Náboženství (93 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Náboženství

Správci:Flipy, Eugenio, samovrah
Popis:Ateismus, Terorismus. prostě víra celku i jednotlivce
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Kdybyste byli stvořitelem, Spokojili by ste se s kulatým světem, nebo by jste zvolili něco originálnějšího?
Koule mi stačí.6
Kašlu na mainstream, Zvolím alternativní formu. (uveďte jakou)1
7 celkem
Nástěnka:
Víra. Věřit jde v kdeco, například v to že o vánocích můžete vidět zlaté prasátko nebo že santa létá na mnotociklu. ale vezměte si boha. Mnoho lidí věří že existuje, mnoho lidí věří v to že není. spojuje je jedno. krom společných zálib. Víra.

Proto je tady ta diskuze. Zastaňte se svého názoru, podělte se o své myšlenky.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 91 92 93 94 95 ⇒|

Eugenio - 8. března 2007 09:48
Eugenio

navic lidi se schovavaj za to ze jejich kroky vede buh ale za vsechny svy picoviny si muzem sami kterej vul by nam vsem rikal co kdy a kde mame delat spatne clovek se dokaze z chyb poucit ale musi si je zapamatovat a ne furt ze k chybam ho vede buh
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 8. března 2007 09:45
Eugenio

Stenly 2. března 2007 14:44
Babin Úd 2. března 2007 16:16
Vám se to kecá...Ale dobře...

fanaticka moralka potlacuje pravo na vlastni nazor myslim ze vira v bohaq a podobny maniky zastira lidem mysl a potom nepremysly co je dobre pro ne a jejich pratele ale jen co by mohl udelat pro svou viru

Tak lidi tohle je názor mýho kámoše...Stačí?
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 26. února 2007 20:16
Babin Úd

Stenly 26. února 2007 18:42
a takoví lidi pouštej ven bez svěrací kazajky jo? BRRR! Jesi mě v noci přepadneš tak si mě nepřej! budu tě psychyky tejrat dokud ti nespadne NET!
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 25. února 2007 08:22
Eugenio

Dronte 24. února 2007 23:18
Trochu zpochibnim tvá slova...Křesťanství bylo náboženství chudých.To že se dostalo ke slovu bylo tím že chudých je vždy více.A pokud jim naslibujete hory doly,tak za váma i půjdou.A chudí jak vyplývá ze všeho mají mnohem větší sociální cítění.Tím pádem zařizovali křesťané sirotčince a podobně.Pokud vím tak i římané to zařizovali.Křesťanství naopak zbržďovalo a nadále zbržďuje pokrok...To že máme vyspělé hospodářství narozdíl od východu je spíše tím že zde byl Řím a Řecko.Všechno dění se dělo v minulesti v Evropě.Z Evropy odešli osadníci do Ameriky.Tím pádem jsou v Americe Evropané...A co se týče vyspělosti...Jak vysvětlíš Japonsko a Čínu?Obě země nikdy neslyšeli o křesťanství do 15.stol. a přez to vše byli napřed.Až teprve v 17.stol. začaly zaostávat,protože v Evropě propukla Průmyslivá revoluce...V náboženství to není...

Jinak s tebou musím souhlasit,božstvo a sféry a pod. jsou mimo lidské chápání,prtože přemýšlejí v jiných dimenzích...

uf to sem si zapísal...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 24. února 2007 13:34
Babin Úd

Dronte 24. února 2007 02:12
hele, mě by ale vůbec nevadilo kdybysme nebyli takhle vyspělí, tahle diskuze jede jen proto že se chcem o něčem bavit, ale vlastně je to nahovno, protože se vždycky najdou lodi kteří budou pro, ale najdou se i lidé kteří budou proti a ani jedna trana nvnutí svůj názor té druhé, jenže já jsem si prostě jistej tím že bible je napíču, protože jsou tam logické chyby.... noemova archa by nefungovala, protože z dvou tygrů neuděláš populaci....
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Dronte - 24. února 2007 10:53
Dronte

Stenly 24. února 2007 10:36
"Dokud se najdou podivný existence jako v tomhle článku, je u mě víra v boha jenom snůška blábolů.

Pokud by tedy takový existence nebyly, tak by víra přestala být snůškou blábolů? Pochopil jsem to tak, že bys začal věřit. Nedokázal jsem totiž pochopit, že zpochybňuješ jejich víru.

Já narozdíl od tebe ale v argumentaci neklamu. Argumentuji k věci, ne k člověku. ;)
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 02:32
Dronte

Křesťanství, ať se vám to líbí, nebo ne je základem evropské kultury. Pokud se považujeme Evropu a severní Ameriku za nejvyspělejší oblasti světa, vězte, že je to díky křesťanství. Opravdu to není náhoda. Víte například, že v Římě až prvotní křesťanská církev zavedla něco čemu jako pomoc vdovám, sirotkům apod.?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 02:14
Dronte

Flipy 19. února 2007 13:29

mě se zdá, že se tu opět dopuštíte omylu zaměňování církve s křesťanstvím. Uvědomte si sakra ten rozdíl, už mě unavuje na všech fórech o tomto tématu to furt opakovat
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 02:12
Dronte

Flipy 18. února 2007 22:24

ehm... nikdo nedokáže pochopit Boha, někteří se tomu třeba přiblížili (sv. Augustin, sv. Tomáš Akvinský), ale ani ti ho zdaleka nedokázali pochopit. Jedinej kdo to dokázal byl Ježíš, ale ten má mezi lidmi takovej trochu speciální post. Nejde o to ho poznat, své přátele taky nikdy úplně nepoznáš, toho koho volíš v parlamentních volbách sotva víc, než Boha.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 24. února 2007 02:06
Dronte

Stenly 19. února 2007 21:11

přesně tehle argument miluju. Proč nebýt lepší křesťan, než ten kněz? Kdyby žádnej křesťan nevraždil a řídil se desaterem, tak by ses stal křesťanem? Víra je osobní věc, můžeš ji sdílet třeba i s mafiánem, ale pořád jde o tu tvou víru. Tím, že v něco podobnýho věří někdo "horší" se nestaneš blbcem. Příliš jednoduše se dostáváš do sféry kvaziargumentů
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Babin Úd - 21. února 2007 19:07
Babin Úd

Eugenio 21. února 2007 05:11
byl jsi někdy v bezvědomí? já už nekolikrát, dovedu tenhle stav uměle navodit na ár vteřin... nic nevidíš, nic necítíš, vidíš jen tmu a slyšíš šum, i když tim šumem si njsem uplně jistej, přecejen to není moc pěkná vzpomínka... posledně když sem si navodil bezvědomí tak sem měl příšernej strach, protže sem padal a něvěděl jsem kam ani proč, pak sem se vzbudil a zjistil sem že se křečovitě držím školní lavice a visím pár centimetrů nad zemí, a židle se houpe v uhly ve ktrým by neměla, ale to je vedlejší... nedávno mě zrovna napadlo že pos smrti třeba taky bude jen tma a šum, v tý chvíly sem nevěděl jak se jmenuju, kdo sem, kde jsem, nevěděl jsem nic, jen že padám a že to nechci, ale nic víc...
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 21. února 2007 05:11
Eugenio

NO vidím že se to tu kapku rozjelo...To je jenom dobře...

Docela zajímavá úvaha,prč následujem někoho...Tomu se asi říká víra a kdyby sme věděli že to je dobrá cesta,tak by se to spíše nazývalo vědění než víra...
A to jestli jdeme správnou cestou se vždy nedozvíme,možná na smrtelném loži,ale většinou lidi umírají s představou,že žili dobře.Neví co přijde pak.Pouze nadpřirozené síly,což jsou bohové pro někoho osud,sami soudí naše životy...Což mě napadá...Co myslíte že přijde pak?...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 19. února 2007 19:06
Babin Úd

Flipy 19. února 2007 13:29
Miranda 19. února 2007 12:52
Takže se shodnem na tom že za to můžou lidi, že ano? Tudíš odedneška každý znás zabije 10 lidí každý den a tady se pak pohlubí kde koho a jak zabil, a jak tím prospěl víře. Souhlasíte se mnou nový bratře a nová sestro naší očistné církve? PS: ne neberu jako odpověď...
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Babin Úd - 3. února 2007 08:49
Babin Úd

Eugenio 3. února 2007 03:37
no, koncentrák sdtejně neni německej nápad... moc lidí to neví, ale tohle okoukali od rusů...

Eugenio 3. února 2007 03:37
hele mě už je to jedno, tluč jako bij... ncista fašista, "skinhead" všechno je to jedna odporná rasistická pakáž....
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Eugenio - 3. února 2007 03:37
Eugenio

Anach44 31. ledna 2007 18:29
Já bych do kocentráku nešel...Jsem ze čtvrtiny němec a můj původ vůbec není židovský :D

Ano teď se tomu směju.Teď je to historie,i když už dost srandy a nezneuctívat oběti holochaustu.Omlouvám se tedy za můj nejapný humor...

Spousta nacistů ve II.svět. válce vůbec o koncentrácích nevědělo.A aké většina s tím nesouhlasila...

Babin Úd 30. ledna 2007 19:43
faschos=fašizmus...Nezaměňovat s nacismem.Velký rozdíl
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Anach - 31. ledna 2007 18:29
Anach

no souhlasim snas skoro se vysim co jste zde rekli... =) je fakt ze ani vetsina nacistu,vlasten nevi co nacismu je a ti blbci c ochodi na namesti pokrokovat nejaky naprosty zmatiny ..by si meli prvni rozmyslet co placaj za kraviny!!Chtela bych je videt jak by se jim libilo kdyby jim nekdo(viz.nacisti)pozabijeli rodinu a ho soupli do koncetraku
Dum spiro, spero

Eugenio - 30. ledna 2007 13:45
Eugenio

Flipy 30. ledna 2007 08:40
No jenže EU vzniklo až terve když si uvědomilo že musí být jednotné,aby se neopakovali války..Vše špatné pro něco dobré
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Flipy - 30. ledna 2007 08:40
Flipy

Babin Úd 29. ledna 2007 18:15
já vim proč tě to sere, protože zhulenej seš pernamentně co?:D

Eugenio 30. ledna 2007 04:38
tohle nemi až tak daleko od tématu, téma je víra a náboženství....

ohledně "radikálů" jako jsou například již zmínění nacisti, si myslim že to čeho chtěli dosáhnout pomocí války se diplomaticky dosáhnout dá, viz EU to je vlastně to co chtěli.
i kyž EU neni až tak jednotných názorů, ale co podivejte se na dnešní politiky, aníi vládu nedovedou sestavit bez toho aby se seřezali
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Eugenio - 30. ledna 2007 04:38
Eugenio

Babin Úd 29. ledna 2007 18:15
Hele...Já jsem z části "pravý" nacista...Ne jako ti co si hrajou na vastence,hajlujou,přitom neví proč to vůbec dělaj.Akorát se mi zamlouvá ta pravda že evropa by měla být jednotná...Pak ještě s některýma dalšíma názorama souhlasim,ale to co dělali s židama,to je proti mojemu chápání.A krom toho...Chtěl bych vědt jestli někdo z těch "nacistů" vůbec vědí co nacismus je.V tomhle ohledu se ho musim zastat.Nacismus není jen Holochaust (nebo jak se to píše).Je pravda že to není dobrý směr smýšlení,ale tohle mě vždy rajcuje k zuřivosti,když slyšim jak někdo mluví o nacismu,přitom o něm nic moc neví.

Trochu sme ale od tématu
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Babin Úd - 29. ledna 2007 18:15
Babin Úd

Anach44 28. ledna 2007 18:01
Eugenio 28. ledna 2007 18:22
nevim pořádně jakej je rozdíl mezi Faschos, náckama a skinama, ale skinhedi byly černoši, ti co to zakládali, to je první věc co mě na neo-skinech sere, že ze sebe dělaj vlastence ale sou rasisti a nosej jméno které vymysleli černoši, dále nesnášim nacisty a fašity proto že sou to konfliktní sráči, co na tom že je někdo černej, punkáč nebo zhulenej? měli by je dojednoho postřílet, klidně bych si taky střelil...
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Vypisuje se 20 z celkem 1886 příspěvků|⇐ 1 ... 91 92 93 94 95 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)