Pán prstenů,hobit (26 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Pán prstenů,hobit

Správci:Klaghler O´Pilley, agarwaen
Popis:O všem týkajícího se pána prstenů nebo hobita
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jaký národ máte nejraději
Rohan19
Gondor12
Kraj17
Lothórien13
Mordor7
68 celkem
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1266 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 64 ⇒|

Gilthalion - 20. prosince 2007 14:46
Gilthalion

Gilthalion 20. prosince 2007 12:26
no to ja taky.. proto sem tu furt dokolecka mlel o tech emocich..
"Hmmm ... Tak tady sem ještě nekalil."

Klaghler O´Pilley - 20. prosince 2007 14:40
Klaghler O´Pilley

Gilthalion 20. prosince 2007 12:26
Ano, přesně to mám od začátku na mysli!
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gilthalion - 20. prosince 2007 12:26
Gilthalion

Klaghler O´Pilley 20. prosince 2007 09:36
mozna ze sem blbe rozumel ..ale stejne neco reknu:" dle me v utopii by existovalo vse co by melo smysl pro preziti temer v jolem slova smyslu ..zadne umeni filmyx serialy chatovani jen to co je poreba.. jidlo elektronika do tovren na vyrobu stroju atd atd.. vlastne zivot tam by byl jeden velkej stereotyp.. tp me privadi k otazce jak muze nekdo rict ze v utopii je kazdy clen spolecnosti stastny..jak muze byt nekdo stastny kdyz nema vlastni osobnost.. kdyz existuje jen jako jeden atom v tele utopie.....
"Hmmm ... Tak tady sem ještě nekalil."

Klaghler O´Pilley - 20. prosince 2007 09:36
Klaghler O´Pilley

agarwaen 20. prosince 2007 07:02
Ale utopie by tento smysl vylučovala, protože smysl je něco, co přesahuje momentální aktuální skutečnost, začleňuje každou věc do nějakého vyššího systému. Jenomže utopie žádný vyšší smysl nedovoluje, protože tím by byla relativizována - a tím by pozbyla svou utopickou dokonalost. Takže jsme se dostali zpátky k Utopii Thomase Mora, protože utopie = ne-místo. Takže už Thomas More ve jméně samotném postihl nemožnost existence (pro něj to byl jenom alegorický stát, pomocí něhož kritizoval tehdejší Anglii). To jenom plebejské doslovné výklady myslí, že když se budou snažit o utopii, pomůžou lidstvu.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

agarwaen - 20. prosince 2007 07:02
agarwaen

Klaghler O´Pilley 20. prosince 2007 00:15

Přesně,podívej se kolem sebe,každá věc co existuje má smysl.
http://bandzone.cz/zixi

Klaghler O´Pilley - 20. prosince 2007 00:15
Klaghler O´Pilley

agarwaen 19. prosince 2007 18:04
Právě... To je věc, která mi vrtá hlavou. Může něco, co nemá skutečný smysl existovat? A naopak pokud něco ztratí smysl, přestane to existovat?
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Miar - 19. prosince 2007 18:23
Miar

oni s tim prostě nepřestanou.... pche! správci
chrocht

agarwaen - 19. prosince 2007 18:04
agarwaen

Klaghler O´Pilley 19. prosince 2007 17:43

Poté by taky nemohlo nic vzniknout,žádné město,ani budova. To chcenápad něco stvořit a jak jsi již řekl tak by nacházely individili bla bla..dyť víš :)
http://bandzone.cz/zixi

Gilthalion - 19. prosince 2007 17:50
Gilthalion

no ale co vytvari individualitu.. ruzne vnimani veci tudiz dle me sou v tom zase emoce... protoze prave ony sou ozvenou vnimani neceho ..at uz je to flegmaticky cholericky...radostny nebo jiny pristup.. proste by to bylo idioti ti lidi.. vsichni vsechno stejny...
"Hmmm ... Tak tady sem ještě nekalil."

Anadriel - 19. prosince 2007 17:50
Anadriel

lexus 19. prosince 2007 07:45
Ženskou?Nudá xDDD...
téda tady to najednou jede :O:D
HAKUNA MATATA!=)

Klaghler O´Pilley - 19. prosince 2007 17:43
Klaghler O´Pilley

Ona totiž každá utopie počítá s tím, že všichni lidi chcou totéž. A není to ani tak o emocích (které bych mimochodem neomezoval přírodními vědami - ty popisují "co" nikoli však "proč", což je u emocí klíčové), jako spíš o rozdílných zkušenostech a rozdílném způsobu prožívání (což už je třeba věc, kterou přírodní vědy nereflektují).
Aby fungovala utopie, museli by všicni všechno stejně prožívat, museli by mít stejně naprogramované vnímání, tím pádem fantazie a sny by nemohly existovat. Stejně tak jako paměť. Pokud si věci pamatujeme, můžeme o nich přemýšlet, a tam už se projevuje naše individualita. Nejspíš by museli všichni i stejně vypadat (viz unisex "móda"). Měl by pak život smysl? Měla by pak vůbec existence něčeho smysl? Jaký? - nikdo by si nemohl ani uvědomovat svou existenci, protože tím by se dostal za její rámec a přesáhl by tak všeobecnou rovnost ve všem!
V tomhle ohledu jsou dystopie mnohem veselejší čtení než utopie. Protože v dystopiích vystupují právě lidé, kteří přemýšlejí přes rámec toho, co se kolem děje právě teď. V utopiích už je dokonáno, což je poněkud deprimující...

Doufám, že se neztratíte...
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

lexus - 19. prosince 2007 07:45
lexus

To už jsme volili,co třeba ženskou???????
Pohrajou Roling stones, dodávka bude na střeše v příkopu a my se budem tlemit až budem zvracet!

Miar - 19. prosince 2007 07:36
Miar

Mám nápad! Co takhle zvolit největší chlapskou sexbombu z LOTR???

//pokus o změnu tématu XD
chrocht

elister - 18. prosince 2007 23:01
elister

agarwaen 18. prosince 2007 22:30
Však oni by nic nesráželi... představ si že bys celý život potlačoval zlé pocity v sobě a nedával je najevo, a teď si vem že by tohle dělali pořád, jejich děti by je také potlačovali... po pár generacích myslím že už by je necítili.. resp cítili jen velmi slabé, nic co by lehce nepotlačili... a čím další generace tím vím potlačeny
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

agarwaen - 18. prosince 2007 22:30
agarwaen

elister 18. prosince 2007 22:28

Museli by mít něco s mozkem a buď by byly bez těch vlastností a mentální a nebo s těmi vlastnostmi a normální. Protože organismus je jako domino. Srazíš jednu kostičku a jede všecko.
http://bandzone.cz/zixi

elister - 18. prosince 2007 22:28
elister

Takke lide one utopie by byli schopni citit nenavist, zarlivost a podobne... oni by ji akorat necitili
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

elister - 18. prosince 2007 22:27
elister

Gilthalion 18. prosince 2007 22:13
Pocit stesti- hormon, ponechat, nenavist - nejsem si jist, mozna uzcast hormonu ale rozhodne to typuju spis na mozkovou cinnost, Zarlivost - mozkova cinnost

sand jedine afekt(a to se vztahuje k te nenavisti) ma neco spoelcneho s hormony... ten teda spis urcite ma neco spolecneho s hormony, ale jian kty zaporne emoce jsou si myslis prakticky uplne cinnost mozku
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Gilthalion - 18. prosince 2007 22:14
Gilthalion

vsechy emoce se o sebe navzajem podpiraji ... jako nekonecnej domecek z karet kterej nema vrchol kterej se da rozebrat aniz by se stavba zborila.. emoce nejsou ani zdaleka trivialni... oblibu a zhnuseni deli jen krucek atd..
"Hmmm ... Tak tady sem ještě nekalil."

Gilthalion - 18. prosince 2007 22:13
Gilthalion

ten uroboros byl myslenej jako propleteni emoci.. si vem ze my vetsinou pojmenovavame krajni emoceale treba laska razlivost nenavist a dle me i stesi jsou jeden hormon.. a ted jak je oddelis??
"Hmmm ... Tak tady sem ještě nekalil."

agarwaen - 18. prosince 2007 22:07
agarwaen

elister 18. prosince 2007 22:05

:D já si všechen vztek vybíjím na bráchovi.Buď ho vezmu nad hlavu a hodim na sedačku nebo mu hodinu říkam "smrdíš" a provokuju ho,to dokáže vztek výborně vybít. Von se nasere prcek (6 let) a dává mi pěstí do boku a já se mu tak strašně směju :D :D,z toho nemůžu
http://bandzone.cz/zixi

Vypisuje se 20 z celkem 1266 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 64 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)