Rozcestí (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 137 ⇒|

Dr.Drakan - 5. listopadu 2019 08:30
Dr.Drakan

Já asi dřív než v 18:00 doma nebudu.

enca - 4. listopadu 2019 16:33
enca

A v kolik?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Amthauer - 3. listopadu 2019 12:03
Amthauer

enca 31. října 2019 11:35
*šokovaně přísný pohled*
- What is a life devoid of strife?

enca - 31. října 2019 11:35
enca

ANKETA ZPUŠTĚNA
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Michiyo - 31. října 2019 11:32
Michiyo

enca 31. října 2019 11:26

Možná bychom mohli tady zkusit nadhodit pár termínů, kdy by měl někdo čas a chuť, aby ostatní věděli, že se něco děje/že by nečekali na Rozcestí zbytečně, kdyby tam šli? :)
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

enca - 31. října 2019 11:26
enca

Rozcestí by se mohlo občas trochu rozhejbat. Je víc a víc lidí, kteří chtějí hrát!
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

rafaela - 29. října 2019 13:03
rafaela

Čtyři lidi jsou akorát :)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Python - 28. října 2019 17:06
Python

enca 28. října 2019 16:01
A mě zase příjde, že je tu enca, rafaela, Python a Saia

To musí stačit
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 28. října 2019 16:01
enca

Ja znova zacal, ale nikdo tu moc neni.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

rafaela - 28. října 2019 14:34
rafaela

Já bych měla chuť něco zkusit, ale taky jsem totálně z formy.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Michiyo - 27. října 2019 19:32
Michiyo

Saia 27. října 2019 17:38
Já můžu říct, že jsem byla součástí hry ve čtvrtek, sice kratší, ale přece. :)

Ale je toho málo, to je fakt. Nějaké nápady na oživení?
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

Python - 27. října 2019 18:32
Python

Saia 27. října 2019 17:38

Občas mívám večer čas, ale podle mě je veškerá moje forma v tahu. Nehrál jsem celé roky.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 27. října 2019 17:38
Saia

Koukám, že stále tak mrtvo, že ani ten nebožtík na vzkříšení by se nenašel :D
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 25. února 2019 23:17
Python

No jo, ten článek vznikal, když každý hrál rozcestí a málo kdo to uměl. Dnes to umí všichni, ale nikdo nehraje :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Xiangyin Frost - 25. února 2019 22:38
Xiangyin Frost

Ahoj,
když jsem se přihlásila na Aragorn, řekla jsem si, že to vezmu zodpovědně a pročtu si nápovědu, která mě odkázala na tuto diskusi.
Diskusi o 134 stranách s prvním příspěvkem z 9. ledna 2010 a posledním z 27. října 2016.
Nuže, dovoluji si sepsat pár informací o hře na Rozcestí, jež jsem zde našla, pro ty, kteří nemají nervy vše číst.

1) Je vhodné mít v profilu vyplněn popis postavy, za kterou budete hrát. Ideálně krátký, složený z: jména postavy (jednoslovné fantasy jméno), rasy, tělesných dispozic, oblečení/zbraně (str. 109-104)
2) Nováčci by se měli vyvarovat PG. Což je zkratka pro power game, která nastává ve chvíli, kdy postava zasahuje do vůle/činnosti jiných postav (str. 67)
3) Nejhorším přečinem hráče RPG jsou gramatické chyby (zmiňováno na více místech)
4) Sekce Články obsahuje jeden, který se jmenuje "Manuál k Rozcestí" a shrnuje rady pro hru (str. 39)

Pokud máte odvahu projít všech 134 stran diskuse, dozvíte se také:
1) Proč někdo přirovnává správce Rozcestí k uklízečce na záchodech (str. 113)
2) Že Dračák má tři základní pravidla ohledně podřízenosti hráčů Pánovi jeskyně (str. 125)
3) Jak si "stojí" Rozcestí (str. 89)
4) Že v červnu 2010 bylo vedro jako v pekle (str. 119)
5) Star Wars nejsou čistokrevná sci-fi, ale zčásti fantasy, protože se Síla dá považovat za magii (str. 63)
6) Jaká je podstata fireballu (str. 59-55)
7) Spoustu názorů na přidělování XP
...a mnoho dalšího, více či méně relevantního ;-)

Python - 27. října 2016 16:09
Python

+1
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 27. října 2016 13:07
Eugenio

Ach jo :( A já zase spal... Proč musím spát, když se něco děje?
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 25. října 2016 20:14
Python

hater 25. října 2016 18:58
Já měl v plánu přijít, ale jsem moc zničený z milostného trojuhelníku podzim-noční chřipka. Snad někdy jindy :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

hater - 25. října 2016 18:58
hater

Amthauer 25. října 2016 00:25
Python 25. října 2016 13:41
chlapci, je fajn, že se tak pěkně hlásíte, máte pochvalu, ale že jste nepřišli, tak za trest nemůžete hrát :)

Python - 25. října 2016 13:41
Python

hater 24. října 2016 19:23
Dědek kořenář
Přirození: Muž
Specializace: Bylinky
Level: old men
Průzkum tvrzi: "Jestli jsou všichni mrtví, vybílím jim sklad léčiv, chci říct, mandragora, roste tam mandragora, vidíte to taky?"
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)