Hlavní fórum (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hlavní fórum

Správci:Joh-ny, Elvis Preclík
Popis:diskuze je bez popisu...
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Zásada 3T:
Topik Tu Tneni

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4248 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 213 ⇒|

Python - 16. listopadu 2016 17:58
Python

The chronicles of Aragorn...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mikymauz - 16. listopadu 2016 17:55
Mikymauz

Mikymauz 16. listopadu 2016 17:11
Abys neměl pocit, že házím všechnu vinu na tebe - to ne. Byls jen poslední hřebík. Ti, co podle mě nesou největší podíl, jsou hater a jilm. Dlouhá léta nedělali to, co měli a pak to završili tím, že si vybrali špatného programátora. a aby smrt aragornu byla jistá, svěřili mu veškerou moc bez dohledu. z takových manažerských dovedností je mi smutno.
Ale co bylo, to bylo, dopředu nám to nepomůže. Ale netvař se, že jsi v tom nevinně, protože po tom, co jsi předvedl, by ses měl pokorně stydět někde v koutě.

Mikymauz - 16. listopadu 2016 17:11
Mikymauz

Amunak 16. listopadu 2016 16:20
To véřím, že si to nedokážeš představit. Já ano. Protože v té době si byl jednom jedna z možností, mohl dostat šanci někdo jiný. I kdyby to místo zůstalo prázdné, pořad by to bylo užitečnější. Hledal by se někdo jiný, místo aby se všichni z vedení spokojili s tím, že už tam někdo je a teď je to na něm.
Jen lidi, co udělali něco užasného, můžou kritizovat? Navíc srovnáváš nesrovnatelné, jelikož naše pozice jsou jiné. Nicméně stejně s klidným svědomím řeknu, že jsem toho pro Aragorn udělal za své léta administrování mnohem víc než ty. Minimálně pro zajímavost hned sáhnu po jedné své zásluze, na kterou se každý může podívat - Rozcestí. Kde jsou vidět tvé výsledky práce? Za dobu, co jsi tady, se na Aragornu nehnulo nic.

Amunak - 16. listopadu 2016 16:20
Amunak

Mikymauz 16. listopadu 2016 08:25
Je milé, že na mě házíš vinu za zabití Aragornu, ale nějak si nedokážu představit, že by to tu "beze mě" bylo lepší. Ono se to nespraví jen tak samo od sebe, a nikdo jiný se stejně k ničemu nemá. Neudělal jsem toho mnoho, ale myslím že lepší než nic :-)

A vůbec, co jsi ty udělal tak úžasného že takhle kritizuješ? Jsem si jistý že když bys byl ochotný dedikovat desítky, stovky hodin svého času třeba k programování A4 všichni by ti byli vděční. Bohužel pro většinu lidí je něco takového dost nereálné.
🐺

TweeTy - 16. listopadu 2016 16:10
TweeTy

*grabs popcorn*
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Mikymauz - 16. listopadu 2016 08:25
Mikymauz

Amunak 16. listopadu 2016 01:18
Tak si na sebe neber dlouhodobý projekt když do půl roku na to přestaneš mít čas .) Tvůj přístup byl a je extrémně nezodpovědný a klidně řeknu, že byl tím posledním, co potopilo Aragorn.
Ale jinak gratuluju, stal ses nejmíň užitečným programátorem, co na aragornu za 14 let existence byl.

Amunak - 16. listopadu 2016 01:18
Amunak

Eugenio 15. listopadu 2016 20:12
No kdybych měl neomezeně času, můžu dělat to co doteď (tedy třeba studovat a pracovat), a cokoliv dalšího. Nejdříve bych dodělal všechny svoje projekty a věci na které nemám čas a na Aragorn by se nakonec taky dostalo. Nevadilo by mi, že z toho nic nemám, protože mě to baví. Ale už prostě nechodím domů ze školy ve tři s tím, že mám dalších osm hodin volna a můžu si dělat co chci :-)

Eugenio 15. listopadu 2016 14:02
Myslím, že pro běžného hráče / skupinku hráčů má Aragorn pořád co nabídnout. Pokud někdo preferuje hru přes Facebook nebo tak něco, stejně ho sem nikdy nedostaneme, protože ti lidé nepotřebují dobrý a specializovaný nástroj.

On aktuální Aragorn i docela funguje - určitě je tu hromada věcí co by šla zlepšit (hlavně co se UX týče), případně nějak rozšířit možnosti jeskyní a tak, ale není to nic kvůli čemu by si nás někdo vybral a jinak odmítl.
🐺

Python - 15. listopadu 2016 21:23
Python

Aragorn je nemrtvý. A pokud je přeci jen mrtvý, stále se hýbe námi, červy, kteří se živí jeho zdechlinou. A s tím se dá dojít alespoň na roh pro zápalky, nikdo nemusí běhat maratony.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kasparek - 15. listopadu 2016 21:05
Kasparek

LIDI! Aragorn nedělal kód! Ale lidi! A ti už tu nejsou a být snad ani nechtějí... Aragorn je mrtvý... smiřte se s tím.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Eugenio - 15. listopadu 2016 20:12
Eugenio

Ano, je to o penězích :D

Spousta lidí říká, není čas, není čas... času je špenát, peníze nikdo nemá. Mít zbytečný milion, dal bych to do kupy. Problémem je, že mám milion, ale do mínusu, a jako státní zaměstnanec nemohu dělat přívydělky, takže bych to musel dělat tak, aby to byla nevýdělečná činnost a ani u té si nejsem jistý, zda by to prošlo :D

Proto můžu jen remcat :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

murthags - 15. listopadu 2016 19:20
murthags

Mě by zajímalo, který kóder by pracoval se sazbou 200kč za hodinu.

Ale líbí se mi nápad, že kdybychom to vnucovali někomu jako maturitní projekt či školní, to by možná šlo.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 15. listopadu 2016 17:59
Python

Amunak 14. listopadu 2016 23:03
Vypadá to mnohem lépe. A navíc to byl první krok k znovuobrození dávné slávy aragornu. První kroky bývají ty nejtěžší, takže teď už to bude leháro, ne? :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 15. listopadu 2016 14:02
Eugenio

Oslovuj, oukej, dej mi prostředky a oslovím ;)

Špatně si vysvětluješ slovo Oslovit. Na uživatele se musíš nejdříve dívat jako na zákazníka, kterého musíš oslovit svým produktem, aby si produkt následně koupil (v našem případě byl zde, hrál a tvořil komunitu). A vzhledem k tomu, že zde už není nic převratného, co by web mohl nabídnout, tak se jim můžeš říkat co chceš a to bude to tvé pojetí oslovení
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amunak - 14. listopadu 2016 23:04
Amunak

Eugenio 14. listopadu 2016 19:07
Oslovuj ;-)

To je to nejmenší co můžete (můžeme) udělat. Bohužel nemám žádného kamaráda co by měl zájem o tenhle typ hry po netu - když už dračí doupě, tak se raději sejdeme.
🐺

Amunak - 14. listopadu 2016 23:03
Amunak

Python 14. listopadu 2016 14:04
No jo, já to datum teda bumpnu.

Problém A4 je, že není nikdo kdo by to ani navrhl a vedl, natož někdo kdo by to kloudně naprogramoval. Aragorn je docela komplexní aplikace a moderní trendy sice umožňují spoustu supr věcí ale rozhodně nesníží množství práce které by bylo potřeba udělat aby to fungovalo.

Už jsem to párkrát psal, i jen nějaká relativně základní funkcionalita Aragornu (jeskyně, úvodníky, uživatelé, admin systém, články, galerie, chat) by s klidem zabrala hádám tak 1000 člověkhodin nějakého zkušeného programátora. Nějaký takový "levný" programátor by stál okolo 200kč/hodinu. Dělá to tedy 200.000 jen na to abychom se funkčností +- vyrovnali stávajícímu Aragornu. A to jsou peníze které nejenže nikdo nezaplatí, ale nějaký dobrovolník by je musel "obětovat" děláním na Aragornu / pro Aragorn místo aby je vydělával. A do toho se hádam nikomu chtít nebude.

Alternativou je snažit se odprasit a vylepšit stávající kód, ale při tom se zase u lidí projevují sebevražedné sklony.

Nebo se může najít někdo méně zkušený, kdo by si to vzal třeba jako školní projekt nebo tak (s tím že prostě normálně by dotyčnému za programování nikdo nezaplatil), jenže pak je otázka jestli vůbec dostaneme lepší kód než máme. Je to furt to samé.
🐺

TweeTy - 14. listopadu 2016 21:59
TweeTy

Eugenio 14. listopadu 2016 19:07
jako jo, nechci být zastánce nejdeismu

Python 14. listopadu 2016 14:04
co nemá nějaký vývoj, nakonec umře :)
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Eugenio - 14. listopadu 2016 19:07
Eugenio

Lidi lze natáhnout vždy, jde o to je jen oslovit ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 14. listopadu 2016 14:04
Python

Otázkou je, zda je třeba něco měnit? Až na tu úvodku, to je fakt trochu trapné :D

TweeTy 14. listopadu 2016 08:33
On by to možná zdarma i někdo dělal, ale staré vesty už mají zjevně jiné starosti a pokud by se našel někdo se zápalem (a dostatkem programátorských zkušeností), někdo ze současných orgů by to musel předat. Otázkou je, zda je něco podobného vůbec možné. A zda by nová krev vlastně aragorn, jak ho známe, nezničila.

Před třemi roky se tady mluvilo o A4. Před rokem taky. Od té doby je ticho. Přitom jsem viděl testovací servery. Nevypadalo to zle. A s novými webovými technologiemi by bylo možné to zde nebývale oživit. No, chybí ta vůle, kde je vůle, není čas a kde se najde čas, tam to, a to je fakt, zadarmo nikdo dělat nebude.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

TweeTy - 14. listopadu 2016 08:33
TweeTy

schází čas a zadarmo to nikdo dělat nebude :D
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Anders - 14. listopadu 2016 01:30
Anders

Zájem o dračí doupě (a jiné RPG systémy) rozhodně neuvadá, ani mezi mladšími generacemi. Právě naopak. Díky velké popularitě kultovních seriálů (mimo jiné) a filmů které je propagují bych řekl, že jsme na tom v tomhle ohledu vůbec nejlépe od doby, co do našich končin tyto systémy praotec Deska zatáhl. Vídám to na setkáních fanoušků, vídám to na CONech, vídám to všude. Však teď dračák paří už i pornohvězdy, který to dokonce natáčej a dávaj na net (ve vší počesnosti).

A to bude možná ten důvod, proč chudák Arag stagnuje. Když si tak nějak matně vzpomínám na jilmovo povídání o zakládání Aragu, upamatuji se pouze na pasáž o tom, že jeho založení podnítil nedostatek hráčů v jeho blízkém okolí. To se od té doby zásadně změnilo. Dnes už víceméně v každém městečku figuruje nějaká skupinka, která mezi sebe povětšinou ráda někoho přijme.

Že Arag zaspal dobu? Také fakt. Vzhledem k upozadění hraní po netu už běžný uživatel vyhledává hlavně diskuze, články, recenze, případně chat. Ani v jednom aspektu už Aragorn jednoduše nemůže konkurovat. Články a recenze? Časopis Pevnost, Dagon.cz, Sarden.cz a mnohé další. Diskuze, chat? Obyčejný facebook, na němž jsou fantasy skupiny velice populární a debatuje se tam denně.

Budoucnost Aragornu? Kdo ví. Ruku na srdce, programátorů, grafiků, kodérů a markeťáků (sám jsem jedním z nich) se mezi komunitou najde celá řada. Problém je vždy u projektového manažera, který schází. :)
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Vypisuje se 20 z celkem 4248 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 213 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)