Hacking a hackeři (27 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hacking a hackeři

Správci:jozin, Dragon, Mcc
Popis:Víte něco málo o počítačích, mobilech, sítích nebo programech? Nebo si jen dobře rozumíte s jakoukoliv elektronickou hračkou? Přijdte pokecat, zeptat se nebo obohatit diskusi o nějaký zajímavý poznatek! Třeba se ještě něco užitečného přiučíte. ;)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jaký typ spojení tvoří většinu vaší domácí sítě?
Nemám doma žádnou síť4
IEEE 802.3i (10BASE-T) ethernet 10Mbit/s1
IEEE 802.3u (100BASE-TX) ethernet 100Mbit/s11
IEEE 802.3ab (1000BASE-T) ethernet 1Gbit/s4
IEEE 802.11b Wi-Fi 2,4GHz 11Mbit/s1
IEEE 802.11g Wi-Fi 2,4GHz 54Mbit/s5
IEEE 802.11a Wi-Fi 5GHz 54Mbit/s3
IEEE 802.11n Wi-Fi 5GHz 108Mbit/s2
IEEE 802.15.1 Bluetooth1
Jiný (a to se nám teda pochlubte)0
32 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1722 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 87 ⇒|

Python - 13. února 2009 13:06
Python

Mam pocit že výměna temeř jakehokoli hardweru je podminěna pouze minimem znalostí. Akorat vědět co kam patří. Podle mě, znalost alespon zakladni anatomie počítače je stejně duležitá, ne-li duležitější než znalost čehokoli jineho, co do nas dnes lejou.

btw, vyměnit poloosu není zas takový problem, akorat je to děsná drbačka. Problém bych spíš viděl v tom, že někdo musí přijít na to, že je to právě to upoloosou...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Lucky;) - 13. února 2009 11:13
Lucky;)

větvička 12. února 2009 22:41
naprostej souhlas... jen možná... většina běžný uživatel ti ani ty základní komponenty neidentifikuje... končej tak u mechaniky, možná hdd :)

větvička 12. února 2009 22:43
hele nikdy jsem to nedělal, ale do tohohle úterý jsem taky nikdy nestavěl počítač, v úterý jsem to zvládnul a teď už si na to troufnu kdykoli znovu :) aneb poprvý to dycky bolí, ale ten pocit potom... :D
3 křížky

větvička - 12. února 2009 22:43
větvička

Třeba já bych se taky nehrnul do operací jako třeba aktualizace BIOSu :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

větvička - 12. února 2009 22:41
větvička

anuvin 12. února 2009 22:31
Věř mi že běžný uživatel ví že ta šedá krabice je počítač a že tím tlačítkem se zapíná. Když ji otevře uvidí haldu dlohodobě nevyklízeného bordelu a změt kabelů přes které není vidět. Někteří zdatnější poté dokáží identifikovat základní komponenty, ale už téměř nikdo (z oblasti běžných uživatelů) ti neřekne jaký má typ RAM, v jaký port využívá jeho grafická karta, či jaký slot pro CPU obsahuje jeho základní deska.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 12. února 2009 22:31
anuvin

Lucky;) 12. února 2009 22:22
Výměna grafiky....no... easy
Ale poloosa... já ani nevim kde to vtom autě je :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 12. února 2009 22:29
anuvin

Mcc 12. února 2009 22:19
Ehm..... podle toho co bereš jako hůř...je pravda že je to trochu složitější...a možná toho neni tolik... ale warezit se dají :) Vlastní zkušenost :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Lucky;) - 12. února 2009 22:22
Lucky;)

Mcc 12. února 2009 22:19
proto nemam konzoli :-D
3 křížky

Lucky;) - 12. února 2009 22:22
Lucky;)

1. ad hrabání se v autech - jak naznačil klacík, dneska si automobilky dávaj setsakra pozor, aby sis to, co vyroběj, nemohl jen tak opravovat na koleně, částečně to dělaj úmyslně a částečně je to prostě složitost související s technickym pokrokem

2. co se výuky IT týče... nás učili ve wordu, nás učili v excelu a učili nás udělat webovky... imho záležitosti pro věžnýho uživatele dostačující... já když pojedu autem a dojde k poruše, která bude víc než prázdná nádrž či píchlý kolo, taky volám žlutý anděly... umim auto řídit, nikoli spravit, chápu, že automechanik umí počítač použít, nikoli spravit...

3. výměna grafiky... přecijen jsme v místnosti hacking a hackeři, pro nás je výměna grafiky prkotina... kdo z vás si zkoušel vyměnit poloosu? :)

4. souhlasim s větví - ať každej dělá, co umí... neznalost jiného, je dobrým obchodním aritklem pro druhého... neboli jinak... dneska já kamarádovi automechanikovi za hubičku stavim počítač, až mě se posere auto, očekávám, že mi také poskytně slevu...
3 křížky

Mcc - 12. února 2009 22:19
Mcc

Konzolový gamesy se hůř warezí :P
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

větvička - 12. února 2009 21:34
větvička

Hm tak je možné že už dávno neplatí to co platilo. Ten interval než se konzole hodí do šrotu :) Nemůžu soudit...
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 12. února 2009 21:29
anuvin

python 12. února 2009 21:20
Z konzolí je teď celkem používanej xbox360 a hodně lidí se nechalo zlákat na NINTENDO Wii
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Python - 12. února 2009 21:20
Python

Dle meho skromneho mínění to není možné. Ani konzole nejdou takovou dobu s dobou. fex před deseti lety byl, co si pamatuju, playstation 1 a to byla spicka. Dneska je to šmejd za 500 maximalně a na trhu řádí PS3, který mimochodem už taky není špička.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

větvička - 12. února 2009 19:20
větvička

Mě by zajímalo jestli by měl šnaci se uchytit nějaký hybrid mezi klasickým PC a herní konzolí. "Problém" PC je v obrovském množství různých komponent které stále přibývají a prakticky znemožňují pořádnou SW optimalizaci. Díky tomu výpočetní výkon stárne rychleji a je potřeba PC častěji vyměňovat. Problém konzolí je v malé univerzálnosti. Kdyby bylo PC, které by se výkonově drželo s dobou nějakých 10 let...
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

větvička - 12. února 2009 19:14
větvička

Když tohle je celé takové... někdo si zavolá technika na výměnu grafiky a někdo instalatera na kapajici kohoutek... Někdo si zavola technika kvuli zavirovanymu PC a preinstalaci OS a nekdo truhlare kvuli nove kuchynske lince. atd atd.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Buri the Great - 12. února 2009 19:13
Buri the Great

Hlavně taky někde musí ty znalosti sehnat.
http://napady.aragorn.cz

Python - 12. února 2009 19:10
Python

elister 12. února 2009 18:57
To je jasné, ale nepopřitelným faktem zůstává, že tenhle "znalejší strejda" si svou vypomoc muže nechat proplatit.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

elister - 12. února 2009 18:57
elister

větvička 12. února 2009 18:43
Ok, uznávám fakt že nemám řidičák a tudíž mi zkutečnost doučení základů zrovna u auta v autoškole nedošla.

Ale přijde mi že volat si na věc typu výměna grafiky a instalace jejich ovladačů odborníka mi nepřijde jako ideální. Zvláště když dneska už to často i funguje jak má. Tudíž vrazím grafiku do slotu, CDčko do mechaniky, proklikám se skrz Další a konec.

Chápu že když už to takhle nefunguje (což se bohužel stále často stává) tak potom má smysl zavolat znalejšího strejdu ale aspoň jakýsi pokus se solidní šancí úspěchu by dle mého měl být v rámci schopností běžného uživatele.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

elister - 12. února 2009 18:57
elister

větvička 12. února 2009 18:43
Ok, uznávám fakt že nemám řidičák a tudíž mi zkutečnost doučení základů zrovna u auta v autoškole nedošla.

Ale přijde mi že volat si na věc typu výměna grafiky a instalace jejich ovladačů odborníka mi nepřijde jako ideální. Zvláště když dneska už to často i funguje jak má. Tudíž vrazím grafiku do slotu, CDčko do mechaniky, proklikám se skrz Další a konec.

Chápu že když už to takhle nefunguje (což se bohužel stále často stává) tak potom má smysl zavolat znalejšího strejdu ale aspoň jakýsi pokus se solidní šancí úspěchu by dle mého měl být v rámci schopností běžného uživatele.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

větvička - 12. února 2009 18:43
větvička

Já si myslím že základní problém výuky na školách je nesmyslné škatulkování předmětů. Věci v reálném životě se prolínají a souvisejí spolu, výuka ve školách se ale dělí do předmětů a učitelé nejsou schopni navazovat znalostmi z jedno do druheho. Všichni se tady můžeme ofrňovat nad šutry, ale to nic nemění na tom že znát vlastnosti křemíku který je základním stavebním kamenem polovodičových součástek je docela nezbytné k porozumění činnosti počítačů na základní úrovni.

A ono není zase tak lehké určit co učit a co ne. Např s těmi auty. Pokud vím tak princip fungování motoru se normálně vyučuje na základkách, ale co víc chceš ? Pokud se o auta zajmáš tak se zjímej. Pokud ne, tak další nezbytné informace dostaneš v autoškole. V praxi to dnes vypadá tak, že si koupíš nový auto, otevřeš kapotu a uvidíš pár víček pro doplňování oleje, chladící a ostřikovací kapaliny, A to je všechno. Zbytek bude schovaný pod plastovými kryty a celé zapačetěné speciálními šrouby které sám nerozděláš. Že si někdo v garáži seřizuje motor ve staré škodovce je přežitek.

A já si myslím že i budoucí vývoj IT segmentu se přibližuje k uživatelské jednoduchosti. Koncoví uživatelé nebudou potřebovat znát tolik věcí. Viz iphone, v pohodě si jezdíte prstem a všechno jde hezky intuitivně. Jasně občas zapltíte pár dolarů za nějakou aplikaci, ale o co jde, že :) Pointa je v tom, že odborníci jsou potřeba už jen na vývoj takového zařízení a na programování apliací, ovšem už nejsou potřeba na jeho ovládání :)
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 12. února 2009 17:30
anuvin

python 12. února 2009 17:27
Máš pravdu, na lenosti a neznalosti jiných... se dá vydělávat :)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Vypisuje se 20 z celkem 1722 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 87 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)