Noční AraLARP
v Praze
21.11.2009
Dámy a pánové,
právě jste se dostali k diskuzi o NaLARPu. Nečekejte absolutní informovanost ani přehledné instrukce. NaLARP je temný a zahalený tajemstvími už jen proto, že jeho strůjci jsou temní… a tak různě.
Nechť vás ale toto neodrazuje od objevování světa, který vám zde odhalujeme jako dílo v pravdě ďábelské. Ďábelské, protože doufáme, že začne žít vlastním životem a pohltí své tvůrce – ať už vás nebo nás.
Kolem a kolem vás chceme uvrhnout do temnoty pražských uliček vyzbrojené jen chabými informacemi o tom, kde hledat světlo pochopení.
Jestli se vám to jen trochu zamlouvá, setrvejte a staňte se součástí příběhu…
O co se jedná:
NAL je prvním aragornským městským večerně-nočním LARPem realizovaným v kulisách matičky měst. Byl by hřích býti herním serverem pořádajícím LARPy a nevyužít příležitosti si zahrát na tak atmosferickém místě, jako je Praha.
-
15.11.2008 - termín zatím neznámý
- sobotní večer až do noci (bude upřesněno)
- spaní zajistit vlastní, popř. možnost přespání (bez sprchy a snídaně) pro cca 15 hráčů v hostelu u Nailin
- kapacita hry cca 20-30 hráčů není kostýmová povinnost – resp. se za kostým považuje i odění typu kalhoty a bunda
- jedná se především o hru s informacemi – nejsou povoleny zbraně žádného typu (souboje možné jsou)
- herní území nevyžaduje pohyb dopravními prostředky
- nápady na další odrážky nám napište
Dokumenty ke hře
Co a jak na NaLARPu Příběh NaLARPu Dodatky:
Náplní hry není strhávání fáborků nebo vybíjení cizích postav, ale získávání informací, přátel, nepřátel.
Strhávání fáborků je jen řešením konfliktů, které MOHOU nastat. Jestli nastanou je jen věcí postav :)
Důležité
- akce není oficiální a není nikým organizována. Typově se jedná o sraz přátel.
- každý hraje na vlastní zodpovědnost. Není osoba spojená s touto sešlostí, která by zodpovídala za jinou hrající osobu.
- za osoby mladší 18 let zodpovídají jejich rodiče či zákonní zástupci
Otázky a odpovědi:
Q: Je hra pouze o strhávání fáborků jiných postav, abych nad nimi získal(a) absolutní moc?A: Ne. Strhávání fáborků je pouze způsob, jak řešit konflikty - absolutní moc představuje volbu vyústění konfliktu (aby vítěz nemusel rovnou zabíjet, ale třeba jen postavu poslal do bezvědomí či ji zlomil ruku apod.). To, jak často ke konfliktům dochází, je dáno interakcí postav (tedy jejich charaktery) - k potyčkám může docházet často, také k nim ale nemusí docházet vůbec.
Q: Z textů znám situaci, ale neznám děj. Bude dodáno něco konkrétnějšího?A: Žádný konkrétní děj takto nedostaneš. Máš situaci - a do ní bude Tvá postava vhozena. Až podle toho, co přesně to bude za postavu, to bude přímo Tobě možná zkonkretizováno - ale to až podle Tvé postavy. Tu zatím v rukách nemáme.
Nečekejte hru, která vás povede za ručičku. Bude na vás, jak si ji dokážete zahrát, prožít a užít.
Q:Kdo jsou to Strážci a Kmotr?A: O těchto o postách (ani o tom, kdo je hraje) se zatím nedozvíš. Pokud tedy nebudeš s těmito postavami nějak spjat (třeba najemný vrah pracující pro kmotra). Tvoje postava tuhle informaci neví, tudíž jí nepotřebuješ znát ani Ty. I to bude jedním z možných úkolů ve hře - zjistit, o koho se vlastně jedná (To je hodně zjednodušeně řečeno.).
Q: Mohu se s kamarádem domluvit na společné hře?A: Ano - napsat to můžete do přihlášky coby "Zvláštní přání". S tímto ale opatrně - apelujeme na hráče, aby neprozrazovali své postavy ani co budou hrát. Nechte to tajemstvím. Tak jako my necháváme zahalen příběh do roušky neznáma.
Zatím přihlášení
ixiik
- Kmotr Nailin
- vědma Gran
- ...Kašpárek
- Chrlič Joh-ny
- ...LadyShade
- ...Harald
- ... "..." znamená hráčem zvolenou postavu
Jakékoliv dotazy, připomínky apod. pište prosím sem do diskuse, popř. jednomu ze správců diskuse do pošty.
Správci diskuse = tvůrci hry mají výhradní právo na poslední a určující slovo.