Postapokalypse (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Postapokalypse

Správci:hartal
Popis:Už dlouho se mi v hlavě rodí nápad na novou RPG hru, s naprosto neotřelým herním systémem. Pokud byste se tedy chtěli do mého projektu zapojit, budu jen rád =)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Viděl jsem krásy našeho světa, viděl jsem každý jeho detail. Každou rostlinu, strom, každého tvora, kterému bylo dáno, aby mohl obývat zemi. Viděl jsem, jak člověk postavil dům, jak elf poprvé zavítal do koruny stromů, trpaslík vykopal první jeskynní městečko a skřet zalezl do nory. Viděl jsem první kroky každého dítěte, které se kdy narodilo a viděl jsem, jak to vše padlo do záhuby.

-----Rasy-----
Elf postupy: temný, krvavý/ světlý, svatý

Noraii postupy: hrozný, ďábelský

-----Povolání-----
Písař postupy: mág, černoknežník, léčitel
Ponocný postupy: lovec, zloděj
Tulák postupy: zloděj, bard, lovec
Kovář postupy: válečník, paladin

Barbar postupy : krvelačný,berserkr,srdcervoucí,démonický

Slůt postupy : Dobrodějný , božský

povolání-

Farmář: druid,léčitel,zloděj
Kněz: magistr,zaklínač
Hlídač: voják,žoldák

Gnóm postupy-zručný, milosrdný, mocichtivý (? :D)

Tudúk-vznešený, moudrý, temný, zlý

člověk postupy: Dobrotivý, neurčitý, chladnokrevný

Khanteram postupy: Andělský, neutrální, nemilý, démonický

--Povolání--

Lehká děva - amatérská věštkyně - šarlatánka
Žebrák - krysař - trubadúr

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 203 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|

hartal - 26. září 2007 16:07
hartal

Eledar 26. září 2007 16:04

DrD, WoD, Gurps =)
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Eledar - 26. září 2007 16:04
Eledar

hartal 26. září 2007 15:32
anuvin 26. září 2007 06:28
Jinak, jen jeden dotaz? Jaké systémy jste již hráli?
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

hartal - 26. září 2007 15:32
hartal

Pravda, stejně tak pokud je člověk uštknut hadem či kousnu tjiným jedovatým tvorem, tak by si měl ránu zaškrtit, dokud nenarazí na doktora, ale zase kdyby to měl zaškrcený moc dlouhomohl by přijít o nohu, ruku... To je další věc, která by možná šla zavést, a to třeba ukousnutí nohy, prstu a tak, aby to nebyly jen zranění povrchová :-)
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

anuvin - 26. září 2007 06:28
anuvin

Já kté 3ce , měly by spíš být body pohybu ....po vyčerpání nemůže postava běhat nebo chodit rychle a po vyčerpání i nějaké zálohy nebo tak něco by nemohl chodit vůbec...
Jinak bojové body bych nedával ....ale spíš bych udělal nějakej propracovanej sistém bodů unavy a za souboj ,za běh......by se body odečítaly.

2)jinak bych udělal že se mana sama přičítá po nějaké chvíly (třeba jen trošku) ,jinak stim lehtvarem je to good.

1)to nevim , ale asi bych nechal maximální počet...

Potom co my v drd tedy dost chybělo bylo zranění za krvácení ...(pokud se rána ováže či jinak zastaví krvácení tak by se za krvácení životy neoodebíraly.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

hartal - 25. září 2007 21:23
hartal

Hodnoty jako životy, mana, stamina atd. bych trochu přepracoval.

1) životy: životy se zvětšují s levelem, ale dají se rovněž zvětšit lektvarem či nějakým kouzlem
2) mana: dá se dobít buď lektvarem, ovšem ten zas sníží odolnost (chemie XD), nebo speciálním rotuálem
3) stamina: slouží spíš jako cestovní a bojové body, čili na každý den a noc je připraveno několik bodů a cestováním a bojem o ně člověk přichází

jsou to jen návrhy, tak se vyjádřete :-)
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Eledar - 25. září 2007 21:06
Eledar

hartal 25. září 2007 19:55
Myslím, že WoW nám přibližovat moc nemusíš x)... jj to by bylo určitě lepší.. toho hraničáře jsem dal spíš jako příklad...

anuvin 25. září 2007 20:07
Zraněn, nezraněn by sice šlo, ale minimálně -ten kdo tvoří hru- by si měl vést poznámky o životech či stamině či energii atd.
A protože to je pro -toho atd. x)- moc zdlouhavé, nechal bych normální systém, kdy i hráč ví, kolik má životů...
(Poněvadž co ví hráč není to samé jako co ví postava... pokud to hráč umí zahrát, není tam problém ;-) )
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

anuvin - 25. září 2007 20:09
anuvin

Jinak hezká nástěnka :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 25. září 2007 20:07
anuvin

Zdarec, tenhle nápad se mi líbí ... a rád se zapojím.Nad něčím takovim sem už taky přemíšlel....jen stím rozdílem že jsem natom hrál 2. světovou :D

jinak kupovat si dovednosti je dobré , ale zjistil sme že čím víc těch dovednosí tím líp , dá bych hctěl říct že by bylo lepší místo počtu životů říkat poue zraněn , protože v reálu taky nevíš jestli to někdo přežije , ale boj nevím , dělal sem ho z kostkama.....
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

hartal - 25. září 2007 19:55
hartal

Místo hraničáře jsem uvažoval o povolání lovce. Je to trochu převzaná postava z jedné online hry (WoW :-)) ale nemusíme ji ouplně skopčit. Ale podle mýho, lovec by měl podobný skilly jako hraničář, až na to, že by to nebyly kouzla, spíš něco jako "sokolí zrak" apod. také by měl mít lovec možnost naučit se po koupení návnady, chytání zvířat.
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Eledar - 25. září 2007 19:47
Eledar

hartal 25. září 2007 19:36
Ano, to samozřejmě odporuje (skoro) vší logice. Proto bychom mohli skilly rozdělit do několika skupin (Válečné, magické, "obratnostní", možná další, ale myslím, že tyto bohatě stačí...)
Proto kdo by měl povolání Válečné, měl by nějaký postih na věci "obratnostní" a naprosto by nezvládal věci magické.
Mág by zase nezvládal válečné a měl by postih na "obratnostní".
"Obratnostní" (Např. zloděj) by zase nezvládal magii a měl by postih na věci válečné..

/Tady je ovšem problém ten, že třeba takový hraničář by teoreticky měl mít taky nějaká ta svá "kouzla".. tato by se ovšem nemusela řadit mezi kouzla, ale mezi naprosto normální schopnosti.../

Samozřejmě, rozhodnutí je na tobě, jakožto na hlavním tvůrci.
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

hartal - 25. září 2007 19:36
hartal

No, takhle. Z nečím souhlasím, z něčím naopak ne. Kupovat si skilly... teda dovednosti, to je super nápad, s tím plně souhlasím. Každý by prostě musel být ve městě, nebo by mu -ten co velí hře- udělal laskavost a šoupnul třeba do lesa chaloupku s trenérem. Ovšem u toho přestupování z kováře na určité povolání bych zůstal, nemyslím že kovář by mohl být například léčitel, nebo mág.
No, zvažoval jsem jak to udělat z rasama. Napadlo mě, jak ve hrách například bývají temní elfové, a jiné tituly, tak že zde by každý začínal normálně, jen elf, jen pajzlík, jen člověk... A v závislosti na hráčově chování, by se před elf, trp atd. přidalo to "temný" "světlý" "krvavý" atd. o5 ukázka:

Hráč -blabla- si libuje v zabíjení, v krvi atp. proto se před jméno jeho rasy (elf) pidává "krvavý"
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Eledar - 25. září 2007 18:45
Eledar

Eledar 25. září 2007 18:42
A to, že by se z něj stal válečník či něco podobného se už do hry zanese samo od sebe, když bude bojovat těžkými zbraněmi, používat těžké zbroje, mít povahu jako válečník.
(Takto se z kováře může klidně stát i zloděj, pokud dělá to, co by zloděj dělat měl...)
Já vytvořil systém (který se svou družinou používám dodnes, neustále ho upravuji a opravuji a hráči si v něm libují ;-)...
Má jen jednu nevýhodu, moc složité boje.. proto se snažím vymyslet nějaký nový způsob...) na podobném principu
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

Eledar - 25. září 2007 18:42
Eledar

hartal 25. září 2007 17:04
Pro toto bych zvolil trochu jiný systém než u DrD... Tam je to: Jsi na pátém levlu, umíš nově to a to....
Já bych celý úrovňový systém vynechal, zapojil bych jen a jen zkušenosti. Za tyto by si mohl hráč kupovat nové dovednosti (v souladu s tím, co dělal v minulých dobrodružství, či v jakém prostředí se nachází...)
Co vy na to?
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

hartal - 25. září 2007 17:04
hartal

s tím přestupem na jiné povolání, nemělo by to být jen tak jsi na pátem levelu, proto se s tebe stal válečník. Spíš bych bud´připravil nějaké přestupové úkoly, nebo by si je -ten co velí hře- připravil sám.
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

hartal - 25. září 2007 17:02
hartal

Takže, úvod máte, teď jak si celkově představuju, že by hra mohla vypadat. Hře bude velet někdo jako pán jeskyně, ale tady vymyslíme něco trochu jiného. Na tom bude záležet daleko víc, než v DrD, to se domluvíme později.
Hra by se měla odehrávat podobně jako v DrD ve fantasy světě, jestli se nám povede hru doknčit, mohli bychom vymýšlet i dobrodružství pro začíající -ty co velí hře-.
Rád bych, aby systém boje byl úpně jiný a hlavně jednodušší než v dračáku, nevím jestli na kostky.
JIž jsem to napsal, ale napíšu to znovu. Na začátku hráčí nebudou žádnými hrdiny, nýbrž obyčejnými lidmi kteří nemají žádnou zvláštní historii, čili pro nízkoúrovňové postavy bychom připravili škálu obyč. povolání, ze kterých by se později mohly vyklubat jiné. Jen tak pro ukázku:

Hráč začíná jako kovář. Je tudíž zvyklý na kov a těžkou práci. Proto se na levelu 5 změní na válečníka, nebo na levelu 6 na paladina.

Takto bychom připravili několik vývojových povolání.
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Systy - 25. září 2007 07:57
Systy

Jéé, to je krásnej úvod! Tak depresivní... a konec takovej nejasně napsanej, spíš tak tajemně, ale prostě každej to chápe... jéžiš, to je úžasný :)

Já se ráda přidam, ale taky potřebuju vědět trochu víc... jak začít, co dělat atp :)
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

hartal - 24. září 2007 18:49
hartal

mám toho děsně málo, vlastně většinu teprv sepisuju na papír, ale na nástěnku jsem Vám dal úvod :-)
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Eledar - 24. září 2007 18:07
Eledar

Jinak... tak si říkám, jestli by nebylo dobré uveřejnit zde něco, co máš hotové, či koncept, abychom mohli začít pracovat ;-)...
Nikdy neříkej, že to nejde. Vždycky se najde nějakej blbec, kterej to neví a udělá to..

hartal - 24. září 2007 15:34
hartal

Systy 24. září 2007 14:23

=) mno, vítej. Hra, přestože doufám že bude co nejvíce odlišná od DrD apod. bude stavět na podobném principu, budou hráči, bude někdo jako pj. Chtěl bych, aby hra poskytovala ještě víc realističnosti, proto je by mělo být možné měnit povolání (samozřejmě po tůzných testech atd.), také by na začátku hry šlověk nebyl žádný hrdina, ale obyčejný člověk, takže ze začátku žádný válečník nebo tak něco, ale kupříkladu kovář, tesař a tak :-)
Chci zpátky Aragorn. Ale Aragorn! Ne aragorn...

Systy - 24. září 2007 14:23
Systy

Ne, že bych se nějak chtěla vetřít :D o čem by to tak mělo bejt? :)
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Vypisuje se 20 z celkem 203 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)