Hacking a hackeři (67 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hacking a hackeři

Správci:jozin, Dragon, Mcc
Popis:Víte něco málo o počítačích, mobilech, sítích nebo programech? Nebo si jen dobře rozumíte s jakoukoliv elektronickou hračkou? Přijdte pokecat, zeptat se nebo obohatit diskusi o nějaký zajímavý poznatek! Třeba se ještě něco užitečného přiučíte. ;)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jaký typ spojení tvoří většinu vaší domácí sítě?
Nemám doma žádnou síť4
IEEE 802.3i (10BASE-T) ethernet 10Mbit/s1
IEEE 802.3u (100BASE-TX) ethernet 100Mbit/s11
IEEE 802.3ab (1000BASE-T) ethernet 1Gbit/s4
IEEE 802.11b Wi-Fi 2,4GHz 11Mbit/s1
IEEE 802.11g Wi-Fi 2,4GHz 54Mbit/s5
IEEE 802.11a Wi-Fi 5GHz 54Mbit/s3
IEEE 802.11n Wi-Fi 5GHz 108Mbit/s2
IEEE 802.15.1 Bluetooth1
Jiný (a to se nám teda pochlubte)0
32 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1722 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 87 ⇒|

Lucky;) - 4. listopadu 2007 19:17
Lucky;)

Razputin 4. listopadu 2007 19:08
heslo je super, ale k hovnu, když nevíš username :)
3 křížky

Razputin - 4. listopadu 2007 19:08
Razputin

tak sem dobashoval,.. celkem prdel kdyz v tom clovek dela podruhe

Lucky;) 4. listopadu 2007 14:16
no,.. nevim ktery magor by ti daval tak silene IP adresy,... ledaze by je mel v jinem datovem limitu ci co,..
a zkus heslo Administrator/administrator (napomenout na velke-male pismenka)

Lucky;) - 4. listopadu 2007 15:15
Lucky;)

jo a o hesle ještě vim, že v něm nejsou žádný čísla ani nestardantní znaky, ani háčky, pravděpodobně se tedy jedná o slovo :)
3 křížky

Lucky;) - 4. listopadu 2007 15:10
Lucky;)

Mcc 4. listopadu 2007 14:55
defaultní nastavení už jsem si našel a zkoušel - zase TAK blbý nejsou :) bohužel jsem nezhalíd uživatelský jméno, ale o hesle vim že bude mít cca 8-12 znaků
3 křížky

Mcc - 4. listopadu 2007 14:55
Mcc

Lucky;) 4. listopadu 2007 14:23
mno třeba takovej WISP mód je výmysl OvisLinku.. a ani já občas nechci věřit že něco takovýho existuje protože pokaždé, když jsem ho zkoušel mi ten Ovis nevydržel dýl jak pár hodin.. pak šel na tlamu.. je možný, že když s ním neděláš nic divokýho, jede přes něj max 20 přenosů s celkovou rychlostí nepřesahující 1MB/s, tak pak se to dá použít.. ale v mých podmínkách rozhodně ne :)

..a jestli je to u vás vážně takhle úžasně zabezpečeno, pak bys mohl zkusit přistupovat s různými kombinacemi výchozích jmen a hesel (http://www.anameless.com/blog/default-passwords.html - na WNC tam sice není, ale když se na jejich stránkách poohlídneš po nějakým manuálu, tak ho určitě najdeš), už se mi párkrát podařilo, že když na mě vyskočila tabulka, tak jsem do ní ze srandy napsal user:"admin" pass:"admin" nebo "1234" a pak nevěřil vlastním očím :)
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Lucky;) - 4. listopadu 2007 14:23
Lucky;)

btw, for Mcc: ten technik je skutečně debil, ne jen co se týče domluvy... mám pro to důkazy:
1) síť neni nijak šifrovaná :)
2) dlouhou dobu se do ní mohl připojit kdokoli kdo si správně tipnul IP adresu, až asi po roce, co jsem dělali to, že jsme tipovali tak dlouho, než jsme našli IP s vyšší povolenou rychlostí, začal používat ověřování MAC adres :)
3) o takovém wisp modu se prosím dozvěděl až ode mě, když mi tu něco spadlo a chtěl jsem s nim po telefonu konzultovat, zprvu nevěřil, že taková technologie existuje :)
4) kdykoli máš problém s tim, že ti nejde net, nebo máš vysokou odezvu, případně ti nechodí nějakej program (nejčastěji herní typu xfire, hlsw a tsko) a stěžuješ si, tak "chyba musí být na vaší straně, zkuste restartovat, zkontrolovat kabely, případně odvirovat" ... samozřejmě to nikdy není na tvé straně, ale u nich a tak nějak "sama" se to po několik hodinách vzpamatuje, nemusíš dělat vůbec nic (ale kdo má čekat, že)

...to pro předtavu asi stačí, jinak ta síť bude mít relativně dost uživatelů, možná v tisících, pže jen u nás je to několik desítek, a jsme jen malinká vesnička, jedna z mnoha kde oni poskytují net
3 křížky

Lucky;) - 4. listopadu 2007 14:16
Lucky;)

jo a IPčka mam neveřejný, ale pokud vám k něčemu budou:

192.168.0.214 a 172.20.4.224 (ta 176 byl omyl)

a jako snažte se, jinak to natvrdo restartuju a zavolam providerovi, že se mi seklo APčko, na normální restart nereagovalo, tak jsem ho restartoval na defaultu a teď bych potřeboval vědět čísílka jaký tam mam naházet :D
3 křížky

Lucky;) - 4. listopadu 2007 14:11
Lucky;)

Tákže, stoprocentně to nevim, ale správa sítě jede tušim přes telnet, samotný APčko pak jde i přes prohlížeč.

Chci: 1. Získat přístup k APčku, abych si mohl přecházet mězi sítěma dle svého uvážení (samozřejmě omezen jejich dostupností)

2. Rozšířit si domácí síť

ještě něco nejasnýho? :)
3 křížky

Razputin - 4. listopadu 2007 13:12
Razputin

jj asi tak nejak,.. proste se vyplati vyzkouset i ty nejjednodussi varianty,.. nikdy nevis kdo to delal,.. viz slovenska kauza NBU ;)

Mcc - 4. listopadu 2007 13:07
Mcc

Razputin 4. listopadu 2007 13:02
aha.. to to tam musí pěkně vypadat..
připomíná mi to:
-"Mám novej job, dělám admina."
-"A kolik ti platí?"
-"Nic. Ještě o tom neví."
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Razputin - 4. listopadu 2007 13:02
Razputin

Mcc 4. listopadu 2007 12:54
no,.. jeden BFU ktery je muj ISP pouziva defaultni hesla, defautni OS,.. a ma 300 uzivatelu :-)
(nekolik vesnic)

Mcc - 4. listopadu 2007 12:54
Mcc

Razputin 4. listopadu 2007 12:43
S linuxem souhlasím, ale AP si většinou user nechá doporučit něbo přímo koupit od toho kdo ho síťuje.. a jelikož 95% síťových zařízení jede podle nějakých platných standardů, tak není problém tam ten linux narvat a většinou je to pak i daleko lepší (viz. mých několik desítek Ovisů (nejvíc 5460), SMCček, Asusů, D-Linků a tak podobně)..
Ano, máš pravdu v tom, že pokud se jedná o nějaký BFU co si chtějí zasíťovat pár sousedů, tak se to neřeší. Nechávaj se otevřený porty, vypnutý firewally a SPIčka a jediný rozhraní je HTTP (pokud možno ještě z výchozím jménem a heslem). Ale pochybuju, že síť jako je u Luckyho, do které je připojeno několik stovek zařízení, spravuje někdo bez zkušeností. Co se domluvy týče to debil klidně být může, to nepopírám, ale řek bych, že aspoň to filtrování přístupů na HTTP ošetřit dokáže ;)
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Razputin - 4. listopadu 2007 12:43
Razputin

Mcc 4. listopadu 2007 12:33
no SSH ti pofici jenom na linuxu,.. a ten linux musis do AP preflashovat souhlasis?
trosku zbytecna prace u koncoveho zakaznika(kdyz si to zarizeni sam koupil)
bavim se o AP,.. ne o GW nebo paternich spojich

Mcc - 4. listopadu 2007 12:39
Mcc

Razputin 4. listopadu 2007 12:38
stačí si to přečíst ;) cituji: "chci z toho apčka dostat uživatelský jméno a heslo. Otázka zní, zda to vůbec jde a pokud ano, tak jak"
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Razputin - 4. listopadu 2007 12:38
Razputin

Lucky;) 4. listopadu 2007 10:32
no,.. nemas 176.x.x.x IP vedenou u providera jako verejnou?

mozna by tobe i nam pomohlo kdybys vyjadril co vlastne chces,.. ziskat pristup na AP? nebo si doma rozsirit sit?

Mcc - 4. listopadu 2007 12:33
Mcc

Razputin 4. listopadu 2007 12:25
Mno tak HTTP je zrovna jediny co vetsina adminu na svych sitich vypina (vcetne me) HTTP mam zaply akorat na par zarizenich, kde se obcas hodi, jinak chodim po telnetu nebo (a to radsi) SSHcku.. a pokud nechci aby mi tam smejdil user tak tuplem ;)
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Razputin - 4. listopadu 2007 12:25
Razputin

Mcc 4. listopadu 2007 10:03
no,.. pristupy po SSH se na AP moc nenosi spis bych si tipnul na HTTP ;)

Lucky;) - 4. listopadu 2007 10:32
Lucky;)

Mcc 4. listopadu 2007 10:08

má tři lan porty, ale využijou se stejně jenom dva, pže v jednom bude muj comp, v druhym ovis a až v ovisu druhej comp, jinak bych totiž musel žádat providera o další IP adresu, provider je totiž idiot, nevim v jakym je to režimu, ale compy mi na sebe neviděj po lance, pže maj uplně jiný IPčka... jedna začíná 192. druhá 176. ... a kdybych chtěl ovise dát na třetí port, musim žádat o třetí IPčko...

jinak 217.117.217.226 je to, co se mi hlásí na mojeip.cz nic víc nefim :)

a wisp mod je použitelnej v poho, na připojení noťasu o patro níž nebo PDAčka v jiný místnosti to uplně stačí, samozřejmě to nepředpokládám pro hraní her, ale spíš tak přečtení zpráv a spuštění icq a na to to stačí v poho
3 křížky

Mcc - 4. listopadu 2007 10:08
Mcc

Lucky;) 4. listopadu 2007 10:02
To 5GHz APčko má předpokládám jen dva LAN porty, že? Jestli jo, tak bude nejrozumnějsí koupit za pětikilo svišť a zasvišťovat to, protože nevím jesli to s tím ovisem vůbec jde a i kdyby náhodou šlo, tak je ten WISP mód stejně naprosto nepoužitelnej
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Mcc - 4. listopadu 2007 10:03
Mcc

Lucky;) 3. listopadu 2007 10:32
217.117.217.226 je jen adresa DNSka (resp. GW1), ne? reálná vnější by měla být spíš 217.117.222.x, prže tam jsou zařízení co se hlásí jako klient-x.static.ltnet.cz, tak zkus zjistit, který x seš ty :) ..ale jestli to má povolený přístupy třeba jen po SSHčku a jen z určitých IP, tak teda potěš klobás..
Artificial inteligence is no match for natural stupidity.

Vypisuje se 20 z celkem 1722 příspěvků|⇐ 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 87 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)