O hrách na hrdiny (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

O hrách na hrdiny

Správci:hater
Popis:Jaké znáte hry na hrdiny? Jak nejraději hrajete? Ve stoje? V leže? Na trávníku? Co hrajete? Co je jestě hra na hrdiny a co už není? Šílené teorie i praktické zkušenosti
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Kolik různých her na hrdiny jste hráli?
Jednu hru na hrdiny5
2-322
4-614
7-105
11 a více19
žádnou4
69 celkem
Nástěnka:
O čem to tu je? O různých způsobech a formách hraní. Chcete raději silný příběh? A nebo pořádnou bitku podle realistických pravidel? Máte raději propracovanou postavu s psychologií podobnou lidské a nebo jednoduchou hračku pro zábavu? Jak moc jiný svět je pro vás zajímavý? Potřebujete ten náš a nebo nějaký strašně vzdálený a nereálný? Máte raději scifi? Fantasy? Drama? Kulhánka? Stephena Kinga a nebo Lukjanenka? Každý má rád jiná pravidla a svůj vlastní cíl proč hraje, každému se na hraní líbí něco jiné. Podělte se o své zkušenosti, napište své názory, co zajímavé jste hráli a co by jste třeba někdy chtěli zkusit hrát... Co od správné hry na hrdiny očekáváte?

Odkazy:
Metagming
Deep immersion
Stíny
Siranie
Mexický pat
Můj život s pánem
Og: Unearthed Edition

Postava za deset minut

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|

hater - 7. října 2007 16:10
hater

objevili se ceske pravidla My life with my master, ... diky markusi ;-)
diskuze: http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=4939
stahnout: http://czechdnd.jinak.cz/_preklady/mlwm/mlwm.zip

mel by nekdo zajem zkusit zahrat?

hater - 3. září 2007 16:48
hater

zalozil jsem jeskyn pro mexicky pat ;-)
http://www.aragorn.cz/herna/mexicky-pat/

hater - 2. září 2007 12:38
hater

anansi 2. září 2007 12:34
teorie: http://www.aragorn.cz/clanky/mexicky-pat/
zapisy her a diskuze: http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?p=102521

zajimave jsou hlavne ty zapisy her ;-) ja osobne jsem to hral napriklad jako pribeh upiru, kteri se vloupali do krevni banky ;-) a taky jako parta bezdaku, kteri sli do kauflandu ukrast flasku rumu ;-)

anansi - 2. září 2007 12:34
anansi

hater 2. září 2007 12:29
mexický pat neznám. o čem to je?
zrozen ke snění..

anansi - 2. září 2007 12:33
anansi

...dokuď nevystřelí...
zrozen ke snění..

hater - 2. září 2007 12:29
hater

anansi 2. září 2007 12:18
asi nejtezsi je hrat za renegata a vyhrat ;-) nicmene parkrat se uz podarilo, ze az do konce si serif vicemene nevystrelil, ze se valili ostatni jen mezi sebou ;-) a rikal jsem si, ze prave v takove chvili by se dalo zahrat nejake takove obvinovani typu mexicky pat ;-)

anansi - 2. září 2007 12:18
anansi

hater 2. září 2007 11:36
BANG! je super. často hrajem. do koho střílet se neví jen na začátku. dokuď nevistřelí bandita. pak by se měli připojit ostatní banditi v palbě na šerifa. naopak pomocník a renegát by měli bránit šerifa. pokud zbyde pomocník a renegát, tak střílej po sobě a šerif se je snaží oba udržovat na nízkejch životech, aby moh snadno dorazit renegáta, kdyby zabil pomocníka :D
zrozen ke snění..

hater - 2. září 2007 11:36
hater

anansi 2. září 2007 10:02
hmmm, to zni celkem zajimave ;-) edwin tu nedavno prohlasoval, ze chce programovat nejakou jednoduchou tahovou strategii a je tu na to i nekde diskuze ;-) tak treba tohle by se mu mohlo take libit.

mne posledni dobou z karetnich her zaujal BANG (http://www.bang.cz) a nedavno jsem zkousel se skupinou hracu hrat stridave prave tuto hru a Mexicky pat (http://www.aragorn.cz/clanky/mexicky-pat/), zaverecna otazka pak znela, jestli by bylo mozne hrat Bang stylem podobnym mexickemu patu ;-) tedy tyto hry nejak nakombinovat.
Bohuzel ke zkousce tohoto jsme se uz nedostali ;-) verim vsak, ze by se to moc nepovedlo ;-) i kdyz za zkousku by to treba stalo, vzhledem k tomu, ze behem bangu jsou chvile kdy vubec neni jasne do koho vlastne strilet ;-)

anansi - 2. září 2007 10:04
anansi

hater 1. září 2007 14:08
díky
zrozen ke snění..

anansi - 2. září 2007 10:02
anansi

hater 1. září 2007 14:08
každý hráč představuje postavu z např.DrD na první úrovni, rasa člověčí a prochází s ostatníma jeskyni. když je na tahu, otevře nějaké dveře(lízne si kartu) a pokud tam je potvora, tak bojuje nebo se pokusí utéct :) nebo tam může čekat např. prokletí...
pokud potvoru přemůže získá její poklad (lízne si kartu)
cílem hry je jako první dosáhnout desáté úrovně. úrovně se získávají za zabíjení potvor, prodej pokladů, použitím speciálních karet (jako třeba platím za pizzu nebo umeju PJovi auto)
samozřejmostí jsou časté "přátelské" výpomoci ze strany ostatních hráčů, různé dohody a obchody. postavy mohou změnit rasu, povolání a dokonce i pohlaví :)) a vyzbrojit se spoustou zbraní a vybavení.
pravidla jsou celkem jednoduchá. popisky na kartách většinou taky. karet je mnóóógo, jelikož je možné dokoupit asi čtyři další rozšíření plus existují další variace této hry (upíři a vlkodlaci, horor, kung-fu, sci-fi, agenti a možná i něco dalšího) a rozšíření těchto variací. ale co je důležité všechny rozšíření a rozšíření z rozšíření jsou navzájem kombinovatelná :D obrázky na kartách jsou jednoduchý, ale většinou docela srandovní.

hra samotná je pro 3-6 lidí a udávaná doba hraní je kolem hodiny. dá se objednat na www.cernyrytir.cz. nevíhodou je poměrně vysoká cena. základy jsou tuším za 590,- a rozšíření kolem 500,- :(

...ale konečnej soud nad hrou vyřknu až si jí zahraju :)
zrozen ke snění..

hater - 1. září 2007 14:08
hater

anansi 31. srpna 2007 20:49
o cem to je??

hater - 1. září 2007 14:08
hater

anansi 24. srpna 2007 14:58
cesky toho moc nebude. Pred nejakou dobou jsem se aktivne ucastnil projektu na wod.rpg.sk ale uz jsem tam dlouho nic nepsal. V kazdem pripade takovy nadsenec, co by mohl psat cesky je SEB

http://www.fantasyplanet.cz/redaktor.asp?id=36

ale nejsem si jisty jak hodne toho k tomu bude. Anglicky to uz vubec netusim, protoze jsem zjistil, ze posledni dobou to moc nesleduju ;-)
kazdopadne bych zkusil
www.google.com
zadat nazev knihy a klicove slovo review

anansi - 31. srpna 2007 20:49
anansi

hrajete někdo nebo znáte MUNCHKIN? karetní parodie na RPG :D počítám, že příští týden to otestuju.
zrozen ke snění..

anansi - 24. srpna 2007 14:58
anansi

hater 23. srpna 2007 20:10
česky ideální, ale zkousnu i angličtinu. nějaký malý recenze jsou přímo na whitewolfu u jednotlivých knížek, ale není toho tam moc
zrozen ke snění..

hater - 23. srpna 2007 20:10
hater

anansi 23. srpna 2007 12:48
cesky? ;-) v teto chvili o nicem nevim

anansi - 23. srpna 2007 12:48
anansi

nevíte někdo kde by se daly najít nějaký recenze na nový knížky od white-wolfů? dík
zrozen ke snění..

hater - 18. července 2007 14:58
hater

anansi 18. července 2007 13:10
jo, zni to docela zajimave ;-) a jsem zvedavy, jak by na neco takoveho reagovali hraci. Jestli bych byl schopen vest pribeh obvyklym zpusobem, to jest k urcite mnou definovane situaci a nebo by se to promenilo v uplne volnou hru ;-)

anansi - 18. července 2007 13:10
anansi

hater 17. července 2007 10:46
zajímavý. určitě bych to rád zkusil, kdyby to někdo dotáh sem na aragorn.
počítám, že to bude vyžadovat určitou úroveň rozumnosti od hráčů.
zrozen ke snění..

hater - 17. července 2007 10:46
hater

Úryvky z diskuzního serveru NYX:
RPG - Celý širý svět - PIETA --- 11:50:29 16.7.2007

Donjon
a game of old-school dungeoneering with an all-new bent
(Clinton R. Nixon, 2002)

Donjon patří mezi indie hry z The Forge, a to mezi ty nejstarší. Samotný Sorcerer ho předešel jen o rok. Co si pamatuji, je to jedna z prvních indie her, o kterých jsem vůbec slyšel, a rozhodně ta, jejíž myšlenka na mě tehdy udělala největší dojem. Představte si, je to hra o dobrodruzích, kteří chodí na výpravy a do jeskyní, tlučou tam potvory a nacházejí poklady - ale hraná tak, že úspěchy v hodech dovolují hráčům rozhodnout, co se přesně stalo. Úspěšný hod na naslouchání vám umožní prohlásit, co přesně je slyšet, hod na znalost monster přiřadit monstru nějakou slabinu, úspěšný hledač pokladu rozhodne, co za poklad vlastně našel, a hráč, jehož postava rozumí démoním jazykům, může rozhodovat o tom, co to ten démon vlastně říká. Jak revoluční!

....

Vypravěč tedy líčí vítězství postav, zatímco hráči svou vlastní prohru. Tenhle systém znamená, že i zdánlivě okrajové dovednosti (naslouchání, odhadni cenu, jednota s přírodou) mají ve skutečnosti docela slušný vliv, a také, že komba jako plížení a útok ze skrytu, zteč a útok nebo hledání stop a znalost zvířat velmi dobře fungují.

....

Celá hra je, když se to tak vezme, vlastně přepsáním původního D&D do úplně jiného systému, a to přepsáním, které sice mění téměř všechno, ale zároveň je docela věrné.

....

I když schopnosti ras a povolání si hráči navrhují sami, očekává se od nich, že bude přesně určeno, k čemu jsou - útok ze stínu může přidávat kostky k hodu na zásah, nebo k hodu na zranění, ale ne k obojímu.

spetex - 10. března 2007 19:48
spetex

hater 10. března 2007 13:28
Přesně jak píšeš, ale k Falloutu patří i určitý černý humor a absurdnost některých situací a to je to co dělá Falout Falloutem.
Press any key to continue or any key to quit....

Vypisuje se 20 z celkem 66 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)