PJ - rady a tipy pro nové PJ (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

PJ - rady a tipy pro nové PJ

Správci:Galad, kapitán Lebka
Popis:Zde si lidé můžou zdělovat své zkušenosti a taky si vzájemě pomáhat
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jak dlouho už děláte PJ
1 rok46
2 roky15
3 roky15
4 roky8
5 roků12
6 roků4
7 roků3
více jak 7 roků25
128 celkem
Nástěnka:
VÍTÁME VÁS TADY U NÁS,U MASTERŮ PÁNŮ JESKYNÍ!
A tady je pro ukázku několik ras:) Celkem slušnej výběr,co myslíte?!;) A pořád přibejvá!:D

Zobrazit/Schovat Rasy


Prosím o klid...a teď ňáký to POVOLÁNÍ,ale pozor,nečekejte obrázky...

Zobrazit/Schovat Povolání



GRATULUJEME KAPITÁNOVI LEBKOVI
Gratulujeme mu,protože skončil na 2. místě AraTurnaje 2007!Sice na 2. místě,ale přece!Proto mu věnujeme pohár.Měli sme připravenej i pohár kdyby byl 1.,ale to se bohužel nestalo...ale to nevadí,vždycky je tu další ročník,že ano.


Nástěnka by kapitán Lebka

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 244 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 13 ⇒|

Tyky - 28. listopadu 2010 17:03
Tyky

hater 28. listopadu 2010 17:01
Nás to většinou ve hře zpomaluje abych řekl pravdu. Když boj s jedním bojovníkem trvá půl hodiny je to hrozné (proto přechod k Fate systému jeden hod na vše jak výhodné)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

hater - 28. listopadu 2010 17:01
hater

Tyky 28. listopadu 2010 16:59
Vím, pro někoho je rychlý matematický výpočet zábava :-) pro někoho ne. Osobně také raději počítám méně než více.

Tyky - 28. listopadu 2010 16:59
Tyky

hater 28. listopadu 2010 16:56
O to tak nejde. V dračáku a vůbec ve většině RPG her mě nevyhovuje přepočítávání hodů. Čím lehčí systém tím lépe. Takový, který neobejdeš, užiješ si a zablbneš. Jeden hod na 90% věcí jestli víš co tím myslím
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

hater - 28. listopadu 2010 16:56
hater

Tyky 28. listopadu 2010 16:42
jde o to, kdo popisuje :-)

Tyky - 28. listopadu 2010 16:42
Tyky

hater 28. listopadu 2010 16:39
z ukázky mi to připomíná hodně systém drd
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

hater - 28. listopadu 2010 16:39
hater

hater 28. listopadu 2010 16:35
jo, kecám vyhodnocvání v té hře je složitější :-)

hater - 28. listopadu 2010 16:35
hater

hater 28. listopadu 2010 16:33
dost možná dost kecám, radši koukněte na stranu 20 těch pravidel, je tam ukázka ze hry.

hater - 28. listopadu 2010 16:33
hater

Tyky 27. listopadu 2010 23:55
Slovenský překlad pravidel Wushu:
http://ics.upjs.sk/~novotnyr/rpg/wushu-open-reloaded/wushu.pdf

Zkusím ještě příklad z hlavy, doufám, že si to pamatuju dobře, protože jsem to nikdy nehrál a mám nejasné tušení, že si to možná pletu s jinou hrou :-)

PJ: Vstoupili jste do baru, aby jste jeho majiteli vyřídili pozdrav od Bosse. Nechápe proč je nutné platit výpalné a pro dobro komunity je třeba mu to řádně vysvětlit. Zdá se však, že je připravený a už vás tu čeká banda jeho bouchačů:
Honza: Ušklíbnu se, to se dalo čekat, natáhnu se pro tágo (bod) a praštím s ním do čela prvního (bod). Pak ho ještě přetáhnu po ruce (bod), kterou natahuje po židli (bod). Dorazím ho kopnutím do kolene (bod) a úderem rukojetí tága do žaludku (bod) prudkým tak, že se podíváme co měl k obědu (bod).
Klára: Rozhrnu kabát a odhalím tak svůj výstřih (bod) s bujným poprsím (bod). Využiju toho, že ten chlápek koukne kam nemá, a když zvedne oči, podívá se zblízka na můj boxer (bod), kterým mu rozmáčknu nos (bod) a krev zněj mi střikne na bělostná ňadra (bod). Chlap zachroptí "Ugh" (bod) a rozplácne se dozadu na chlapa za ním (bod). Hek. (bod)
PJ: Víc bodů v tomto kole získává Honza (nesčítal jsem to, možná kecám). Prvního soupeře jste odrovnali a teď nastupuje těžký kádr, dva motorkáři s řetězem a dve ve tváři drakem tetovaní chlapi jako přímo z vězení...


Takhle nějak. Wushu je bojové umění a body se dávají za hezké detaily. Tuším :-)

Tyky - 27. listopadu 2010 23:55
Tyky

Lidičky co na vás tak koukám tak se vyjádřím také. To co říká hater je surprové. Teď já osobně začínám s Příběhy Impéria což je dá se říci upravený FATE systém a ten se mi zdá zatím nejreálnější i když ono Wushu vypadá taky zajímavě i když si to nedokáži představit
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

hater - 27. listopadu 2010 23:45
hater

Dharmi 27. listopadu 2010 17:00
to by byl zajímavý námět na článek sem na Aragon :-) kdyby to někdo uměl sepsat. Je třeba hledat, zkusil bych třeba na RPG fóru.

Dharmi - 27. listopadu 2010 17:00
Dharmi

hater 27. listopadu 2010 16:43
Prosím tě nevíš kde bych našel nějaké přehledné popisy (alespoň v principu)herních stylů(jak jsi například zmínil Wushu)?
Dharmí

hater - 27. listopadu 2010 16:43
hater

Flipy 21. listopadu 2010 21:00
Co je zajímavýho na tom, když mi PJ řekne, že jsem skřeta zranil za dva životy?

Je to úspěch :-) to je na tom zajímavé. A na tomto jsou stavěné počítačové hry typu Diablo. Je překvapivé jak dlouho to lidé (i já) vydrží hrát, přestože je to víceméně bezduché mlácení do tlačítka myši.

Zkoušel jsem tu kdysi dávno s jednou partičkou tady na chatu takový celkem zajímavý experiment a musím říct, že ta hra se mi celkem líbila. Jako vždy ale skončila po pár hodinách hraní, když šli všichni domů a podruhé jsme se nesešli.

O co šlo: Po hodu kostkou PJ nahlásil výsledek: skřet přišel o dva životy z deseti
nebo
přišel jsi o pět životů
a hráč popisoval jak se mu to stalo.

Vycházelo to z následujícího předpokladu:
- PJ, ať už jakkoli vynalézavý, po třetím popisu soubojové scény ztrácí inspiraci
- Hráč musí vymyslet pouze jednu a více se zapojí do souboje.

Jiný zajímavý přístup je použití herního systému Wushu, který vychází z toho, že čím zajímavější je popis útoku hráče, tím má větší pravděpodobnost na úspěch. Což je zajímavé v případě hraní, dejme tomu, Matrixu. Jde o to, zahrát co nejlépe tu bojovou scénu.
Tj. ne, že nepřítele jenom kopnu, ale že kopnu jednou, ve vzduchu se zastavím, ještě stihnu kopnout dvakrát, jednou z leva, podruhé zprava. Krev na lesklé botě utřu do límce nepřítele, zachytím se o jeho loket a v letu jej ještě strhnu na zem.

Za každý detail jeden bod :-)

To jsem se zase vypsal :-)

Nefrete - 22. listopadu 2010 17:08
Nefrete

kastan 21. listopadu 2010 16:28
Pokud vidím v systému dobře, jeskyně ti byla vrácena k úpravě. Udělal jsi ji? Pokud ano, muselo dojít při úpravách k nějaké chybě, zkus se na to, prosím, podívat.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Flipy - 21. listopadu 2010 21:00
Flipy

hater 18. listopadu 2010 21:51
Podle mě jde vytvořit napětí i bez kostek. :)
Ale asi máš pravdu, při soubojích je opravdu důležitý, aby si to hráč házel sám.

Jen tak mimochodem. Jak by poradil vypravěčoj v balancování při soubojích mezi popisem, a kostkovanou?
Občas se to má tendenci zvrhnout.
Co je zajímavýho na tom, když mi PJ řekne, že jsem skřeta zranil za dva životy?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

kastan - 21. listopadu 2010 16:28
kastan

Ahoj poslal jsem na schvílení novou jeskyni ale už je tam druhý týden... Dneska zveřejnili další jeskyně ale mojí ne...

Upravil jsem její popis a nepřišla mi žádna další zpráva, proto mě zajíma zda mám něco špatně...

hater - 18. listopadu 2010 21:51
hater

Řekl bych, že házení kostek má svůj smysl ve chvíli kdy o něco jde. Ve chvíli, kdy hod kostkou vytváří napětí. Příkladem může být například pokus přeskočit propast, přeběhnout dálnici, uhnout čepeli zbraně a nebo letící kulce.
Špatně je také házet na něco, co potřebuje PJ, aby se postavě podařilo :-)

Jinak mohu doporučit zkusit si projít zdejší diskuzi, která obsahuje mnoho odkazů na různé teoretické záležitosti kolem hraní:
http://www.aragorn.cz/diskuze/o-hrach-na-hrdiny/

galakticky - 18. listopadu 2010 19:58
galakticky

DÍKK

galakticky - 18. listopadu 2010 19:58
galakticky

jj

Dharmi - 18. listopadu 2010 19:15
Dharmi

Flipy 18. listopadu 2010 16:03
Jo, máš pravdu, pěkně jsi to vysvětlil. Konečně to tu začíná být praktické.
Dharmí

Flipy - 18. listopadu 2010 16:03
Flipy

Dharmi 17. listopadu 2010 19:48
Ještě je tady otázka toho, jakým způsobem hráči podává informaci PJ.
A vzhledem k jakému rozpoložení dané situace.
Když hráči vběhnou při útěku před strážemi do místnosti, tak jim sou obvykle omalovánky na stropě naprosto ukradený.
Podstatný je správně určit, co je třeba popsat, a jakým stylem.

De se hodinu rozepisovat o sponě na opasku, jenže koho to kruci zajímá? :)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Vypisuje se 20 z celkem 244 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 13 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)