Náboženství (62 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Náboženství

Správci:Flipy, Eugenio, samovrah
Popis:Ateismus, Terorismus. prostě víra celku i jednotlivce
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Kdybyste byli stvořitelem, Spokojili by ste se s kulatým světem, nebo by jste zvolili něco originálnějšího?
Koule mi stačí.6
Kašlu na mainstream, Zvolím alternativní formu. (uveďte jakou)1
7 celkem
Nástěnka:
Víra. Věřit jde v kdeco, například v to že o vánocích můžete vidět zlaté prasátko nebo že santa létá na mnotociklu. ale vezměte si boha. Mnoho lidí věří že existuje, mnoho lidí věří v to že není. spojuje je jedno. krom společných zálib. Víra.

Proto je tady ta diskuze. Zastaňte se svého názoru, podělte se o své myšlenky.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 95 ⇒|

Aife - 24. listopadu 2007 14:08
Aife

Nailin 24. listopadu 2007 13:30
no... s animistickou vírou hodně, ale to asi na mysli neměl...
Nepouštějte banán!

Nailin - 24. listopadu 2007 13:30
Nailin

Eugenio 24. listopadu 2007 13:21
No a to je právě to "náboženské domácí kutilství" :)
Omamné látky? Nevím, jestli mají mnohé společné s vírou :)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Eugenio - 24. listopadu 2007 13:21
Eugenio

Nailin 24. listopadu 2007 13:02
Je to podvědomní stav,protože společnost odsuzuje omamné látky.A s tou renesancí to sem i já...Dalo by se říci že uctívám egyptské božstvo s nádechem křesťanství a budhismu :)
Prostě sem si vytáhl idei,které jsou mě nejbližší, z mnoha kultur a náboženstvích a dal to dohromady jak nejlépe to jde...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Nailin - 24. listopadu 2007 13:02
Nailin

Eugenio 24. listopadu 2007 12:47
Nevím, jestli jsou lidé natolik uvědomělí :)
Spíš se potřebují s něčím identifikovat a hledají. V současnosti je nejvíc ceněn individualismus, takže se lidé i svou vírou snaží vyjádřit, že jsou individua.
Navíc ne vždy se vytvářejí nové směry. Jde i o renesanci těch původních. Znám pár lidí, kteří místo křížku na krku nosí rybičku a snaží se držet křesťanství z dávných dob, kdy bylo spíše sektou než náboženstvím s církví.
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Eugenio - 24. listopadu 2007 12:47
Eugenio

Nailin 24. listopadu 2007 11:50
Lidé hledají útěchu pro svou mysl kdekoliv.V alkoholu,drogách,nebo si vybíjejí své deprese na jiných...Ale lidi si čím dál častěji uvědomují, že pravá víra je to, co je nejlepší co si mohou zvolit.Proto se vytvářejí nové "kulty".Už jenom Jóga je určitý druh víry
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Nailin - 24. listopadu 2007 11:50
Nailin

Miar 24. listopadu 2007 08:06
Nn, dneska lidi nechodí do kostela, protože jim vadí instituce církve. Raději věří ve "své"... i mezi sociology se tomu říká "náboženské domácí kutilství". Lidé věří ve směsici nejrůznějších tradic, které přicházejí z nejrůznějších koutů světa.
Připomeňme New Age, různé "magické praktiky", věštění apod. Dávno už se opustilo od teorie sekularizace. Spíše naopak. Víra a náboženství se teď opět dostává do popředí (např. obliba buddhismu apod.). Hledíme-li tedy na západní svět.
Navíc terapeutická funkce náboženství není jediná. Setkání v kostele plnila také funkci sociálně integrační - lidé se setkávali, někam patřili, mohli se s něčím identifikovat. Teď jedou všichni sami na sebe, individuum je nejvyšší hodnotou. V době komunismu byla navíc návštěva kostela jakýmsi druhem odporu.
Ale máš pravdu, proč by se namáhali chodit do kostela? Stačí si koupit knížku... konzum se nám šíří nádherně v oblasti duchovna. Lépe než do chrámu páně je jít v neděli dopoledne do obchoďáku, chrámu konzumu (ta průčelí obchodních center chrámy někdy až nápadně připomínají).
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Eugenio - 24. listopadu 2007 10:38
Eugenio

Miar 24. listopadu 2007 08:06
Přesně tak...Ty bláho...Máš recht.Sice mě to nenapadlo ale je to dobrý :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Miar - 24. listopadu 2007 08:06
Miar

Joh-ny 23. listopadu 2007 13:22
když je lidem špatně mají tendenci se upnout na něco, co jim dá naději. tohle dělá hodně lidí. srazí tě auto, ležíš v nemocnici, je šance že s tebe bude navždy mrzák. co uděláš? začneš se modlit. to samé komunismus. vykonstruované procesy, prověrka lidí atd. atd. všichni o tom víme. lidi se cítili ohrožení - šup do kostela, bůh nám pomůže. dneska je lidem poměrně dobře. proč by se s něčím takovým namáhali?
chrocht

Eugenio - 24. listopadu 2007 03:41
Eugenio

Babin Úd 23. listopadu 2007 16:34
???
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 23. listopadu 2007 16:34
Babin Úd

Flipy 23. listopadu 2007 10:22
Nebo tim že ČERNOPRDELNÍCI JSOU BUZERANTI.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Joh-ny - 23. listopadu 2007 13:22
Joh-ny

hmm když už mluvíš o úpadku křesťanství nášučitel na děják nám jednou řikal že před revolucí u nás bylo snad čtvrtina lidí křesťani nebo možná eště víc a po revoluci přišel do vedení kardinál Vlk a že prej naprosto odradil lidi od křesťanství a celý si to strašně podělal..... docela by mě zajímalo jak to bylo, protože tenhle profesor na děják věčinou tyhle věci má docela dost zmáknutý...
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

Flipy - 23. listopadu 2007 10:22
Flipy

tady to nějak vymřelo... to bude asi úpadkem křesťanství...
nebo jenom nezajímavostí témata
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Flipy - 24. října 2007 12:45
Flipy

tomu se lidi říká Menticida...
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Babin Úd - 15. října 2007 17:59
Babin Úd

Eugenio 15. října 2007 12:38
Ještě aby ano.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 15. října 2007 12:38
Eugenio

Babin Úd 15. října 2007 10:22
To nepopíram
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 15. října 2007 10:22
Babin Úd

Eugenio 15. října 2007 08:31
Jo, josu to psychologové a pěkný kurvy....
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 15. října 2007 08:31
Eugenio

Babin Úd 12. října 2007 19:30
Je pravda že lidé v sektách jsou často duševně mimo,ale mušíš taky brát v otaz to, že vůdci sekt a jejich posluhovači jsou výborní psychologové.Třeba i ty...Ehm.Třeba někdo kdo je zcela v pořádku se může stát členem,páč verbíři-To jsou ti co hledají zbloudilé ovečky do svého stádečka- využívají dočasných duševních nevyrovnání.Např. když ti umře někdo v rodině.Oni toho ihned velice slušně využijí....Není to jen o slabomyslnosti,i když to tam také hraje roli...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 12. října 2007 19:30
Babin Úd

Mc Dair 12. října 2007 17:51
To jsou velmi slabomyslní lidé, nebo lidé s psychyckou poruchou, nikdo kdo má v hlavě alespoň o trochu víc než nasráno by se jim obloukem vyhnul...
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 12. října 2007 18:05
Eugenio

Babin Úd 12. října 2007 16:25
Zamítá se :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Mc Dair - 12. října 2007 17:51
Mc Dair

Babin Úd 12. října 2007 16:01
jj s tím souhlasím. Ono jsou sekty které se nespokojí jen např. s tím poplatkem za kázání, ale rovnou chtějí celý tvůj majetek:)) A potom se ovšem divím co je to za voly kteří tam lezou:)

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 95 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)