Ankety | Rozcestí | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Otázka:

Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu lidí se zájmem o hru na Rozcestí se ptáme, kdy byste se mohli sejít a zahrát si:
3. 11.0
4. 11.2
5. 11.0
6. 11.6

Otázka:

Funkce Pozorovatel v Rozcestí: Má být výpis Pozorovatelů veřejný = má být vidět, kdo (nick) je jakožto Pozorovatel té konkrétní místnosti?
Ano, určitě zobrazit všechny Pozorovatele62
Ano částečně, veřejně jen Pozorovatele pod (nad - upřesní se) určitý stupeň XP bodů / zobrazovat nick Pozorovatelů jen/mimo Správce2
Ne, veřejně zobrazit jen počet Pozorovatelů2
Ne, nemá být vidět vůbec žádná informace o tom, že jsou Pozorovatelé v místnosti12

Otázka:

Je podle vás stávající situace se Správci v Rozcestí v pořádku?
Ano, já jsem spokojený. =)5
Jakž takž - ano, ale změny bych nedělal.10
Ne - co je potřeba změnit, napíšu do diskuse.5

Otázka:

Má cenu dělat sci-fi situace do Rozcestí?
ano70
ne32
ano, ale kombinaci scifi a současnost37

Otázka:

Myslíte si, že má pozorovatelství v Rozcestí uplatnění? (hlasujte až po pročtení diskuze)
Určitě ANO, najistotu by to mělo být součástí návrhu Rozcestí42
Asi ANO a vyjádřím se v diskuzi.6
Nevím. Nemohu se rozhodnout.6
Spíše NE, od Rozcestí očekávám hlavně jiné funkce.9
Určitě NE, rozhodně to k Rozcestí nepatří.7

Otázka:

Pravidla pro Rozcestí by měla být ve formě
1. Krátké body a pak shrnutí s vysvětlivkami a příklady32
2. Raději obšírnější a hned důkladně vysvětlená4
3. Pravidla nejsou potřeba /zde prosím o vysvětlení svého názoru v diskuzi/2

Otázka:

Pro popis činností postavy v Rozcestí je vhodnější:
používat první osobu /Přistoupím k ohni/0
používat třetí osobu /Muž přistoupí k ohni/5
je možné používat obojí, podle situace a zvyku13
neřešte pitominy a věnujte se vážnějším problémům3

Zavřít Ankety

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků1 2 3 4 ... 137 ⇒|

Python - 8. září 2023 14:18
Python

Jako že bych do­stal slu­žeb­ní­ka co se ne­na­u­čil číst?
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 6. září 2023 19:06
AskadrinSidlong

Py­thon 8. lis­to­pa­du 2022 21:18

Chceš opož­dě­nou od­mě­nu?
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Python - 8. listopadu 2022 21:18
Python

Trum­funl jsem Askad­ri­na. Já to do­ká­zal. JA TO DO­KÁ­ZAL! Čekal jsem na to od roku 2012, deset let jsem čekal na chví­li, kdy ho před­běh­nu o dva týdny! Já to do­ká­zal, do­ká­zal, ha ha, ha ha­ha­ha, ha­ha­ha­ha­ha, HA­HA­HA­HA­HA­HAH! HA­HA­HA­HA­HA­HA­HA!!!
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. listopadu 2022 16:44
AskadrinSidlong

DA­M­MIT! O dva týdny pozdě...
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Python - 22. října 2022 11:34
Python

Každý pří­běh je smut­ný, pokud se ne­u­kon­čí včas ;)
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Saia - 20. října 2022 22:23
Saia

Smut­ný to pří­běh :o
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Python - 15. října 2022 17:07
Python

Tady už zbylo jen pár sta­rých vlků. Se­dí­cích v ro­zích jes­ky­ní, vr­ha­jí­cí hla­do­vé po­hle­dy plné zou­fa­lé­ho ší­len­ství, na­slou­cha­je še­les­tu mat­ných, napůl za­po­me­nu­tých vzpo­mí­nek má­tož­ně se ko­le­ba­jí­cích za kr­va­vý­mi šrámy se­be­de­struk­tiv­ní frustra­ce.

Chci říct, jo, chcípl tu pes :)
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Saia - 15. října 2022 14:40
Saia

Tady se už asi ani nedá mlu­vit o tom, že chcípl pes, co? :D
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Gwen - 3. srpna 2021 23:07
Gwen

Já tu, bo­hu­žel jsem ran­dom, jak ča­so­vě, tak denně. :-/

Leč pokud tu budu, ráda si roz­ces­tí užiji :)

Znáte to, když se vám dech sráží před prsty, kdy chlad pro­stou­pí i zbroj.
Znáte to, kdy touha před­čí rozum?
Znáte to, kdy dech se od­ml­čel, leč po­jed­nou tu jsme?
Znáte to, kdy se rozum za­sta­vil?

Python - 29. července 2021 15:54
Python

Mám to po­dob­ně, stačí na­psat a s vět­ši­nou lidí bych šel hrát. Když teda ne­bu­du mít jinou práci, což je jiný pří­běh :D
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

rafaela - 28. července 2021 20:43
rafaela

Já bych si na roz­ces­tí taky sem tam ráda za­hrá­la, jes­ky­ně mi dlou­ho­do­bě ne­vy­ho­vu­jí. Takže kdyžtak stačí dát vědět (ide­ál­ně den dva do­pře­du, abych si toho všimla) a jsem k dis­po­zi­ci :)
Víš, cos vlast­ně chtěl, kdyžs žádal po bo­zích za ženu z je­ze­ra Paní...?

Gwen - 21. května 2021 22:57
Gwen

Tak snad ne­po­jde ihned.

Saia - 11. května 2021 22:46
Saia

Gwen 10. květ­na 2021 22:36

no, tak iko­nic­ká... asi zá­le­ží

na dracidoupe.​cz bylo něco po­dob­né­ho, též to umře­lo, nicmé­ně v do­bách, kdy tady roz­ces­tí dobře fun­go­va­lo
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Saia - 11. května 2021 22:45
Saia

Gwen 10. květ­na 2021 22:36

Ne­mý­líš se, není.
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Saia - 11. května 2021 22:44
Saia

Py­thon 9. květ­na 2021 14:57

jo, jsem pros­tě rebel ❤
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Gwen - 10. května 2021 22:36
Gwen

Tohle už sem asi ne­pat­ří, ale ts ts pokud se budu sty­dět za třetí kří­žek, co udě­lám s těmi dal­ší­mi před sebou?

Fb je zlo, spam a re­kla­ma. Jako fajn, že tam lec­ko­ho do­hle­dá­te.

No nicmé­ně, roz­ces­tí snad ani na An­do­ru není, nebo se mýlím?

Mne to při­jde jako velmi iko­nic­ká vy­chy­táv­ka, která upadla no :/ (fňukání mi jde)

Python - 9. května 2021 14:57
Python

Saia 8. květ­na 2021 22:26

Tedy, musím upřím­ně říct, že jsem ještě ne­po­tkal dívku, který by takhle hrdě a na plno při­zna­la bíd­nou zradu :D Co se ještě do­zví­me? Ra­dě­ji se ne­tá­zat.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Saia - 8. května 2021 22:26
Saia

Já ka­cíř­sky už plně pře­šla na Andor, no :) je to tam pod­stat­ně ži­věj­ší
Na světě ne­e­xis­tu­je pro­blém, který by ne­vy­ře­ši­la vhod­ná ráže...

Python - 6. května 2021 10:36
Python

Jsem se ne­u­brá­nil troše iro­nie :D Jde o to, že kde ara­gorn mám rád, fa­ce­book (na­pří­klad) mě ne­u­vě­ři­tel­ně sere. Bylo by krás­né, kdyby tady bylo plno jako za sta­rých časů a dalo se tady kecat o vě­cech. Na FB to nejde, tam pouš­tí i idi­o­ty :(

Nicmé­ně já jsem na ara­gor­nu cel­kem denně kvůli svojí jes­ky­ni, takže pokud by někdo měl chuť si za­hrát, asi by se dalo do­mlu­vit.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Gwen - 5. května 2021 21:05
Gwen

Co je špat­né­ho na to, že ně­ko­mu táhne na tři­cet?

Já nemám nic proti Ara­gor­nu - omlou­vám se, jest­li to tak vyšlo - mne jen mrzí ta prázd­no­ta roz­ces­tí :) Pro­to­že na­pří­klad pro mne hra v jes­ky­ních není a roz­ces­tí mi jako fajn roz­ptý­le­ní po oněch daňových při­zná­ních. Fi­gur­ky ne­bar­vím, ne­vy­pa­da­lo by to es­te­tic­ky pěkně, pokud ne­má­te rádi čer­ve­ný blop.

Ale je fajn vidět, že to tu ne­u­mí­rá :-P

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků1 2 3 4 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: