Magie fikce nebo skutečnost (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Magie fikce nebo skutečnost

Správci:Python, Mág Mordesaru
Popis:i věda dnes skoumá různé schopnosti jako třeba telepatie,telekineze a tak dále...
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Já sám mám s magií zkušenost. A vím moc dobře, že existuje. Nemyslím tu, kterou vidíte v RPG hrách či v Harrym Pottrevoi. Ani v jiných fantasy, kde se hrdinové navzájem rubají ohnivými draky a obřími výboji energie. Realita je jiná. Jen ohnout kus papíru silou vůle vyžaduje roky učení a přípravy. Výsledek však stojí za to.
Ke schopnostem, které lze považovat za ověřeně fungující, patří telekineze, pyrokineze, vidění aur, manipulace a vizualizace energie, astrální cestování a některé segmenty čarodějnictví.
Nějaké informace jsou i na mé stránce: j-key.blog

Mág Mordesaru

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 420 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 ⇒|

Padre557 - 26. listopadu 2012 17:43
Padre557

Ako tak čítam pochopil som to že mágia je prúd energie ,ktorú môžeme využit..
Lenže ako?
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Evan - 26. listopadu 2012 17:29
Evan

musim namítnout že dělení na černou a bílou má své opodstatnění, souhlasím však že všechno je energie a je pak na člověku jak ji používá, jak pak však mluvíš o dělení na elementární, krve, tak do toho musíš zahrnout i bílou a černou... nejedná se však o to že uděláš černou energetickou kouli a mrštíš ji po někom, či v ele. si hraješ na waterbendera... To dělení se má správně týkat odkud energie přichází, víme kudy, skrz čakry, a odkud... pokud čerpáme ze živlu, je to jasné, krev také, a Bílá je pro někoho od Boha, Bohů, Dobrých bytostí, Andělů a podobných, kdežto černá od negativně působcích bytostí, elfů, čertů, démonů, (neplést s génii, ti jsou pro změnu jinde :) ) a v neposlední řadě Lucifera... :)

boužel a naštěstí magie nejsou kouzla známá z harryho potera či čarodějova učně, já osobně ji beru jako filosofii jak žít dobrý život :) i když lítat na koštěti by se mi náramně líbilo... :D
"The mystery of life is not a problem to be solved, but a reality to experience." - Bene Gesserit, Frank Herbert

kosmik - 26. listopadu 2012 17:19
kosmik

Sorry že te zklamu, ale nic jako bílá nebo černá magie neni. Je jen energie a to jak ji použieš je jen na tobě. Můžeš jí dělit třeba elemntární nebo třeba magii krve ale nic jako bílá nebo černá neni.
Čas je jen hrst listí ve větru.

Padre557 - 26. listopadu 2012 13:28
Padre557

No tak mám otázku ohľadom mágie :)
Aký máte názor na čiernu a bielu mágiu?
Je skutočná a aké sú podla vás riziká a výhody používania ak je skutočná?
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Evan - 26. listopadu 2012 12:12
Evan

Tak poslední příspěvek je z unora, tak myslím že klidně mužeš začít nové téma :)
"The mystery of life is not a problem to be solved, but a reality to experience." - Bene Gesserit, Frank Herbert

Padre557 - 26. listopadu 2012 06:55
Padre557

Takže aká je aktuálna téma? :D
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

kosmik - 25. listopadu 2012 22:03
kosmik

joap
Čas je jen hrst listí ve větru.

Padre557 - 25. listopadu 2012 20:21
Padre557

Zdravím :)
Žiadnemu kritikovi ešte nepostavili sochu, práve naopak, kritizovaným stavajú sochy

Antonius - 22. února 2012 21:08
Antonius

Luminar 17. února 2012 21:48
Pokud myslíš víra v lepší život a ve zdokonalování, tak proč ne, je to relativně subjektivní, problém je, když se začíná víra plést do věcí, kde je potřeba důkaz, jako existence magie.

Podle mého názoru, ačkoli lidi potřebují naději a zázraky je mohou léčit (placebo efekt může pomoct, ačkoli jeho pomoc je často nestálá), lidstvo potřebuje stálost a rozum, jen pomocí víry se toho vyléčilo málo a s tím mám také osobní zkušenost
The Game

Luminar - 17. února 2012 21:48
Luminar

Antonius 16. února 2012 17:01
To taky nikdo netvrdí, víry stačí jen špetka.

Slepá víra v cokoliv je na draka, máš pravdu.
Ale bez víry se nestane žádný zázrak.
I voda léčí, pokud věříš, že to je lék (vlastní zkušenost)

Antonius - 16. února 2012 17:01
Antonius

Luminar 13. února 2012 08:34
Alchymie, hlavně ta která jen nevymýšlela podvody, byla touhou po poznání a hledání, nikoli slepá víra, že to na 100% je a nemusíme dál prověřovat existenci
The Game

kosmik - 13. února 2012 19:51
kosmik

a plísňové sejry na ty nezapomínej. A je tu ještě jedna otázka kde by jsme byly kdyby církev x století nebrzdila vědu?
Čas je jen hrst listí ve větru.

Python - 13. února 2012 17:13
Python

Luminar 13. února 2012 14:48
To je pravda. Náhoda je někdy dost štědrá :) Dala nám mýdlo a penicilín :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Luminar - 13. února 2012 14:48
Luminar

Python 13. února 2012 12:00
Mno, myslela jsem to trochu jinak... že víra alchymistu stala u zrodu vědy, že když hledali to, co ani neexistuje, narazili na spoustu zajímavých objevu.

Ale rozumím Ti :-)

Python - 13. února 2012 12:00
Python

Luminar 13. února 2012 08:34
Kdo ví, kde by byli alchymisti, kdyby pralidi nenapadlo, že oheň je vlastně celkem fajn věc :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Luminar - 13. února 2012 08:34
Luminar

Antonius 11. února 2012 19:54
Kdo ví kde by byla dnešní věda, kdyby alchymisté nevěřili, že kamen mudrců a elixír mládí opravdu existuji.

Antonius - 11. února 2012 19:54
Antonius

Luminar 7. února 2012 01:28
To pořád nemění nic na tom, že si to někdo dávno vycucal z prstu a hlavně jsem nikdy neměl rád filmy často propagovaná cesta Je nutno věřit celým naším srdcem i přes všechnu vědu a nedostatek důkazů tomu co věříme

kosmik 4. února 2012 02:23
Náhodou, jak se na ně víc dívám, tak mám pocit, že je ještě více miluju, spousta věcí, které tam parodujou jakoby z oka vypadla reálným skutečnostem.
The Game

Luminar - 7. února 2012 01:28
Luminar

Antonius 1. února 2012 21:25
Ten popis je výstižný, ale kdo bez viny, hod' první kamenem.

kosmik - 4. února 2012 02:23
kosmik

to blbost jsem myslel na south park, což je pořádná @[ĐđĐ]{}đĐ[] :-)
Čas je jen hrst listí ve větru.

Vypisuje se 20 z celkem 420 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)