Rozcestí (53 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 137 ⇒|

Scout - 27. října 2011 10:01
Scout

Čtyři chyby gramatické a dvě stylistické ve dvou větách. Chápu že ho Burák poslal sem :D
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

sashiko - 27. října 2011 09:16
sashiko

Python 27. října 2011 00:00
jaký je vůbec optimální počet správců ? :-) nikdy mě nenapadlo se někoho zeptat
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Python - 27. října 2011 00:00
Python

Darwin 26. října 2011 23:57
Někdo tvrdil, že správců je dost a další nejsou třeba...musím říct, že nyní už souhlasím...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 26. října 2011 23:57
Darwin

uzumaki naruto 26. října 2011 23:28
začal bych tím, že si po sobě přečtu, co píšu

Anders - 26. října 2011 23:41
Anders

uzumaki naruto 26. října 2011 23:28
No ono to odsud putuje do správcovské diskuze.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

uzumaki naruto - 26. října 2011 23:28
uzumaki naruto

Zdravím, rád by sem poprosil jestli by ste mi mohli poradit jak se stá správcem, rád bych se jím stal. Ldyž sem se ptal Buri the Great tak mi řekl abych šel sem že si tu se mnou poradíte...

Python - 26. října 2011 19:36
Python

AskadrinSidlong 25. října 2011 21:56
Má celoživotní práce s nováčky byla pohřbena. Odcházím na pískoviště. Na náhrobem mi prosím napište "Měl rád sýr"...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 25. října 2011 21:56
AskadrinSidlong

Python 25. října 2011 21:28

dnes jsem ho potkal jak docela zkušeně radí nováčkovi na rozcestí, má slušnej rank...ale asi celou žádost ještě na nějakou dobu stáhnu. neviděl jsem dost z jeho hry a trochu mě zklamal...rozhodněte jak chcete, otestujte si ho sami...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 25. října 2011 21:28
Python

AskadrinSidlong 25. října 2011 21:08
Netvrdím, jen by mě od tebe zajímaly ty důvody :D

Já třeba jsem Melgona v životě nepotkal, takže fakt nevím, co je zač :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 25. října 2011 21:08
AskadrinSidlong

Python 25. října 2011 20:54

no...je fakt že jsem se možná unáhlil...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 25. října 2011 20:54
Darwin

Python 25. října 2011 20:54

O tom nemám tušení, jen vím, že se Melgon sháněl po ústní vodě.

Python - 25. října 2011 20:54
Python

Evidentně :D

Čím si zasloužil tvou blahosklonnost? :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 25. října 2011 20:28
AskadrinSidlong

Urilis 25. října 2011 20:08

jsem ;)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Urilis - 25. října 2011 20:08
Urilis

AskadrinSidlong 25. října 2011 19:47
Ty vole a tos říkal, že seš neuplatnej...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

AskadrinSidlong - 25. října 2011 19:47
AskadrinSidlong

Rád bych navrhl hráče Melgon na post správce rozcestí. Z vlastního uvážení. Rád bych aby toto rozhodnutí bylo provedeno bez jeho přímého uvědomění a pokud tento návrh projde ať je mu sdělen a psot nabídnut. Děkuji
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Derek - 24. září 2011 14:20
Derek

Není nic děsivějšího, než příliš charismatická postava schopná zaujmout všechny věkové kategorie...
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 18. září 2011 19:38
Python

enca 18. září 2011 03:20
Asi nechápu souvislost...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 18. září 2011 03:20
enca

Python 18. září 2011 00:35

Jsi miminko hrozící chrastítkem ..
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 18. září 2011 00:35
Python

AskadrinSidlong 17. září 2011 23:15
Nevím, jestli před osmi lety arag už byl :D Jestli jo, byl ve verzi jedna, ale to už je spíš dávnověk :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 17. září 2011 23:15
AskadrinSidlong

Python 17. září 2011 22:06

osm let je fakt hodně :D to tu nejsem ani já :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)