech dožrala nejvíc
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Kasparek - 7. dubna 2008 16:52
Kasparek

Mám nápad pro bodování do galerky co takle tam dát body od 1 do 10 a z toho by se dělal průměr převedený na 5*. Vlastně je to už tak teď ale sousta lidí to nechápe proto bych tam dal opravdu číšla 1,2,3...10. třeba by začali někteří jedinci používat mozek a 10(defacto 5 by dostalo opravdu jen pár obrázků a jen ty které si to zaslouží).
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

LBsmoke - 5. dubna 2008 16:59
LBsmoke

Grom 5. dubna 2008 11:58
okej !D já jen nevím od kdy do kdy můžeš brát věci.. nebo to jsou ty následující po něm i když je tam napsané od data ve kterém by už věci po něm teda nemohly platit..
-ale jo taky to už chápu !D

LBs.ic.cz

Grom - 5. dubna 2008 11:58
Grom

LBsmoke 5. dubna 2008 11:33
To by tam jedno dílko bylo moc dlouho...Nestačí, že tomu systému rozumím já? Navíc je opravdu jednoduchej.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

LBsmoke - 5. dubna 2008 11:33
LBsmoke

hmm grome nechápu jak jsou ty časy toho nejlepšího díla... nebylo by rozumější dát to jenom pro měsíc březen, pak duben a tak??.....
LBs.ic.cz

Saltzhornia - 15. března 2008 16:38
Saltzhornia

Kasparek 15. března 2008 16:13
a proč ne rovnou osmiúhelníčky?
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Nailin - 9. března 2008 11:16
Nailin

Miar 9. března 2008 11:01
Protože jsem v té firmě nebyla před dvěma lety, když ty texty vznikaly :)

Stejně to budu muset ještě asi předělávat, protože šéf je posedlý optimalizací pro vyhledávače a ta slohu neprospívá :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Miar - 9. března 2008 11:01
Miar

Nailin 9. března 2008 10:14
tak mě napadá, proč to rovnou nepíšeš sama, když to stejně celé překopeš :))
chrocht

Nailin - 9. března 2008 10:14
Nailin

Máš tam "patří" a "patřící", což je dost zásadní.
Já to většinou řeším tak, že vytáhnu informaci a napíšu to po svém, protože se to jinak moc nedá :D

Existuje seznam pojmů, jejichž užívání nepatří do naší profese tak, jak ji chápeme my. Taková slova od nás nikdy neuslyšíte – „neumíme“, „nevíme“, „nestíháme“.
Ke spokojenosti našich zákazníků totiž vede jediná cesta – protikladná těmto výrazům.


Není to nejvhodnější, ale člověka omrzí nad tím příliš přemýšlet :D
A dost, je to šíleně OT :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Miar - 9. března 2008 07:14
Miar

Nailin 8. března 2008 18:18

Nikdy od nás neuslyšíte výrazy patřící do seznamu ohrožených slov, mezi která patří například „neumíme, nevíme a nestíháme“.

lepší? ;-) i když spojení ohrožená slova se mi nějak nezdá :))
chrocht

Nailin - 8. března 2008 21:13
Nailin

LBsmoke 8. března 2008 20:27
Ne, to těžko.. spíš mě Aragorn děsivě kazí, co se pravopisu týče :)
Ale brigádně přepisuji texty jedné firmě, jejiž šéf nemá zrovna stylisticky vytříbený sloh :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

LBsmoke - 8. března 2008 20:27
LBsmoke

Nailin 8. března 2008 18:18
!) heh !D a ty děláš něco jako aragornskou gramatiku?? !D
LBs.ic.cz

Nailin - 8. března 2008 18:18
Nailin

ixiik 6. března 2008 21:05
Já nechci, aby na mě byla směrována chvála :)
Ono to za chválu ani nestojí :P Ale přišlo mi to roztomilé (to "pěkně jsi předělal") :D

LBsmoke 6. března 2008 23:56
Být to na mně, celé to přepíšu :D Ale zadání bylo na předělávku souvětí :)
A jistě, díky patří hlavně jemu, neb kdyby mi to neposlal, není to předělané... on je první hybatel - sám nehybný, prvotní příčina, tao světa... :)
Navíc ty píšeš hezky oproti tomu, co předělávám teď:
Slova, která od nás nikdy neuslyšíte, patří do seznamu ohrožených slov, mezi která patří například slova „neumíme, nevíme a nestíháme“.

Nechtějte vědět, jak moc u toho pláču :D
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

LBsmoke - 6. března 2008 23:56
LBsmoke

Nailin 6. března 2008 21:00
ale tak nesmíme opomenout že zas tak veliká zásluha to není mno vlastně sem to napsal celé sám..já že.. a někdo mi úmyslně zkrátil poslední souvětí >!( ... ale poděkování patří teda hlavně ixxikovy !) za bezplatné manipulační poplatky !D !D a máš to..!D
LBs.ic.cz

ixiik - 6. března 2008 22:14
ixiik

Dart 6. března 2008 21:21
Ano máš zaděláno na další(čti doživotní) ban :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Vypisuje se 20 z celkem 1132 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 57 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)