Magie fikce nebo skutečnost (18 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Magie fikce nebo skutečnost

Správci:Python, Mág Mordesaru
Popis:i věda dnes skoumá různé schopnosti jako třeba telepatie,telekineze a tak dále...
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Já sám mám s magií zkušenost. A vím moc dobře, že existuje. Nemyslím tu, kterou vidíte v RPG hrách či v Harrym Pottrevoi. Ani v jiných fantasy, kde se hrdinové navzájem rubají ohnivými draky a obřími výboji energie. Realita je jiná. Jen ohnout kus papíru silou vůle vyžaduje roky učení a přípravy. Výsledek však stojí za to.
Ke schopnostem, které lze považovat za ověřeně fungující, patří telekineze, pyrokineze, vidění aur, manipulace a vizualizace energie, astrální cestování a některé segmenty čarodějnictví.
Nějaké informace jsou i na mé stránce: j-key.blog

Mág Mordesaru

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 420 příspěvků|⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 ⇒|

Khajit - 1. května 2011 12:32
Khajit

Python 30. dubna 2011 23:57
Ano, to je taky pravda. A já nemluvim o rodinách, ale rodině.
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Khajit - 1. května 2011 12:30
Khajit

kosmik 30. dubna 2011 21:51
To jsem taky viděla, to nebyli satanisti, jelikož on z nich "vyháněl dábla" :D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Python - 30. dubna 2011 23:57
Python

Khajit 30. dubna 2011 19:36
Ve skutečnosti je to vlasně blbos :) Satanismus je přesvědčení, o cti a o smýšlení jedince. Rodiny které tě příjmou? Kdepak, to funguje u lidí, kteří potřebují někam patřit. Pravý satanista se jako satanista narodí. A za satanistu se může považovat, pokud má jakousi víru, dobrou morálku...

Píšu toto poměrně pod silným vlivem narkotik :) Zítra uvedu na pravou míru.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kosmik - 30. dubna 2011 21:51
kosmik

Khajit 30. dubna 2011 21:32
On reagoval na mě :-)

A k těm rodinám pamatuju se na jeden příklad rodinu vedl Guru jenda nybyly to satanisti ale nějací blázni Guru jenda byl jedinej chlap a jinak samí baby a ty baby mu scháněly další do ,,společenství". No a proč to píšu přijmací rituál probíhal tak, že víc uchazeček si nahatejh lehlo v tělocvičně. Starší je nažhavily a pak přišel Guru a začal je vobskakovat, ale ne že by tam něco bylo jen dovnitř, ven a hups na další. Tak to vzal několikrát dokola a konec. Udělal je až když byly dost vysoko a navíc to bylo jen za odměnu.

Jen takovej příkládeček :-)
Čas je jen hrst listí ve větru.

Khajit - 30. dubna 2011 21:32
Khajit

Antonius 30. dubna 2011 21:20
Jasně, když říkam, že najít nejde, ty jsi vážně dement :D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Antonius - 30. dubna 2011 21:20
Antonius

kosmik 29. dubna 2011 21:16
Mohl bys mi to najít, tohle mě docela zaujalo
The Game

Khajit - 30. dubna 2011 19:36
Khajit

Python 30. dubna 2011 16:22
A pokud to chceš vědět, vlastně existuje jedna velká satanistická "rodina" do který tě může přijmout jen nějaký "víše postavený" člen, abys byl "pravý" satanista. Problémem je, že to není jen tak, že přijdeš "chci být satanista" a oni tě jím udělaj, jde o to, že satanistou musíš vážně být, abys je našel. Ve skutečnosti je stejně nemůžeš najít, už jen proto, že oni najdou tebe dřív, a navíc nejdou najít (ach ta magie, nebýt jí...). Takže to je vlastně jedno.
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Khajit - 30. dubna 2011 19:32
Khajit

Python 30. dubna 2011 16:22
Správně...ale nemusíš to mít přečtené abys byl satanista...ještě řekni že do tý doby než to napsal satanisti nebyli. :D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Python - 30. dubna 2011 16:22
Python

kosmik 30. dubna 2011 14:07
No, pomůžu ti.

Být satanistou může být vše a nic. Adolf Hitler byl dobrým příkladem satanisty, přitom by se za něj nikdy neoznačil.

Satanista myslí a žije v souladu s filozofií satanismu, kterou nejlépe popsal Anton S. LaVey ve své knize Satanská bible. Kdo se chce prohlásit satanistou, musí mít tohle přečtené. Nelze být něčím, co nevíte, co je.

Satanské rituály, satanský sex, černé mše ani čarodejnictví z vás satanistu neudělá, pokud nepochopíte základní filozofii.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Khajit - 30. dubna 2011 14:14
Khajit

kosmik 30. dubna 2011 14:07
Nerozumím ani slovo, ale ne není to blbost...:D Mno jo...myslela jsem tím, že to je jen jedna z mnoha věcí...:D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

kosmik - 30. dubna 2011 14:07
kosmik

Khajit 30. dubna 2011 11:14
No jo ale to co jsi uvedla tady:
Khajit 30. dubna 2011 11:13
jo :-)

Mimoto něko může žít ,,normální" život a nedělat nic z toho co jsi uvedla a přesto být satanistou jednoduše proto, že v to věří.
Počkat pokud někdo věří, že je bůh tak ho to z něj neudělá. No jak tak koukám napsal jsem další pořádnou blbost co?
Čas je jen hrst listí ve větru.

Khajit - 30. dubna 2011 11:14
Khajit

kosmik 29. dubna 2011 21:50
Je mi to moc líto, ale v tomhle musím s pythonem souhlasit...nestačí jen tohle...
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Khajit - 30. dubna 2011 11:13
Khajit

Python 29. dubna 2011 21:30
Cítím se být být satanistkou, jsem sataniska, dělám sataniské ritáli (až na některé :D) a uznávám víc bohů včetně satana...:D a poslouchám metal, který spousta lidí se satanismem spojuje :D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Python - 29. dubna 2011 22:13
Python

kosmik 29. dubna 2011 21:50
No, zní to hezky, ale je to blbost ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

kosmik - 29. dubna 2011 21:50
kosmik

To zda je někdo satanista se pozná jednoduše ... když někdo dělá satanistycké rituály
Čas je jen hrst listí ve větru.

Python - 29. dubna 2011 21:30
Python

Khajit 29. dubna 2011 21:18
A proč si myslíš, že ji jsi? :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Khajit - 29. dubna 2011 21:18
Khajit

kosmik 29. dubna 2011 21:16
Mno to byla sranda, bych nikdy neudělala, ikdyž je pravda že satanistka jsem :D
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

kosmik - 29. dubna 2011 21:16
kosmik

Antonius 28. dubna 2011 18:32
Ale to výš že jo. Jen se nepamatuji kde. Jo bylo to v 21. stoltí. Njakej němec "oběvil" v přírodě volně se pohybujcí energii (která se využívá u magie). Jako první zjistl že se pomocí nějakého "vysílače" dá hladina energie zvišovat a snižocat a v závislosti na tom měnit počasí (když bylo energie málo pršelo a naopak. Boužel po pár úspěšných pokusech celý projekt zrušily a zakázaly v něm pokračovat neoď to vyvolalo obrovsou nestabylitu počasí.

Khajit 27. dubna 2011 18:19
To byl dobrý stěr :-D už si s tebou pomalu domluvil rande :-)
Jinak já satanizmus moc neuznávám. Nejsem ten typ člověka. Spíše mě lákala bílá magie boužel jsem zjistil, že ta je velice slabá vzhledem k poměrům ve světě. Tak jsem skončil u PSI. Dám sem pár odkazů:

Magie všeobecně, ale je nutno mít nainstalovaný google toolbar (http://www.google.com/intl/cs/toolbar/ff/index.html)
http://www.rituelmagieblanche.fr/

A taková všeho chuť
http://oroniel15.blog.cz/
Čas je jen hrst listí ve větru.

Khajit - 29. dubna 2011 08:54
Khajit

zkus si přečíst pravidla pro pj u drd+
Carpe diem?...Non!...Carpe noctem!!

Python - 28. dubna 2011 19:49
Python

Antonius 28. dubna 2011 18:32
Tady s pragmatismem daleko nedojdeš. Ale pokud si žádáš fyzikální vysvětlení magie, budeš se muset spokojit s tím, že magie je bezvyjímečně práce s energií.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 420 příspěvků|⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)